تور لیدر کشور ایتالیا شوید

اگر به ایتالیا یا هر کشور دیگری سفر کرده باشید، قطعا دیده اید که افرادی به عنوان تور لیدر شما را در سفر همراهی می کنند. در واقع آن ها وظیفه دارند که شما را در طول سفر همراهی کنند و علاوه بر نشان دادن مکان های دیدنی آن کشور به شما کمک کنند تا اوقات خوشی را در سفرتان پشت سر بگذارید. ممکن است خودتان نیز با دیدن تور لیدرها، به این کار علاقه مند شوید و بخواهید که آن را تجربه نمایید. اما پیش از آن باید بدانید که تور لیدر شدن شرایط خاص خودش را دارد و مانند هر شغل دیگری نیازمند کسب مهارت هایی می باشد. بنابراین اگر شما قصد دارید که تور لیدر شوید، این مقاله از وبسایت من و زبان را از دست ندهید.

ایتالیا را بیشتر بشناسید

ایتالیا کشوری زیبا و دیدنی است که هم جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارد و هم غذاهای خوشمزه ای در رستوران هایش سرو می شوند. اگر از علاقه مندان به قهوه، پاستا و پیتزا باشید و یا با دسر تیرامیسو رابطه خوبی دارید، مطمئنا سفر به ایتالیا همه این ها را برای شما در بر دارد. ایتالیا دارای دین مسیحیت می باشد و نقشه آن به شکل چکمه می باشد. سرزمینی با مردم دوست داشتنی و هنرمند. از طرفی طبیعت و مناظر متنوع بسیاری همچون کوه های آلپ برفی، دریاچه های زیبا، سواحل آفتابی، تاکستان های سرسبز، کوه ها، جزایر و خط ساحلی خارق العاده، همه و همه هر چشمی را به خود خیره می کنند و افراد را از سر تا سر جهان به سوی این کشور جذب می نمایند.

تصور کنید که یک قاچ پیتزای ایتالیایی را در دست دارید، در کنار “لاگو دی برایس”، که یک دریاچه زیبا در منطقه دولومیتس ایتالیا است؛ نشسته اید و در حالی که پیتزای خود را میل می کنید از دیدن زیبایی دریاچه لذت می برید. همچنین ایتالیا بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو را در اختیار دارد. کمتر از 50 مکان میراث جهانی یونسکو منتظرند در مرزهای ایتالیا کاوش و تحسین شوند.

از طرفی بسیاری از مارک های ایتالیایی در سراسر جهان مشهور هستند. آیا این مارک ها را می شناسید؟ فراری، باریلا، گوچی، پرادا، آرمانی، ورساچه، لامبورگینی، فیات، دوکاتی و نوتلا. این ها همه مارک های ایتالیایی هستند که به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس می باشند. همه این مواردی که گفتیم نشان از این دارد که چقدر سفر به ایتالیا می تواند دل انگیز و دوست داشتنی باشد. جالب است بدانید که ایتالیا بزرگترین تولید کننده نوشیدنی در دنیاست و انواع نوشیدنی در این کشور با قیمت های گوناگون ارائه می شوند.

سالانه بیش از 50 میلیون گردشگر از ایتالیا دیدن می کنند. چرا که ایتالیا با داشتن مکان های زیبایی همچون Cinque Terre و ساحل Amalfi و نیز شهرهای تاریخی، هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به خود جلب می کند. حال ذکر این نکته ضروریست که این همه بازدید کننده بدون داشتن اطلاعات کافی درباره ایتالیا و ندانستن زبان ایتالیایی چه می کنند؟

طبیعتا این بازدید کننده ها نیاز تور لیدر ایتالیایی زبان دارند که بتواند به خوبی هدایت و راهنمایی شان بکند. در ادامه به این مورد بیشتر می پردازیم.

 

تور لیدر کشور ایتالیا شوید
تور لیدر کشور ایتالیا شوید

برای تور لیدر شدن کشور ایتالیا باید چه ویژگی هایی داشته باشیم؟

اولین و مهمترین ویژگی که باید یک تور لیدر کشور ایتالیا از آن برخوردار باشد، دانش زبان ایتالیایی است. بنابراین اولین گام یادگیری زبان ایتالیایی می باشد. زمانی که یادگیری زبان ایتالیایی را شروع کنید می توانید در رابطه با مکان ها و جاذبه های گردشگری ایتالیا تحقیق کنید. یک تور لیدر خوب باید درباره مکان هایی که می خواهد به بازدید کنندگان نشان بدهد، اطلاعات بالایی داشته باشد. از طرفی یادگیری زبان ایتالیایی به شما کمک می کند تا به عنوان یک تور لیدر بتوانید با فرهنگ و آداب و رسوم کشور ایتالیا نیز آشنا شوید.

بعد از تحقیق در رابطه با فرهنگ و سنت های ایتالیا نوبت به این می رسد که بتوانید رستوران های خوب، تاریخچه کشور ایتالیا و قوانین حاکم بر آن را مورد بررسی قرار دهید. این کارها بدون یادگیری زبان ایتالیایی امکان پذیر نیستند. همه این ها را گفتیم اما به مهمترین نکته نپرداختیم و آن این است که اصلا یادگیری زبان ایتالیایی را از کجا شروع کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

یادگیری زبان ایتالیایی برای تور لیدر شدن

این مسئله بسیار حائز اهمیت است که شما چگونه نسبت به یادگیری زبان ایتالیایی اقدام می کنید. در واقع باید یادگیری زبان ایتالیایی را به گونه ای مطمئن دنبال کنید و بدانید که در انتهای کار شما یک فرد مسلط به این زبان می باشید. بنابراین ما برایتان یک پیشنهاد عالی داریم و آن یادگیری زبان ایتالیایی با وبسایت من و زبان است. وبسایت من و زبان ارائه دهنده آموزش انواع زبان های خارجی با جدیدترین متد روز دنیا و زیر نظر اسانید برتر کشور است. یکی از زبان هایی که در این وبسایت مورد آموزش قرار می گیرد، زبان ایتالیایی است.

یادگیری زبان ایتالیایی با کلیپ، ویدئو، ترانه و جدیدترین سبک های آموزشی می تواند برای هر زبان آموزی سرگرم کننده و جذاب باشد. بنابراین اگر می خواهید یک تور لیدر حرفه ای در کشور ایتالیا شوید، توصیه ما به شما این است که یادگیری زبان ایتالیایی به صورت هدفمند را با وبسایت من و زبان آغاز نمایید.

 

تور لیدر کشور ایتالیا شوید
تور لیدر کشور ایتالیا شوید

دیدن چه مکان هایی را در ایتالیا نباید از دست بدهیم؟

در زیر لیستی از جاذبه ‌های توریستی و گردشگری ایتالیا را جمع آوری نموده ایم تا اگر شما روزی با یادگیری زبان ایتالیایی توانستید به یک تور لیدر نمونه شوید، این مکان ها را هم خودتان ببینید و هم به اعضای تور خودتان نشان بدهید.

  1. کاخ الحمرا گرانادا
  2. بزرگ ‌ترین آمفی ‌تئاتر دنیا کلوسئوم
  3. ونیز شهر آب ها و کانال معروف آن
  4. ویرانه های شهر پمپی در نزدیکی شهر ناپل
  5. آتش ‌فشان فعال کوه وزوو
  6. برج لنین یا همان برج کج پیزا
  7. دریاچه کومو یا لاریو
  8. ساحل زیبای آمالفی
  9. کلیسای جامع فلورانس با نام کلیسای سانتاماریا دل فوریه
  10. سبک معماری گوتیک، باروک و رنسانس
  11. ساحل سینکو تره ایتالیا
  12. کوچک‌ ترین دولت مستقل جهان، شهر واتیکان
  13. مجلس رومی یا فروم رم
  14. طاق سپتیموس سوروس
  15. معبد ساترن
  16. طاق تایتوس
  17. خانه وستال‌ ها
  18. معبد پانتئون رم
  19. تماشاخانه ورونا
  20. شهر هرکولانیوم
  21. ساحل اِلبا
  22. پارک ملی گرن پارادیسو
  23. قصر دوک ونیز
  24. فواره تروی
  25. لا پلازا یا ساحل ساردین
  26. کلیسای باسیلیکا سنت ویتاله راونا
  27. مکان تفریحی دولومیت ایتالیا
  28. شهر ساحلی مانارولا
  29. ساسی د ماترا
  30. کومونه پورتوفینو
  31. کلیسای جامع سنت مارک باسیلیکا ونیز
  32. موزه جواهرات و کلیسای مارک باسیلی
  33. ساحل کاپری ناپل ایتالیا
  34. شهر ساحلی مانارولا

 

تور لیدر کشور ایتالیا شوید
تور لیدر کشور ایتالیا شوید

تور لیدر شدن ایتالیا چه وظایفی را به دنبال دارد

ایتالیا پنجمین کشور پر جمعیت اروپا می باشد و پایتخت تاریخی آن یعنی شهر رم قدمتی 3 هزار ساله دارد. مهاجرت به ایتالیا مانند مهاجرت به سایر کشورها، تابع روش های پناهندگی، ازدواج، تولد، کار، تحصیل و سرمایه گذاری است. اما یکی از مشاغلی که برای افراد خارجی در هر کشوری از جمله ایتالیا پر طرفدار است، شغل تور لیدر بودن است.

تور لیدر ایتالیا باید راهنمای فارسی زبانان در رم و سایر شهر های این کشور باشد همچنین باید مطالب را از زبان ایتالیایی برای فارسی زبانان مسافر و زبان فارسی را به ایتالیایی برای افراد مورد ارتباط در تور گردشگری ترجمه نماید. در حقیقت تور لیدر باید مسلط به زبان فارسی، انگلیسی و ایتالیایی باشد تا بتواند به صورت حرفه ای شما را با شهر هنر و معماری جای جای این کشور زیبا آشنا نماید. موزه ها، نقاشی های داوینچی و میکلانژ، مجسمه ها و تندیس های مهم تاریخی همه در پشت خود داستان های نهفته بسیاری دارند که یک تور لیدر موظف است که این داستان ها را برای بازدید کنندگان تعریف نموده و آنان را با عمق ارزشمندی آن ها آشنا نماید.

تور لیدر باید همه مکان ها و معابر را برای گردشگران توضیح بدهد و برندهای معروف مد و پوشاک ایتالیا را به آن ها معرفی نماید. همچنین می تواند با راهنمایی مناسب به آنان کمک کند تا سوغاتی های لوکس و مناسبی را با قیمت مناسب تهیه کنند. تور لیدر باید همواره مراقب بازدید کنندگان موجود در تور خود باشد تا خدایی ناکرده اتفاقی برای آن ها نیفتد. تور لیدر باید گردشگران را به رستوران ها، کافه ها و غذا خوری های عالی هدایت نماید تا آن ها بتوانند طعم فوق العاده پیتزا، پاستا و بستنی ها با شیرینی بهشتی رم را بچشند و لذت ببرند. به طور کلی باید تور لیدر ایتالیا، بهترین برنامه بازدید را به شما پیشنهاد دهد و با یک زمان بندی اصولی، جذابیت ها و محبوبیت های ایتالیا را برای مسافران به تصویر بکشد.

زمانی که شما تور ایتالیا را رزرو می کنید، تور لیدر ایتالیا یا مترجم ایتالیا نیز برای شما تعیین می شود. وجود راهنمای ایتالیا کیفیت سفر شما را دو چندان خواهد کرد و با کمک او می توانید این کشور زیبا را بهتر و کامل تر بگردید و از لحظات زیبای سفرتان لذت ببرید.

تور لیدر یا راهنمای فارسی زبان در ایتالیا باید شما را از هزینه ها و تعرفه های موجود برای بازدید از اماکن گردشگری ایتالیا آشنا کند. با این کار مسافران می توانند با توجه به بودجه شان و در حد توان خودشان بهترین برنامه ریزی را انجام دهند و با صرف مبلغ مناسب آیتم های سفر خودشان را بچینند. تور لیدر باید مسافران تور ایتالیا را با انواع وسایل نقلیه موجود در کشور و چگونگی تهیه بلیط و غیره آشنا کند. به این ترتیب بازدید کنندگان با انواع روش های گردش و حمل و نقل سریع و ارزان ایتالیا آشنا می شوند و می توانند لحظاتی را که در برنامه ریزی تور آزاد هستند، صرف گشت و گذار فردی بکنند.

برخی از افراد هم در این میان هستند که به قصد گردشگری به ایتالیا نمی آیند و می خواهند به قصد تجارت و بازرگانانی در ایتالیا وقت بگذرانند. تور لیدر می تواند بهترین مراکز خرید، کارخانجات و مراجع خرید عمده را به آنان معرفی کند. همچنین محل صرافی های واسطه را به این قشر نشان بدهد تا آنان بتوانند از فرصت خود نهایت استفاده را ببرند. برخی دیگر هم هستند که با ویزای توریستی به ایتالیا آمده اند ولی در حال بررسی شرایط و موقعیت ایتالیا برای زندگی می باشند. تور لیدر می تواند این دسته از افراد را به خوبی راهنمایی بکند تا آنان بتوانند به هدف خودشان دست پیدا کنند.

مثلا اگر فرد می خواهد به قصد ادامه تحصیل به ایتالیا بیاید، شرایط تحصیل و دانشگاه های ایتالیا را به او بگوید. یا اگر فردی می خواهد از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک یا ثبت شرکت به ایتالیا وارد شود، بنگاه های مناسب و مشاوران املاک منصف را به آن ها معرفی کند تا آنان بتوانند در مدت زمان کوتاه سفر خود به یک جمع بندی از اطلاعات حاصله شان بپردازند.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • نعیم

    ممنون از سایت خوبتون. ایتالیایی خوبه یادگیریش ولی تور لیدری توی خارج خیلی سخته. ما همین ایرانم بلد نیستیم! خارج که جای خود. اره اگه چند سال ایتالیا باشیم همه جاشو بلد باشیم بدونیم همه اینارو میشه برای ایرانیا یا گروه های دیگه تور لیدر شد و بردشون گردوند.

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید