نوآموزان چطور یادگیری فرانسه را شروع کنند؟

حضور شما در این صفحه نشان می دهد که به دنبال یادگیری زبان فرانسه هستید و یا به این زبان شیرین علاقه مندید پس من و زبان هم به شما خوش آمد می گوید و قصد دارد راهنمای شما در مسیر یادگیری زبان عشق باشد. امروز قصد داریم استراتژی های یادگیری زبان فرانسه را در این مقاله مخصوص نوآموزان این زبان ارائه دهیم و امیدواریم بتوانیم مشوق خوبی برای شما باشیم. پس اگر می خواهید به تازگی یادگیری زبان فرانسه را شروع کنید و به نوعی در این مسیر نوآموز می باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا از راهنمایی های ما درباره شروع یادگیری فرانسه بهره ببرید.
در این مقاله می خواهیم تمرکز خود را روی روش های یادگیری اصولی و پایه فرانسه بگذاریم یک مبنای قوی در ذهن شما برای شروع آموزش فرانسه ایجاد کنیم. پس آدرس را درست آمده اید، در من و زبان شما نه تنها امکان آموزش و یادگیری شش زبان را دارید، بلکه می توانید از مقالات مرتبط هم دانش و اطلاعات زیادی برای پیشرفت بیشتر و بهتر کسب کنید. پس اگر به دنبال یک آموزش زبان فرانسه حرفه ای و البته از پایه هستید، بهتر است همین الان در وب سایت من و زبان ثبت کنید و در وقت و هزینه های خود هم صرفه جویی کنید.

 

اصلا چرا یادگیری زبان فرانسه؟

شاید اولین سوالی که اکثر زبان آموز ها در ابتدای مسیر یادگیری می پرسند این باشد که چرا زبان فرانسه را باید انتخاب کنیم؟ فراموش نکنید که در انتخاب زبان، بایدی در کار نیست. شما باید بر حسب نیاز و اهداف تان از آموزش زبان، زبان مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از آن هم باید بدانید که یادگیری هر زبانی نیاز به تمرین و تکرار زیادی دارد و برای اینکه بتوانید در آن موفق شوید لازم است که وقت و زمان زیادی را صرف کنید. در ادامه ما چند تا از ویژگی های زبان فرانسه را بیان می کنیم تا انگیزه شما در یادگیری این زبان بیشتر شود:

  • زبان فرانسه یکی از پانزده زبان برتر جهان است که بیشتری تعداد کاربران را دارد. گفته می شود بالغ بر دویست و بیست میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می کنند. همین موضوع باعث شده است زبان فرانسه یکی از متداول ترین زبان های جهان باشد. پس شما نیز با یادگیری این زبان می توانید خیلی سریع تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.
  • در پنج قاره، زبان فرانسه کاربرد دارد. از خیابان های پاریس گرفته تا سواحل افریقا و جزایر کارائیب، زبان فرانسه استفاده می شود. حتی در امریکای شمالی هم می توانید فرانسوی زبان ها را پیدا کنید، ضمن اینکه در اروپا و آسیا نیز فرانسوی کاربرد دارد. پس شما به هر کدام از این قاره ها که بخواهید سفر کنید، زبان فرانسوی به کارتان می آید.
  • با یادگیری زبان فرانسه می توانید وارد محیط های بین المللی شوید. از آنجایی که زبان فرانسه دومین زبان متداول در اروپا است، با یادگیری این زبان امکان این را دارید که در مجامع بین المللی حضور داشته باشید و یا بتوانید آن ها را دنبال کنید و اخبارشان را پیگیری کنید.
  • منابع آموزشی برای شما زیاد هست. از آن جایی که زبان فرانسه دومین زبان متداول برای آموزش است، منابع آموزشی زیادی هم برای آن وجود دارد. پس با شروع آموزش زبان فرانسه می توانید مطمئن باشید که هر منبع آموزشی که خواستید در دسترس تان هست.
  • موقعیت های کاری بهتری می توانید پیدا کنید. از آنجایی که تعداد افرادی که زبان فرانسه صحبت می کنند در کشورمان کم تر از افرادی که انگلیسی می دانند است، موقعیت های کاری بیشتری برای شما وجود دارد. شرکت ها و سازمان هایی هستند که برای ارتباط با کشور های فرانسوی زبان و شرکت های فرانسوی به افرادی نیاز دارند که بر این زبان مسلط باشند و بتوانند با آن ها ارتباطات صوتی و تصویری برقرار کنند. ضمن اینکه اگر به دنبال کار در کشور های خارجی هستید هم دانستن زبان فرانسوی یک امتیازویژه برای شما به حساب می آید.
  • با فرهنگ و تاریخ فرانسه آشنا می شوید. با یادگیری فرانسه می توانید درباره این کشور و تاریخچه آن بیشتر بخوانید و بر اطلاعات خود بیافزایید. همانطور که می دانید شعار من و زبان همیشه “زبان جدید، زندگی جدید” بوده است که به واسطه آن شما می توانید دنیای جدیدی را تجربه کنید.

 

یادگیری فرانسه برای نوآموزان
اصول یادگیری زبان فرانسه برای نوآموزان

قبل از اینکه زبان فرانسه را شروع کنید، باید درباره اصول پایه آن کمی بدانید. ما نمی خواهیم در ابتدای کار به شما یاد بدهیم که چطور در زبان فرانسه سلام کنید و یا تشکر کنید.آنچه در ابتدای راه برای نوآموزان اهمیت دارد، این است که بدانند زبان چیست و از چه نظام و سیستمی پیروی می کند. در ابتدای راه باید بدانید که تلاش تان را معطوف یادگیری چهار مهارت اصلی در یادگیری زبان فرانسه کنید. این مهارت ها شامل موارد زیر هستند:

خواندن به فرانسوی
شنیدن به فرانسوی
صحبت کردن به فرانسوی
نوشتن به فرانسوی

البته در کنار این مهارت ها تلفظ صحیح کلمات، گرامر و دستور زبان و واژگان هم از اهمیت زیادی برخوردارند. سختی هر کدام از آن ها به خود فرد بستگی دارد. اما اگر شما عزم تان را برای یادگیری زبان فرانسه جزم کرده اید، می توانید در تمام آن ها موفق شوید. البته من و زبان هم می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه کند. چرا که با ارائه آموزش آنلاین زبان فرانسه شما امکان از این آموزش ها را همیشه، در هر لحظه و هر مکانی خواهید داشت.
به هرحال ممکن است هر کدام از این مهارت ها برای افراد متفاوت، کمی چالش برانگیز باشد. در ابتدای مسیر با شناسایی نقاط ضعف خود در این مهارت ها می توانید برنامه ریزی دقیقی برای یادگیری و رفع اشکال خود داشته باشید. فراموش نکنید که یادگیری هر کدام از این مهارت ها می تواند اهرمی برای یادگیری مرحله و مهارت بعدی باشد، پس همه آن ها را جدی بگیرید.

شما که در یادگیری زبان فرانسه نوآموز و تازه کار هستید باید بعد از انتخاب هدف خود از این زبان، به دنبال منابع آموزشی باشید که بتواند نیاز های شما را به خوبی برآورده کند. وب سایت منو زبان خوشبختانه تمامی آموزش های خود را از سفر شروع می کند و با در نظر گرفتن این موضوع که دانش پذیران هیچ دانشی درباره زبان فرانسه ندارند، کار آموزش خود را شروع می کند. به همین دلیل برای نوآموزان خیلی کاربردی می باشد. البته نگران باشید، اگر تا انتهای دوره ها پیش بروید می توانید فرانسوی را با اهداف ویژه هم بیاموزید، مانند فرانسوی در سفر و یا فرانسوی برای تجارت. با این تفاسیر حالا چطور آموزش زبان فرانسه را شروع کنید؟

 

یادگیری فرانسه برای نوآموزان

گام های موثر در یادگیری زبان فرانسه برای نوآموزان

تیم متخصص من و زبان هدف شان ترغیب هرچه بیشتر مردم به زبان آموزی است. با این هدف توجه بیشتری به نوآموزان داشته اند و تلاش کرده اند آموزش ها را به گونه ای ارائه کنند که در یادگیری آنلاین زبان فرانسه تمامی نیاز های شما برطرف شود. با همین دید، بهتر است برای شروع زبان فرانسه نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • یک برنامه بازی با فرانسه برای خود ترتیب دهید
    یکی از راه های یادگیری زبان فرانسه این است که به آن به چشم بازی نگاه کنید، تا تمام سختی ها و چالش هایش برای شما تبدیل به سرگرمی شود. البته این را در نظر داشته باشید که موفقیت در هیچ زمینه ای یک شبه حاصل نمی شود. پس یادگیری زبان فرانسه هم به تمرین و تکرار زیادی نیاز دارد که اگر همراه با بازی و سرگرمی باشد، برای شما ساده تر می شود. خوشبختانه در منو زبان این امکان برای شما فراهم شده است و تمامی آموزش ها بر پایه بازی و ریاضی هستند و محیطی برای شما پدید آمده است که در آن احساس خستگی نخواهید کرد.
    تمامی آموزش های من و زبان با فایل های صوتی و تصویری هستند و به کمک آن ها علاوه بر سرگرم شدن می تاونید تصویر ذهنی هم از کلمات در ذهن خود ایجاد کنید تا بهتر به خاطر بسپارید و اینکه با استفاده از فایل های صوتی می توانید تلفظ دقیق کلمات و عبارت ها را فرا گیرید.
  • یک هدف مشخص برای خود تعیین کنید
    نوآموزان زبان فرانسوی باید در ابتدای مسیر هدف خود را از یادگیری زبان فرانسه مشخص کنند و بر اساس همان یک برنامه ریزی مشخصی داشته باشند. برای مثال اگر هدف شما از یادگیری زبان فرانسه تحصیل در این کشور و یا کشور کانادا می باشد، باید مبنای آموزش های خود را بر همین اساس مشخص کنید. در من و زبان فرانسوی با اهداف ویژه برای کاربران تعبیه شده است که بر اساس آن ها می توانید فرانسوی را یا برای مهاجرت، تجارت و یا سفر انتخاب کنید و بر همین اساس آموزش های خود را ادامه دهید.
  • تمرکز خود را از روی گرامر بردارید
    گرامر و یا دستور زبان یکی از آن موضوعاتی است که بسیاری از زبان آموز ها در همان ابتدای کار از آن فرار می کنند و خیال می کنند سخت ترین بخش یادگیری زبان همان است. اما بهتر است همین ابتدای کار تمرکز خود را از روی گرامر و دستور زبان بردارید و سعی کنید جملات و عبارت های کاربردی را یاد بگیرید که بتوانید خیلی سریع از آن ها استفاده کنید.
    درست مانند کاری که در من و زبان انجام می دهیم. آموزش زبان فرانسه در منو زبان با معرفی و آموزش چند عبارت و کلمه کاربردی آغاز می شود و به تدریج در میان همین عبارت ها نکات دستوری هم گفته می شود. نکته جالب توجه این وب سایت این است که تمامی آموزش ها به زبان شیرین فارسی است و شما خیلی راحت می توانید هم معنی و ترجمه کلمات و عباراتی که می آموزید را ببینید و هم گرامر را به زبان فارسی یاد بگیرید.
  • زمان مشخصی برای رسیدن به اهداف تان تعیین کنید
    نوآموزان زبان فرانسه باید برای اینکه به خود انگیزه بیشتری دهند، زمان مشخصی را برای دست یابی به اهداف شان تعیین کنند، تا به مرور و دست یابی به اهداف شان انگیزه بیشتری هم بگیرند. مثلا می توانید برای خود مشخص کنید که در یک هفته یک درس از درس های من و زبان را تکمیل کنید. اگر موفق به این کار شدید، خواهید دید که در یک هفته چه تعداد کلماتی آموخته اید و همین اعداد می توانند انگیزه شما برای ادامه مسیر شوند.
  • تا می توانید تمرین کنید
    در نهایت باز هم تکرار می کنیم برای موفقیت در هر کاری تمرین زیاد کلید اصلی است. هر روز که نکته ای را در زبان فرانسه می آموزید باید با خود آن را بار ها و بارها تکرار کنید تا در ذهن ما نهادینه شود. در منو زبان در هر مرحله تمرین های زیادی برای شما گذاشته شده است که مبنای آن ها بازی و ریاضی است و به کمک آن ها می توانید آنقدر کلمه و یا نکته ای که جدید آموخته اید را تکرار کنید تا به خوبی در ذهن تان بماند. همچنین هرچه جلو تر می روید، نکات قبلی در درس های بعدی مدام جهت تمرین بیشتر تکرار می شوند.
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • فتحی

    از این که پرچم زبان فرانسه رو بالا میبرید و از گسترش و معرفی آموزش و ترجمه فرانسه حمایت میکنید از شما ممنونم ضمن اینکه ما هم در حال خدمت رسانی در زمینه ترجمه متون از فرانسه به فارسی و فارسی به فرانسه هستیم و در این راستا یک وبسایت راه اندازی کردیم که با اجازتون از مطالب شما جهت درج در همین سایت به آدرس https://www.frenchtranslate.ir استفاده کردیم و کمی از سایت شما کپی برداری شد.
    ممنون میشم تایید بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما . باذکر لینک کامل منبع ایرادی ندارد.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید