توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی

 بسیاری از افراد تنها برای اینه به توسعه فردی دست پیدا کنند، به سراغ یادگیری زبان خارجی می روند، که البته راه درستی است. یادگیری هر زبانی می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. حالا از میان زبان های مختلفی که هست، زبان ترکی هم این روز ها اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. دیگر آن دورانی که فقط زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم شناخته می شد، گذشته است و به دلیل توسعه ارتباطات بین المللی هر زبانی که بیشتر برای انجام کار ها و فعالیت های تان به آن نیاز داشته باشید، به همان اندازه زبان انگلیسی اهمیت دارد.

یک سری از افراد به دلیل اینکه کشور ترکیه را مقصدی برای ادامه تحصیلات انتخاب کرده اند، به یادگیری زبان این کشور نیاز دارند و یک سری دیگر هم از آنجایی که کسب و کارشان وابسته به کشور ترکیه است، رو به یادگیری این زبان آورده اند.

اما بعضی از افراد هم فقط می خواهند این زبان را یاد بگیرند و با فرهنگ این کشور آشنا شوند تا اگر به ترکیه سفر کردند، بتوانند با مردم آن ارتباط برقرار کنند، یا خیلی راحت به تماشای فیلم ها و سریال های ترکی بپردازند. هدف شما از یادگیری زبان ترکی هر کدام از این موارد که باشد، باید بدانید که به رشد و توسعه فردی تان کمک زیادی کرده اید.

با یادگیری زبان ترکی به خودشکوفایی بیشتری می رسید

زمانی که شروع به یادگیری یک زبان خارجی می کنید، درواقع درباره خودتان هم بیشتر یاد می گیرید. چرا که خود را در شرایطی قرار می دهید که از توانایی های مغذی تان استفاده بیشتری می کنید. در زمان یادگیری زبان ترکی در می یابید، ذهن تان چه قابلیت های ویژه ای دارد و چه موجود توانمندی هستید.

در نتیجه اعتماد به نفس تان هم به تبع آن بیشتر می شود و می توانید کار های بزرگتری انجام دهید. همچنین حین آموزش زبان ترکی با فرهنگ و باور های این کشور و مردمش آشنا می شوید و به تفاوت های بین فردی بیش از قبل پی می برید. آموزش آنلاین زبان ترکی هم موقعیتی است که از طریق آن می توانید از بستر های آنلاین و مجازی هم برای برقراری ارتباط با ترک ها و ترک زبان ها، استفاده کنید.

توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی
توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی

با یادگیری زبان ترکی، قدرت ذهن خود را افزایش می دهید

یک موضوعی که در بسیاری از شرایط صادق است، این است که تا زمانی که خود را به چالش نکشید، پیشرفت نمی کنید. یا به عبارتی هرچه از قابلیت ها و توانایی های خود بیشتر استفاده کنید، رشد و شکوفایی بیشتری را تجربه خواهید کرد. این موضوع را به وضوح می توانید در ورزشکاران ببینید. زمانی که یک ورزشکار تمرین خود را شروع می کند با وزنه های کوچک این کار را می کند و رفته رفته بر وزن آن می افزاید بعد از چند روز تمرین شاهد این است که با وزنه های بسیار سنگین تری به نسبت روز اول ورزش خود دارد کار می کند.

همین موضوع درباره قابلیت های ذهن هم صادق است. هرچه بیشتر از ذهن و فکر تان استفاده کنید، توان ذهنی خود را بالاتر می برید. در نتیجه زمانی که ذهن تان را درگیر یادگیری زبان ترکی می کنید، ذهن به چالش کشیده می شود ولی بعد از مدتی از یک توان ذهنی بالا برای پردازش و استفاده از زبان ترکی بهره مند می شود. با یادگیری زبان ترکی و یا هر زبان دیگری، رفته رفته می توانید مهارت های کلامی، حل مساله و تصمیم گیری را هم در خود تقویت کنید.

توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی
توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی

با یادگیری زبان ترکی اعتماد به نفس تان را بیشتر کنید

یادگیری یک زبان جدید، نشان دهنده حضور یک مهارت قدرتمند است که این مهارت بر تمامی مزایای دیگری که گفتیم و خواهیم گفت، ارجحیت دارد. این مهارت همان اعتماد به نفس است. زمانی که شما اعتماد به نفس داشته باشید، می توانید هر کاری که دوست دارید را انجام دهید و مهارت های دیگری را در خود تقویت کنید. یادگیری زبان ترکی کمک خیلی بزرگی به افزایش اعتماد به نفس شما می کند.

با یادگیری زبان ترکی، آلزایمر نمی گیرید!

تعداد زبان هایی که شما قادر به صحبت کردن با آن ها باشید، یکی از فاکتور های بسیار مهم در میزان ابتلا به آلزایمر و مشکلات ذهنی است. هرچه این تعداد بیشتر باشد، شما کمتر در معرض آسیب های این بیماری ها خواهید بود. در تحقیقات ثابت شده است، افرادی که تنها به یک زبان تکلم می کنند، در سن 71 سالگی با آلزایمر مواجه می شوند. اما افرادی که به بیش از یک زبان تسلط داشتند، در سن 75 سالگی با این مشکلات مواجه شدند. پس با یادگیری زبان ترکی می توانید این بیماری را به تعویق اندازید و یا خود را در مقابل آن ایمن کنید.

توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی
توسعه فردی و یادگیری زبان ترکی

با یادگیری زبان ترکی فرصت های شغلی بهتری برای خود خلق کنید

یکی از روش هایی که به کمک آن می توانید به توسعه فردی برسید، موفقیت در شغل و توسعه کسب و کارتان می باشد. حالا برای انجام این کار، یکی از کارهایی که می توانید بکنید، یادگیری یک زبان خارجی است. با یادگیری زبان ترکی می توانید به فکر توسعه کسب و کارتان باشید و با برقراری ارتباط تجاری با ترکیه، به درآمد و موفقیت های بیشتری برسید. به هر حال حتی اگر نخواهید روابط کاری و تجاری با ترکیه داشته باشید، تسلط بر این زبان در رزومه شما، یک نمره و امتیاز مثبت به حساب می آید و می تواند به شما در رسیدن به موفقیت های حرفه ای بیشتر کمک کند.
یادگیری زبان ترکی در من و زبان، فرصتی است که می تواند شما را به توسعه فردی که به دنبال آن هستید، برساند. تجربه یادگیری آنلاین زبان ترکی با این وب سایت، انگیزه و اشتیاق زیادی برای تان به همراه خواهد داشت چرا که در محیطی شاد و سرگرم کننده، این زبان شیرین را خواهید آموخت.

با یادگیری زبان ترکی، مهارت های تصمیم گیری را در خود تقویت کنید

مهارت های تصمیم گیری در زندگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند. شما زمانی که در فرایند یادگیری زبان ترکی قرار می گیرید، ذهن تان را با چالش های مختلفی مواجه می کنید، که برای برطرف کردن آن ها لازم است دست به تصمیمات دقیق و ظریفی بزنید. با این کار خیلی زود توانایی تصمیم گیری در شما تقویت می شود و در شرایط خیلی پیچیده تر و غامض تر هم می توانید از این توانایی ذهنی تان استفاده کنید.

با یادگیری زبان ترکی، حافظه تان را تقویت کنید

افرادی که به توسعه فردی رسیده اند، عموما افرادی هستند که از حافظه خوبی هم برخودارند. این افراد هیچ کاری را فراموش نمی کنند و دسته بندی های ذهنی دقیق و منظمی دارند. یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن به این توانایی دست پیدا کنید، یادگیری است. توانایی یادگیری لغات و واژه های یک زبان دیگر ارتباط مستقیمی با تقویت حافظه دارد. یادگیری قواعد و دستور زبان ترکی، باعث می شود ذهن شما فعال تر شود و در نهایت از حافظه بهتری برخودار خواهید شد.

با یادگیری زبان ترکی تفکر نقادانه را در خود تقویت کنید

وقتی تفکر نقادانه داشته باشید، از زوایای مختلفی به موضوعات نگاه می کنید و با موشکافی بیشتر، مساله ای را رد می کنید یا می پذیرید. افرادی که به توسعه فردی رسیده اند، معمولا چنین روحیه ای را دارند و در نتیجه به کمک همین تفکر نقادانه دست به انتخاب های صحیح تری در زندگی شان می زنند. یادگیری زبان ترکی هم با تاثیرات روانی که در ذهن شما دارد، می تواند این تفکر را در ذهن شما خلق کند.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید