درباره سوئیس

درباره سوئیس

درباره سوئیس | آیا میدانستید که نام رسمی این کشور کنفدراسیون سوئیس می باشد. پایتخت این کشور برن است. سوئیس در کوهستان آلپ واقع شده است. مساحت این کشور حدود 41.29 کیلومتر مربع می باشد و توسط کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا و لیختن اشتاین احاطه شده است.
سوئیس از جمله ثروتمندترین کشورها در سطح جهان با درآمد سرانه 39000 دلار به ازای هر فرد می باشد و واحد پول آن فرانک است. از جمله شهرهای بزرگ و اقتصادی این کشور، زنو و زوریخ می باشد.
شاید شما هم با شنیدن اسم این کشور یادتان به شکلات بیفتد! در مورد اینکه سوئیس یکی از بهترین ها در تولید شکلات می باشد، شکی نیست، اما موارد بیشتری برای دانستن در مورد این کشور وجود دارد! با ما همراه باشید. سوئیس و زیبایی های بی پایانش; دریاچه ژنو و شهر زیبا و چند ساله زوریخ انکار نشدنی اند.
شاید شما هم فکر سفر به این شهر را در سر داشته باشید. اما قبل از سفر به هر جایی بهتر است اطلاعاتی جامع در مورد شهر مورد نظرتان، آب و هوای آن، فرهنگ، آداب و رسوم و زبان شان و همچنین مکان های دیدنی اش به دست آورید تا بتوانید در زمان محدود سفر خودتان، نهایت استفاده و لذت را ببرید.
این کشور از جمله شادترین کشورهای جهان است و رتبه پنجم را در این دسته بندی به خود اختصاص داده است. افراد اغلب در این کشور درآمدهای بالایی دارند و به نسبت آن ساعات کمتری را به کار مشغول می شوند، از این رو زمان بیشتری را به تفریح و گذران وقت با خانواده و کسانی که دوست دارند مشغول هستند. سوئدی ها ترجیح می دهند زمان بیشتری را به بودن در طبیعت اختصاص دهند و از جمله افراد خوش بین در جهان هستند.
این کشور دوستدار صلح و آرامش است و از سال 1815 وارد هیچ جنگی نشده است. سوئیس از تمامی فعالیت های صلح جویانه و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، حمایت می کند. جالب است بدانید که یکی از 4 دفتر اصلی سازمان ملل متحد در ژنو/ سوئیس مستقر شده است و همچنین مقر کمیته بین المللی سازمان صلیب سرخ که بر انجام فعالیت های انسان دوستانه تمرکز می کند نیز در این کشور است.

درباره سوئیس
درباره سوئیس

زبان
درباره سوئیس خوب است بدانید کشور سوئیس از 26 ایالت تشکیل شده است. جالب است بدانید که در این کشور 4 زبان فرانسوی، ایتالیایی، رمانش و آلمانی به رسمیت شناخته می شود اما اکثر جمعیت به زبان آلمانی صحبت می کنند، ناگفته نماند که زبان اصلی مردم این کشور رومانش می باشد.
امید به زندگی در این کشور بسیار بالا می باشد، به گونه ای که آمار مرگ و میر برای مردان 80 سال و برای زنان 84 سال می باشد.
پوشش
در گوشه و کنار سوئیس هنوز هم می توانید شاهد افرادی باشید که پوشش سنتی را رعایت می کنند. بدین گونه که خانم ها بلوزی آستین بلند به همراه یک پیشبند ابریشمی، دامن و جوراب شلواری بر تن می کنند، مردان نیز شلوارک و پیراهنی سفید می پوشند.
جشن ها
جشن های سوئیس از باورها و سنت های محلی، خانوادگی و ملی این کشور نشات می گیرد و اغلب نمی توان شاهد آخر هفته ای بدون جشن و شادی در این کشور بود.
فستیوال بین المللی بالن ها
این فستیوال به مدت هشت روز در پایان ماه ژانویه برگزار می شود و مردم از بیست کشور متفاوت جهان دراین کشور جمع می شوند تا بالن های خود را به هوا بفرستند و نمایشی رنگارنگ داشته باشند.
کارناوال ماه
در این مراسم افراد با لباس های جالب و دیدنی به رقص های خیابانی و رژه مشغول می شوند.
سفر به سوئیس
حال که درباره سوئیس دانستید، چنانچه به دنبال سفر به این کشور هستید این مژده را به شما می دهم که می توانید لذت قایق سواری را در این کشور در دریاچه زوریخ به معنای کامل تجربه کنید. این دریاچه واقع در شهر زوریخ، مکانی پر طرفدار برای افرادی است که به دنبال لذت بردن از تفریحات آبی هستند.
علاوه بر این اگر شما به بازی جذاب گلف علاقمند هستید، بهتر است بدانید که این کشور یکی از بهترین زمین های گلف در اروپا را دارد.
هاکی روی یخ نیز از جمله ورزش هایی است که اغلب مورد توجه مردم این کشور و توریست ها قرار می گیرد.
مذهب
اغلب مردم سوئیس مسیحی هستند، حدودا 43 درصد آن ها کاتولیک، 35 درصد پروتستان و بقیه نیز ارتودوکس می باشند. 4 در صد نیز مسلمان هستند و ما بقی نیز پیرو سایر دین های موجود می باشند.
همانطور که قبلا اشاره کردیم زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و رومانش در این کشور به رسمیت شناخته می شوند. اما چیزی حدود 70 درصد از مردم نیز به شیوه خاصی از آلمانی صحبت می کنند که آلمانی سوئیسی نام گذاری می شود و حتی درک این زبان از سوی مردم آلمانی زبان نیز سخت می باشد. اما زبان های ایتالیایی و فرانسوی که توسط مردم این کشور به آن صحبت کنند با زبان ایتالیایی و فرانسوی زبانان تفاوت چندانی ندارد.
سفر به این کشور رویایی و دیدنی می تواند رویای هر کدام از شما باشد. اگر به دنبال این هستید که لذت این سفر را برای خودتان دو چندان کنید پیشنهاد ما به شما این است که بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا شوید و اطلاعات کافی برای برای سفر و بازدید از مکان های دیدنی آن را به دست آورید.
مهم ترین شرط برای حضور در یک مکان جدید توانایی برقراری ارتباط با دیگران می باشد. هنگامی که شما شخصا خودتان بتوانید با دیگران در ارتباط باشید و نیازی به مترجم نداشته باشید، علاوه بر اینکه می توانید به کارهایتان سرعت ببخشید و زمانی که در اختیار دارید را صرف لذت بردن از سفرتان کنید، شانس خود را برای آشنایی کامل با فرهنگ یک کشور افزایش می دهید.
مهم ترین موردی که همواره یادگیری زبان جدید را برای افراد سخت می کند، محدودیت در زمان است، زمانی که افراد صرف رفتن و آمدن به کلاس های آموزشی می کنند و یا هماهنگ شدن با برنامه زمانی کلاس ها اغلب برای افراد سخت است، از طرفی یادگیری زبان نیاز به هزینه های بالایی دارد که اغلب افراد ترجیح می دهند درآمد خود را صرف امورات روزمره خود کنند.
پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت آموزشی “من و زبان” است. در این سایت شما می توانید به یادگیری آنلاین زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی و چینی را با هزینه ای اندک بپردازید.
از پکیج های آموزشی ای که توسط کارشناسان مجرب ما فراهم شده استفاده کنید و مهارت زبانی خود را افزایش دهید. به منظور جلب اعتماد شما همراهان عزیز، هزینه استفاده از این پکیج ها به مدت یک هفته رایگان می باشد. وقت را از دست ندهید، شما خود می توانید محتوای پیاده شده در این بسته ها را ارزیابی کنید و در صورت رضایت بعد از یک هفته برای خرید آن اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید