برای سرمایه گذاری در کشور فرانسه زبان فرانسوی را بیاموزیم

فرانسه، که رسما با عنوان جمهوری فرانسه شناخته می شود، نه تنها در اروپا بلکه در کل جهان یکی از قدرت های مهم اقتصادی و همچنین سیاسی است. فرانسه که به خاطر مکان های عجیب و غریب خود شناخته شده است، امروزه به یک مقصد گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است. از طرفی در سال های اخیر کشور فرانسه یکی از مطلوب ترین مقاصد سرمایه گذاری محسوب می گردد. این امر به دلیل سیاست گذاری های خوب دولت این کشور می باشد.

فرانسه اکنون برای سرمایه گذارانی که مایل به گسترش تجارت خود در خارج از کشور هستند، به مقصد ایده آلی تبدیل شده است. تعهد فرانسه به تجارت آزاد و سیاست های متناسب با سرمایه گذاران و اندازه وسیع بازار در کل اروپا، باعث می شود که از سایر کشورها نه تنها در اروپا بلکه در کل جهان سرمایه گذاری در فرانسه صورت گیرد.

فرانسه واقع در قلب اروپا می باشد و این موضوع واقعا مزیت بزرگی را برای سرمایه گذاران به دنبال داشته است؛ به همین خاطر فرانسه به عنوان پایگاهی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. فرانسه نه تنها دوستانه با سرمایه گذاران همراه است، بلکه تمام اقدامات اصلاحی را نیز انجام می دهد که به افزایش جریان سرمایه گذاری های خارجی کمک کند. در این مقاله از وبسایت من و زبان می خواهیم به بررسی لزوم آموزش زبان فرانسه برای سرمایه گذاری بپردازیم؛ بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

حقایقی در مورد سرمایه گذاری در فرانسه

جدا از اینکه فرانسه بزرگترین بازار اروپا را به خود اختصاص داده است، همچنین دارای برخی از ویژگی های جذاب است که سرمایه گذاران نمی توانند از آن ها چشم پوشی کنند. مثلا این کشور دارای یک تجارت حرفه ای است و سرمایه گذاری در آن کاملا در جهان مطرح می باشد. این کشور همچنین دارای بازار مالی کاملا مستقر و نیروی کار بسیار ماهر است. می توان برای شروع یک تجارت، فرانسه را انتخاب کرد، چرا که در کل جهان از نظر تجارت در رتبه سوم قرار دارد.

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

اگر در سرمایه گذاری برای هر کشوری زبان آن کشور را ندانیم، قطعا مشکلات متعددی برایمان به وجود خواهند آمد. به عنوان مثال اگر برای سرمایه گذاری قصد خرید ملک در فرانسه را دارید، خوب است که نسبت به یادگیری زبان فرانسه اقدام کرده باشید. ندانستن زبان فرانسه باعث می شود که شما از جزئیات سرمایه گذاری مطلع نشوید و یا سرتان کلاه برود و یا اینکه دچار شکست در سرمایه گذاری خود شوید. با یادگیری زبان فرانسه می توانید مثلا در سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، موفق تر عمل کنید. چرا که با ایجاد تعامل و ارتباط زبانی با فرانسوی زبانان می توانید اعتماد آن ها را جلب نموده و تجارت بهتری را تجربه نمایید.

علم و فناوری بسیار پیشرفته در فرانسه، واقعا آن را به یکی از مقاصد برتر برای تجارت در سراسر جهان تبدیل کرده است. جالب است بدانید که فرانسه از امکانات حمل و نقل و زیرساخت خوبی برخوردار است که برای انجام مشاغل در این کشور مساعد می باشد. فرانسه دارای یک شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته از جمله خطوط ریلی و جاده ای است که فرانسه را به کشورهای دیگر اروپا متصل می کند. این شبکه همچنین دارای یک شبکه ارتباطی خوب است که پشتیبانی لازم را برای انواع حمل و نقل و ارتباطات فراهم می کند.

روند سرمایه گذاری در فرانسه چگونه است؟

تولید صنعتی فرانسه واقعا روند صعودی و در حال رشدی را ایجاد کرده است. همانطور که از سوی بانک فرانسه گزارش شده، اقتصاد فرانسه در سه ماهه سوم 0.4 درصد رشد کرده است و پیش بینی می شود در ماه های آینده سال سال جاری رشد کند.

فرانسه با بیش از 65 میلیون نفر جمعیت، دومین بازار بزرگ در کل اروپا است. فرانسه نه تنها در بعضی از بخش های مهم مانند تحقیق و توسعه، اتومبیل سازی، ساخت و ساز و بیوتکنولوژی مکانی برای سرمایه گذاری جایگاه دارد، بلکه زمینه های زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه تحقیق در فناوری های سبز و پاک نیز دارد.

فرانسه پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است و تولید ناخالص داخلی آن 2،490 میلیارد دلار می باشد. در مورد سرمایه گذاری خارجی، فرانسه نیز از سایر کشورها متمایز است. فرانسه 117.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی دریافت کرده و بدین ترتیب توانسته به محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری های خارجی در کل اروپا تبدیل شود. از نظر سرمایه گذاری خارجی، فرانسه به تنهایی 23.3٪ بازار دارد که بیش از 23،000 شرکت خارجی در حال حاضر دارای یک پایه در این کشور می باشند.

در سال های اخیر تعداد 639 پروژه جدید سرمایه گذاری خارجی فقط در فرانسه ایجاد شده است. از این تعداد، به لطف مشوق های مالیاتی ارائه شده توسط دولت، 42 مورد در بخش تحقیق و توسعه بودند. این نشان می دهد که فرانسه از سرمایه گذاری توسعه ای استقبال می کند و دولت فرانسه همه کمک های لازم را برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر در این کشور ارائه می دهد. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید که در این کشور موفق و پیشرفته سرمایه گذاری کنید، حتما با یادگیری آنلاین زبان فرانسه کار خود را شروع کنید. کسانی که یادگیری زبان فرانسه را به پایان رسانده و سپس وارد بازار سرمایه گذاری می شوند، بسیار موفق تر از کسانی عمل می کنند که یادگیری زبان را جدی نگرفته اند.

چرا یادگیری زبان فرانسه برای سرمایه گذاری در این کشور ضرورت دارد؟

یادگیری زبان فرانسه باعث می شود که شما شناخت و دید بهتری نسبت به بازار سرمایه گذاری کشور فرانسه داشته باشید. از طرفی با یادگیری زبان فرانسه کسی نمی تواند شما را در پروسه سرمایه گذاری فریب دهد و یا گمراه نماید. زمانی که شما به زبان فرانسه تسلط داشته باشیدمی توانید با سایر سرمایه گذاران یا افراد خبره در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید کار خود را به بهترین نحو شروع نمایید. شاید برایتان جای سوال باشد که چگونه می توان یادگیری زبان فرانسه را ویژه سرمایه گذاری دنبال کرد؟ باید به شما در پاسخ بگوییم که برخی از منابع آموزش زبان، آموزش های خود را به صورت ویژه و تخصصی برای شما ارائه می دهند. به عنوان مثال وبسایت من و زبان به شما کمک می کند که یادگیری زبان فرانسه را ویژه سرمایه گذاری پشت سر بگذارید. با آموزش های جامعی که در وبسایت من و زبان وجود دارد شما به آسانی می توانید بهترین سرمایه گذاری را در کشور فرانسه صورت دهید. یادگیری زبان فرانسه را هم اکنون آغاز کنید تا بتوانید موقعیت خود را در در جامعه سرمایه گذاران تثبیت نمایید.

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

مناطق اصلی سرمایه گذاری در فرانسه

در زیر مناطق اصلی سرمایه گذاری که ارزش سرمایه گذاری در فرانسه را دارند را برایتان بازگو کرده ایم:

تقریبا در تمام بخش های فرانسه زمینه سرمایه گذاری زیادی وجود دارد. برخی از بخش های کلیدی که آسمان را در فرانسه لمس می کند شامل خودرو، بیوتکنولوژی، نرم افزار و چندرسانه ای، ارتباطات از راه دور، تحقیقات و توسعه، لجستیک و سخت افزار رایانه و لوازم جانبی می باشند.

در سال 2007 فرانسه تحت اصلاحات اساسی در سیستم مالیاتی، قوانین کار و قوانین شرکت ها قرار گرفت، همه این ها نقش بسزایی در بهبود فضای کلی تجارت در کشور داشتند. قوانین کار اصلاح شده و انعطاف پذیرتر شده اند و با توجه به موارد گفته شده، آزادی بیشتری در مشاغل این کشور وجود دارد. دولت فرانسه همچنین از سال 2010 کاهش مالیات برای سرمایه گذاری های تولیدی را ارائه داده است. همچنین قانون شرکت های خود را ساده و اصلاح کرده و همچنین به نوآوری ها توجه بیشتری نشان داده است. همچنین در زمینه ساده سازی پرونده ثبت اختراعات و بهبود اعتبارات مالیاتی، تحقیقات جامعی را انجام داده است.

چرا فرانسه برای سرمایه گذاری ایده آل است؟

فرانسه مکانی ایده آل برای مشاغل بین المللی و سرمایه گذارانی است که می خواهند به بزرگترین بازار مصرف کننده جهان، اتحادیه اروپا دسترسی داشته باشند. همانطور که گفتیم فرانسه دومین اقتصاد بزرگ اروپا و پنجمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد. این کشور نه تنها یک مقصد مهم برای تجارت، بلکه یکی از مشهورترین کشورها در جهان است. فرانسه یک مقصد گردشگری برجسته است. چرا که جذابیت غیر قابل انکار آن در سال 2013 نمایان شد و آن به دلیل وجود بیش از 80 میلیون بازدید کننده در این کشور بود. این کشور در حال حاضر جزء بزرگترین صادر کننده های کالا در جهان است. همچنین این کشور به دلیل کیفیت بالای زندگی شهروندانش و نیز فرصت هایی برای سرمایه گذاری در اوج اعتماد و اطمینان برای سرمایه گذاری قرار دارد.

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذارانی که تصمیم می گیرند دفاتر خود را در فرانسه مستقر کنند، به اقتصاد قوی و متنوعی دسترسی پیدا می کنند. فرانسه دارای سرزمین های بی شماری در خارج از کشور می باشد که در سراسر جهان گسترش یافته و همچنین دومین منطقه اقتصادی انحصاری بزرگ را دارد. فرانسه کیفیت محصولات صادراتی خود را ارزیابی می کند و شرکت های فرانسوی در سراسر جهان تجدید می شوند. تقریباً 30 شرکت فرانسوی در 500 شرکت برتر جهان گنجانده شده اند.

پاریس به همراه سایر شهرها مانند لندن و یا فرانکفورت یکی از مکان های مورد نظر برای شرکت های چند ملیتی است. علاوه بر اینکه این شهر یکی از پر بازدیدترین شهرهای جهان است، پاریس همچنین یک مرکز سرمایه گذاری پیشرو نیز هست. اگر می خواهید در فرانسه سرمایه گذاری کنید، موسسات حقوقی، می توانند به شما در اولین قدم ها برای سرمایه گذاری در این کشور کمک کنند.

فرانسه هنگام جذب سرمایه گذاران خارجی نقاط قوت بسیاری دارد و نمایندگان محلی ما می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد قوانین مختلفی ارائه دهند که شامل مقررات مربوط به سرمایه گذاری در فرانسه و مزایای کارآفرینان خارج از کشور است. نیروی کار و هزینه های فرانسه، انگیزه ای برای خارجیانی که می خواهند در فرانسه سرمایه گذاری کنند به وجود می آورد.

براساس چندین گزارش، میانگین هزینه های تحمیل شده به کارمندان در فرانسه نسبت به سایر کشورهای اروپایی، مانند آلمان به طور قابل توجهی پایین است. همچنین راه اندازی و اداره یک تجارت در فرانسه از ایالات متحده کم هزینه تر می باشد. این ها تنها چند دلیل از دلایل جذاب بودن کشور فرانسه برای سرمایه گذاران خارجی است.

سرمایه گذاران خارجی از دولت فرانسه کمک دریافت می کنند

اکنون سال ها می گذرد که دولت برنامه های تشویقی مختلفی را برای سرمایه گذاران خارجی که به فرانسه می آیند، فعال کرده است. به همین دلیل است که تعداد کارآفرینان خارجی در فرانسه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در این میان اعتبار مالیاتی اعطا شده به شرکت های خارجی و فرانسوی نیز وجود دارند که افراد با فعالیت های تجاری در این کشور می توانند از کاهش 6 درصدی مالیات مربوط به هزینه های اشتغال بهره مند شوند. دولت همچنین انگیزه ای را برای شرکت های صنعت تحقیق و توسعه فراهم کرده است که به این شرح می باشد که آن ها می توانند از 30٪ اعتبار مالیاتی از هزینه های انجام شده در طول یک سال، در حدود 100 میلیون یورو بهره مند شوند. می بینید که یادگیری زبان فرانسه تا چه اندازه می تواند به شما در راستای سرمایه گذاری کمک کند. بنابراین از یادگیری زبان فرانسه غافل نشوید و آموزش های گوناگونی که در وبسایت من و زبان برای ان زبان شیرین در نظر گرفته شده اند را دنبال نمایید.

آینده سرمایه گذاری در کشور فرانسه

در سال 2010، دولت فرانسه برنامه سرمایه گذاری برای آینده را برای ترویج سرمایه گذاری و نوآوری در بخش های اصلی توسعه رشد و ایجاد اشتغال راه اندازی کرد. آژانس ملی تحقیقات فرانسه به عنوان سازمان عملیاتی اصلی دولت برای برنامه هایی که تحت عنوان “سرمایه گذاری برای آینده ” شناخته می شدند برای آموزش و تحقیقات عالی، منصوب شد.
مطابق گزارش سرمایه گذاری جهانی 2019 منتشر شده توسط خبرگذاری های مطرح، فرانسه میزان قابل توجهی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در سال 2018 به خود جلب کرده است. جریان سرمایه گذاری مستقیم در فرانسه 25٪ (برای رسیدن به 37 میلیارد دلار) افزایش یافته است. سهام شرکت های مهم در سال 2018 در فرانسه حدود 824.9 میلیارد دلار بوده است، این در حالی است که در مقایسه با سال 2017 رشد 0.7٪ را نشان می دهد.

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در فرانسه هستند، گزینه های مختلفی دارند. از صندوق های مبادله ای (ETF) گرفته تا رسیدهای سپرده‌ گذاری آمریکا( (ADR. همچنین فرانسه مکانی بسیار محبوب برای انگلیسی ها است که به دنبال خرید یک ملک جدید در خارج از کشور هستند. خواه یک خانه خانوادگی یا یک سرمایه گذاری بلند مدت. بازار املاک فرانسه نسبتاً پایدار است و قیمت خانه به طور پیوسته افزایش می یابد.

در فرانسه نیز مانند انگلیس گزینه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. انتخاب سرمایه گذاری مناسب برای شما گاهی می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد. شما همیشه باید قبل از اقدام به سرمایه گذاری پول خود برای هرگونه عملیات مالی، از یک حرفه ای واجد شرایط بخواهید تا یک راه مناسب و مطمئن را به شما معرفی کند. به طور کلی در هر گونه سرمایه گذاری لزوم دانش زبانی احساس می شود و اگر فرد از دانش زبان فرانسه برخوردار باشد، قطعا سرمایه گذاری موفق تر و بهتری را خواهد داشت.

آموزش آنلاین زبان فرانسه
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • آرش

    عرض ادب
    اگه بخوام شروع به یادگیری فرانسوی کنم تو مدت ۱ سال این کار انجام شدنی؟ و اینکه آیا پکیج یادگیری زبان فرانسه شما شامل حال سطح مقدماتی هم میشه؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما
      بله حتی ممکنه زودتر از یک سال یاد بگیرید. پکیج های آموزشی شامل تمامی سطوح هستند

      پاسخ
  • علی حسنی

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و مترجمان. من میخاستم بدونم که اگر موفق شدم و مدرک زبان فرانسه رو گرفتم. جطور میتونم در فرانسه ویزای سرمایه گذاری رو بگیرم

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما.
      دوست عزیز برای دریافت ویزا میتونید از مشاوران مهاجرتی کمک بگیرید اما در مقالات بخش بلاگ ما در این سایت هم مقالاتی در این باب آورده شده که میتونید مطالعه کنید.

      پاسخ
  • س. سرامد

    من فکر می کردم برای سرمایه گذاری تو فرانسه خیلی به زبان نیاز نیست 🙁 حس میکنم روند یادگیریش خیلی سخت باشه

    پاسخ