مکان های دیدنی و جذاب انگلستان

بسیاری از فعالان و علاقه مندان به حوزه گردشگری امروزه الزام زبان انگلیسی را درک کرده اند. با یادگیری زبان انگلیسی می توانید با دید بسیار بازتر و درک بیشتر از هر مکان و هر موقعیت در انگلستان گردش کنید. امروزه ارتباطات جهانی گسترده اند و نیاز به برقراری ارتباط با سایر جوامع بیش از پیش احساس می شود. امروز می خواهیم در این مقاله از من و زبان یادآور شویم که یکی از مهارت‌های لازم در برقراری ارتباط با دیگران در سراسر دنیا یادگیری زبان انگلیسی است. یکی از آشنا بودن با زبان‌ های مختلف مهم است و در واقع دو زبانه بودن عامل مهمی است. البته از میان زبان های خارجی گوناگون، جایگاه یادگیری زبان انگلیسی و اهمیت آن بیشتر احساس می شود؛ چرا که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است.

 

مکان های دیدنی و جذاب انگلستان
مکان های دیدنی و جذاب انگلستان

انگلیسی پرمخاطب ‌ترین زبان دنیا

همانطور که می دانید، انگلیسی پرمخاطب‌ ترین زبان دنیا محسوب می شود، به این صورت که از حدود 8 میلیارد جمعیت جهان 500 میلیون نفر، زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم به کار می‌برند. درست است که تعداد گویندگان زبان انگلیسی نسبت به زبان چینی (به علت فراوانی جمعیت) کمتر است و به همین خاطر در ردیف سوم، پس از زبان چینی و اسپانیولی قرار گرفته است؛ ولی زبان انگلیسی زبان رسمی تبادل اطلاعات در جهان می باشد و اگر بخواهید در رابطه با اطلاعات و دانش ‌های روز دنیا آگاهی کسب کنید، باید با یادگیری زبان انگلیسی به این زبان مسلط شوید. خوب است بدانید که 80 درصد اطلاعات پردازش شده توسط کامپیوترها به زبان انگلیسی هستند 70 درصد ایمیل ‌ها، به زبان انگلیسی مورد نگارش قرار می گیرند. البته اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تنها به فراوانی متکلمان این زبان محدود نمی شود و به علت رسمیت آن در جهان و پذیرش آن به عنوان زبان مشترک ساکنان زمین، باید نسبت به یادگیری آن اقدام نماییم.
از آنجایی که اهمیت زبان انگلیسی بسیار زیاد است، تسلط به این زبان از شرط های پذیرش مهاجران حتی برای کشورهای غیر انگلیسی زبان می باشد. چرا که مسلط نبودن افراد به این زبان باعث می شود که آن ها نتوانند از منابع به روز دنیا مطلع شوند و درنتیجه در مسائل بین‌ الملل ناتوان ظاهر شوند.
از طرفی در دنیای مدرن امروز تعاملات با زبان انگلیسی به قدری زیاد است که عدم یادگیری زبان انگلیسی ، معادل با عدم حیات در دنیای مدرن است. یادگیری زبان انگلیسی سراسر فایده بوده و پیشرفت شگرفی را در زندگی افراد در شاخه های گوناگون ایجاد می کند.

زبان انگلیسی و گردشگری

حال که به جایگاه زبان انگلیسی در دنیای امروز و ارتباط تنگاتنگ و دائمی آن با زندگی پی بردیم، می خواهیم از نقش یادگیری زبان انگلیسی در حیطه گردشگری صحبت کنیم. بنابراین اگر شما نیز می خواهید در رابطه با گردشگری و کاربرد زبان انگلیسی در آن مطلع شوید خواندن این مطلب از وبسایت آموزش زبان من و زبان را به شما توصیه می کنیم.
اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای عموم مردم که ارتباطات روزمره با زبان انگلیسی دارند از طریق بیان نکاتی که اشاره کردیم، مطرح شد. اما فردی که در صنعت گردشگری مشغول به فعالیت می باشد، به طور قطع به یادگیری زبان انگیسی و نقش حیاتی و تعیین کننده‌ آن پی برده است. علم به زبان انگلیسی را نمی ‌توان از ارتباطات مستمر بین‌المللی مجزا دانست و مهارت زبان برای یک فرد فعال در حوزه گردشگری، جزو الزامات کاری و تحصیلی است.
زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های بسیار مهم برای افراد علاقه مند در حوزه گردشگری است. نوع یادگیری زبان در افراد با توجه به نوع ارتباطی که با دنیای بین ‌الملل دارند، متفاوت بوده و بنابراین لازم است که زبان انگلیسی را حرفه ای بیاموزند.
دانستن زبان در گرایش ‌های مختلف گردشگری، تفاوت ‌های اندکی دارد، به صورتی که اهمیت مهارت‌ها در هر کدام متفاوت می باشد. مثلا در بعضی گرایش‌ ها مهارت گفتاری و در بعضی دیگر لازم است مهارت خواندن و نوشتار فرد قوی باشد. با این حساب می بینید که تا چه اندازه یادگیری زبان انگلیسی در گردشگری اهمیت دارد.

 

مکان های دیدنی و جذاب انگلستان
مکان های دیدنی و جذاب انگلستان

مکان های دیدنی و جذاب انگلستان

مکان های دیدنی و جذاب انگلستان را با یادگیری زبان انگلیسی می توانید بهتر مورد بررسی قرار دهید. شهر لندن با جذب ۲۷ میلیون گردشگر در سال جزو پربازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا به حساب می آید. رومی‌ ها نخست این شهر را کشف کردند و در طی قرن‌ ها پیشرفت بسیاری کسب نمودند. به همین خاطر است که لندن به یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. لندن تاریخ غنی، سنت و فرهنگی ممتاز و مردمانی خوش برخورد دارد. بنابراین به یکی از متنوع ‌ترین شهرهای جهان مبدل شده و جمعیت ن بیش از ۹ میلیون نفر است. جاهای دیدنی لندن از پرجنب ‌و جوش ‌ترین نقاط این شهر می باشند. بخش مرکزی لندن، قطب محبوب گردشگران و مکانی تجاری به شمار می رود.
در این مقاله از وبسایت من و زبان به جاهای دیدنی انگلستان اشاره می کنیم و توصیه می کنیم که برای بازدید از این مکان ها حتما پیش از سفر نسبت به یادگیری زبان انگلیسی اقدام نمایید.

  • استون هنج (Stonehenge)
    یکی از جاهای دیدنی انگلستان استون هنج است. منطقه ای پر از سنگ های غول پیکر که بر اساس آمار حدود 3000 سال قبل از میلاد مسیح در آن مکان گذاشته شده اند. برخی معتقند که این مکان به عنوان محلی برای عبادت مردم باستان مورد استفاده قرار می گرفته است.
  • ساعت بیگ بن و برج الیزابت (Big Ben And Elizabeth Tower)
    شناخته شده ترین ساعت دنیا، بیگ بن می باشد که یکی از جاهای دیدنی انگلستان و سومین برج ساعت بلند جهان می باشد. به این برج به طور رسمی، برج الیزابت نیز گفته می شود و به عنوان سمبل شهر لندن از آن یاد می شود. ساخت برج الیزابت در سال 1858 میلادی به پایان رسید.
  • کاخ باکینگهام (Buckingham Palace)
    کاخ باکینگهام انگلستان، یکی دیگر از جاهای دیدنی این کشور است که سالانه حدود 50 هزار نفر بازدید کننده از این کاخ شگفت انگیز بازدید می کنند. این کاخ در سال 1705، محل زندگی یکی از دوک های باکینگهام بوده است و هم اکنون محل زندگی ملکه انگلیس می باشد. این کاخ دارای 775 اتاق و 78 سرویس بهداشتی نیز می باشد.
  • چرخ و فلک چشم لندن (London Eye)
    چرخ فلکی بسیار بزرگ در نزدیکی رود تیمز قرار دارد که به چشم لندن، شهرت دارد. ارتفاع این چرخ و فلک 135متر بوده و 32 کابین شیشه ای بزرگ دارد. جالب است بدانید که این چرخ و فلک به قدری آرام می چرخد که در حین حرکت، مسافران می توانند از آن پیاده یا سوار آن شوند. علت نامگذاری آن هم این است که از بالای چرخ و فلک چشم لندن می توانید سرتاسر این شهر را مشاهده کنید.
  • پل لندن (London Bridge Tower)
    در بالای رودخانه تیمز این پل بسیار مرتفع بنا شده است که ساخت آن حدود 8 سال طول کشیده و قدمت آن به سال 1886 باز می گردد. یکی از جاهای دیدنی انگلستان این پل به شمار می رود و بین 2 برجک واقع شده و پلی متحرک می باشد که به وسیله فشار اهرمی از وسط به دو نیمه تقسیم می گردد.
  • پارک هاید (Hyde Park)
    یکی دیگر از جاهای دیدنی انگلستان پارک هاید می باشد. این پارک بزرگ ترین پارک لندن است و سابقه تاریخی مهمی دارد. تظاهرات و اعتراضات متعددی در آن صورت گرفته و دریاچه سرپنتاین که خود یکی دیگر از جاهای دیدنی انگلستان می باشد، در این پارک قرار دارد. می توانید قایق پدالی را در این دریاچه برانید و از زیبایی های شهر لندن لذت بیشتری ببرید.
  • سوهو (Soho)
    این مکان معروف برای شب زنده داری، یکی دیگر از جاهای دیدنی انگلستان است و مدت زیادی است که این محله به عنوان منطقه ای تفریحی شناخته می شود. رستوران ها، کافه ها و بارهای شیکی در این محل می باشد و علاوه بر این سالن های نمایش و موسیقی در این مکان یافت می شود. در طول روز نیز می توانید برای نوشیدن یکی فنجان قهوه و شیرینی های منحصر به فرد به این مکان سر بزنید.
  • بنیاد فیلم بریتانیا (British Film Institude)
    بنیاد فیلم بریتانیا یکی از جاهای دیدنی انگلستان است که به اختصار BFI نوشته می شود. در بخش مرکزی ساوت بانک این مکان واقع شده است و هر روز در آن فیلم های مختلفی از جمله فیلم های روز و مطرح به اکران در می آیند. برای طرفداران فیلم و سینما، کتابخانه و فروشگاه مخصوصی نیز در این مکان وجود دارد.
  • رودخانه تیمز (Thames Cruise)
    رگ حیاتی شهر لندن رودخانه تیمز است و از قرن های پیش، ورود صنعت به این شهر را میسر نموده است. طولانی ترین رودخانه انگلستان این رودخانه می باشد که به دریای شمال ختم می گردد. برای رومانی ها، پادشاهان انگلیس و همچنین در جنگ های جهانی، رودخانه تیمز از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار بوده است.
  • خیابان آکسفورد (Oxford Street)
    یکی از جاهای دیدنی انگلستان خیابان آکسفورد است که با داشتن فروشگاه های بزرگ و شیک به معروف ترین خیابان ها برای خرید تبدیل شده است. حدود 300 مغازه در این خیابان وجود دارند که در طول روز پذیرای بیش از 500 هزار بازدید کننده هستند. جالب است بدانید که ویترین مغازه های معروف این خیابان با تغییر فصل، تغییر می کنند.
  • میدان لستر (Leicester Square)
    میدان لستر از جاهای دیدنی انگلستان است که از قرن 19 میلادی به مرکز سرگرمی تبدیل شده است. با قدم زدن در این میدان، قدم در جای پای ستارگان هالیوود می گذارید و تا به حال فیلم های متعدد و معروفی در این مکان دیدنی ساخته شده است. سینماهای معروف و رستوران های مختلفی در اطراف این میدان وجود دارند و همچنین یک باغ در مرکز این منطقه وجود دارد که مکان مناسبی برای وقت گذرانی افراد است.
  • خیابان باند (Bond Street)
    از دیگر مراکز مهم خرید در انگلستان، خیابان باند است که به خیابان آکسفورد متصل می گردد. در این خیابان مغازه های لوکس و گران قیمتی مثل مغازه های ساعت سازی، جواهر فروشی و … وجود دارند. یکی از قدیمی ترین مجسمه های لندن در این خیابان قرار دارد که قدمتش به بالای 3 هزار سال می رسد.
  • آکواریوم سیاره آبی (Blue Planet Aquarium)
    آکواریوم سیاره آبی یکی از جاهای دیدنی انگلستان به شمار می رود و این آکواریوم غول آسا دارای تونلی است که تعداد زیادی از گونه های ماهی به ویژه کوسه را در خود جای داده است. علاوه بر این میتوانید از اطراف و محوطه زیبای این آکواریوم لذت ببرید.
  • موزه مادام توست (Madame Tussauds)
    این موزه یکی دیگر از جاهای دیدنی انگلستان است که تندیس تعدادی از مشهور ترین چهره های جهان را در آن خواهید دید. از چهره های موثری از حوزه های متنوعی همچون ورزش، سیاست، صنعت سرگرمی و حتی چهره های سلطنتی را می توانید در این موزه تماشا کنید. در این موزه می توانید برای یک بار به طریقی به ملکه انگلستان نزدیک شوید.
  • برج شارد (Shard Tower)
    می توانید به بالای این برج مرتفع بروید و مناطق دیدنی شهر لندن را ببینید. با ایستادن در جایگاه مشاهده این برج که در ارتفاع 244 متری از سطح زمین قرار دارد، می توانید به تماشای چشم لندن، کلیسای جامع پل مقدس و ورزشگاه ومبلی بنشینید.
  • موزه بریتانیا (Britannia Museum)
    موزه بریتانیا با فضای عجیب و غریبش از قدیمی ترین و بزرگترین موزه های دنیاست. این موزه یکی از جاهای دیدنی انگلستان است و با گنجینه و آثار باستانی کشورها و فرهنگ های مختلف، هر گوشه اش یک دنیای متفاوت است.

 

مکان های دیدنی و جذاب انگلستان
مکان های دیدنی و جذاب انگلستان

با شروع آموزش زبان انگلیسی در وبسایت من و زبان می توانید به طور دقیق و عالی از این مکان های دیدنی بازدید نمایید. در این وبسایت آموزش های فوق العاده ای را در سطوح مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه کرده است. با وجود این آموزش ها، یادگیری زبان انگلیسی برای علاقه مندان ساده تر شده است. برای یادگیری زبان انگلیسی هم اکنون به این سایت مرا جعه فرمایید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید