آموزش زبان فرانسه در خانه

آموزش زبان فرانسه در خانه می تواند ایده جالب و مفیدی باشد. یادگیری یک زبان دیگر فرصتی است که می تواند درهای جدیدی را به سوی شما باز کند. با یادگیری هر زبان می توانید  تجربه ای تازه به دست آورید و از آن به نفع خود در رشد و توسعه فردی و حرفه ای استفاده کنید. اما دیگر آن زمان که زبان دوم همه مردم در همه جای جهان، زبان انگلیسی بود، گذشته است. امروز با رشد روز افزون فناوری های ارتباطی و تکنولوژی های مربوط به آن کشور ها و ملت ها بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شده اند و به یمن حضور فضای مجازی و اینترنت توانسته اند ارتباطات نزدیک تری با هم داشته باشند. به همین دلیل زبان های مختلف مهم شده اند. اگر شما نیز به دنبال یادگیری یک زبان دیگر هستید و می خواهید زندگی خودتان را زبان آموزی تغییر دهید، امروز در این مقاله همراه با متخصصین و کارشناسان من و زبان باشید.

بعد از اینکه زبان انگلیسی جای خود را در کلاس های زبان باز کرد به دلایلی که در بالا به آن اشاره کردیم، توجهات زیادی هم به دیگر زبان ها شد. یکی از این زبان هایی که بسیار مورد توجه زبان آموزان می باشد، زبان فرانسه است. زبان فرانسه که زبان عشق معروف است، زبانی است که دانستن آن، می تواند یک امتیاز ویژه برای شما به حساب بیاید. با زبان فرانسه می توانید تجارب جدیدی داشته باشید و خود را برای ورود به بازار کار حرفه ای و برقراری ارتباط با جهان، آماده کنید. در مقاله پیش رو قصد داریم شما را با روش هایی آشنا کنیم تا زودتر بتوانید زبان فرانسه را فرا گیرید. پس با ما همراه باشید.

 

آموزش زبان فرانسه در خانه
آموزش زبان فرانسه در خانه

 

چطور زبان فرانسه را سریع و راحت یاد بگیریم؟

بیایید با هم صادق باشیم. حتما شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که زندگی پر مشغله ای دارند و برای ایجاد تعادل و توازن میان کار، تحصیل، خانواده، دوستان و همکاران مشکل دارند. این افراد کمتر زمانی برای استراحت و پرداختن به خود پیدا می کنند و شاید هیچ روزی وقت آزاد و خالی برای رفتن به کلاس های زبان نداشته باشند. اما اگر تصمیم گرفته اید یادگیری زبان را شروع کنید، باید بگوییم که آدرس را درست آمده اید! نگران این مشکلاتی که عنوان کردیم نباشید، در این مقاله روش هایی را خواهید آموخت که خیلی راحت می توانید به کمک آن ها زبان فرانسه و یا هر زبان دیگری را در مدت زمان کمی بیاموزید.

پشت یادگیری هر زبانی یک سری هدف وجود دارد. ممکن است شما با هدف تحصیل در رشته حقوق و دسترسی به منابع حقوقی به زبان فرانسه، سفر به این کشور با اهداف توریستی و گردشگری، تحصیل در این کشور، مهاجرت و یا حتی تنها برای سرگرمی تصمیم به یادگیری زبان فرانسه گرفته باشید.

آنچه در تمامی این اهداف نهفته است این می باشد که شما از تسلط و مهارت کافی برای استفاده از این زبان شیرین برخوردار شوید. اما چگونه؟ چطور می توانید به طور موثر با فرانسوی زبان ها ارتباط برقرار کنید و یا چطور می توانید بدون مشکل به زبان فرانسه بخوانید و بنویسید؟ مانند هر زبان دیگر در زبان فرانسه هم باید از آموزش هایی استفاده کنید که شما را برای برقراری ارتباط به زبان فرانسه و استفاده صحیح از لغات و نکات گرامی آماده کند. اما در عصر مدرن دیگر روش های سنتی و کلاس محور، پاسخگوی نیاز های شما نیستند.

روش های تدریس زیادی در سال های اخیر معرفی شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از این روش ها این است که از رویکرد معکوس برای یادگیری زبان فرانسه استفاده کنید. به این معنا که خود را در محیط کاملا فرانسوی قرار دهید تا زودتر بر این زبان مسلط شوید. یعنی باید به کشور های فرانسوی زبان سفر کنید؛ مدتی را در آنجا بگذرانید و هر روز زبان فرانسه را در محیط های مختلف تمرین کنید. کشور فرانسه، بهترین مکان برای یادگیری زبان فرانسه می باشد، اما شهر کبک کانادا و یا یک سری از کشور های قاره آفریقا هم می توانند گزینه های خوبی باشند. هرچه بیشتر در محیط های فرانسوی باشید، زودتر بر این زبان شیرین مسلط می شوید.

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

 

این روش برای افرادی که تمایلی به کلاس رفتن ندارند و نمی خواهند خود را درگیر آموزش کنند، بسیار مفید است. اما باید وقت و پول کافی برای این کار را داشته باشید. چنین فرصتی برای یادگیری هر زبانی، می تواند یک فرصت استثنایی باشد، چرا که هر روز امکان استفاده از این زبان را در محیط ها و شرایط مختف دارید، به گونه ای که هر لحظه از زندگی شما یک کلاس درس است. به این طریق همه مفاهیم ضروری روزمره را می توانید فرا گیرید. مهمتر از آن در یک دوره زمانی کوتاه شما می توانید آموزش های زیادی ببینید و مطالب زیادی را یاد بگیرید. پس یکی از سریع ترین روش های یادگیری زبان فرانسه، حضور در محیط های فرانسوی زبان است. اما آیا همه، امکان استفاده از این روش را دارند؟ مسلما خیر!

این روش با تمام مزایایی که دارد یک عیب بزرگ نیز دارد و آن هم نیاز به صرف وقت و پول بسیار است! برای تمامی افراد پول کافی برای زندگی در یک کشور فرانسوی زبان را ندارند و نمی توانند یک ماه کار و زندگی خود را رها کنند تا با این روش، زبان فرانسه را خیلی زود و کامل بیاموزند. پس برای این افراد، یادگیری زبان فرانسه به این روش، نه تنها بهترین روش نیست، بلکه ممکن است گزینه آخر باشد و یا اصلا در لیست روش های آموزشی قرار نگیرد. این روش بسیار گران، زمان بر و استرس زا است. چرا که در برخورد اول با مردم فرانسه برقراری ارتباط برای شما ممکن است سخت و پیچیده باشد و موقعیتی را ایجاد کند که دچار استرس شوید. پس بیایید صادق باشیم همه ما وقت و پول کافی برای استفاده از این روش را نداریم، پس حالا چه کنیم؟

قبل از آنکه روش های یادگیری سریع زبان فرانسه را عنوان کنیم، باید یک روش دیگری را به شما معرفی کنیم که بسیاری از معایب دیگر روش ها را ندارد. آموزش زبان فرانسه در خانه!

اما چطور آموزش در خانه ممکن است. همانطور که در ابتدای مقاله عنوان کردیم، با توسعه فناوری های ارتباطی افراد بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده اند و توانسته اند ارتباط خود را قوی تر کنند. پس چرا ما از این بستر عالی ارتباطی برای یادگیری زبان فرانسه استفاده نکنیم؟! امکان یادگیری آنلاین زبان فرانسه همان روشی است که می تواند به شما در یادگیری فرانسه کمک کند. خبر خوب این است که من و زبان این امکان را برای شما برای اولین بار به زبان فارسی فراهم کرده است.

 

آموزش زبان فرانسه در خانه
آموزش زبان فرانسه در خانه

 

یادگیری زبان فرانسه با وب سایت آموزشی من و زبان

استفاده از فرصت ها مهارتی است که تیم متخصص من و زبان آن را در اختیار داشتند و توانستند با استفاده از بستر های آنلاین، برنامه آموزشی را برای علاقه مندان به زبان طراحی کنند. در این وب سایت شما امکان یادگیری شش زبان زنده دنیا را به صورت آنلاین و در محیطی جذاب و سرگرم کننده مبتنی بر بازی و ریاضی خواهید داشت و می توانید هر زمان و هر لحظه که دوست داشتید، هر زبان را یاد بگیرید.

در وبسایت من و زبان دیگر نیازی نیست نگران حضور به موقع سر کلاس، داشتن وقت خالی کافی برای رفتن به کلاس، دغدغه خرید کتاب و منابع آموزشی دیگر و استرس آزمون و امتحان باشید. کارشناسان ما همه این محدودیت ها را برای شما حذف کرده اند و آموزشی با آرامش و جذابیتی بالا به شما ارائه داده اند. پس با من و زبان نیازی نیست دیگر نگران موضوعات گرامری باشید و خود را درگیر ماسئل پیچیده قواعد دستوری کنید. این وب سایت برای اولین بار تمامی آموزش های خود را به زبان فارسی ارائه کرده است، پس مجبور نیستید برای مشاهده معانی به دیکشنری های مختلف رجوع کنید. می توانید به زبان شیرین فارسی قواعد دستوری زبان فرانسه را بخوانید و آن ها را در تمرین های مختلف، تکرار کنید.

در این وب سایت می توانید خود را در محیط فرانسوی گونه تصور کنید، با این تفاوت که دیگر نیازی است هزینه های زیادی برای سفر به فرانسه کنید. تمامی مزایایی که روش معکوس یادگیری زبان فرانسه داشت در این وب سایت نهفته است. در میان دروس آموزشی من و زبان می توانید عناوین مختلف را جست و جو کنید و بر اساس نیاز خود مطالب مربوط به آن زبان را یاد بگیرید. می توانید در هر لحظه از روز با روشن کردن لپ تاپ تان محیط خود را فرانسوی کنید و با حل تمرین های فرانسه خود را برای آزمون های انتخایی دروس آماده کنید. اما هیچ فشار و استرسی بر شما وارد نیست، هر موقع احساس کردید برای آزمون آماده اید، شروع کنید، به همین راحتی!

در صورتی که سوالی درباره نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات آموزشی این وب سایت معتبر دارید، می توانید از طریق همین صفحه اقدام به برقراری ارتباط با مشاورین من و زبان کرده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید. اما برای اینکه کمکی به شما کرده باشیم، روش هایی را در زیر عنوان کرده ایم که در کنار من و زبان می تواند سرعت یادگیری زبان فرانسه را در شما بیشتر کند، پس با ما همراه باشید…

 

یادگیری زبان فرانسه با روش های خودآموز

مزایای یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین

یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین همراه با من و زبان می تواند مزایای زیر را برای شما به همراه داشته باشد:

  • در یادگیری آنلاین شانس استفاده از فایل های چند رسانه ای را خواهید داشت که کمک زیادی می تواند به شما در تقویت تصویر سازی ذهنی بکند. با این روش قواعد دستوری و گرامر ها را می توانید خیلی ساده تر در ذهن بسپارید و خیلی راحت تر آن را یادبگیرید.
  • در یادگیری آنلاین شانس تکرار و تمرین بیشتری را خواهید داشت. بر خلاف کلاس های حضوری در فضای مجازی می توانید هر زمان که به تمرین و تکرار بیشتری نیاز داشتید، زبان فرانسه را تمرین کنید. نکته مهم دیگر این است که شما با سرعت خود مطالب را می آموزید و مجبور نیستید یا روی موضوعی تمرکز زیادی کنید و یا خیلی سریع از آن بگذرید. در یادگیری آنلاین سرعت آموزش دست خودتان است.
  • می توانید به روش های مختلف آموزش ببینید. در یادگیری آنلاین زبان فرانسه خبری از روش ها و متد های سنتی نیست و می توانید این زبان را مطابق با نیاز روز دنیا و با استفاده از فناوری های ارتباطی پیشرفته زبان بیاموزید. فراموش نکنید که یادگیری هر زبانی به تمرین و تکرار زیادی نیاز دارد و فقط دانستن یک سری لغات و واژگان برای این کار کافی نیست. به همین دلیل شما می توانید در یادگیری آنلاین هر آنچه مورد نیاز تان هست را انتخاب کنید.
  • قابلیت مهمی که یادگیری آنلاین برای شما دارد، در دسترس بودن است. دیگر نیاز نیست زمان خود را در وقت مشخصی خالی کنید و در مکان مشخص برای آموزش حضور داشته باشید. در هر جایی و هر لحظه ای که آماده بودید می توانید از آموزش آنلاین فرانسه استفاده کنید.
  • خود مختاری نیز قابلیت دیگری است که در یادگیری آنلاین به دست می آورید، به این معنا که اختیار آموزش را خودتان به دست می گیرید و خودتان مربی و مدرس خود می شوید.

 

آموزش زبان فرانسه در خانه
آموزش زبان فرانسه در خانه

 

روش های یادگیری سریع تر زبان فرانسه

در کنار آموزش آنلاین زبان فرانسه می توانید از روش های زیر برای تقویت مهارت های مربوط به این زبان استفاده کنید:

  • سعی کنید یک دوست فرانسوی پیدا کنید و در صورت امکان به صورت حضوری و در غیر این صورت از طریق فضای مجازی با او ارتباط برقرار کنید.
  • در کانال های آموزش زبان فرانسه و چت روم های فرانسوی عضو شوید.
  • به دنبال محله هایی فرانسوی نشین شهر خود باشید و سعی کنید در این محل ها خرید کنید.
  • در جمع دوستان تان سعی کنید پاسخ آن ها را به زبان فرانسوی بدهید تا تمرین بیشتری کرده باشید و یا شاید آن ها را ترغیب به یادگیری زبان فرانسه کنید.
  • در محیط کار و یا خانه جملات و عبارت های فرانسوی را قرار دهید تا مدام چشم تان به آن ها باشد و در ذهن تان تمرین شان کنید.
  • دستگاه های الکترونیک خود را به زبان فرانسه تنظیم کنید تا ارتباط بیشتری با این زبان داشته باشید.
  • به دنبال فیلم ها و سریال های فرانسوی زبان باشید و آن ها را به زبان اصلی تماشا کنید.
  • اخبار فرانسوی بخوانید و گوش دهید.
  • مطالب مورد علاقه تان در اینترنت را به زبان فرانسه جست و جو کنید و کلمات جدید را تمرین کنید.
  • موسیقی و آهنگ های فرانسوی دانلود کنید و در اوقات فراغت تان به آن ها گوش دهید تا گوش تان به صدا های فرانسه عادت کند.

 

یادگیری زبان فرانسه با روش های خودآموز

این روز ها آنقدر همه گرفتار کار های روزمره شان هستند و مشغله دارند که با وجود اهدافی که برای زبان آموزی در ذهن خود دارند، باز هم نمی توانند در کلاس های آموزش زبان شرکت کنند. شرکت در کلاس زبان محدودیت های زیادی برای این افراد به همراه دارد، مانند اینکه شما حتما باید راس یک ساعت خاص و در روز مشخصی در مکان مشخصی حاضر شوید. شاید این سخت ترین بخش کلاس های حضوری باشد. اما این را هم در نظر داشته باشید که در کلاس های حضوری شما مشکلات دیگری هم ممکن است داشته باشید. اگر دوست دارید خود را به چالش بکشید و کمی بیشتر تلاش کنید، می توانید از روش های خودآموز استفاده کنید. به کمک روش های خودآموز می توانید خودتان معلم خودتان شوید و مطابق با نیاز و خواسته های خودتان آموزش تان را پیش ببرید.

اما این را هم نیز فراموش نکنید که با آموزش های خودآموز شما باید به منابع بسیار با کیفیت و معتبر دسترسی داشته باشید. در نهایت اگر به دنبال یک آموزش حرفه ای و اصولی هستید که هم اختیار عمل را به شما بدهد و هم از پایه تمام آموزش ها را برای شما در نظر گیرد، دسترسی به دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه می تواند بهترین گزینه باشد.

 

آموزش آنلاین زبان فرانسه

مزایای یادگیری زبان فرانسه با روش های خودآموز

همانطور که گفتیم امکان یادگیری آنلاین زبان فرانسه در من و زبان می تواند یک فرصت خودآموز عالی برای شما باشد. به کمک روش های خودآموز شما می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • می توانید در هر مکانی که احساس راحتی می کنید، آموزش ببینید.
  • چه روش خودآموز شما استفاده از وب سایت من و زبان باشد و چه انتخاب کتاب و منابع دیگر زبان فرانسه، در هر دو این امکان را دارید که هر جایی که دوست دارید آموزش خود را شروع کنید. اگر در اتاق تان راحت هستید، آن جا را انتخاب کنید و اگر دوست دارید در بالکن یا تراس منزل تان بنشینید، باز هم این امکان را دارید.
  • حتی مجبور نیستید لباس رسمی بپوشید و خیلی مودبانه بنشینید. شما با روش های خودآموز می توانید با لباس راحت و در هر حالتی حتی خوابیده هم آموزش ببینید.
  • می توانید سرعت آموزش را در دست خودتان بگیرید.
  • همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم در کلاس های حضوری مجبور هستید تا خودتان را با سرعت کلاس پیش ببرید و این موضوع در مواردی که سرعت یادگیری شما با دیگر هم کلاس های تان متفاوت است، بیشتر مشهود می باشد. اما به روش های خودآموز و استفاده از من و زبان دیگر خبری از محدودیت ها نیست. در این شرایط شما می توانید هرچقدر که نیاز دارید، تمرین کنید و آموزش ها را برای خودتان تکرار کنید و هر موقع که آماده بودید، در آزمون ها و امتحانات شرکت کنید.
  • می توانید در هزینه های تان صرفه جویی کنید.
  • نکته مهم دیگری که در روش های خودآموز وجود دارد، صرفه جویی در هزینه ها است. هزینه خرید منابع آموزشی و یا شرکت در دوره های آموزش زبان من و زبان، بسیار کمتر از شرکت در کلاس های حضوری است. به کمک این وب سایت می توانید تنها با پرداخت مبلغ ناچیز، دسترسی کاملی به دوره ها و دروس آموزشی زیادی داشته باشید که تقریبا تمامی اهداف آموزشی تان را در بر می گیرد.
  • اما این تنها مزایای خودآموزی نمی باشد. با استفاده از روش های خودآموزی می توانید به پیشرفت های شخصی زیادی هم دست پیدا کنید.

 

یادگیری زبان فرانسه با روش های خودآموز

 

چرا یادگیری زبان فرانسه اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم امروزه با توجه به این که مرز های جغرافیایی به راحتی در فضای مجازی درنوردیده می شود، تسلط داشتن به یک زبان واقعا کافی نیست و نمی تواند بسیاری از نیاز های شما را برآورده سازد. افرادی که بتوانند به چند زبان صحبت کنند امروز از موقعیت بسیار بهتری در جهان برخوردار هستند. در وهله اول شاید یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، اما بد نیست بدانید در بسیاری از کشور ها و مجامع دولتی، زبان فرانسه حرف اول را می زند. توصیه من و زبان به شما این است که این دو زبان را در اولویت یادگیری قرار دهید. اما زبان فرانسه دیگر به چه دلایلی از اهمیت برخوردار است؟

زبان فرانسه دوشادوش زبان انگلیسی جزء تنها زبان هایی است که در هر پنج قاره توسط افراد کشور های مختلف استفاده می شود. بیش از 220 میلیون نفر در سراسر قاره های مختلف به زبان فرانسه صحبت می کنند و همانطور که گفتیم این زبان در بسیاری از نشست های دولتی و سیاسی نیز کاربرد دارد. علاوه بر این زبان فرانسه دومین زبانی است که بیشترین آموزش را در سراسر جهان دارد. این نشان می دهد که افراد زیادی به اهمیت یادگیری زبان فرانسه پی برده اند.

با یادگیری زبان فرانسه می توانید به شغل و موقعیت کاری بهتری دست پیدا کنید. علاوه بر این زبان فرانسه می تواند شما را برای ورود به کشور فرانسه و خصوصا تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور آماده کند. علاوه بر این شما اگر بخواهید در کشور کانادا هم تحصیل کنید، باید به یکی از دو زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشته باشید. فرا گیری زبان فرانسه در های جدیدی را به روی شما باز می کند و می توانید با دنیای جدیدی آشنا شوید.

شعار ما در من و زبان این است: زبان جدید، زندگی جدید.

به همین دلیل با زبان فرانسه می توانید با فرهنگ غنی و تاریخ کهن این کشور و البته جهان آشنا شوید. چون تا همین چند سال پیش زبان فرانسه زبان رسمی کل جهان بود و بسیاری از نویسندگان بزرگ آثار خود را به این زبان منتشر می کردند. پس مطمئن باشید که با یادگیری زبان عشق یعنی فرانسه، یک فرصت بسیار فوق العاده برای خود خلق کرده اید. اما از کجا شروع کنید؟

 

آموزش آنلاین زبان فرانسه

 

نکاتی برای یادگیری بهتر زبان فرانسه

برای اینکه سریع تر زبان فرانسه را بیاموزید، باید یک سری نکات را در طی مسیر آموزشی خود رعایت کنید:

  • با زبان فرانسه زندگی کنید: برای درک بهتر زبان فرانسه، باید با این زبان زندگی کنید. اما برای این کار لازم نیست به کشور فرانسه سفر کنید. فقط کافی است محیط اطراف خود را پر از نوشته ها و عبارت ها و حتی سمبل های فرانسوی کنید. با این کار ذهن شما به این زبان عادت می کند و برای یادگیری این زبان مشتاق تر می شود. حتی می توانید زبان تلفن همراه تان را روی فرانسه تنظیم کنید.
  • فیلم ببینید! یکی از ساده ترین و سرگرم کننده ترین راه های یادگیری زبان فرانسه تماشای فیلم و سریال های فرانسوی است. چه چیزی از این بهتر؟ به دنبال فیلم های جذابی باشید که دارای زیر نویس فرانسوی هستند و سعی کنید برای درک بهتر زبان این فیلم ها، آنها را بارها و بارها ببینید.
  • فایل های صوتی را جدی بگیرید: در من و زبان تمامی عبارت های جدید دارای فایل صوتی هستند تا شما با تلفظ دقیق کلمات آشنا شوید. لازم است که این مورد را جدی بگیرید و بارها و بارها به آن ها گوش کنید. حتی می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر به سراغ موزیک ها و آهنگ های فرانسوی بروید و متن آهنگ آن ها را مطالعه کنید و هم از موزیک لذت ببرید و هم از یادگیری زبان فرانسه.
  • نوت برداری: یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای یادگیری زبان فرانسه انجام دهید، نوت برداری است. در من و زبان این امکان برای شما فراهم شده است که هر نکته گرامری و یا هر لغتی را که فکر می کنید، به تکرار و تمرین بیشتری نیاز دارد، به لیست فلش کارت های خود اضافه کنید و هر زمان که آماده بودید مجددا آن ها را تمرین کنید. اما در کنار این مورد نیز می توانید.
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • زبان آموز

    یعنی واقعا میشه توی خونه زبان فرانسه رو یاد بگیرم و اینکه شما مدرک زبان هم می دید؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. بله آموزش های من و زبان کاملا مجازی و آنلاینه. مدرکی هم که میده زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوریه

      پاسخ
  • مریم کاویانی

    خیلی ممنون از مقاله خوبتون من مشتاق شدم زبان فرانسه رو توی خونه یادبگیرم

    پاسخ
  • سهیل

    تو خونه؟؟ مگه میشه، تو کلاسای حضوری ام سخت میشه زبان فرانسه رو یاد گرفت چه برسه به توی خونه!

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما . شما میتونید آموزش های من و زبان رو به مدت ۲ روز رایگان تست کنید تا متوجه کیفیت و نوع آموزش بشید. سیستم آموزشی من و زبان بر مبنای نوعی بازی و ریاضی بنا شده که بسیار در یادگیری موثره. و قابلیت مجازی بودن و آنلاین بودن آموزش ها امکان آموزش رو برای همه بخصوص افراد شاغل فراهم میکنه.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید