مخاطب خاصت را با زبان فرانسه عاشق کن

شاید بعد از خواندن عنوان این مطلب با خود بگویید زبان عاشقان چه زبانی است؟ تا بحال دوست داشته اید به زبان عاشقان سخن بگویید. زبان‌ های رومی زبان‌ هایی هستند که به نوعی از انگلیسی عامیانه به وجو آمده اند و عبارتند از زبان‌های اسپانیایی، فرانسه، پرتغالی، ایتالیایی و رومانیایی. این زبان ها به زبان‌های رومانیک نیز شهرت دارند چرا که کلمات و عبارات عاشقانه از این زبان ها نشـأت گرفته اند. عبارات محبت ‌آمیز و عاشقانه در واقع بخشی از سنت و فرهنگ هر کشوری را شکل می‌دهند و همه ما دوست داریم که با زبانی گرم و مهربان با عزیزانمان ارتباط برقرار کنیم.

به طور کلی زبان فرانسه در همه جای دنیا به زبان عاشقان معروف است و این موضوع دلایل گوناگونی دارد. اگر توجه کرده باشید، طراحان کارت ‌های تبریک یا عروسی، اغلب عبارات فرانسوی را روی کارت ها طراحی می ‌کنند یا عکس عاشق و معشوق را در کنار برج ایفل برای طراحی بکار می برند و این ها همه نشان از پذیرش زبان فرانسه به عنوان زبان عاشقان است. در این مطلب می خواهیم با شما درباره این زبان عاشقانه صحبت کنیم و یادگیری زبان فرانسه  و روش های آن را به شما نشان بدهیم.

 

به زبان عاشقان سخن بگویید

چرا زبان فرانسه زبان عاشقانه ای است؟

شان هاپوود (Sean Hopwood)، صاحب امتیاز و موسس شرکت ترجمه Day Translations درباره اینکه که چرا زبان فرانسه عاشقانه ‌ترین زبان روی زمین است نظریاتی دارد. شرکت Day Translations یکی از موسسات آنلاین بومی ‌سازی و خدمات ترجمه به زبان فرانسه می باشد. این شرکت هم به سازمان‌ های دیگر و هم به افراد مختلف کمک می‌ کند و به طور همزمان فرصت ‌هایی برای همدردی و درک متقابل در جهان را پیش روی دیگران قرار می‌ دهد.

تفاوتی ندارد که کمی زبان فرانسه بلد باشید یا بخواهید این زبان را از ابتدا یاد بگیرید. حتی ممکن است فقط بخواهید لحن شیرین و لهجه زیبای فرانسوی را فرا بگیرید. بی شک پس از یادگیری حتی اندکی از این زبان متوجه خواهید شد که چقدر زبان فرانسه جذاب است. فرانسه کشوری است که در آن مردمی خون گرم و مهمان نواز ساکن هستند. کشوری با خوراکی‌ های خوشمزه، کلاه های پشمی، پر از عشق و دوستی و مملو از چیزهای فانتزی و عالی. علاوه بر این همه زیبایی‌ ها و دلبری‌ های فرانسه، زبان این کشور نیز دارای حس لطیف و زیباست. اگر شما هم از علاقه مندان یادگیری فرانسه هستید؛ حتی یک لحظه هم درنگ نکنید و یادگیری این زبان دلنشین را آغاز نمایید.

دلیل اصلی جذابیت فرانسه از دیدگاهی به خاطر مدل حرف زدن مردم آن است و شما هم اگر زبان فرانسه را یاد بگیرید، می ‌توانید مثل آن‌ها صحبت کنید و جذاب باشید.

 

به زبان عاشقان سخن بگویید

چرا زبان فرانسه جذاب ‌ترین زبان دنیاست؟

  • لهجه فوق العاده جذاب:

خیلی سخت است بگوییم فرانسوی ‌هایی که فرانسه صحبت می‌ کنند جذاب ‌تر هستند یا فرانسوی ‌هایی که انگلیسی صحبت می‌ کنند. اینکه نمی ‌توانند صدای “th” را تلفظ کنند یا وقتی نمی ‌توانند صدای “r” را آنطور که هست بیان کنند خیلی خیلی جذاب تر هم هست! همین نکات کافی است تا عاشق فرانسوی‌ ها شوید و حس کنید این زبان همان زبانی است که باید بیاموزید.

  • کلمات خاص با تلفظی خاص:

در فرهنگ لغت بی‌ پایان و عالی فرانسه، کلمات فرانسوی به گونه ای هستند که گوینده باید لب ‌های خودش را غنچه کند و با لب‌ های جمع کلمات را تلفظ نماید. زمانی که لب ‌هایتان را به شکل بوسه غنچه می کنید، جذاب ‌تر می‌ شوید و حس عاشقانه ای را القا می کنید.

  • صداهای ریتمیک در زبان فرانسه:

صفت‌ هایی همچون رسا، نفس‌ گیر و ریتمیک از جمله صفاتی هستند که می ‌توان برای صداهای موجود در زبان فرانسوی بکار برد. صداهای زبان فرانسه به اندازه ‌ای دلنشین و آرامش ‌بخش هستند که می ‌توانند تمام شب شما را بیدار نگه دارند و هر کدام از این شرایط به حال و احوال شما بستگی دارد. اگر روزی نتوانستید گریه نوزادی را آرام کنید، برای او ترانه‌ های فرانسوی بخوانید، تضمین می‌ کنیم که گریه او خیلی زود بند خواهد آمد. در واقع این جادوی زبان فرانسه است که با طنین ذل نشینش هر قلبی را به تسخیر خود در می آورد. ترکیب ظریفی از نفس، رسایی، زمزمه‌ ها و صداهایی که از گلو خارج می‌ شوند، کمک می‌ کنند زبان فرانسه و صداهای فرانسوی جذاب ‌تر از زبان ‌های دیگر شوند. اگر این گفته ها را باور نمی ‌کنید، خودتان با یادگیری زبان فرانسه صداهای آن را امتحان کنید.

  • مردم فرانسوی زبان:

اگر تا امروز در پیاده ‌روهای شانزه لیزه راه نرفته ‌اید یا در یک کافه در تپه مونمارتر قهوه نخورده اید، وقت آن رسیده که این کارها را بکنید. اگر نمی‌ توانید برای یک سفر به پاریس برنامه‌ ریزی کنید، آموزش ها و کلیپ های آموزشی من و زبان را دنبال کنید.

من و زبان یک وبسایت معتبر و بی نظیر در زمینه آموزش 12 زبان خارجی است که البته یکی از آن ها زبان فرانسه است. من و زبان با تدریس به روز مطالب آموزشی می کوشد تا شما را نسبت به تسلط و آموزش زبان فرانسه یاری دهد. من و زبان دارای اکانت دو روزه رایگان است که با استفاده از آن به مدت دو روز می توانید تمامی امکانات سایت را مورد بررسی و استفاده قرار دهید. همچنین آموزش های من و زبان شامل معرفی فیلم‌ های فرانسوی برای تماشا و لیریکس ترانه های فرانسوی برای گوش سپردن و آموختن هستند. بنابراین کار آموزش آنلاین زبان فرانسه خود را به من و زبان بسپارید تا بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید. هنرمندان و تاجران، فعالان عرصه مد و فشن، فیلم ‌سازان فرانسوی همه و همه جذاب هستند. در سال 2020، هنوز هم در فیلم ‌ها کسی در کافی‌ شاپ یا فضای باز جلوی رستوران نشسته است و سیگاری روشن می‌ کند و این صحنه را اگر هزار بار هم ببینید باز هم برایتان جذاب خواهد بود. به هتل پاریس هیلتون (Paris Hilton) به عنوان یک معماری جذاب نگاه کنید! ببینید هنرمندان فرانسوی چه می کنند.

  • تاریخ غنی کشور فرانسه:

اگر لحن گرم و دلنشین و واژگان رنگارنگ فرانسوی برای تحریک انگیزه شما کافی نیست، شاید انقلابی عاشقانه از توده‌ های سرکوب شده که برای سرنگونی سلطنت قیام کرده بودند، تحت عنوان انقلاب کبیر فرانسه برایتان کافی باشد. از زمان انقلاب فرانسه، آن ‌ها ملتی شناخته شدند که همیشه آرام و ساکت هستند. نادیده گرفتن جذابیت زبان فرانسوی واقعا سخت است. هر کسی که کمی به صداها و کلمات فرانسوی آشنا باشد یا به آهنگ ‌های فرانسوی گوش داده باشد، عاشق این زبان می ‌شود و می ‌داند زبان فرانسه، زبانی با ارزش و غنی است. بنابراین دست به کار شوید، آموزش زبان فرانسه را شروع کنید و با یادگیری زبان، زندگی جذاب‌ تری را تجربه کنید. فرانسوی را زبان عشق و عاشقی می‌ نامند؛ چراکه جریان ملودیک زبان فرانسوی کافی است که قلب‌ ها را به تپش بیاندازد. حتی بسیاری از کلمات فرانسوی توانایی این را دارند که هر زنی را عاشق نمایند!

اصطلاحات عاشقانه زبان فرانسه

چطور زبان عاشقان را فرا بگیرید؟

برای آنکه به زبان عاشقان سخن بگویید شیوه‌های مختلفی وجود دارد. درست است که استفاده از اپلیکیشن ‌های گوناگون بر روی گوشی و گوش دادن به پادکست‌های مختلف، می تواند در یادگیری زبان فرانسه موثر باشد ولی باز هم همراهی با آموزش های یکپارچه و اصولی یک وب سایت‌ آموزشی همچون من و زبان چیز دیگری است. فیلم‌ های سینمایی، ترانه های فرانسوی از جمله مواردی هستند که به یاری شما می‌ آیند. من و زبان کار را برای شما راحت کرده است و در آن تمامی منابع یادگیری زبان در اختیار شما قرار گرفته است. برای خواندن کل متن‌های فرانسوی در سطوح مختلف، می ‌توانید به وبسایت من و زبان مراجعه نمایید.

اغلب گفته می شود که سفر به مکانی که زبان آن را یاد می گیرید بسیار در آموزش شما موثر است و این موضوع در مورد یادگیری زبان فرانسه نیز کاملا درست است و صدق می کند. اگرهدف شما این است که زبان فرانسوی را سلیس و روان صحبت کنید، یک سفر به فرانسه می تواند علاوه بر افزایش روحیه و نشاط شما در فرآیند یادگیری تان نیز موثر واقع شود. در فرآیند یادگیری فرانسوی است که شما آن چه را می یابید که درباره ی آن زبان است عاشقش می شوید. در حقیقت یادگیری این زبان برایتان به یک فرهنگ تبدیل می شود.

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

همانطور که گفتیم فرانسه زبان عشق و ادبیات است. معروف ترین و عاشقانه ترین عبارات و آهنگ های عاشقانه دنیا به زبان فرانسه است که دارای ظرافت دلنشینی هستند و با لطافت خاص خود، به دل مخاطب می نشینند. البته از جریان ملودیک زبان فرانسوی که قلب‌ها را به تپش در می آورد نمی توان غافل شد. شما می توانید از بین جملات عاشقانه و دلنشین عبارات و جملاتی که با روحیه طرف مقابلتان سازگار هستند را انتخاب کنید و با ارسال آن به فردی که دوستش دارید او را غافلگیر نمایید.

انتخاب هوشمندانه این جملات می‌تواند ذوق و شوق شما را برای پیدا کردن راهی متفاوت برای ابراز علاقه نشان دهد و فردی که دوستش دارید، بیشتر از قبل عاشقتان خواهد شد و بی ‌پروا دوست داشتنش را پس از شنیدن این جملات ابراز خواهد کرد. اصلا چه خوب است که یادگیری آنلاین زبان فرانسه از طریق من و زبان را با کسی که دوستش دارید شروع کنید. بدین ترتیب هر دو بهتر احساس نهفته در این زبان را درک خواهید کرد و می توانید به زبان عاشقان سخن بگویید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • سینا

    سلام. من چندین بار تصمیم گرفتم که زبان فرانسه رو یاد بگیرم ولی متاسفانه هم منبع خوبی برای یادگیری پیدا نکردم و هم اینکه سبک آموزشی هیچ موسسه ای من رو جذب نکرد. به خصوص که زبان فرانسه سخته و تلفظ دشواری داری. من تست دو روزه رایگان این زبان رو از سایتتون امتحان کردم و واقعا خوشم اومد. ممنونم از وبسایت خوبتون

    پاسخ
  • بتول

    زبان فرانسه هیچ کاربردی توی ایران نداره. من میخواستم چند بار برم دنبالش و یاد بگیرم ولی هم خیلی سخت بود و هم وقتی فکرشو کردم ارزش دنبال کردن نداره چون تو ایران نیازی بهش نیست.

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید