درباره هلند

آیا می دانستید که کشور هلند در شمال غربی اروپا قرار گرفته است و بخش اروپایی آن 12استان دارد.از سمت شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از شمال غرب با دریای شمال هم مرز می باشد. پایخت هلند نیز آمستردام است و پر جمعیت ترین شهر این کشور به شمار می رود. هلند شهر گل های لاله است و به آن سرزمین آسیاب بادی نیز گفته می شود. مساحت بخش اروپایی و پادشاهی این کشور41،545 کیلومتر مربع می باشد. جالب است بدانید که تنها 50 درصد از کشور هلند یک متر بالا تر از سطح دریا قرار گرفته است.

درباره هلند
درباره هلند

زبان مردم هلند

زبان رسمی کشور هلند، زبان هلندی می باشد که یکی از شاخه های زبان ژرمنی است. این زبان شباهت زیادی به زبان آلمانی دارد. برخی از واژگان فرانسوی نیز در آن یافت می شود. علاوه بر این لازم به ذکر است که هلندیان علاقه مند به یادگیری زبان آلمانی و فرانسوی می باشند زیرا زبان مردم هلند به صورت کلی حدود 29 درصد به فرانسه و 5درصد به زبان اسپانیایی نزدیک است. جالب است بدانید که زبان هلندی حدی بین زبان انگلیسی و آلمانی نیز می باشد به طوری که در حین شنیدن و یادگیری این زبان، کلمات را آشنا می یابید. علاقه مندان به مهاجرت به این کشور بهتر است برای آموزش زبان آلمانی و دیگر زبان های نزدیک به آن، اقدام کنند.

آب و هوای کشور هلند

اگر می خواهید درباره هلند بدانید ابتدا لازم است از آب و هوای این کشور بدانید. کشور هلند دارای آب و هوای مرطوب وشرجی می باشد. این کشور به تابستان های معتدل و زمستان های سرد معروف است. ماه های اگوست و جولای پر بارش ترین ماه های سال هستند، در حالی که ماه مارس تقریبا یکی از خشک ترین ماه های آن است. همان طور که می دانید، وزش باد در قسمت های ساحلی بسیار پر قدرت است. در حال کلی آب و هوای غیر قابل پیش بینی دارد. به طوری که ممکن است در هر فصل سال بارش فراوانی را شاهد باشید.

جایگاه هنر در هلند

در این کشور چهره های برجسته هنری بسیاری را می بینید که یان استین، فرمیر، رامبرانت و اشر برخی از معروف ترین نقاشان هلندی هستند که اثار زیبایی را از خود برجای گذاشته اند. نویسنده معروف رنه دکارت نیز آثار بزرگ ود را در این کشور خلق کرد زیرا در یکی از بهترین دانشگاه های این شهر یعنی لیدن، مشغول به تحصیل بود. هم چنین آثار معماری سنتی را می توان در شهر های تاریخی همچون آمستردام و لایدن یافت. همان طور قبل ذکر کردیم، این کشور، سرزمین آسیاب بادی نامیده می شود زیرا آسیاب های قدیمی و تاریخی در معماری روستایی آن مشاهده می شود که نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است.

تحصیل در هلند

هلند یکی از کشور های عضو منطقه شینگن می باشد. جالب است بدانید که هلند از نظر اقتصادی جزو توسعه یافته ترین کشور های دنیا می باشد. مهم ترین شهر های این کشور، آمستردام، روتردام، لایدن و اوترخت هستند که دانشجویان بسیاری را به سمت خود می کشد. واحد پول هلند یورو است. دولت این کشور امکانات زیادی را برای دانش جویان سراسر جهان فراهم کرده است و علاقه مندان می توانند برای اخذ ویزای تحصیل در این کشور اقدام کنند. بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که بیش از 160 مرکز تحقیقانی و پژوهشی در هلند وجود دارد و مدارک آن از همه لحاظ در کل جهان معتبر است. افرادی که علاقه مند هستند در هلند کار کنند یا زندگی کنند باید به آموزش زبان آلمانی یا فرانسوی بپردازند چرا که صد درصد به آن نیاز پیدا می کنند. شاید خیلی از دانش جویان نیز وقت رفتن به کلاس یا شرکت در کلاس های حضوری را نداشته باشند، پس برای استفاده از زبان خود در هر لحظه سعی می کنند در دوره های آموزش آنلاین زبان استفاده کنند تا هرچه سریع تر به هدف خود یعنی یادگیری زبان دست پیدا کنند.

آداب اجتماعی در کشور هلند

جالب است بدانید، کشور هلند یکی از کشورهای اروپایی است ولی مردم آن از نظر رفتار و اخلاقیات شبیه به مردمان کشور های غربی هستند اما در نهایت هر مکانی اخلاق و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. هلندی های از آن گروه افرادی هستند که در زمان احوال پرسی و همچنین خداحافظی با شما دست می دهند. اما نکته جالب تر این است که اگر با آن ها دوست باشید یا رابطه خیلی نزدیکی داشته باشید، ممکن است صورت شما را سه بار ببوسند. خیلی علاقه دارند مهمانی ترتیب بدهند و برای آن برنامه ریزی کنند. زندگی آن ها بر اساس نظم و قانون است و سرزده به دیدار کسی نمی روند. اگر قصد دیدار یا رفتن به منزل کسی را داشته باشند، از سه هفته قبل تر آن را هماهنگ می کنند.

زندگی در آمستردام، پایخت هلند

آمسترادم پایخت کشور هلند است و بسیار از مردم آن را به عنوان مقصدی برای مهاجرت برمی گزینند. این شهر همه امکانات رفاهی را برای مهاجران و مردم بومی خود فراهم کرده است و علاقه مندان می توانند پس از آن که شهروند این شهر شناخته شدند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند. جالب است بدانید که هزینه زندگی در این شهر بسیار بالا است ولی اگر اقامت قانونی کشور هلند را داشته باشید، دولت شما را پشتیبانی خواهد کرد و مشکلی برای تان پیش نخواهد آمد.

لاهه یکی از زیباترین شهرهای هلند

لاهه یکی از بزرگ ترین شهر های کشور هلند است و مردم جهان آن را به عنوان سومین شهر این کشور می شناسند. این شهر آب و هوای بسیار دل پذیری دارد و همچنین در فاصله یازده کیلومتری با خط ساحلی قرار گرفته است.

درباره هلند
درباره هلند

نکات جالبی درباره مردم هلند

حال که درباره هلند دانستید می خواهیم درباره مردم هلند صحبت کنیم. یکی از عادت های بسیار خوب مردم هلند، استفاده از دوچرخه است. بسیاری از مردم از دوچرخه استفاده می کنند و شما هیچ ترافیکی درآن مشاهده نمی کنید. جالب است بدانید که برای پیدا کردن جای پارک ماشین هم معطل نمی شوید. همیشه مسیر ها صاف و مناسب برای دوچرخه سواری است و در واقع در این کشور هوای پاک و زندگی بدون خودرو را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که هلند سرزمین فرصت هاست. حالا چرا؟ زیرا کشور هلند در هر زمانی به دنبال جذب نیرو های حرفه ای و متخصص برای شرکت های بین المللی می باشد.
همانطور که قبلا اشاره کردیم مردم کشور هلند به زبان هلندی صحبت می کنند ولی این زبان به انگیسی، فرانسوی و آلمانی نیز شباهت دارد. شاید سفر به این کشور رویای هر کدام از شما باشد، پس اگربه دنبال هستید که از سفر خود نهایت لذت را ببرید، پیشنهاد ما به شما این است که بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا شوید و اطلاعات کافی برای برای سفر و بازدید از مکان های دیدنی آن را به دست آورید. مهم ترین شرط برای حضور در یک مکان جدید توانایی برقراری ارتباط با دیگران می باشد. علاوه بر این بتوانید با آن افراد بومی به راحتی صحبت کنید و نیازی به مترجم نداشته باشید و شانس خود را در یادگیری زبان آلمانی، انگلیسی و یا فرانسوی و یا حتی هلندی امتحان کنید.پیشنهاد ما به شما این است که از سایت آموزشی من و زبان استفاده کنید و به راحتی با پرداخت هزینه ای اندک، به یادگیری آنلاین زبان آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی و چینی را بپردازید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید