تسخیر گوگل با زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی امروزه تبدیل به یکی از نیاز های اساسی شده است. شما با یادگیری این زبان می توانید فرصت های بی نظیری برای رشد و موفقیت خود ایجاد کنید. زبان انگلیسی، زبانی است که این روز ها چشم خود را به هر طرف بچرخانید آن را خواهید دید. از آنجایی که به لطف فناوری های ارتباطی نوین تمام دنیا با هم در ارتباط نزدیک هستند و مرز های جغرافیایی را در فضاهای مجازی و آنلاین در نوردیده اند، دیگر این موضوع که اهل کدام کشور هستید یا زبان تان چیست، چندان اهمیت ندارد.

آنچه مهم است، این می باشد که بتوانید به یک زبان واحد با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. زبان انگلیسی هم تقریبا در همه جای دنیا به عنوان زبان رسمی بین المللی شناخته شده است. پس ضروری است که برای خلق فرصت های پیشرفت و توسعه در کسب و کار و زندگی شخصی تان هم که شده، به فکر یادگیری زبان انگلیسی باشید. خبر خوب ما به شما، دوره های آموزش زبان انگلیسی است که در وب سایت من و زبان برگزار می شود!

تسخیر گوگل با زبان انگلیسی
تسخیر گوگل با زبان انگلیسی

من و زبان و آموزش زبان انگلیسی

من و زبان وب سایتی است که شش زبان زنده دنیا را در بستری آنلاین و مجازی به زبان آموزهای علاقه مند، آموزش می دهد. شما در این وب سایت می توانید با بازی و ریاضی و البته بهره گیری از فایل های صوتی و تصویری زبان های مختلفی را آموزش ببینید. امکانات این وب سایت متعدد هستند، از جمله بهترین آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که شما حق انتخاب دروس را بر اساس موضوعات و دسته بندی های مختلف دارید.
برای مثال اگر قصد تان از یادگیری زبان انگلیسی تجارت است، می توانید درس هایی را با همین موضوع انتخاب کرده و آموزش زبان انگلیسی تان را شروع کنید. یا اگر یادگیری واژه ای برای تان دشوار است می توانید آن را به فلش کارت ها اضافه کنید، تا هر زمان که خواستید آن ها را مجددا تمرین کنید. آموزش آنلاین زبان انگلیسی با من و زبان فرصتی است که می توانید در آن یک تجربه خاص آموزشی را رقم بزنید، چرا که بر خلاف نمونه های مشابه، تمامی آموزش های این وب سایت به زبان فارسی است.

اهمیت زبان انگلیسی و گوگل

این روز ها در دستان هر کدام از ما یک گوشی تلفن هوشمند هست که از آن برای امور مختلفی استفاده می کنیم. از عکاسی گرفته تا تماس و مطالعه و حتی خلق کلیپ های هنری. در هر لحظه و هر زمانی که سوالی در ذهن ما پیش می آید، به راحتی مرور گر تلفن همراه خود را باز می کنیم و با یک جست و جوی ساده در گوگل پاسخ سوال مان را دریافت می کنیم. بله معروف ترین خدمتی که گوگل به کاربران خود ارائه می دهد، سرویس جست و جو است.

شاید به همین دلیل است که ما عنوان مقاله مان را امروز تسخیر گوگل با زبان انگلیسی نهادیم. برای تسخیر گوگل لازم است که دانش کافی در زبان انگلیسی داشته باشید. اگر چه پاسخ بسیاری از سوالات خود را در گوگل می توانید به زبان فارسی پیدا کنید، اما برای دسترسی به منابع به روز، جامع و استاندارد گاهی لازم است که به جست و جوی انگلیسی بپردازید و در میان منابع انگلیسی به دنبال پاسخ دقیق خود باشید.

استفاده از کامپیوتر و خصوصا موتور جست و جوی گوگل تبدیل به امری جدایی ناپذیر در هر کسب و کاری شده است. از آنجایی که این روز ها تمامی کسب و کار ها تلاش می کنند خود را به صفحات گوگل بیاورند تا مشتری های آنلاین خود را از دست ندهند، نیاز به آشنایی با رفتار های گوگل و الگوریتم های آن بسیار بیشتر از قبل شده است.

فرقی هم نمی کند که شما در کدام کشور باشید و چه کسب و کاری را راه اندازی کنید. به هر حال باید بتوانید در این میدان رقابتی به فکر تسخیر گوگل با زبان انگلیسی باشید. اما چرا با زبان انگلیسی؟ تمامی امور مربوط به سئو یا همان بهینه سازی وب سایت ها، وابسته به دانش زبان انگلیسی است. اگر می خواهید در این حوزه فعالیت کنید، باید منابع به روزی که برای شناسایی الگوریتم های گوگل منتشر می شود را مطالعه کنید. واضح است که این منابع همگی به زبان انگلیسی می باشند.

تسخیر گوگل با زبان انگلیسی
تسخیر گوگل با زبان انگلیسی

مزایای استفاده از گوگل در چیست؟

گوگل از سال 1998 تا کنون، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است و به دنبال آن امروزه به عنوان یکی از بزرگترین موتور های جست و جو در جهان شناخته می شود. اما از تاثیر گوگل روی آموزش هم نباید غافل شد. این سرویس، آموزش و یادگیری را برای خیلی از افراد ساده تر کرده است. ماموریت گوگل در واقع این بود تا اطلاعات را در جهان به شکلی سیستماتیک در دسترس کل جهان قرار دهد، که به جرات می توان گفت به این ماموریت بزرگ دست یافته است.

از نظر گوگل، فناوری برای تقویت سیستم های آموزشی به اصلی بی بدیل تبدیل شده است و بر اساس آن بسیاری از آموزش ها تبدیل به روش های ساده تر، جذاب تر، خلاقانه و کاربردی تر شده اند. جالب است بدانید این شرکت دارای چهل میلیون معلم، مدرس، کارمند، عضو هیات علمی و دانش آموز می باشد که اپلیکیشن های گوگل برای آموزش و یادگیری استفاده می کنند. این درحالی است که از میان صد دانشگاه برتر کشور امریکا، بیش از هفتاد تای آن ها از این اپلیکیشن ها و البته موتور جست و جوی گوگل استفاده می کنند.

گوگل در سر دارد که با ارائه خدمات مختلف، به زودی تمامی کمپانی ها و سازمان ها را از کاغذ بازی رها کند و تجربه های حرفه ای تر و مدرن تر برای کاربران خود فراهم کند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های حرفه ای که به فکر پیشرفت خود می باشند، قصد تسخیر گوگل با زبان انگلیسی را دارند. اما چرا؟

تسخیر گوگل با زبان انگلیسی
تسخیر گوگل با زبان انگلیسی

مزایای آموزشی گوگل چه هستند؟

شما با تسخیر گوگل با زبان انگلیسی می توانید دانش آموزانی باشید که بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، ملیت، مذهب و نژاد تان دسترسی کاملی به داده ها و اطلاعات آموزشی بسیاری دارید. اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید و اگر مهارت کافی در جست و جو در گوگل را بدانید می توانید به برنامه ها و منابع آموزشی بسیار متنوعی دست پیدا کنید که فارغ از هر محدودیتی هر آنچه که می خواهید را به شما آموزش می دهد.

علاوه بر دانش آموزان، معلمان و مدرسان نیز می توانند با تسخیر گوگل با زبان انگلیسی به منابع آموزشی بسیار متنوع و به روزی دست پیدا کنند. در نتیجه شما به عنوان معلم دارای انتخاب های بی شماری در زمینه منابع آموزشی هستید. خوشبختانه گوگل به موضوع تجربه کاربری اهمیت زیادی داده است و شما می توانید از طریق هر دستگاهی (تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و …) به منابع اطلاعاتی آن دسترسی داشته باشید.

بسیاری از برنامه های گوگل برای انواع مختلف دستگاه ها ارائه شده اند و شما را با محدودیت خاصی مواجه نمی کنند.از همه مهمتر بسیاری از خدمات گوگل رایگان هستند و می توانند در هزینه های شما صرفه جویی زیادی کنند. وقتی می گوییم تسخیر گوگل با زبان انگلیسی، یعنی اگر بر زبان انگلیسی مسلط باشید، از امکانات بی نظیر آموزشی که این کمپانی برای شما فراهم کرده است می توانید استفاده کنید.

سرویس ترجمه گوگل

یکی از بخش های جذاب گوگل همان google translate می باشد که کار خیلی ها را راحت کرده است. اما شاید ما ایرانی ها با شنیدن ترجمه گوگل، کمی اخم های مان در هم رود. چرا که همه قبول داریم این سرویس هنوز در ترجمه متون به زبان فارسی نقص ها و ضعف هایی دارد. در زبان های دیگر قدرت این سرویس را نمی توان نادیده گرفت. گرچه بسیاری از ایرانی ها همچنان تمایل به استفاده از مترجم گوگل را دارند.

اما گوگل اخیرا اعلام کرده است که این سرویس توانسته به میلیون ها نفر در سراسر جهان برای برقراری ارتباط با زبان های مختلف کمک کند. اما همچنان به دنبال کمک گرفتن از کاربران نیز می باشد. به همین منظور گوگل از افراد چند زبانه (که قادر به صحبت کردن به چند زبان مختلف می باشند) درخواست کرده است که در صورت تمایل می توانند به بهبود کیفیت ترجمه این سرویس کمک کنند.

برای این کار گوگل انجمنی را معرفی کرده است و شما می توانید در آن ترجمه های جدید و روان تری را به این سرویس پیشنهاد دهید. اگر شما علاقه مند به این کار هستید، حتما باید از دانش زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری در حد مطلوب برخوردار باشید تا بتوانید به بهبود خدمات ترجمه گوگل کمک کنید. تسخیر گوگل با زبان انگلیسی امکان پذیر است و شما می توانید با تقویت مهارت خود در زبان انگلیسی و مهارت های کامپیوتری و البته دانش مربوط به اینترنت به این هدف دست پیدا کنید.
خوشبختانه می توانید از سرویس یادگیری آنلاین زبان انگلیسی در وب سایت من و زبان استفاده کنید و خود را برای ورود به این حوزه آماده تر کنید. به مرور زمان خواهید دید که با تسلط داشتن روی زبان انگلیسی چه فرصت های بی نظیری را می توانید برای خود خلق کنید و چطور از این مهارت برای پیشرفت در هر کاری استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید