تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد

این موضوع را به یاد داشته باشید که شما همیشه برای پولدار شدن به کار در شرکت یا اداره ای نیاز ندارید!!! شاید با شنیدن چنین جمله ای تعجب کنید، اما واقعیت دارد. این روزها برای کسب درآمد راه های بسیاری وجود دارد. اگر خودتان بخواهید می توانید در خانه یا هرجای دیگر بنشینید، کار کنید و درآمدی عالی کسب کنید. احتمالا با خودتان می پرسید چطور؟ خیلی سخت نیست؛ فقط کافیست یادگیری زبان آلمانی را آغاز کنید. این را فراموش نکنید که برای موفق و پولدار شدن باید با سایرین متفاوت باشید و راهی که در آن قدم می گذارید، راهی خاص و متفاوت باشد.

یادگیری یک زبان خارجی همیشه موجب پیشرفت افراد می شود، به خصوص وقتی که یک زبان پرکاربرد و خاص را انتخاب می کنید، زبانی که کمتر کسی به سراغ آن می رود. زبان آلمانی یکی از این زبان هاست. البته شاید آوای این زبان موجب شود که برخی آن را سخت و پیچیده بدانند، اما این سختی برای همه نیست. یکی از عواملی که می تواند فراگیری زبان آلمانی را راحت و روان بکند، استفاده از یک روش مناسب آموزش است.

کارشناسان من و زبان با هدف آموزش زبان آلمانی و 5 زبان خارجی دیگر به فکر آینده و درآمد شما هستند؛ روشی نوین و آسان را به شما پیشنهاد می کنند که با استفاده از آن آلمانی را مثل آب خوردن بیاموزید و بر آن مسلط شوید. اولین هدف این تیم، کمک به زبان آموزان برای داشتن آینده شغلی خوب است. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، برای داشتن شغلی بهتر یا حتی پولدار شدن، نیازی به انجام کاری عجیب نیست، یادگیری زبان را در برنامه روزانه تان قرار دهید.

 

تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد
تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد

آینده ی شغلی شما با یادگیری زبان آلمانی تضمین می شود

در ابتدای مطلب هم گفتیم، برای کسب درآمد یا به طور کلی داشتن یک شغل نیازی نیست به هر دوره و کلاس آموزشی روی بیاورید؛ فقط کافیست به یادگیری زبان آلمانی بپردازید!
معمولا افرادی که تصمیم به یادگیری یک زبن خارجی مثل آلمانی می گیرند را می توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد. برخی از افراد به یادگیری آلمانی روی می آورند، به این دلیل که فقط به فکر دانشگاه و نوشتن مقاله های شان هستند. اما دسته دیگری هم وجود دارند که با هدف پیدا کردن یک شغل بهتر، ارتقای شغلی و کسب درآمد بیشتر به آموختن زبان آلمانی می پردازند. حتی در این بین گروهی دیگر از افراد هستند که قصد دارند با کسب دانش و مهارت جدید در خانه به فعالیتی بپردازند و درآمد کسب کنند.

با توجه به این دسته بندی، این طور می توان نتیجه گرفت که با یادگیری زبان آلمانی می توان در خانه نشست و کار کرد یا از بین رقبای تان برای استخدام در شغلی، شانس بیشتری داشته باشید. به طور کلی یادگیری یک زبان خارجی مثل آلمانی می تواند کمک رسان باشد. نیازی نیست حتما به دنبال یک کار دفتری یا سرمایه هنگفت باشید، زبان آلمانی به تنهایی می تواند دنیای شما را تغییر دهد.

شاید درک این موضوع کمی برای تان سخت باشد، بگذارید یک مثال کوچک برای تان بزنیم. فرض کنید در خانه هستید و به دنبال کار، هر روز روزنامه ها و آگهی های استخدام را بالا و پایین می کنید. ناگهان چشم تان به یک آگهی میافتد، برای تان جالب است که در آن درج شده یکی از الویت های افراد باید تسلط بر زبان آلمانی باشد. با خود فکر می کنید و می گویید: “من که زبان انگلیسی را هم به سختی بلد هستم و دست و پا شکسته صحبت می کنم، چه برسد به آلمانی.”
اما احتمالا در این شرایط تاسف می خورید که چرا به دانش و مهارت های تان چیزی بیشتر اضافه نکردید، به عنوان مثال همین زبان آلمانی. مسلما اگر به این زبان تسلط داشتید می توانستید با غرور و افتخار رزومه تان را ارسال نمایید و تقریبا خیال تان از استخدام در آن شغل راحت باشد، چرا که این روزها تقریبا همه از زبان آلمانی دوری می کنند و فکر می کنند یادگیری آن نشدنی و غیرممکن است.

حتی اگر کار در یک شرکت یا اداره را دوست ندارید می توانید در خانه بنشینید و به ترجمه متون آلمانی بپردازید؛ به نوعی خوداشتغالی کنید. جالب نیست؟!؟ یک زبان می تواند دنیای تان را تغییر دهد و شما را تا اوج موفقیت و کسب درآمد بیشتر پیش ببرد. همان طور که گفتیم نیازی نیست حتما برای رسیدن به موفقیت در کار و کسب درآمد یا حتی تامین هزینه های زندگی و مخارج آن، مدرک تحصیلی یا سابقه کار داشته باشید!!! با کسب دانش جدید و افزایش مهارت و توانایی می توانید به تمام آن ها برسید. می توانید این کار را با یادگیری زبان آلمانی آغاز کنید. این روزها اهمیت یادگیری زبانی به غیر از زبان مادری دو چندان شده. درصورتی که به دنبال شغل جدیدی هستید و یا تمایل دارید در شغلی که فعالیت می ‌کنید به پیشرفت های بیشتری برسید، در مسیر آموزش زبان آلمانی قدم بگذارید تا نسبت به دیگران به برتری بیشتر برسید.
برای شروع هم می توانید از وب سایت من و زبان کمک بگیرید. در آن ثبت نام کنید و بسته آموزش زبان آلمانی را فعال کنید. در خانه بنشینید و به آموختن این زبان به اصطلاح سخت بپردازید و مطمئن باشید که با این کار زندگی کاری و شخصی تان را تغییر می دهید.

 

تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد
تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد

با یادگیری زبان آلمانی همیشه یک قدم جلوتر باشید

احتمالا بارها برای تان پیش آمده است که در مواجه با توریست های آلمانی در شهر خودتان و یا برخورد با آلمانی زبانان در طول سفر به کشورهای دیگر، با خود گفتید که ای کاش زبان شان را به خوبی می دانستم تا با آن ها ارتباط برقرار کنم! جالب است بدانید که یکی از راه های آموختن یک زبان، شناخت فرهنگ آن نیز می باشد. فراگیری یک زبان جدید، دیدگاهی مثبت به افرادی که زبان و فرهنگی متفاوت دارند، ایجاد می کند و به این ترتیب فرصت های فراوانی برای دوستی های تازه میان فرهنگ ها پدیدار می شود.
مسلما افرادی که به چند زبان مسلط هستند، موقعیت ‌های بیشتری برای موفقیت و همچنین گسترش فعالیت ‌های تجاری خود در اختیار دارند. به ویژه افرادی که به زبان آلمانی تسلط دارند، چرا که این زبان در میان مردم به اشتباه به عنوان یک زبان سخت شناخته شده، پس هنگامی که شما آن را فرا میگیرد مسلما می توانید به کمک آن در محیط ‌های چند ملیتی شروع به کار کرده و یا به کشورهای آلمانی زبان سفر نمایید. همان طور که می دانید تجارت‌ ها روز به روز به سوی جهانی شدن حرکت می‌ کنند. به همین دلیل نیاز است تا با فراگیری زبان‌ های جدید خود را در جایگاه مناسب ‌تری برای به دست آوردن شغل‌ های مورد نظر قرار دهیم.

یادگیری زبان آلمانی علاوه بر این که می ‌تواند توانایی ‌های فردی زبان آموزان را افزایش دهد، بلکه موقعیتی را فراهم می ‌کند تا افراد در محیط‌ های تجاری چند ملیتی موفق ‌تر ظاهر شوند. همان طور که ذکر شد، جهان به سرعت در حال رشد و تغییر است و کسب و کارها در حال توسعه هستند. کسب و کار های بزرگ چند ملیتی هر روز در پی جذب بهترین نیروهای حرفه ای می باشند و به طبع نیازمند نیروی انسانی هستند که تفکری جهانی داشته باشند و بتوانند حداقل به یک زبان دیگر سخن گوید. حال انتخاب یک شیوه ی آموزشی صحیح و استاندارد برای آموزش هر زبان خارجی بسیار حائز اهمیت است، پس دقت کنید و به هر روشی اطمینان نکنید. ما بهترین روش برای یادگیری زبان خارجی را به شما پیشنهاد می دهیم.

از یادگیری زبان آلمانی نترسید

هرگز از نام و آوازه یک زبان نترسید. بسیار شنیده ایم که مثلا یادگیری زبان آلمانی بسیار سخت است و نمی توان خیلی خوب آن را تلفظ کرد و شاید به همین دلیل هرگز به یادگیری آن فکر نکرده باشیم. اما کافی است اقدام به یادگیری نماییم، خواهیم دید که هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که غیر ممکن باشد. هر زبانی جنبه ‌های پیچیده ‌ای دارد اما موارد آسان نیز وجود دارد. اگر بدانید که چگونه حروف و کاراکتر های هر زبانی را به درستی در جای خود به کار ببرید پس از مدتی خواهید دید که یادگیری هر زبانی بسیار راحت خواهد بود.

فراگیری هر زبانی غیر از زبان مادری مزایای زیادی دارد، به گفته بسیاری از محققان یادگیری یک زبان جدید مغز شما را در برابر کهولت سن محافظت می کند و امکان ابتلا به بیماری های آلزایمر را تا چهار پنج سال به تعویق می اندازد. همیشه یادگیری به ارزش های افراد اضافه می کند، مثلا تصور کنید شما به یک کشور اروپایی سفر می کنید آیا بلد بودن زبان آن کشور باعث راحتی بیشتر شما نخواهد شد؟ یا تصور کنید در حال سرچ کردن مقاله ای هستید و نسخه ی فارسی آن مقاله را پیدا نمی کنید، آیا زبان دوم نمی تواند به شما کمک کند؟

به طور قطع زبان دوم در بسیاری از کارها و مطالعات و همچنین در سلامتی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت، اما جالب است بدانید که زبان ‌ها را نمی‌ توان درس داد، آن ها را فقط می ‌توان آموخت. داشتن کسی یا چیزی که در این فرآیند به شما کمک کند، منفعت بزرگی است. در این مسیر سعی کنید یک راهنما پیدا کنید نه یک معلم. به یاد داشته باشید که در فرآیند آموزش زبان، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می ‌افتد. قطعا توانایی صحبت به دو زبان، مورد بسیار خوبی در رزومه کاری شما خواهد بود. پس از همین امروز با من و زبان شروع کنید و زمان را از دست ندهید.

چرا زبان آلمانی را برای کسب درآمد انتخاب کنیم؟

قطعا یکی از سوالات افرادی که تصمیم به یادگیری یک زبان خارجی دارند و بر سر دوراهی هستند، این است که چرا آلمانی؟؟
آلمانی به عنوان یکی از زبان های معتبر اروپایی و جهانی محسوب می شود، که بیشتر در مناطق مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و در کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و سوئیس به عنوان زبان اداری و رسمی شناخته شده است. زبان آلمانی با در برگرفتن نود و پنج میلیون نفر از جمعیت اروپایی که آلمانی، زبان مادری شان است، دومین رتبه زبان ارتباطی مردم اروپا شناخته می شود.

آلمان به واسطه در اختیار داشتن دانش و تکنولوژی بالای مهندسی و همچنین برخورداری از دانشگاه های معتبر جهانی که امکان تحصیل رایگان را برای علاقه مندان فراهم کرده است از جذابیت های بالایی برای دانشجویان برخوردار است. همچنین سیاست های فرهنگی این کشور دربرخورد با جذب نیروی کار متخصص و اقتصاد شکوفا و روبه رشد از مهم ترین عواملیست که این زبان در میان کشورهای درحال توسعه، محبوب شده و افراد بسیاری به دنبال یادگیری آن برای مهاجرت هستند.

اما مزایای یادگیری این زبان به اینجا ختم نمی شود. از دیگر عوامل یادگیری زبان آلمانی را می توان در فرهنگ و هنر مردمان این سرزمین جستجو کرد، بزرگانی و مشاهیری همچون گوته، هگل، بتهوون و نیچه، همه افرادی بسیار تاثیر گذار در فرهنگ و هنر مردمان این سرزمین است تا جایی که این کشور به عنوان سرزمین ایده ها نامیده شده است و می توان ریشه بسیاری از علوم را دراین سرزمین و فرهنگش جستجو کرد.

 

تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد
تاثیر یادگیری زبان آلمانی در کسب درآمد

یادگیری زبان المانی را از کجا شروع کنیم؟

اگر مشتاقید که هر چه زودتر یادگیری این زبان پرطرفدار و آغاز کنید، اما نمی دانید چگونه اولین قدم را در این مسیر بردارید، به کدام موسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف کدام یک از کلاس های آموزشی زبان کنید؛ کاملا طبیعی است. شاید دوروبرتان به افرادی زیادی برخوردید که با وجود رفتن به کلاس های مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی توانند در یک مکالمه ی ساده زبان آلمانی شرکت کنند یا یک جمله راحت را روی کاغذ بنویسند. این ها می توانند عاملی باشند که شما هم امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که از پس این کار برنمی ایید و در این راه موفق نمی شوید. اما تیم کارشناسان من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری زبان آلمانی یا زبان هایی مثل انگلیسی، فرانسه، و … بپردازید.

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان هایی که گفته شد، کمک می کند. شما می توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید.

اگر این حرف به گوش تان می خورد که زبان آلمانی سخت است؛ باید بگوییم که یادگیری هیچ زبانی کاملا آسان نیست و برای تسلط بر آن باید قواعد دستوری، تلفظ‌ ها و لغاتی را بیاموزید که هیچ نقطه ‌ی پایانی ندارند. واقعیت این است، که هیچ زبانی سخت‌ تر از زبانی دیگر نیست. یادگیری زبان جدید پشتکار و علاقه می‌ خواهد و بس. کافی است اراده و همت به خرج بدهید و بدون بهانه شروع به یادگیری زبان آلمانی یا هر زبان دیگری کنید که در نظر دارید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید