دوره های مدیریتی را در موسسه فن پردازان آموزش ببینید

دوره های مدیریتی در موسسه فن پردازان

دوره های مدیریتی در موسسه فن پردازان | شرکت در دوره های مدیریتی می تواند چه اهمیتی داشته باشد؟
هر جامعه برای این که بتواند در مسیر پیشرفت قرار گیرد نیاز به مدیرانی دارد که با مدیریت بخش اقتصادی در جهت اشتغال زایی و تولید درآمد و البته بهبود وضعیت معیشیتی مردم قدم مثبتی بردارد.
با توجه به این که پیشرفت یک کشور ارتباط تنگاتنگی با رفتار و عملکرد مدیران دارد، از این رو مدیران به عنوان یک مهره اصلی در توسعه و پیشرفت کشور می توانند با سرمایه گذاری بر روی آموزش خود به تقویت مهارت های خود پرداخته و به نوعی در پیشبرد جامعه نیز موثر عمل کنند.
مدیریت از جمله سمت هایی بوده که وظیفه خطیری را بر عهده فرد می گذارد. چه بسیار مدیرانی که در کار خود موفق نبوده و از ادامه مسیر حرفه ای خود سر باز زده اند. از این رو تمامی افرادی که به دنبال مدیریت یک سازمان و یا حتی بخش خصوصی هستند و به دنبال این هستند که کسب و کارخود را راه اندازی کنند بهتر است که مهارت های مورد نیاز یک مدیر را آموخه و با پیاده سازی آن ها در مسیر کاری خود موفق عمل کند.

 

دوره های مدیریتی در موسسه فن پردازان

 

در واقع افراد با یادگیری مهارت های مدیریتی خواهند توانست که با افزایش بهره وری و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات، خدمات و یا کالای بیشتری را تولید کرده و در نهایت ظرفیت های بیشتری را نیز به وجود آورند. بهبود روش‌های مدیریتی نیز نیازمند دانش و تخصص در زمینه مدیریت می باشد. با توجه به اینکه امروزه حرفه‌ مدیریت به عنوان یکی از از شاخه های مورد علاقه افراد شناخته شده است از این رو آن هایی که علاقه مند به کسب دانش در این حوزه هستند می توانند در این دوره شرکت کنند. موسسه آموزش عالی فن پردازان با درک این مهم و در نظر گرفتن اهمیت والای سمت های مدیریتی در ارتقا و رشد جوامع و سازمان ها، آموزش در این حوزه را از نظر کمی و کیفی توسعه بخشیده است.

تمامی اساتیدی که در این موسسه مشغول به کار هستند اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند که از این میان می‌توان به آموزش رهبری کارآمد و اداره یک سازمان و یا یک بخش خصوصی همچون بخش های تولیدی، فروش، بازاریابی، اطلاعات و امور مالی اشاره کرد. تمامی آموزش ها به منظور ایجاد تحول در سازمان ها می باشد به این شکل که علاوه بر آموزش مهارت های مورد نیاز در مدیریت سازمان های اقتصادی و اجتماعی، با ایجاد خلاقیت و همچنین رشد توانایی افراد، دانش پذیران را برای انجام فعالیت های جدید و همچنین درون سازمانی آماده می کند.

با شرکت در دوره های مدیریتی که توسط موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان برگزار می‌شود خواهید توانست که با نحوه راه اندازی و توسعه کسب و کار آشنا شده و همچنین  یاد بگیرید که چگونه در بازارهای رقابتی امروزه و در کسب و کار خود بهترین باشید، علاوه بر این خواهید توانست که با چگونگی ایجاد تحول در شرکت و یا سازمان خود آشنا شده و با تکیه بر تخصص و مهارت های خود، نحوه ارتقاء بخش های مختلف یک سازمان را بیاموزید. با توجه به حضور اساتیدی که خود در این زمینه فعالیت کرده اند می توانید به تجارب سازنده ای دسترسی پیدا کنید که در مسیر حرفه ای شما بسیار کارآمد و سازنده خواهند بود.
خبر خوب این است که در حال حاضر شما می توانید در هر کدام از رشته های مدیریتی که مد نظرتان است ثبت نام کنید. موسسه آموزش عالی فن پردازان در حال حاضر تمامی دوره های MBA, DBA و Post DBA را برگزار می کند. در واقع این دوره شامل تمامی تکنیک ها و فنون جدید ، دانش و علوم کاربردی مدیریت برای حل مسئله و چالش های مدیریتی می باشد که مفهوم و افق دید بسیار وسیعی به مدیریت می بخشد.

 

دوره های مدیریتی در موسسه فن پردازان

دوره MBA

‏در این دوره دانشپذیران با اصول اجرایی مدیریت کسب و کار آشنا خواهند شد و درواقع آموزش ها حول محور مباحث اجرایی می باشد.

دوره DBA چه دوره ای است؟

این عبارت که در واقع مخفف  Doctor of Business Administration می باشد به گونه ای طراحی شده است که دانش پذیران با شرکت در این دوره با زوایای مختلف مدیریت کسب و کار همچون بازاریابی، حسابداری، مدیریت عملیات، برنامه‌های استراتژیک، مدیریت منابع و مدیریت تبلیغات آشنا شده و دید جامعی نسبت به هر کدام از این حیطه های کاری به دست خواهند آورد.
هدف اصلی و مهم این دوره، آموزش و تربیت فارغ التحصیلان تمامی رشته ها و دوره های تحصیلی می باشد به گونه ای که این افراد بتوانند در آینده در تمامی حیطه های مختلف شغلی، به فعالیت بپردازند و از مهارت خود در این زمینه بهره ببرند.

 

دوره های مدیریتی در موسسه فن پردازان

منظور از دوره Post DBA چه دوره ای است؟

چنانچه علاقه‌مند به انجام مباحث و همچنین فعالیت‌های پژوهش‌محور هستید این دوره می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این دوره در واقع موضوعاتی همچون مدیریت بازرگانی مدیریت طرح کسب و کار، آشنایی با بازار کالاها و سهام، اصول و فنون مدیریت سرمایه، استراتژی و مدیریت استراتژی انواع بازاریابی، اصول و روش تحقیق کمی و کیفی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این دوره در واقع در بالاترین سطح مدیریت کسب و کار قرار دارد و از این رو افرادی که می خواهند از طریق انجام پژوهش و البته تحقیق در حیطه کسب و کار خود تغییر و بهبود ایجاد کنند، در بازارهای داخلی و بین المللی موفق عمل کنند و به اهداف سازمانی خود جامعه عمل بپوشانند می توانند در این دوره شرکت کنند.

اهمیت شرکت در دوره های MBA و DBA

با توجه به تغییرات روزافزونی که در زمینه اقتصادی داشته ایم می ‌توان گفت بدون داشتن دانش مدیریت MBA و DBA نخواهید توانست که به آینده خود خوشبین باشید. به عبارت دیگر بدون دانش در زمینه منابع انسانی، فروش و بازاریابی در بازار رقابتی امروز، هیچ کسب و کاری دوام نخواهد آورد. از این رو افرادی که به دنبال موفقیت و فعالیت در بازار رقابتی هستند  بهتر است که به فکر ایجاد تغییراتی باشند. یکی از روش های خاص برای پیشرفت های شغلی ، بدست آوردن مهارت ها و تخصص های مدیریتی کسب و کار در گرایش های مختلف و همچنین تصمیم گیری های استراتژیک مدیریتی و در نهایت یافتن شغل و جایگاه اجتماعی بالاتر شرکت در ایندوره ها می تواند موثر باشد.

آموزش عالی آزاد فن پردازان با مجوز قطعی  به شماره 6074/22  در سال 1388 در تهران به ثبت رسیده است. این موسسه موفق به اخذ تایید وزارت علوم فناوری و تحقیقات برای برگزاری دوره‌های مدیریتی شده است. تمامی دانش پذیرانی که در دوره های مدیریتی موسسه آموزش عالی فن پردازان شرکت می کنند در پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره با تایید رسمی از وزارت علوم فناوری و تحقیقات خواهند شد. علاوه بر این مدارک این موسسه تایید WES کانادا را نیز به همراه دارد. خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES به منظور مهاجرت و اخذ شهروندی کانادا طراحی شده است تا علاقمندان به کمک آن بتوانند در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوند. لازم به ذکر است موسسه آموزش عالی فن پردازان تنها مرکز آموزشی است که مدارک صادر شده از آن به تائید سازمان WES رسیده است. موسسه آموزش عالی فن پردازان به همت اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره های مدیریت کرده است که شما با شرکت در این دوره ها خواهید توانست مهارت های خود را ارتقاء بخشیده و به طبع آینده شغلی خود را نیز تضمین کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید