توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی، مهارتی است که زندگی شما را از این رو به آن رو خواهد کرد | آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سطح کیفی زندگی خود را ارتقا بخشید و پیشرفت کنید؟ اما به راستی پیشرفت و ترقی از چه طریقی حاصل می شود؟ یکی از روش های مرسوم برای اینکه بتوانید سطح کیفی زندگی خود را بهبود بخشید این است که مهارت ها و توانایی های خود را به روز کنید و یا اینکه با توجه به نیازهای روز مهارت های جدید بیاموزید.

اگر در اطراف تان هستند افرادی که از شرایط موجود رضایت ندارند و همواره از موقعیت شان گله و شکایت سر می دهند، با آنها همراه نشوید. متاسفانه گاهی افراد از پذیرش این امر طفره می روند که تغییر شریط زندگی شان و قرار گرفتن در موقعیتی مطلوب در گرو تلاش و کوشش خودشان می باشد، بنابراین دست روی دست گذاشته و هر روز بیشتر از قبل از تکنولوژی جا می مانند و چه بسا هیچ زمان در جریان نقص کار خود قرار نگیرند.

 

توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی
توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی

اگر به دنبال این هستید که وضعیت فعلی خود را بهبود بخشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که روش هایی توسعه فردی بسیار زیاد می باشند و این شما هستید که بنابر وضعیت فعلی تان بایستی از میان آن ها دست به انتخاب بزنید.
فراموش نکنید که همه ما انسان ها به رشد و پیشرفت نیاز داریم. در ادامه به تکنیک هایی که از طریق آن خواهید توانست مهارت های خود را ارتقا بخشید اشاره خواهیم کرد. فراموش نکنید که عوامل نقش موثری بر روی توسعه وضعیت شما خواهد داشت:

 

  • مطالعه به منظور کسب دانش و مهارت بیشتر
  • مثبت اندیشی
  • یادگیری زبان دوم
  • ارتقا میزان آگاهی
  • توجه به سلامت جسمی و روانی
  • تلاش برای شاد بودن
  • یادگیری روش هایی برای تعامل سازنده
  • حذف و یا دوری کردن از انسان های سمی و منفی باف
  • داشتن برنامه ریزی
  • تقویت هوش مالی

تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد به منظور ارتقا شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد و اما در ادامه قصد داریم به نقش یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اشاره کنیم:

یکی از روش هایی که از طریق آن می توانید در راستای پیشرفت و توسعه شخصی تان گام بردارید یادگیری یک زبان جدید است. درواقع یادگیری یک زبان جدید به شما کمک می کند که با دنیای جدیدی آشنا شوید. درواقع یادگیری یک به شما کمک می کند که با افراد جدیدی با یک زبان و فرهنگ متفاوت آشنا شوید که این خود می تواند سرآغاز یک تغییر و البته تنوع اساسی در زندگی تان باشد.

انسان ها ذاتا از زندگی یکنواخت و تکراری، فراری هستند و یک زندگی تکراری شما را از هرگونه هیچانی دور خواهد کرد و در نتیجه باعث می شود که شما به یک فرد منفعل تبدیل شوید و هیچ تلاشی برای تغییر اوضاع خودتان نکنید.

اما به این فکر کنید که یادگیری یک زبان جدید مثل انگلیسی چه تغییراتی را برای شما به همراه خواهد داشت؟ چنانچه در کنار تمامی وظایف روزمره تان تصمیم به این گرفتید که زبان انگلیسی را یاد بگیرید قطعا به این مسئله فکر کرده اید که چگونه زمان خود را مدیریت کنید. گروهی از افراد زمانی که در آرزوی انجام کاری هستند بهانه خود برای انجام ندادن آن را فقدان زمان کافی می دانند در حالی که هر کسی با هر حجم از کار اگر تصمیم قطعی برای شروع کاری را بگیرد با مدیریت زمان، انرژی و البته تمرکز خود خواهد توانست که حداکثر توانمندی‌های بالقوه خود را به کار گرفته و برای تحقق آنها برنامه‌ریزی کند.

توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی
توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی

با یادگیری زبان انگلیسی خواهید توانست که شانس خودتان را برای فعالیت در جایگاه های والای اجتماعی ارتقا بخشید.
در واقع فعالیت در بازارهای تجاری همواره به توانمندی های بالایی نیازمند دارد و افرادی می توانند در این زمینه بهتر از سایرین فعالیت کنند که امتیاز و برتری در مقایسه با دیگران داشته باشند. یکی از این امتیازها که امروزه بیش از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است تسلط به زبان انگلیسی است.
تصور کنید که شما آموزش زبان انگلیسی را شروع کرده و بعد از مدتی برای یک سفر با هر هدفی به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید. قطعا به محض هم کلام شدن با بقیه احساس خوبی خواهید داشت و از اینکه توانسته اید از پس انجام کار خود برآیید احساس رضایت خواهید داشت. همین حس می تواند انگیزه ای در شما ایجاد کند که از کاری که شروع کرده اید دست نکشید و تسلیم نشوید.

از طرفی با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و نقشی که در جوامع امروزی ایفا می کند، یادگیری زبان انگلیسی یادگیری زبان رایانه است، و افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند راحت تر از بقیه می توانند از رایانه ها استفاده کنند و به محتواهای به روز و آموزشی که در این زمینه در نت موجود می باشد دسترسی دارند.

جالب است بدانید زبان انگلیسی زبان رسمی 53 کشور در کل جهان است و همین مسئله باعث شده است که یادگیری این زبان خالی از لطف نباشد.

اگر هنوز برای یادگیری این زبان دست به کار نشده اید هیچ نگرانی به خود راه ندهید و از همین حالا اولین قدم خود برای یادگیری این زبان مادر را بردارید. اگر از مشکلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا و هزینه های بالای کلاس ها شکایت دارید، ناراحت نباشید. ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. سایت آموزشی “من و زبان” در حال حاضر به آموزش 6 زبان زنده دنیا پرداخته است و با ثبت نام در این سایت می توانید که در هر جا و هر زمانی در حال آموزش باشید.

یادگیری انگلیسی با من و زبان تجربه ای شیرین خواهد بود که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد و قطعا از انتخاب تان پشیمان نخواهید شد.

با توجه به اینکه این سایت تحت نظارت کارشناسان مجرب در امر آموزش زبان طراحی شده است به شما کمک می کند تا به طور همزمان 4 مهارت مورد نیازتان را تقویت کنید و بعد از مدتی شاهد تغییر بزرگی در خودتان باشید.

البته به خاطر داشته باشید که فرآیند یادگیری زبان می تواند کمی طول بکشد اما کیفیت کار به شما بستگی دارد. تنها با اختصاص 30 دقیقه زمان در طول 24 ساعت به این فعالیت شاهد تغییر بزرگی خواهید بود.

با هر سن و البته شغلی که باشید یادگیری زبان انگلیسی برای شما فواید بسیاری خواهد داشت. در بعضی موارد افراد از یادگیری یک مهارت جدید طفره می روند چون به خیال خودشان نه تنها بعد از مدتی چیزی یاد نخواهند گرفت بلکه انرژی و زمان زیادی را از دست خواهند داد و در برابر هیچ چیزی به دست نمی آورند. اما این مسئله در یادگیری زبان انگلیسی صدق نمی کند. در واقع شما با یادگیری زبان انگلیسی لطف بزرگی در حق خودتان خواهید کرد و آنچه در برابر کسب می کنید بیشتر از آنچه در مسیر یادگیری سرمایه گذاری کرده اید خواهد بود.

توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی
توسعه فردی و آموزش زبان انگلیسی

به قول معروف هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. اگر به دنبال این هستید که در مسیر زندگی تان پیشرفت کنید و به جایگاه والایی دست پیدا کنید باید تلاش خود را در این مسیر چندین برابر کنید و از سختی های احتمالی ترسی به خود راه ندهید.

تا حدودی از تاثیرات استفاده از زبان انگلیسی و تبدیل آن به یکی از بخش های جدایی ناپذیر هر کسب و کاری مطلع هستیم. با یک جستجو و نگاه ساده در سایت های کاریابی متوجه می شویم که حدود ۹۰ درصد از شرکت ها و مجموعه ها به دنبال استخدام کسانی هستند که توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را داشته و این افراد را در اولویت قرار می دهد. در واقع حضور این اشخاص را برای کسب و کار خود سودمند می دانند، چراکه زبان انگلیسی تأثیر انکار ناپذیری بر دنیای کسب و کار دارد.

همانطور که گفتیم نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی در آگهی های استخدامی نیز کاملا محسوس است، همچنین اگر به دنبال یافتن کار در کشوری دیگر باشید، در این صورت دانستن زبان تنها راه پیش روی شما می باشد.

کاربرد زبان در کار

توسعه یک کسب و کار و انتقال آن به کشورهای انگلیسی زبان و پیشرفته نیازمند توانایی برقراری ارتباط ویادگیری زبان انگلیسی است. تحقیقاتی که در دنیای کسب و کار صورت گرفته است به این نتیجه منتهی شده که ارتباطات بین کسب و کارهای مختلف به وسیله زبان انگلیسی برقرار می شود و آن هایی که تجارت جهانی دارند ضرورت و کاربرد این زبان را در پیشبرد کارهای شان به خوبی می دانند. بنابراین اگر قصد رونق کسب و کار خود را دارید بهتر است که خیلی سریع یادگیری خود را شروع کنید.

سایر کاربردهای یادگیری زبان انگلیسی

از دیگر کاربردهای یادگیری این زبان که تا حدودی به آن اشاره کردیم به شرح زیر است:

  • کار با نرم افزارهای موجود که هر کدام از آن ها تا حدودی به دانش زبانی نیاز دارد.
  • شرکت در سمینارها و البته همایش های بین المللی فضای مناسبی برای تبادل نظرات تخصصی و آشنایی با متخصصان مختلف می باشد و تسلط بر زبان انگلیسی لازمه شرکت در این همایش ها می باشد.
  • بعد از یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در دوره های تربیت مدرس، می توان شروع به تدریس زبان انگلیسی کرد و این خود همچون داشتن یک شغل و مهارت می باشد.
  • تسلط بر زبان انگلیسی سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود.
  • جالب است بدانید که یادگیری زبان، کمک بسیاری به تقویت نیمکره راست مغز کرده و قدرت خلاقیت و نوآوری را در افراد افزایش می دهد و سبب افزایش انعطاف پذیری ذهن و قدرت حافظه می شود.
  • علاوه بر این با یادگیری زبان انگلیسی با فرهنگ‎های جدیدی آشنا خواهید شد.

هر چیزی قیمتی دارد و این شما هستید که بایستی ارزیابی کرده و بسنجید که آیا هزینه و تلاش برای توسعه شخصی ارزش دارد یا خیر؟
برای اینکه بتوانید ارزیابی دقیقی داشته باشید بهتر است که بر روی کاغذی در مورد خودتان و چشم اندازی که از آینده و کسب و کارتان دارید چند جمله ای بنویسید و سپس با تصور اینکه شما به زبان انگلیسی مسلط هستید آینده و جایگاهی متفاوت را برای خودتان پیش بینی کنید. کدام یک از کیفیت بالاتری برخوردار است؟ قطعا تسلط به یک زبان بین المللی می تواند تضمین کننده این حقیقت باشد که شما شانس بالاتری در مقایسه با افرادی دارید که با این زبان آشنایی کمی دارند.
این خود می تواند انگیزه کافی برای شروع یک مسیر تازه را در شما ایجاد کند. همواره تصویر سازی ها و آنچه مطلوب ما می باشد می تواند اهرمی برای به حرکت درآوردن ما باشد. هرگاه که از سختی مسیر خسته شدید تنها کافیست که به انگیزه ها و آنچه برای آینده تان برنامه ریزی کرده اید بیندیشید. شیرینی و لذت رسیدن به خواسته ها می تواند ما را از متوقف شدن باز دارد.

تسلط به زبان انگلیسی جنبه های سرگرمی زندگی شما را نیز تقویت می کند. با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان صنعت رسانه نیز می باشد با یادگیری آن برای تماشای فیلم های بیشماری که یه این زبان موجود می باشد نیازی به زیرنویس نخواهید داشت و می توانید به آهنگ هایی که به این زبان است به راحتی لذت ببرید.
من و زبان روشی نوین برای یادگیری زبان مورد علاقه تان است. شما در هر حالتی و هر زمانی می توانید مشغول به یادگیری زبان شوید. خبر خوبی که برای شما داریم این است که اگر بعد از چند روز تست، از کیفیت محتوای ارائه شده به هر دلیلی رضایت نداشتید می توانید مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید و هیچ مشکلی در این قبال نخواهید داشت.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • خواجویی

    واقعا زبان انگلیسی خیلی خوبه ولی متاسفانه من استعدادی توی یادگیری ندارم و هر چی تلاش میکنم بازم توی زبان انگلیسی ضعیف و ناشی هستم.

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. با تمرین و تکرار میشه این مشکل رو برطرف کرد.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید