یادگیری کاربردی زبان فرانسه با این تکنیک ها

یادگیری کاربردی زبان فرانسه با این تکنیک ها

یادگیری کاربردی زبان فرانسه با این تکنیک ها | یادگیری زبان فرانسه هم مانند هر زبان دیگری نیازمند حفظ کردن های زیاد و تمرین زیاد است. این موضوع خصوصا برای بزرگتر ها کمی چالش بر انگیز تر می شود. چرا که برای بزرگسالان سخت است که تا این حد از توان حفظ کردن مغز خود استفاده کنند. پس فکر می کنید راه چاره برای یادگیری هرچه بهتر زبان فرانسه چیست؟ چطور زبان فارسه را کاربردی و اصولی یاد بگیریم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید و اگر می خواهید با یک روش اصولی و هیجان برانگیز یادگیری زبان فرانسه آشنا شوید، مقاله امروز من و زبان را از دست ندهید.

آموزش زبان فرانسه را همیشه صوتی ادامه دهید

بیایید شروع کنیم! اولین گامی که برای یادگیری زبان فرانسه باید بردارید، استفاده از فایل های صوتی است. به دلیل اینکه این زبان یک سری آوای خاص دارد، تا زمانی که هزاران بار به صدا های این زبان گوش ندهید، نمی توانید به مانند خود فرانسوی ها آن ها را تلفظ کنید. این یک حقیقت است که بسیاری از زبان آموز های فرانسه، به این نکته توجه نمی کنند و فقط خود شان را درگیر خواندن و نوشتن به زبان فرانسه می کنند.

این موضوع باعث می شود، رفته رفته از صحبت کردن و گوش دادن به زبان فرانسه دور شوید و نتوانید به راحتی به این زبان صحبت کنید. یادتان باشد، زبان فرانسه نوشتاری با زبان فرانسه گفتاری زمین تا آسمان فرق دارد. البته که همه ما به این هدف سراغ یادگیری زبان می رویم تا بتوانیم به این زبان صحبت کنیم و ارتباط برقرار کنیم.
حالا اگر نتوانیم به این هدف مهم در آموزش زبان فرانسه دست پیدا کنیم، کل هزینه ها و وقتی که صرف آموزش خود کرده ایم، رسما به هدر رفته است. در زبان فرانسه حروف بی صدا و یک سری حروفی که تلفظ خاص دارند، زیاد دیده می شود و مطمئن باشید که در یادگیری این زبان نمی توانید از آن ها فرار کنید. اما متاسفانه بسیاری از منابع آموزشی موجود تمرکز شان روی منابع نوشتاری است.

یادگیری کاربردی زبان فرانسه
یادگیری کاربردی زبان فرانسه

زمان تغییر فرا رسیده! اگر می خواهید روش های یادگیری کاربردی زبان فرانسه را بیاموزید، جای درستی آمده اید. در وب سایت من و زبان، شما با یک آموزش جدید و مدرنی مواجه هستید که بسیاری از نیاز های آموزشی شما را تامین می کند. یادگیری آنلاین زبان فرانسه تجربه ای است که در وب سایت من و زبان خواهید داشت و خیلی زود متوجه آموزش های حرفه ای و تخصصی آن می شوید.

مهمتر از همه، همانطور که گفتیم زمان تغییر فرا رسیده است و باید خود را از منابع آموزشی نوشتاری به دور کنید و تا می توانید به فایل های صوتی به زبان فرانسه گوش دهید. خوشبختانه این امکان ارزشمند در وب سایت من و زبان برای شما فراهم شده است و از ابتدای آموزش ها هر کلمه و عبارتی که را می آموزید، می توانید به آن گوش دهید و البته در تکرار این عمل هم محدودیت ندارید.

یادگیری زبان فرانسه با دنبال کردن سبک یادگیری خودتان

یکی دیگر از تکنیک های یادگیری کاربردی زبان فرانسه این است که شما باید تجربه یادگیری این زبان را برای خودتان ساده و دلچسب کنید. وقتی می گوییم این زبان را با سبک یادگیری دلخواه خود یاد بگیرید، یعنی از منبع آموزشی استفاده کنید که بتوانید آن را به هر شکلی که دوست دارید، کنترل کنید. اگر آموزش با فیلم و عکس را دوست دارید، همین روش را دنبال کنید و یا اگر ترجیح می دهید تمرکز خود را روی گرامر بگذارید، پس گرامر را بیشتر تمرین کنید.
متاسفانه شرکت در کلاس های حضوری آموزش زبان فرانسه، دست و پای شما را می بندد و شما مجبور خواهید بود که آموزش ها را با سرعت و متد کلاس دنبال کنید. اما اگر سری به یادگیری آنلاین زبان فرانسه در من و زبان بزنید، خواهید دید که همه چیز در اختیار خودتان است و با آزادی عمل کامل می توانید آموزش خود را ادامه دهید و از یادگیری این زبان شیرین لذت ببرید.

یادگیری کاربردی زبان فرانسه با خودآموزی

خودآموزی یکی از روش هایی است که این روز ها اتفاقا خیلی طرفدار هم پیدا کرده است. از آنجایی که شما در خودآموزی اختیار و کنترل روند آموزش تان را دارید، شاید احساس راحتی بیشتری با آن بکنید. اما یادتان باشد، این آزادی بیش از اندازه شما را تنبل و بی انگیزه نکند. به هر حال زمانی که صحبت درباره یادگیری زبان می شود، تفاوت های فردی نقش و اهمیت پررنگی خواهند داشت.

هر کسی با توجه به شرایط و شخصیتش، زبان را به گونه ای خاص می آموزد، به همین دلیل حضور در کلاس های چند نفره در مقایسه با کلاس های خصوصی شاید آنقدر ها بازدهی نداشته باشد. اما زمانی که خودتان شروع به یادگیری زبان فرانسه می کنید، البته اگر اهداف آموزشی تان را دقیق مشخص کرده باشید، می توانید با انگیزه بیشتری به مسیر یادگیری خود ادامه دهید.


 

 

 


یک راه برای یادگیری کاربردی زبان فرانسه، در این روز های شلوغ و پلوغ، تکیه بر روش های خودآموزی است. یکی از این روش های خودآموزی هم استفاده از روش های یادگیری آنلاین زبان فرانسه است. با ثبت نام در وب سایت من و زبان و شروع آموزش های این سایت، می توانید خیلی زود مسیر یادگیری خودتان را پیدا کنید و در طول روز یک تایمی را به آن اختصاص دهید.همین که شما به کمک من و زبان می توانید در هر لحظه و هر مکان هر زبانی که خواستید را آموزش ببینید، یعنی شما از بسیاری از محدودیت ها به دور هستید و این یعنی آزادی عمل در یادگیری، خودآموزی برنامه ریزی شده و یادگیری کاربردی برای زبان فرانسه. اما ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که باید مراقب انتخاب منابع آموزشی تان باشید.

یادگیری کاربردی زبان فرانسه با من و زبان

منابع آموزشی که برای زبان فرانسه وجود دارند، زیاد هستند. البته بیشتر آن ها به زبان انگلیسی می باشند. خوشبختانه من و زبان به عنوان اولین وب سایتی که آموزش های خود را به زبان فارسی ارائه می دهد، شما را از دانستن زبان انگلیسی برای یادگیری زبان فرانسه بی نیاز کرده است و می توانید به کمک آن، خیلی راحت و به زبان شیرین و سلیس فارسی، آموزش های خود را دریافت کنید.

یادگیری کاربردی زبان فرانسه
یادگیری کاربردی زبان فرانسه

یادتان باشد، منابع آموزشی که بعضا در فضا های مجازی دیده می شود و به صورت رایگان هم به زبان آموز ها عرضه می شود، به طور حتم منابع آموزشی کامل و جامعی نیستند. این منابع تنها از منابع در دسترس و موجود دیگر جمع آوری شده اند و به دلیل اینکه وقت زیادی صرف تهیه و تولید آن ها نشده است، برای آموزش قابل اعتماد نیستند.

تیم کارشناس من و زبان، با یک برنامه ریزی دقیق و با توجه به استاندارد های بین المللی آموزشی، اقدام به راه اندازی این وب سایت کرده است و توانسته است در نهایت متد و منبع آموزشی را ارائه دهد که مورد پسند بسیاری از ایرانی ها است و به دلیل دقت و ارزیابی های خاصی که روی این روش ها صورت گرفته است، جز منابع آموزشی حرفه ای به حساب می روند.

تا می توانید از ترجمه زبان فرانسه به زبان فارسی خودداری کنید. یکی از بدترین کار هایی که می توانید در روند آموزش هر زبان انجام دهید، ترجمه آن زبان به زبان مادری تان است. با این کار اجازه نمی دهید ذهن تان به آن زبان عادت کند و برای درک مطلب خود را به چالش بکشد. بنابراین توصیه ما به شما این است که تا می توانید از این اتفاق دوری کنید.

از تصاویر و موقعیت های تصویری ذهنی استفاده کنید

برای اینکه آنچه به زبان فرانسه می آموزید را بهتر یاد بگیرید، لازم است که تا می توانید از کلمات و عبارت های فرانسوی در ذهن خود تصویر سازی کنید، تا هر زمان که به آن ها برخوردید، با یادآوری آن تصویر ذهنی معنای آن هم در ذهن تان تداعی شود. این روش در مقایسه با روش ترجمه بسیار کاربردی تر و حرفه ای تر است.
یا حتی می توانید بازی را وارد روند یادگیری خود کنید. مثلا بسیاری از زبان آموز ها زمانی که می خواهند اعداد را یاد بگیرند، شروع به انجام بازی های عددی و ریاضی می کنند و با این کار خیلی سریع تر آنچه آموختند را به خاطر می سپارند. سعی کنید هر آموزشی را به همین صورت دنبال کنید و با بازی و سرگرمی زبان فرانسه را یاد بگیرید.

یادگیری کاربردی زبان فرانسه
یادگیری کاربردی زبان فرانسه

زبان فرانسه را در جمله های کاربردی بیاموزید

یکی از کارهایی که می توانید برای یادگیری کاربردی زبان فرانسه انجام دهید، این است که این زبان را در جمله بیاموزید، آن هم جمله هایی که در طول مکالمات تان به این زبان به کارتان آید. پس به محض اینکه کلمات و واژه های مربوط به برای مثال سلام و احوال پرسی به زبان فرانسه را آموختید، سعی کنید به هر کدام از دوستان تان که می رسید از این عبارت ها استفاده کنید تا در محیط های واقعی هم به کار ببریدشان.

با این کار تعامل شما با زبان فرانسه بیشتر می شود و می توانید خیلی سریع تر در این زبان مهارت و تخصص و پیدا کنید و خیلی زودتر می توانید به زبان فرانسه صحبت کنید. در کنار تمامی این توصیه ها،آموزش آنلاین زبان فرانسه را با من و زبان فراموش نکنید…

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید