چگونه یک شریک انگلیسی زبان پیدا کنیم؟

یافتن شریک انگلیسی زبان

یافتن شریک انگلیسی زبان | سلام به همه به انگلیسی با لوسی خوش آمدید
امروز میخوام چند تا نکته بهتون بگم
که بهتون کمک میکنه افراد بومی رو پیدا کنید که میتونید باهاشون تمرین کنید ، هممون میدونیم که تمرین کردن با افراد بومی یکی از بهترین روش ها برای روان صحبت کردن به زبان دیگه است که تو این مورد زبان انگلیسیه ، اونا می تونن تو تلفظ بهتون کمک کنن میتونن به بهتر شدن مهارت شنیداری بهتون کمک کنن میتونید یه عالمه اصطلاحات عامیانه جدید یاد بگیرید. و اصطلاحات معمول و رسمی رو با اونا یاد بگیرید. شاید بعضی اصطلاحات فعل های جدید ی عالمه کلمات جدید رو یاد بگیرید برای همین خیلی از شاگردام ازم میپرسن چطوری میتونن به یه فرد انگلیسی زبان دسترسی پیدا کنن . چون این کار آسونی نیست، خیلی میخوان با افراد بومی درست بشن.
اما نمیدونن چطوری اونها رو پیدا کنن یا چطوری بهشون نزدیک بشن.
در این ویدئو در مورد روش های مختلفی بحث میکنیم، که با اونها می تونید افراد بومی رو پیدا کنید.
باهاشون حرف بزنید و متقاعدشون کنید که بهتون کمک کنن. بیایید این ویدئو را شروع کنیم.
نکته اول : دسترسی به اولین نکته 2 تا ابزار رو در بر میگیره معلم خصوصی و شریک زبانی
اما فرقش چیه ؟
خوب به عبارت ساده
به معلم خصوصی ساعتی پول میدید و یک شریک زبانی بخشی از یه توافق متقابله که پولی برای رد و بدل نمیشه شما به زبان دلخواهشون کمک می کنید. شما به زبان دلخواهشون بهشون کمک می کنید زبونی که در حال یادگیریش هستند. احتمالا زبان مادری شماست و در عوض کمک میکنه شما زبونی رو یاد بگیرید. که معمولا زبان مادری اونهاست. مثلا اگه بخوام اسپانیایی یاد بگیریم یه اسپانیایی بان رو پیدا می کنم. که میخواد انگلیسی یاد بگیره و من باهاش مبادله می کنم. پس معلم خصوصی و شریک زبانی داریم بهترین راه یادگیری زبان ترکیب کردن این دوتاست برنامه ریزی برای داشتن یه معلم خصوصی چیزیه که معمولا راحت پیدا می کنید. و بهتون کمک میکنه که یه برنامه منظم رو دنبال کنید و بعد جلسات درسی رو با یه شریک زبانی تمرین کنید.
2. ی ایده دیگه برای پیدا کردن یه شریک برای تبادل زبان تماس با یه آموزشگاه آموزش زبانه که زبان شما رو آموزش میده شگفت زده میشید وقتی ببینید چقدر آموزشگاه آموزش زبان دور و برتون هست که زبان شمارو آموزش میده واضحه که آموزشگاه های آموزش زبان انگلیسی همه جا هست اما اگه تو لهستان زندگی کنید شاید آموزشگاهی که به خارجی ها لهستانی آموزش میده خیلی کم باشه
همه جای دنیا همینطوره شاید معلما و موسسات اونجا از اینکه کسایی رو پیدا کنن که با شاگرداشون تمرین کنن ناامید شدن باهاشون با یه ایمیل خوب تماس بگیرید و بگید با چه زبونی حرف می زنید. و قصد دارید با چه زبونی رو تمرین کنید. شما که نمی دونید شاید شما رو به اتباط با یه فرد بومی قرار بدن اینو وقتی داشتم اسپانیایی رو تو اسپانیا یاد میگرفتم تجربه کردم اسپانیایی زبان های زیادی به آموزشگاه اومده بودنو اسمشون رو نوشته بودن تا با یه انگلیسی زبان یا فرانسوی زبان جفت بشن در صورت توافق دو طرف خب میریم کافه و نیم ساعت به یه زبان و نیم ساعت به اون زبان دیگه تمرین می کنیم معمولا تا آخر عصر فقط یه عالمه زبان دورهم و برهم داشتیم. اما واقعا سرگرمی خیلی خوبی بود برای همین به شدت توصیه می کنم این روش رو امتحان کنید.و شاید دوستای جدیدی پیدا کنید.
4. اینه که بازی ویدئوی بکنید و به عنوان یه معلم هیچ وقت یاد نگرفتم من بازی ویدئویی رو پیشنهاد می کنم. اما زمانی که تو آموزشگاه زبان درس می دادم یه پسری بود که انگلیسی رو با لهجه آمریکایی فوق العاده حرف میزد ولی هیچ وقت آمریکا نرفته بود ، ازش پرسیدم این لهجه رو با کلمات رو از کجا یاد گرفته ؟
انتظار داشتم بگه از فیلم و برنامه های تلویزیونی اون گفت از بازی کردن خیلی از بازی های ویدئویی این روزها یه گزینه چت صوتی داره و اگه به تو سرور خاص عضو بشید می تونید با کسایی ارتباط برقرار کنید. که زبانشو همونی هست که شما می خواید یاد بگیرید. بهترین قسمت این کار اینه که هیچکس نمیدونه شما کی هستید. برای همین نگران این نیستید که اشتباه کنید و لازم نیست نگران خجالت کشیدن از خودتون باشید. اگه بازی کردن چیزیه که به هر حال انجام میدید. چرا تمرین انگلیسی رو با سرگرمیتون ترکیب نکنید؟ اگه بتونید یه شریک زبانی پیدا کنید. فوق العاده مفیده یکی از اشتباهاتتون رو تصحیح بکنه یکی از عبارات جدید رو یادتون بده امتحانش کنید و بیشتر وقتا باهاش بازی کنید. به هر حال از بزی هم لذت می برید. و شاید چیزی بیشتر از این تعامل یاد بگیرید.
آخرین نکته که برای یافتن شریک انگلیسی زبان دارم شماره 6 هست و اون عضو شدن تو یه گروه آموزش زبان فیسبوک گروههای زیادی تو فیسبوک هست و می تونن یه کم گج کننده باشن. توصیه من اینکه که به دنبال یک گروه خیلی کوچک بگردید. یا گروه خودتون رو درست کنید گروه ها 50 هزار نفری ر میبینید که خیلی تعجب می کنید از اینکه انقدر خالی هستن خیلی از افراد عضو اونها میشن فقط به این دلیل که اونها گروه های بزرگی هستن اما واقعا هیچ کس مشارکت نمیکنه دنبال گروه های تبادلی کوچک آموزش زبان تو فیسبوک بگردید و عضوش بشید اگه گروه مناسبی پیدا نکردید گروه خودتون رو درست کنید و ببینید که افراد همفکر شماعضو میشن وقتی کانالم رو رو شروع کردم عادت داشتم پست های زیادی رو تو گروه ها بفرستم ویدئوهام رو اونجا میذاشتم و شگفت زده شدم از اینکه دیدم چقدر آدم مفید تو این گروه ها هست. شاید همه اونجا افراد بومی نباشن افراد ماهر زیادی تو این گروه ها عضوند که بومی نیستند و اونها خیلی خیلی برای کسایی که سوال یا بحثی دارند مفیدند.
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید