یادگیری زبان بدون کتاب امکان پذیر است؟

یادگیری زبان بدون کتاب فکری است که خیلی ها امروز به دنبال آن هستند. چرا که افراد نه تنها وقت کافی برای کتاب خواندن و حل تمرین های داخل آن ها ندارند، بلکه با وجود روش های جذاب و مدرن، کتاب کمتر آن ها را جذب می کند. پس همین ابتدای کار به این سوال که آیا یادگیری زبان بدون کتاب امکان پذیر است، پاسخ بله می دهیم! اما اگر می خوهید بدانید، چرا و چگونه، تا انتها با ما کارشناسان من و زبان همراه باشید که حرف های خوبی برای شما داریم…

زبان را به گونه ای متفاوت بیاموزید

آیا می خواهید زبان یاد بگیرید اما وقت ندارید؟ آیا می خواهید زبان انگلیسی تان را تقویت کنید اما حوصله کلاس های رسمی را ندارید؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، ما جواب های جالبی برای تان داریم. یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروزی، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است، اما شما مجبور نیستید برای فرا گرفتن این زبان، به دنبال کتاب های مختلف و کلاس های متعدد باشید.

امروز دیگر وقت آن رسیده است که آموزش آنلاین زبان انگلیسی را تجربه کنید! خیلی راحت و بی دغدغه. این یکی از روش هایی است که به کمک آن می توانید یادگیری زبان بدون کتاب را تجربه کنید. در واقع شما به کمک یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می توانید خودتان معلم خودتان شوید و دیگر لازم نیست برای رسیدن بر سر کلاس مسافتی را طی کنید و کلی وقت و هزینه صرف کنید. یا حتی لازم نیست هر روز خودتان را برای ورود معلم خصوصی تان آماده کنید و مجبور باشید به خاطر او منزل تان را مرتب کنید!

شاید این بهانه ها عجیب باشد، اما همه آن ها به نوعی مانع آموزش زبان انگلیسی در افراد هستند و اجازه نمی دهند این فرایند به صورت کاربردی کار خود را پیش ببرد. اما از این کلیشه ها فاصله بگیرید و خودتان را برای یادگیری زبان بدون کتاب آماده کنید و بدانید راه و روش های یادگیری زیاد و متنوعی پیش روی شما است که شما را از هر گونه کتابی بی نیاز می کند.

یادگیری زبان بدون کتاب
یادگیری زبان بدون کتاب

یادگیری زبان بدون کتاب، اما آنلاین و مجازی

یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین روش های یادگیری زبان بدون کتاب، تکیه بر روش های آنلاین و حضور در کلاس های مجازی می باشد. ما در عصری زندگی می کنیم که همه چیز وابسته به اینترنت است. اگر یک لحظه گوشی های هوشمند مان را در کنار خود نداشته باشیم، همه کلافه و ناراحت می شویم. پس بیایید از این دنیای مجازی و پر هیجان، برای یادگیری استفاده کنیم!

گرچه قطعا تمامی شما، کوچکترین سوالی که در ذهن تان ایجاد می شود، به دنبال پاسخی در دنیای اینترنت برای آن هستید. پس چرا این محیط برای یادگیری زبان استفاده نکنید؟ با یک جست و جوی ساده در بزرگترین و قدرتمند ترین سرویس جست و جوی اینترنتی، گوگل، می توانید با بسیاری از بستر های آنلاین آموزش زبان رو به رو شوید. نرم افزار ها و اپلیکیشن های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی شده اند و حتی وب سایت های زیادی هم در این زمینه مشغول به کار می باشند.

یک سری به این برنامه ها بزنید و آن ها را با هم مقایسه کنید. معمولا این برنامه ها دوره های تست رایگان نیز دارند که می توانید از آن ها برای ارزیابی بیشتر استفاده کنید. خودتان دست به کار شوید و یک تحلیل دقیق از این برنامه ها داشته باشید. اما اگر هم حوصله ندارید، پیشنهاد می کنم، مقاله یادگیری زبان آلمانی با بازی را مطالعه کنید تا با چند اپلیکیشن مخصوص به آموزش زبان آشنا شوید.

یادگیری زبان بدون کتاب
یادگیری زبان بدون کتاب

راهکار هایی برای کسب موفقیت بیشتر در یادگیری آنلاین زبان

برای یادگیری زبان بدون کتاب، باید مهارت هایی را در خود تان تقویت کنید. از آنجایی که استفاده از محیط های آنلاین و مجازی برای یادگیری پدیده ای تقریبا جدید می باشد، ما راهکار هایی را در ادامه برای شما ذکر کرده ایم تا به کمک آن ها، این مسیر را برای خود هموار تر کنید.

در یادگیری آنلاین، آرام پیش بروید

شاید در زمان شروع یادگیری زبان در محیط های آنلاین و جذابی مانند وب سایت من و زبان، هیجان زده شوید و ساعت ها پای آموزش بنشینید. با این هیجان و شوق یادگیری شما قابل تحسین است، اما توصیه می کنیم، یادگیری آنلاین زبان را آرام شروع کنید و پیوسته ادامه دهید. این نکته برای حفظ انگیزه و علاقه تان برای یادگیری بسیار حائز اهمیت می باشد. پس اگر در یادگیری زبان بدون کتاب و یا با استفاده از برنامه های آنلاین، عجله کنید، طولی نمی کشد که از ادامه مسیر سرد می شوید.

در یادگیری زبان بدون کتاب، مثل یک کودک فکر کنید

دنیای کودکان همیشه جذاب بوده است. چرا کمی رفتار های آن ها را تقلید نکنیم؟ کودکان در زمان آموزش و یادگیری هم بازی گوشی می کنند و نسبت به همه چیز کنجکاو هستند. همین ویژگی آن ها باعث می شود، در دوران کودکی خیل عظیمی از اطلاعات را در ذهن خود نهادینه کنند و چیز های زیادی یاد بگیرند. درست مانند کودکان برای یادگیری هیجان داشته باشید و به دنبال روش های آموزشی جذاب و سرگرم کننده ای مانند من و زبان باشید که در آن پر از بازی و سرگرمی است. با این کار مطمئن باشید، انگیزه تان برای یادگیری بیشتر و بیشتر می شود.

کتاب را کنار بگذارید و به همه چیز و همه کس گوش دهید

زمانی که صحبت درباره یادگیری زبان بدون کتاب است، باید تمام حواس خود را به کار گیرید. باید نسبت به هر چیزی که می بینید و می شنوید حساسیت داشته باشید و خودتان را در هر لحظه و هر مکان، در موقعیت آموزشی در نظر گیرید. مشاهده هر برچسب انگلیسی، دستورالعمل های دستگاه های مختلف به زبان انگلیسی، زیر نویس انگلیسی اخبار، موسیقی هایی به زبان انگلیسی، کلید های نرم افزار های مختلف، راهنما های وب سایت های مختلف و … همه منابع ارزشمندی برای یادگیری زبان بدون کتاب هستند. وقتی این همه منبع در اطراف ما هست، چرا کتاب؟

با موسیقی زبان یاد بگیرید

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان، روی آوردن به موسیقی است. موسیقی نه تنها روح شما را جلا می دهد بلکه می تواند شما را با فرهنگ یک کشور نیز آشنا کند. گوش دادن به موسیقی هایی به زبان انگلیسی، بهترین فرصت برای آشنایی با عبارت های متداول و روزمره انگلیسی است. ضمن اینکه موسیقی یک کلاس همیشه همراه شما است. در هر لحظه و هر مکانی که هستید می توانید موسیقی دلخواه خود را پلی کنید و با گوش دادن به آن، ذهن تان را آماده دریافت کلمات و عبارات جدید کنید…

یادگیری زبان بدون کتاب
یادگیری زبان بدون کتاب

اگر اهل اخبارید، خبر های انگلیسی بخوانید

بیایید کمی جدی تر باشیم! اخبار انگلیسی از قدیم منبع عالی و جامعی برای یادگیری زبان انگلیسی بوده است. تا آنجا که دانشجو های رشته های زبان انگلیسی باید در طول دوران تحصیلی شان، چند واحد هم مطبوعات انگلیسی بگذرانند. اگر می خواهید زبان انگلیسی رسمی را بیاموزید و در عین حال از اخبار روز دنیا مطلع باشید و دایره لغات خود را به طور شگفت انگیزی توسعه دهید، مطالعه اخبار انگلیسی بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

فیلم بازها، فیلم به زبان اصلی ببینند

و اما توصیه ای برای فیلم بازها… قطعا افرادی که زیاد فیلم می بینند خصوصا فیلم هایی به زبان اصلی، حتی بدون اینکه خودشان بخواهند زبان شان تقویت شود، مهارت هایی در این زبان پیدا کرده اند. پس چه بهتر که این کار را به صورت هدفمند انجام دهید و از این سرگرمی عالی برای داشتن یک کلاس درس حرفه ای، استفاده کنید.
من و زبان یک موقعیت عالی برای شما در زمینه آموزش شش زبان زنده دنیا فراهم کرده است، که به کمک آن می توانید در یک محیط شاد، سرگرم کننده و استاندارد به زبان فارسی، هر زبانی که خواستید را یاد بگیرید. این سایت آموزشی حرفه ای، امکان تست دو روز رایگان را نیز برای شما فراهم کرده است. پس درنگ نکنید و همین امروز، از این فرصت استفاده کنید…

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید