اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری

یکی از تفریحات و تجربیات خاص زندگی هر فردی، سفر هایی است که در طول عمر خود می روند. سفر و گردش جز بخش های مهم در کسب تجربه می باشند و می توانند به توسعه نگرش و بینش شما کمک زیادی کنند. به طور کلی دور شدن از خانه و محیط کار برای مدتی می تواند منجر به آرامش و لذت شما شود، ضمن اینکه می توانید از خدمات رفاهی و تفریحی زیادی هم استفاده کنید.

به همین دلیل گردشگری یکی صنایع مهم در کشور های مدرن و توسعه یافته به حساب می آید. گردشگری نه تنها تاثیرات مثبتی روی خود فرد دارد بلکه می تواند یک منبع درآمد و کسب سود برای دولت ها باشد.

علاوه بر این گردشگری با فعالیت ها و بخش های مختلف دیگری هم در ارتباط است و می تواند یک رابط خوب میان صنایع مختلف باشد. شاید همین موضوع باعث شده است که ما امروز گردشگری را در غالب یک صنعت بزرگ داشته باشیم که خود زیر شاخه های مختلفی دارد. با توجه به اهمیت گردشگری لازم است که خود را برای حضور در آن آماده کنیم. اما چگونه؟

یکی از نیاز های اصلی گردشگران، زبان است. از گردشگری داخلی که بگذریم، برای سفر و دیدن جاذبه های گردشگری خارجی لازم است که زبان کشور مقصد را بدانید. اما اگر شما در طول یک سال به دو کشور سفر می کنید، شاید یادگیری دو زبان در این مدت کوتاه برای شما کمی دشوار باشد. توصیه ما به شما این است که ابتدا از زبان انگلیسی آغاز کنید. به هر حال زبان انگلیسی این روز ها زبان رسمی و بین المللی جهانی می باشد.

شما به هر کشوری که سفر کنید می توانید افرادی را بیابید که بر این زبان مسلط می باشند، پس با یادگیری زبان انگلیسی می توانید بسیاری از نیاز های خود را در سفر های گردشگری تان رفع کنید. در مقاله امروز، کارشناسان من و زبان می خواهند بیشتر درمورد اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری صحبت کنند و روش های تقویت زبان انگلیسی با هدف گردشگری را برای شما شرح دهند، پس با ما همراه باشید…

اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری
اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری

چرا زبان انگلیسی در گردشگری مهم است؟

مهارت های ارتباطی اصل مهمی در صنایع گردشگری می باشند. اینکه شما بتوانید اهداف و انتظارات مسافران و گردشگران را درک کنید می تواند نقش مهمی در برآورده سازی آن ها داشته باشد. از طرفی اگر خود شما به عنوان گردشگر بتوانید ارتباط موثری با مردم کشور مقصد، داشته باشید بیشتر می توانید از سفر تفریحی خود لذت ببرید. پس زبان انگلیسی هم برای گردشگران و هم برای میزبانان آن ها اهمیت زیادی دارد. با آموزش زبان انگلیسی با هدف گردشگری می توانید از مهارت های گفتاری و نوشتاری خوبی برای سفر های خود برخوردار شوید.

این دو مهارت بخش های مهمی در گردشگری هستند. مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی که نیازی به توضیح ندارد. به هر حال شما در وهله اول برای برقراری ارتباط با دیگران باید از طریق زبان شفاهی اقدام کنید و میزان تسلط شما روی این زبان بر نحوه تاثیرگذاری ارتباط تان تاثیر زیادی دارد. از طرفی با مهارت های نوشتاری هم می توانید در زمینه رزرو بلیط و اتاق موفق باشید.

از سویی دیگر صنعت گردشگری و مهمانداری گزینه بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال مشاغل جذاب و پر هیجان هستند. زمانی که در این صنعت به دنبال شغل مناسب و ایده آلی هستید، لازم است که زبان انگلیسی تان را قبل از آن تقویت کنید. پس در کنار مهارت های مربوط به گردشگری و ارتباطات، زبان هم لازمه این حرفه می باشد.

فرقی نمی کند که کجای این جهان به دنبال کار در حوزه گردشگری باشید، همین که بتوانید به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید، یک امتیاز ویژه برای شما به حساب می آید. شرکت در دوره های آموزش زبان با اهداف ویژه گردشگری می تواند گزینه بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. اما ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم. در وب سایت من و زبان می توانید به صورت آنلاین زبان انگلیسی را بیاموزید و در هر لحظه و هر مکانی، به این آموزش ها دسترسی داشته باشید. در ادامه بیشتر درباره دوره های این وب سایت صحبت خواهیم کرد.

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

 آشنایی با اصول زبان انگلیسی در گردشگری

زمانی که شما به عنوان یک گردشگر به کشوری سفر می کنید، اگر بتوانید به زبان آن کشور با مردمش صحبت کنید، به امتیاز ویژه ای دست پیدا کرده اید. به هر حال برقراری ارتباط با دیگران اولین رویدادی است که در سفر های گردشگری برای شما پیش می آید. حتی قبل از شروع سفرتان باید با دانش زبان انگلیسی بتوانید برای خود بلیط و اتاق رزور کنید و در زمان ورود به آن کشور، باز هم باید بتوانید به زبان انگلیسی با افراد حاضر در فرودگاه، تاکسی، هتل و رستوران ها ارتباط برقرار کنید.

پس به عنوان یک گردشگر اگر می خواهید تجربه سفر توریستی فوق العاده ای داشته باشید، باید بتوانید با برقراری روابط موثر و صمیمی با افراد اطراف تان نیاز های خود را برطرف کنید و به کسی وابسته نباشید. البته در این میان هستند افرادی که ترجیح می دهند از تورلیدر ها کمک بگیرند و خود را در قید و بند برقراری ارتباط قرار نمی دهند. اما بد نیست بدانید در همین ارتباطات می توانید دنیایی مطلب بیاموزید و دانش خود را از جهان اطراف تان بیشتر کنید.

اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری
اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری

اهمیت زبان انگلیسی برای کارمندان صنایع گردشگری

بعد از گردشگران، زبان انگلیسی برای کارمندان و کارکنان حوزه های گردشگری هم از اهمیت زیادی برخوردار است. به هر حال این دو گروه با یکدیگر در تعامل هستند و ضروری است که یک زبان واحد میان آن ها رواج داشته باشد. در عصر حاضر زبانی که مورد قبول همه دولت ها و ملت هاست، زبان انگلیسی است.

زبان انگلیسی یکی از زبان هایی است که بیشترین کاربر را در سراسر جهان دارد و در هر جایی از جهان می توانید با دانش زبان انگلیسی، کار پیدا کنید. خصوصا افرادی که می خواهند در هتل ها و رستوران ها مشغول به کار شوند.

در هتل ها و رستوران ها شما ممکن است با افرادی از کشور های مختلف مواجه شوید که زبان مادری آن ها با هم متفاوت است، اما نیازی نیست که شما به تمام زبان ها مسلط باشید، همین که زبان انگلیسی را به طور کامل بدانید، می تواند بسیاری از چالش های ارتباطی شما را حل کند. از طرفی زمانی که گردشگران ببینند کارکنان در حوزه های مختلف گردشگری می توانند به یک زبان واحد با آن ها ارتباط برقرار کنند، بسیار احساس راحتی، امنیت و لذت می کنند.

میهمانان هتل ها و رستوران ها روی کارکنان این مکان ها حساب می کنند و بسیاری از سوالات شان درباره آدرس ها و یا توضیحات درباره آن شهر و کشور خاص را از این افراد می پرسند. پس به عنوان کارمند این بخش ها باید بتوانید پاسخ های مناسبی به آن ها بدهید و نیاز های آن ها را برآورده سازید. البته اگر شما زبان ندانید، ممکن است خواست و نیاز گردشگران را درست متوجه نشوید و یا ناخواسته به آن ها بی احترامی کنید.

پس اینجاست که اهمیت زبان در گردشگری بیشتر پدیدار می شود. در بسیاری از دوره های هتل داری و مهمانداری این مباحث بیان می شود و در این دوره ها شما می آموزید که چه رفتاری در این حوزه مجاز است و چه رفتاری مجاز نیست. بهترین کار این است که با تقویت تسلط تان به زبان انگلیسی اعتماد به نفس خود را در شغل و حرفه تان در حوزه های مختلف صنایع گردشگری بالا ببرید.

اهمیت زبان انگلیسی برای تجار و بازرگانان

امروزه گردشگری دیگر تنها یک صنعت تفریحی نیست و گردشگری تجاری هم مبحثی است که در سال های اخیر باب شده است. بر همین اساس هر روزه بر تعداد افرادی که با اهداف کاری و تجاری به کشور های دیگر سفر می کنند، افزوده می شود. به همین دلیل زبان انگلیسی برای این افراد هم از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

به هر حال شما به عنوان یک تاجر و یا بازرگان باید بتوانید خودتان بلیط هواپیما بگیرید و یا در کشور مورد نظرتان اتاق رزرو کنید و در زمان ورود به مقصد تان، اطلاعات تان را در هتل ثبت کنید. همه این کار ها به زبان انگلیسی نیاز دارد.

بعد از استقرار شما در آن کشور، مساله مهم دیگر شرکت در جلسات کاری است که در آن جا دیگر جا برای خطا و اشتباه نیست، چرا که باید بتوانید به خوبی با افراد حاضر در آن جلسه ارتباط برقرار کنید و مقصود و هدف تان را خیلی واضح و روشن بیان کنید. ضمن اینکه درک اهداف طرف مقابل و خواسته های آن ها نیز اهمیت زیادی دارد. اما اگر نتوانید با تسلط کامل با آن ها ارتباط برقرار کنید، ممکن است در حوزه کاری خود با مشکلات زیادی مواجه شوید.

یک بخش مهم در سفر های کاری، خواندن و مطالعه قرارداد ها و توافق نامه ها است که باید مهارت درک مطلب و خواندن قوی هم داشته باشید تا در آنجا هم به مشکل بر نخورید. در سایت من و زبان شما امکان یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را با هدف تجارت و کسب و کار دارید و می توانید به صورت متمرکز تنها برای این هدف این زبان را آموزش ببینید.

اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری
اهمیت زبان انگلیسی در گردشگری

آموزش زبان انگلیسی با اهداف گردشکری همراه با من و زبان

در وب سایت من و زبان می توانید با آموزش آنلاین زبان انگلیسی در هر جایی که هستید و هر موقع احساس راحتی داشتید، زبان بیاموزید و تمرین کنید. با این وب سایت دیگر نیازی نیست که به فکر محدودیت های کلاس های حضوری آموزش زبان باشید، مانند به موقع حاضر شدن در کلاس، هزینه رفت و آمد و خرید منابع آموزشی و کتاب های زیاد. ضمن اینکه شما به کمک این وب سایت می توانید یادگیری را همان طور که مورد پسند خودتان هست، ادامه دهید و مجبور نیستید خود تان را با دیگر هم کلاسی های تان مطابقت دهید.

در این وب سایت تمامی آموزش ها کاملا به روز و استاندار می باشد و سعی بر آن شده است که با ایجاد محیطی جذاب و سرگرم کننده یک تجربه آموزش زبان حرفه ای و جالبی برای دانشپذیران خلق کنیم. آموزش ها مبتنی بر بازی و ریاضی پیش می روند و شما برای آموزش هر عبارت یا کلمه ای شاهد فایل های صوتی و تصویری هستید و می توانید تلفظ کلمات را بارها و بار ها برای خودتان تکرار کنید. ضمن اینکه اگر هر کلمه ای برای شما دشوار بود می توانید آن را در لیست فلش کارت ها اضافه کنید تا هر وقت زمان اضافی داشتید مجددا با مراجعه به آن، آن ها را تمرین کنید.

یکی از ویژگی های جالب و خاص این وب سایت این است که تمامی آموزش ها به زبان شیرین فارسی می باشد و شما دیگر دغدغه ترجمه و گشتن در میان فرهنگ لغات مختلف را ندارید. تمامی گرامر و دستور زبان ها نیز به زبان فارسی برای شما توضیح داده شده است و می توانید نکات گرامری را در طول درس و در تمرین های مختلف، تمرین و تکرار کنید.

 

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید