اهداف گوناگون برای یادگیری زبان فرانسه

چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ شاید این سوالی باشد که در ذهن اغلب افراد شکل بگیرد. برای یادگیری زبان فرانسه ممکن است دلایل متعددی داشته باشید که در این مطلب به بررسی آن ها پرداخته ایم. نکاتی در مورد هدف ‌های یادگیری زبان فرانسه را ذکر می‌کنیم که با عمل کردن به آن ها می‌ توانید فرایند یادگیری زبان فرانسه را سرعت ببخشید. یادگیری زبان جدید یعنی در اختیار داشتن یک مهارت و قابلیت جدید که می تواند شما را در مراحل مختلف زندگی یاری کند. تسلط بر یک زبان جدید، کار سختی نیست، فقط قدری انگیزه، تلاش و بردباری می خواهد.

اگر روش درستی را برای یادگیری زبان در پیش بگیرید، می‌توانید هر زبانی را به بهترین شکل یاد بگیرید. یکی از زبان‌های شیرین و دوست داشتنی که بسیاری از مردم به‌ عنوان زبان دوم انتخاب می‌کنند، زبان فرانسوی می باشد. پس اگر شما هم یکی از علاقه مندان یادگیری زبان فرانسه هستید و مصمم به آشنایی هر چه بیشتر با زبان فرانسوی می باشید، مطلب موجود را تا انتها دنبال کنید تا روش عالی یادگیری زبان فرانسه را به شما نشان دهیم.

آیا چون فکر می کنیم زبان فرانسه سخت است نباید به سراغ آن برویم؟

برای بیان اهداف گوناگون برای یادگیری زبان فرانسه ابتدا نگاه اجمالی به زبان فرانسه می اندازیم. یادگیری زبان فرانسه در نگاه اول بسیار ترسناک و سخت به نظر می ‌رسد. کلماتی که در این زبان می ‌بینید، عجیب به نظر می ‌رسند. وقتی به زبان فرانسه گوش می ‌دهید، صداها و حروف تازه ‌ای می‌ شنوید که قبلا آن ها را تلفظ نکرده ‌اید. در نگاه اول، فکر می ‌کنید که یادگیری این زبان بسیار سخت و حتی غیرممکن است. ولی از آنجایی که میلیون‌ها زبان ‌‌آموز در سراسر جهان، در حال یادگیری زبان فرانسه هستند بنابراین شما در این راه تنها نیستید. می‌ توانید خیلی سریع‌ و آسان و بهتر از آنچه که فکر می‌کنید، زبان فرانسه را بیاموزید. برخی از جنبه ‌های زبان فرانسوی، درست مانند هر زبان دیگری، می‌تواند سخت باشد، ولی به‌ طورکلی یادگیری زبان فرانسه با روش اصولی، ساده است و جای نگرانی نیست.

اهداف گوناگون برای یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت

اگر می خواهید به فرانسه یا کشورهایی که قانون تسلط به زبان فرانسه را دارند مهاجرت کنید یا دوست و آشنای فرانسوی زبان دارید، قصد دارید برای سفر به فرانسه یا هر کشور فرانسوی ‌زبان دیگر برنامه ‌ریزی کنید، عزیزترین فرد زندگی شما فرانسوی ‌زبان است و به طور کلی هر دلیلی که از یادگیری زبان فرانسه دارید، باید بکوشید و خودتان را برای آن دلیل آماده کنید.

زبان فرانسوی یکی از رایج ‌ترین زبان‌ های دنیا است و در بسیاری از کشورهای دنیا به زبان فرانسه صحبت می ‌کنند؛ به همین دلیل، یادگیری آن مزایای فراوانی دارد. با یادگیری زبان فرانسه، شما فرصت‌های فراوانی را در دنیای اطراف، برای خودتان ایجاد می‌کنید. اگر از قبل در مورد یادگیری زبان فرانسه، هدف و اشتیاق دارید، این مقاله می‌تواند شما را برای ادامه مسیر هدایت کند. تقریبا اکثر مردم در مناطق توریستی و بسیاری از جوان ‌ها در سرار دنیا، تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارند ولی بسیاری از افراد مسن تر در فرانسه، اصلا به زبان انگلیسی صحبت نمی‌ کنند و داشتن تجربه بومی ‌تر‌ و اصیل ‌تر در فرانسه و سایر کشورهای فرانسوی زبان می تواند بسیار موثر باشد.

موقع خرید بلیط، گشت ‌و گذار در بازارها یا غذا خوردن در رستوران، اگر فرد مقابل، زبان انگلیسی را بلد نباشد، برای برقراری ارتباط با او دچار مشکل می ‌شوید. ضمنا، بلد بودن زبان فرانسه، باعث می‌شود که تجربه ‌ای بومی ‌تر و اصیل‌ تر از برقراری ارتباط با مردم کوچه و بازار داشته باشید. با اعتماد ‌به ‌نفس بیشتری می ‌توانید به گوشه و کنار این کشور سر بزنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

یادگیری زبان فرانسه برای پاس کردن امتحانات فرانسه

اگر هدف شما از یادگیری زبان فرانسه موفق شدن در امتحانات به این زبان می باشد، باید مطالعه فرانسوی خود را از روی یک مرجع مطمئن انجام دهید. گرامر و همه موضوعات متداول در تست ‌ها را یاد بگیرید، دقیقا آنچه که برای پاس کردن امتحان لازم دارید را مطالعه نمایید. شاید تمایل داشته باشید که به یک مرکز آموزشی بروید ولی فرصت و شرایط حضور در آموزشگاه ها را نداشته باشید.

وبسایت من و زبان به شما این امکان را می دهد که با جدید ترین متد روز اروپا یادگیری زبان فرانسه را به صورت آنلاین در پیش بگیرید. ممکن است برای کار و یا تحصیل در فرانسه نیاز به گذراندن دوره زبان فرانسه و شرکت در امتحانات به زبان فرانسوی داشته باشید. با پیگیری دقیق آموزش آنلاین زبان فرانسه در وبسایت من و زبان می توانید این زبان را در بالاترین سطح و با بهترین کیفیت فرا بگیرید.

یادگیری زبان فرانسه برای خواندن و مطالعات به این زبان

اگر هدف شما این است که با یادگیری زبان فرانسوی بتوانید رفرنس ها و کتاب های فرانسوی را مطالعه نمایید باید به شکل ویژه ای بر روی یادگیری زبان فرانسه تمرکز کنید. زمان ها، افعال، اسم ها، مصدرها، صفت ها را مطالعه کنید، چرا که کتاب‌ ها از آن ها بسیار استفاده می ‌کنند. همچنین ارتباط کلمات را هم باید مطالعه کنید زیرا بافت ارتباطی و اساسی درزبان فرانسه به شمار می روند. شما می ‌توانید با مثال ها و نکات آموزشی زبان فرانسوی در سایت من و زبان همراه شوید و به یادگیری این زبان بپردازید.

نویسندگان برجسته فرانسوی همچون ویکتور هوگو، ژول ورن و… کتاب های متنوعی به زبان فرانسوی نوشته اند که با داشتن تسلط بر زبان فرانسه می توانید به راحتی آثار و شاهکارهای این نویسندگان بزرگ را مطالعه نمایید. خواندن متون کوتاه فرانسوی یکی از موثرترین شیوه ‌ها برای یادگیری این زبان هستند. مجموعه‌ متنوعی از این متون‌ در سطوح مختلف برای شما در وبسایت من و زبان گرد آوری شده است تا به راحتی بتوانید هر روز حرفه ای تر از دیروز به زبان فرانسه صحبت کنید.

لذت بردن از زبان و فرهنگ زیبای فرانسوی

وقتی زبان فرانسه را یاد می‌ گیرید، فرهنگ این کشور و یاد گرفتن در مورد آن به امری اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. از آنجایی که زبان و فرهنگ، دو مفهوم مرتبط با هم هستند هر چقدر که زبان این کشور را بهتر بفهمید، درک عمیق ‌تر و بهتری از فرهنگ آن خواهید داشت. فرانسه، فرهنگی غنی دارد و در مواردی همچون هنر، ادبیات، فیلم و حتی آشپزی زبان زد خاص و عام است.

همراه با فایل ‌های صوتی یا دیگر موارد آموزشی موجود در سایت من و زبان، فرانسوی را حرفه ای بیاموزید. با کمک این آموزش ها آنچه هنگام صحبت با فرانسوی زبانان می‌ شنوید را به خوبی درک می کنید. بنابراین از آن ها کمک بگیرید و با دیدن ویدیوها، سطح تسلط خود به زبان فرانسوی را ارتقا دهید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که اگر از اصطلاحات خاصی استفاده نکنید، افراد فرانسه زبان ممکن است متوجه منظور شما نشوند یا حداقل متوجه خارجی بودن شما شوند. شما می ‌توانید لیست پر استفاده‌ ترین کلمات و افعال زبان فرانسوی را پیدا کنید و بخوانید. یا اینکه لیست پر استفاده‌ ترین اصطلاحات و عبارات زبان فرانسوی را در کانال اینستاگرام من و زبان دنبال کنید.

اهداف گوناگون برای یادگیری زبان فرانسه

سخت نبودن یادگیری زبان فرانسه و اشتراکات آن با زبان انگلیسی

زبان فرانسوی آنقدرها که فکر می ‌کنید سخت نیست. در واقع جزو راحت ‌ترین زبان‌ ها است؛ چون کافی است اصول اولیه‌ آن را یاد بگیرید و مراحل بعدی، بسیار سریع ‌تر از آنچه که فکر می ‌کنید، طی می ‌شوند. یعنی به سرعت می ‌توانید با دیگران صحبت کنید و با فرهنگ این کشور درگیر شوید. با وجود اینکه ممکن است در اولین برخوردتان این طور به نظر نرسد، یادگیری زبان فرانسه برای کسانی که انگلیسی ‌زبان هستند یا با انگلیسی آشنایی دارند، راحت ‌تر است. در واقع زبان فرانسه، اشتراکات زیادی با زبان انگلیسی دارد که می‌تواند در ابتدای مسیر به شما کمک کرده و خیالتان را تا حد زیادی راحت کند. برای اینکه قدم ‌های صحیح را در مسیر یادگیری زبان فرانسه بردارید و به عنوان یک فرد مبتدی، هر آنچه که می ‌خواهید در مورد زبان فرانسه و شروع یادگیری آن بدانید، مواردی که در این مطلب گنجانده شده است می تواند به شما کمک کند.

یادگیری زبان فرانسه و برقراری ارتباط با فرانسوی ‌زبان ‌ها

پیدا کردن دوستان جدید از کشورهای دیگر و یاد گرفتن چیزهای جدید از آن ها، یک تجربه‌ ی بی ‌نظیر در زندگی است. اگر بتوانید با فرانسوی ‌زبان‌ها با زبان خودشان صحبت کنید، می‌ توانید ارتباط عمیق ‌تر و موثرتری با آن ها برقرار نمایید. اگر امکان حضور در فرانسه و بودن در کنار مردم فرانسوی زبان را ندارید می توانید با یادگیری زبان فرانسه، از طریق شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای آنلاین به ارتباط با مردم فرانسوی زبان سایر کشورها بپردازید و با صحبت کردن به زبان فرانسه با آن ها زبان خود را تقویت نمایید.

سرعت بخشیدن به یادگیری زبان‌های دیگر

یادگیری بسیاری از زبان‌های دیگر، وقتی که زبان فرانسه را یاد بگیرید، برای شما راحت ‌تر می ‌شود. در واقع یادگیری زبان، مهارت‌ ها و تجربه‌ هایی به شما یاد می دهد که از آن ها می‌ توانید برای یادگیری زبان ‌های دیگر استفاده کنید. به خصوص زبان هایی که با زبان فرانسه اشتراکاتی دارند؛ مثل زبان انگلیسی، ایتالیایی یا اسپانیایی. در سایت من و زبان 12 زبان به صورت کاملا تخصصی و آنلاین تدریس می شوند؛ پس فرصت را از دست ندهید و به خانواده زبان آموزان من و زبان بپیوندید.

اگر زبان فرانسه را یاد بگیرید، یادگیری دیگر زبان‌ها نیز برایتان راحت می‌شود. کسانی که به زبان‌های دیگر مسلط هستند معمولا به راحتی می‌توانند زبان فرانسوی را یاد بگیرند. چون این زبان‌ ها از نظر گرامر و لغات و بسیاری جنبه ‌های دیگر، شباهت ‌های زیادی دارند. وقتی خود را برای یادگیری زبان فرانسه آماده کنید و هدف خود از یادگیری آن را مشخص نمایید، موانع و سختی های موجود در مسیر برایتان آسان شده و یادگیری زبان فرانسه برایتان ساده و لذت بخش خواهد بود.

یادگیری زبان فرانسه به دلیل اینکه یک زبان جهانی است

یکی از اهداف گوناگون برای یادگیری زبان فرانسه جهانی بودن آن است و از آنجایی که زبان فرانسه، زبان مادری بیش از ۱۱۰ میلیون نفر بوده و علاوه بر این، ۱۹۰ میلیون نفر نیز زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم یاد می‌گیرند خوب است شما نیز تسلط کافی به این زبان محبوب را بدست بیاورید. فرانسوی مدرن تقریبا همان گویشی است که در شمال فرانسه رایج است ولی به دلیل تاثیرات فرانسه در دنیا و سال‌های استعمار و حضور فرانسه در سراسر دنیا، این زبان به یک زبان جهانی تبدیل شده است و صحبت به زبان فرانسوی فقط محدود به کشور فرانسه نمی شود. از سویی زبان فرانسوی، زبان رسمی ۲۹ کشور مطرح دنیا می باشد.

بسیاری از سازمان ‌های بین ‌المللی نیز زبان فرانسه را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کرده اند. بنابراین زبان فرانسوی نه تنها در فرانسه بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا همچون بلژیک، سوئیس، کانادا، آمریکا و بسیاری از کشورهای مستعمره‌ سابق فرانسه مانند آفریقا نیز استفاده می شود. زبان فرانسه به مدت هفده قرن، زبانی بوده است که در کسب ‌و کار و روابط بین ‌المللی مورد استفاده قرار می‌ گرفته است. البته تا پایان جنگ جهانی دوم که این جایگاه تقریبا توسط زبان انگلیسی تصاحب شد. من و زبان کلید موفقیت زبان شماست پس آموزش زبان فرانسه را همین امروز شروع کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید