آموزش زبان ایتالیایی با ضرب المثل ایتالیایی

ایتالیایی زبان رسمی کشور ایتالیا می باشد و در مناطقی همچون سوئیس، اسلوانی، مارینو و واتیکان به صورت غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. طبق آمار و ارقام جهانی، حدود 85 میلیون نفر در دنیا می توانند به زبان ایتالیایی صحبت کنند، و آن را به عنوان زبان دوم بشناسند.

یادگیری زبان ایتالیایی به عنوان یکی از پر چالش ترین زبان های جهان در میان زبان آموزان شناخته می شود. جالب است بدانید که زبان ایتالیایی جزو زبان های راحت برای یادگیری طبقه بندی شده که با 23 تا 24 هفته می توان به صورت کامل آن را آموزش دید.

حال، آیا تا کنون فکر کرده اید که زبان ایتالیایی سخت است و به درد من نمیخورد؟ ممکن است فردی سال ها برای یادگیری زبان تلاش کرده باشد و به دلیل عدم استفاده از روش های درست و صحیح فراگیری زبان، موفق به انجام این کار نشده باشد. در هر صورت باید بدانید که روش های جالب و مناسبی برای یادگیری این زبان وجود دارد که یکی از آن ها، آموزش با اصطلاحات و ضرب المثل ایتالیایی است. در ادامه با من و زبان همراه باشید تا به نگاهی به این روش داشته باشید.

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

چالش آموزش بهتر زبان ایتالیایی با ضرب المثل ایتالیایی

برای یادگیری زبان ایتالیایی باید به دنبال جذاب ترین و موثرترین راه ها باشید. زیرا هیچ کسی خواستار آموزش زوری و با اجبار نیست اما حقیقت این جاست که یادگیری زبان با اصطلاحات و ضرب المثل ها، تاثیر بیشتری نسبت به یادگیری با لغات دارد.

اینکه کسی بخواهد آموزش زبان ایتالیایی را با لیستی از لغات جدید شروع کند، اصلا فکر خوبی نخواهد بود. باید نگاه تان را به زبان مانند قطعه ای از موسیقی کنید. از این رو، اگر فردی برای اینکه بتواند این قطعه موسیقی را به بهترین شکل بنوازد و نمایش دهد، باید تمامی ساز ها و موارد مهم را آموزش ببیند.

یکی از روش هایی که به نتیجه مناسب می رسد، استفاده از فایل های صوتی و موزیک هایی است که به آن ها علاقه دارید و در آن ها اصطلاحات و ضرب المثل های کاربردی یافت می شود. علاوه بر این، با گوش کردن به فایل های صوتی مناسب که به آموزش اصطلاحات و ضرب المثل ایتالیایی می پردازند به این زبان شیرین مسلط شوید. حتی می توانید از سایت هایی که آموزش آنلاین زبان ایتالیایی دارند، استفاده کنید، چرا که در بعضی از آن ها اصطلاحات وجود دارد.

سه نکته مهم برای بالا بردن یادگیری ایتالیایی با ضرب المثل

ضرب المثل ها و اصطلاحات مهم ترین بخش زبان هستند که باید برای آموزش زبان ایتالیایی آن ها را در نظر بگیرید، از این جهت شناسایی آن ها در هر زبانی الزامی است. در ادامه، 3 نکته جادویی برای فراگیری زبان ایتالیایی وجود دارد که به آن ها خواهیم پرداخت.

استفاده از اینترنت و آموزش آنلاین

برای یادگیری زبان ایتالیایی بدون شک به یک استاد خوب نیاز دارید، ولی فقط کتاب خواندن و یادگیری لغات به صورت تک، نه تنها کمک کننده نیست بلکه مخرب خواهد بود. در این هنگام، کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و برای خودتان اندکی زمان بخرید و از آموزش آنلاین زبان ایتالیایی بهره مند شوید.

بهره گیری از فرهنگ مردم ایتالیا

شاید تا کنون میلیون ها بار این حرف را شنیده باشید، اما باید بدانید که فرهنگ جزئی جدا نشدنی از زبان هر کشور است و این موضوع برای ایتالیا نیز صدق می کند. زیرا ضرب المثل ها نقش مهمی در بین مردم دارند و علاقه مندان با مطالعه فرهنگ مردم ایتالیا، خواهند توانست مهارت های گفتاری و زبانی خود را بهبود ببخشند.

مطالعه ضرب المثل ها و اصطلاحات

همان طور که می دانید آموزش زبان ایتالیایی با ضرب المثل ایتالیایی، کمک شایانی در مسلط شدن به زبان و مفاهیم کاربردی آن می کند. لذا، مطالعه کتاب ضرب المثل ها و اصطلاحات پرکاربرد این زبان می تواند تاثیر زیادی بر یادگیری شما بگذارد.

ضرب المثل و آموزش ایتالیایی

چند اصطلاح و ضرب المثل ایتالیایی

در زبان ایتالیایی اصطلاحات مختلفی وجود داشته که بسیاری از آن ها به شکل گسترده ای در مکالمات روزمره مردم این کشور مورد استفاده قرار می گیرند. یادگیری اصطلاحات ایتالیایی می تواند شما را با سطح جدیدی از این زبان آشنا کرده و مهارت شما را در آن افزایش دهد.

برای درک بهتر این موضوع، چند نمونه از اصطلاحات و ضرب المثل های پر استفاده ایتالیایی در ادامه آورده شده است.

  • sci fa male، scane mancano mai (کسی که بدی می کند، همیشه دنبال بهانه است.)
  • Aiutati che Dio t’aiuta (به خودتان کمک کنید تا خداوند به شما کمک کند.)
  • Chi dorme non piglia pesci (هر کسی تلاش نکند از همه چیز بی نصیب می ماند.)
  • L’amore è cieco (عشق انسان را کور می کند.)
  • Nulla nuova, buona nuova. ( بی خبری، خوش خبری است.)
  • Ogni cosa ha cagione. ( همه چیز یک دلیل دارد.)

 

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید