تا می توانید برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید

برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید

برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید | تاکنون برای تان پیش آمده که از خود سوال کنید، چرا برای یادگیری یک زبان خارجی باید این همه وقت و انرژی صرف کنید؟ چرا هرکجا که قدم می گذارید حداقل با یک نفر برخورد می کنید که به زبان انگلیسی، فرانسوی یا زبان های خارجی دیگر مسلط است؟ این ها فقط دو پرسش از هزاران سوالی است که درباره یادگیری زبان های خارجی ذهن شما را پر کرده است.

در دنیای امروز ارتباط زبانی به کامل ترین و ساده ترین شکل انتقال مفاهیم ذهنی تبدیل شده است. هر چند در گذشته انسان ها برای برقراری ارتباط از علائم و تصاویر و … نیز استفاده می کردند، اما ین روزها اهمیت برقراری ارتباط  و تعامل و هم فکری انسان ها نقش بسیار مهمی در ارائه ی کیفیت بهتر برای زندگی ایفا می نماید. تصمیم به یادگیری زبانی غیر از زبان مادری در هر مقطعی از زندگی ایده ی فوق العاده و با ارزشی است.

اهمیت یادگیری یک زبان خارجی بر هیچکس پوشیده نیست. اگر وارد یک مهمانی شوید و کمی دقت کنید، با افرادی برخورد می کنید که نه تنها به یک زبان بلکه به دو یا سه زبان به جز زبان مادری شان تسلط دارند. راه دور نرویم؛ قطعا هنگام پر کردن رزومه کاری با سوال ” آیا به زبان خارجی مسلط هستید؟” مواجه شدید و دیده اید افرادی که پاسخ شان به این سوال مثبت باشد، روند استخدامی شان چه تفاوت هایی با سایرین دارد. این ها فقط برخی از مزایای آشنایی با زبان دوم است. یادگیری زبان خارجی مزیت های شگفت انگیزی دارد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم، چرا باید برای فراگرفتن یک زبان خارجی، وقت صرف کنید.

برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید
برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید

همیشه درجه یک باشید

بدون شک با شنیدن فواید و مزایای یادگیری زبان خارجی غافلگیر می شودی! یادگیری یک زبان خارجی می ‌تواند زندگی شما را به روش های مختلفی بهبود بخشد و بر فاکتورهایی مثل سلامتی، فرصت ‌های شغلی و روابط اجتماعی اثر بگذارد. متاسفانه عموم مردم در یادگیری زبان‌ های دیگری به جز زبان مادری ‌شان بسیار تنبل هستند. وقتی زبان دیگری را بدانید، نه تنها بسیاری از مشکلات را نخواهید داشت بلکه بسیاری از درها به روی شما گشوده خواهد شد.

یادگیری هر زبان خارجی، حال تفاوتی ندارد آلمانی، انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، چینی یا حتی ترکی استانبولی، به شما کمک می کند تا ذهن تان فعال شده و آماده مقابله با چالش های مختلف را داشته باشد. در واقع یادگیری، قدرت آنالیزتان را بالا خواهد برد. با انجام این کار فعالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز، تغییراتی خواهند داشت. اصلاً مهم نیست از چه سنی یادگیری را آغاز می کنید اما باید بدانید در هر مقطعی که این کار را انجام دهید، ذهن خود را پرورش خواهید داد. با تصمیم به آموختن زبان خارجی مغز خود را آماده ورزشی فوق العاده خواهید کرد. با یادگیری مداوم کلمات و اصطلاحات جدید ذهن همواره درگیر است. مثل این است که هر روز مغز خود را ورزش دهید. در پایان ذهنی هشیار و قدرتمند خواهید داشت.

همچنین با یادگیری هر زبان خارجی ای، فرصت های بی نظیری برای یافتن شغل مناسب و کسب درآمد خواهید داشت و هرگز منتظر یافتن شغل نمی مانید. ضمنا برای عقب نماندن از دنیایی که به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است، نیاز به عقب نماندن از تغییرات به شدت احساس می شود و این امر به میزان زیادی با یادگیری زبان خارجی میسر می شود.

برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید
برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید

دانستن یک زبان دیگر به شما این امکان را می ‌دهد تا با افرادی که به این زبان صحبت می‌ کنند، آشنا شوید و رابطه ‌ی دوستی برقرار سازید که بدون دانستن زبان، برقراری این روابط ممکن نخواهد بود. علاوه بر روابط و دوستی‌ ها، شما با یک زبان دیگر، می ‌توانید با فرهنگ‌ های مختلف آشنا شوید و در مباحث و موضوعات هیجان ‌انگیزی شرکت کنید که تا پیش از آن امکانش را نداشتید.

به نظر می رسد در تعطیلات،‌ سفر به مناطقی که با زبان آن جا آشنایی دارید،‌ تجربه‌ ی فوق ‌العاده‌ و جالبی است. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که بتوانید به راحتی با افراد محلی رابطه برقرار کنید، مسیرتان را پیدا کنید و با هر کسی که خواستید صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای دانستن یک زبان خارجی این است که آن زبان ممکن است در نقاط مختلفی از جهان از جمله کشور اصلی مورد استفاده قرار گیرد. به نظر دلایل کافی برای گرفتن یک تصمیم درست برای رشد و پیشرفت عنوان شد، تصمیم با شماست.

انرژیی تان را صرف آموزش نوین کنید نه قدیمی!

تا به همین امروز چقدر از وقت تان را صرف رفتن به کلاس های زبان انگلیسی کردید؟ چقدر با اساتید و معلم های گوناگون سرو کله زدید؟ قطعا خیلی. اما یک سوال بسیار مهم تر از شما داریم؛ با تمام این سختی ها و وقت و هزینه های بسیاری که برای رفتن به کلاس زبان در موسسات مختلف صرف کردید، چیزی هم آموختید؟ آیا می توانید با یک انگلیسی زبان یک مکالمه روان داشته باشید؟

احتمالا بسیاری از شما پاسخ تان به این پرسش مهم منفی است. می دانید چرا؟ شاید هزینه های گزافی را برای شرکت در کلاس های زبان انگلیسی صرف کرده باشید اما به آن نتیجه ای که می خواستید، دست پیدا نکردید، آن هم فقط به یک دلیل، روشی که انتخاب کردید. احتمالا تعجب می کنید و با خود می گویید، مگر می شود که رفتن به کلاس نتیجه ای نداشته باشد؟ متاسفانه در جواب به این سوال باید بگوییم، بله ممکن است.

این روزها که بازار یادگیری زبان های خارجی خصوصا زبان انگلیسی، داغ داغ است. دیگر وقت آن رسید به روش های نوین و جدید روی آورد. مسلما هیچ یک از شما دوست ندارید پس از روزها و ساعت های بسیار که صرف رفتن به کلاس های زبان می کنید، بازهم نتوانید حتی یک جمله ساده به زبان بیاورید. برای رفع این مشکل هم باید به تمرین و تکرار مداوم بپردازید. باید در هر روز حداقل 20 دقیقه به یادگیری زبان انگلیسی مشغول باشید. تعجب نکنید، همان طور که گفتیم که دیگر زمان روش های سنتی آموزش گذشته؛ وقت آن رسیده که برای کسب موفقیت بیشتر در فراگیری این دانش پرطرفدار، به ابزار و وب سایت های معتبر امروزی روی بیاورید. می پرسید چطور؟ من و زبان می تواند به کمک تان بیاید.

با من و زبان در خانه بنشینید و زبان بیاموزید

اگر تصمیم به یادگیری زبان خارجی گرفتید اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف کدام یک از کلاس های آموزشی زبان کنید؛ کاملا طبیعی است. شاید اطراف تان افراد زیادی را دیده باشید که با وجود رفتن به کلاس های آموزشی مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی توانند در یک مکالمه ی ساده زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … شرکت کنند. این می تواند عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که شما هم نمی توانید دراین را موفق شوید. اما تیم متخصص من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری یکی از زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکیه ای، چینی و … بپردازید.

برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید
برای یادگیری زبان خارجی انرژی صرف کنید

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان هایی که گفته شد، کمک می کند. شما می توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • ملیحه

    یعنی با وبسایت میشه زبان یاد گرفت؟ اگر سوالی داشتیم یا به اشکالی برخوردیم که معلم نیست برامون برطرفش کنه. چجوری میشه دقیق زبان رو با سایت شما یاد گرفت؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. آموزش های من و زبان کاملا استاندارد و کامل تدوین شده. سبک آموزشی من و زبان به شکل بازی و ریاضی بوده و این یادگیری رو برای شما راحت میکنه. تمام جوانب آموزشی برای زبان
      آموز در نظر گرفته شده. زبان آموز با تمرین براحتی میتونه یاد بگیره.

      پاسخ
  • شایان

    آموزش های جدید مثل مین آموزش آنلاین خوبه ولی خب یه ذره اعتماد کردن به این روش تازه سخته!!!!

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید