آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی | زبان انگلیسی  غالبا در اکثر کشورها زبان میانجی و پل ارتباطی محسوب می شود و بعد از چینی و اسپانیایی سومین زبان پر کاربر جمعیت دنیا به حساب می آِید. اگر خواهان ادامه ی تحصیل در کشور های دیگر هستید یا اگر می خواهید با کل دنیا ارتباط بر قرار کنید و کسب و کار موفقی داشته باشید، یادگیری زبان انگلیسی را در اولویت قرار بدهید و سعی کنید که مهارت صحبت کردن خود را تقویت کنید. اگر بتوانید انگلیسی سلیس  صحبت کنید و اصطلاحات انگلیسی را بفهمید قطعا نصف جهان  مانند زادگاه شما میشود .
زبان انگلیسی یکی از پر محتوا ترین و پر طرفدار ترین زبان ها در جهان و هم چنین فضای مجازی محسوب می شود. امروزه غالب فضای اینترنت را زبان انگلیسی فرا گرفته و بسیاری از مقالات سیستمهای آکادمیک و همچنین مقالات کلیه ی پژوهشگران ( مقالات ISI) نیز به زبان انگلیسی می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

معمولا یادگیری زبان دوم نیاز به کوشش و تلاش زیادی دارد . در واقع افرادی که صرفا به قصد یادگیری زبان انگلیسی وارد این مقوله می شوند با فراغ بال و آرامش بیشتری می توانند بر این زبان احاطه پیدا کنند و درگیر مشکلات و دغدغه های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت نمی شوند .
هنگام یادگیری زبان انگلیسی به منظور مهاجرت، محدودیت های زمانی بسیار به چشم می خورد و متعاقب آن استرس ناشی از این کمبود وقت باعث کاهش یادگیری و کاهش راندمان آن می شود.
ما از کلیه ی این مشکلات آگاهی کامل داریم و برای رفع این دغدغه ها راه حل های مناسبی داریم . اگر شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی به منظور مهاجرت را دارید، با سایت من و زبان  همراه شوید .

آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی

بهترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

قبل از آنکه برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان اقدام کنید، حتما به دنبال راهی برای یادگیری زبان انگلیسی باشید . با توجه به نوع مهاجرتتان ، میزان مهارت مورد نیاز زبان انگلیسی کاملا متفاوت است . فردی که به دنبال ادامه ی تحصیل در کشورهای خارجی است و از این طریق می خواهد به کشورهای دیگر مهاجرت کند، باید مهارت بالایی در زبان انگلیسی کسب کند. به همین علت بایستی تمامی تلاش خود را انجام دهد تا بتواند به بهترین نحو زمان و هزینه خود را مدیریت کند.
همواره بایستی برای یادگیری زبان انگلیسی ، اصول و نکاتی را رعایت کنیم که در زیر به آنها می پردازیم .
هنگام یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت تحصیلی، ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنید! مهاجرت کردن پروسه سخت و کلا استرس زایی به شمار می رود. جدای از سختی های دوری از خانواده و اقوام نزدیک و دوستان، زمان پذیرش دانشگاه ها، مصاحبه های مختلف با سفارتخانه، کسب امتیازهای کافی برای مهاجرت و … بایستی با دیگر مسایل نیز دست و پنجه نرم کنید. پس قبل از اینکه اقدام به مهاجرت و انجام کارهای اولیه ی آن کنید، بدانید که تمامی این مشکلات جزیی از فرآیند مهاجرت محسوب شده و باید با آرامش کامل و اطمینان خاطر از عهده ی حل آنها بر بیایید. یکی از ابتدایی ترین کارهایی که بایستی برای مهاجرت انجام دهید، یادگیری زبان انگلیسی می باشد.

  • تا جایی که امکان دارد زبان انگلیسی را در کشور مبدا خودتان یاد بگیرید:

    همه ما می دانیم که یادگیری زبان انگلیسی در یک محیط کاملا انگلیسی زبان،بسیار سریعتر اتفاق می افتد و این به دلیل اقتضای مکانی و اجبار به فهمیدن زبان دیگران در کشور دیگر می باشد. به این دلایل خیلی از افراد دوست دارند زبان انگلیسی را در کشور مورد نظر یاد بگیرند اما از سوی دیگر مکالمه در کشورهای انگلیسی زبان بسیار متفاوت است، چرا که شهروندان آن کشور، زبان انگلیسی را کاملا با لهجه صحبت می کنند و کلام آهنگین و لهجه های خاص، یاد گیری زبان انگلیسی را مشکل تر می کند. حالا تصور کنید که هیچ پیش زمینه ای از زبان انگلیسی نداشته باشید و بخواهید با این شرایط زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در این صورت حتما با مشکل مواجه می شوید.شاید مجبور شوید که از شغلی که به شما پیشنهاد شده صرف نظر کنید چراکه زبان انگلیسی را بلد نیستید. بسیاری از کارفرماها خواهان کارمندانی هستند که زبان انگلیسی را تا حدی متوجه شده و بتوانند صحبت کنند. چناچه نتوانید به درستی انگلیسی صحبت کنید، مجبور هستید که در شرکت ها و فروشگاه هایی کار کنید که متصدی آنها، ایرانیان مقیم کشور مقصد باشند.در این شرایط با دو مشکل برخورد می کنید. اولا اینکه تعداد مدیران و متصدیان ایرانی در کشورهای خارجی کم است و مجبور هستید برای پیدا کردن شغل با بسیاری از افراد مهاجر دیگر رقابت کنید و در این صورت مطمئنا افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، گزینه ی مناسب تری خواهند بود. درست است که شرکت های ایرانی توسط ایرانیان مقیم، مدیریت می شوند، اما ممکن است مشتریان یا همکاران بومی داشته باشد  و لازم باشد که بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.مشکل دوم و البته مهمتر این است که اگر از انگلیسی ‌زبان‌های بومی  فاصله بگیرید، و با آنها ارتباطی نداشته باشید، نمی‌توانید به راحتی و سریع  به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. چه‌ بسا افرادی  که سال‌ ها به یک کشور دیگر مهاجرت کرده اما هنوز به  همین خاطر نمی توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند.
    شرکت در دوره های  سایت من و زبان این مزیت را دارد که بتوانید همه چیز را با آرامش و سرعت  بیشتری یاد بگیرید. حس یادگیری در یک محیط صمیمی تر و دوستانه چیزی است که در آن طرف مرز پیدا نخواهید کرد. پس تا آنجا که امکان دارد  یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت را همینجا شروع کرده و به اتمام برسانید.

    آموزش زبان انگلیسی
    آموزش زبان انگلیسی
  • راهی پیدا کنید که از یادگیری زبان انگلیسی لذت برده و اشتیاق داشته باشید:

    طبیعت همه آدم‌ها به این شکل است که بر چیزی که از آن لذت نمی‌برند وقت نمی گذارند، آن را یاد نمی‌گیرند. هنگامی که بحث بر یادگیری زبان انگلیسی به منظور مهاجرت باشد، دیگر لذت چندانی در کار نیست و همه چیز حالت “اجباری ” به خود می گیرد و همین مسئله موجب خراب شدن انگیزه افراد در یادگیری می‌شود. پس باید راهی پیدا کرد!
    به هر چیزی که علاقه دارید، موسیقی، سریال، فیلم، بازی های ایکس باکس و … ، همه را در اینترنت سرچ کنید و از خواندن متون مورد علاقه ی خود لذت ببرید و خود را بیش از حد درگیر دیکشنری نکنید، چراکه بعد از گذشت مدت زمانی مطالعه این قبیل متون، معنای کلام در ذهن شما نقش می بندد.

  • به انگلیسی زیاد صحبت کنید:

    قدم مهم تر در یادگیری زبان انگلیسی سریع به منظور مهاجرت، مکالمه هرچه بیشتر است. اصلی ترین و همچنین مهم ترین  دلیل یادگیری زبان در کشورهای دیگر این است که بر حسب نیاز و اجبار مجبور می شوید به زبان انگلیسی به وفور صحبت کنید.
    با همکلاسی های خود قرار بگذارید بیرون رفته و با هم انگلیسی صحبت کنید. به این ترتیب با انجام این تمرینات و همراهی با سایت من و زبان و یادگیری مراحل آن می توانید خیلی سریع به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. پس درنگ نکنید و همین حالا در سایت من و زبان عضو شوید و بر چندین زبان زنده ی دنیا تسلط پیدا کنید . سایت من و زبان ساده ترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی را ارایه می دهد. با ما همراه باشید .

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید