تاثیر یادگیری زبان چینی در کسب درآمد

بارها و بارها این استدلال مطرح شده است که یادگیری زبان چینی برای افراد خارجی بسیار دشوار است اما از دید یک تاجر که به این موضوع نگاه کنید مزایایی که از یادگیری زبان چینی در کسب و کار خود بدست می آورید از میزان انرژی و زمانی که برای یادگیری این زبان می گذارید بیشتر ارزش دارد. به عبارت دیگر این یک معامله پر سود است.

یادگیری زبان چینی برای بسیاری از کسب و کارها که به نوعی با چین در ارتباط اند مفید است. اما از آن جایی که یادگیری این زبان کمی مشکل است بسیاری از زبان آموزان از این کار صرف نظر کرده یا حتی به این فکر می کنند که آیا وقت و انرژی گذاشتن برای یادگیری زبان چینی ارزشش را دارد یا خیر؟!؟

بسیاری از کسانی که یادگیری زبان چینی را سخت می دانند و تصور می کنند که اساسا یادگیری آن غیر ممکن است، در واقع افرادی هستند که یا به این زبان علاقه ای ندارند یا آموزش زبان چینی به درد حرفه آن ها نمی خورد. اما جالب است به عنوان یک تاجر اگر در مورد اقتصاد چین در گوگل سرچ کنید مطالب زیادی را پیدا خواهید کرد که در آن ها به رشد سریع و شگفت انگیز اقتصاد این کشور اشاره شده است. این سرعت آن قدر زیاد است که در حال جلو زدن از اقتصاد آمریکا است.

همین یک دلیل کافی است تا این پرسش مطرح شود که آیا یادگیری زبان چینی برای افراد فعال در زمینه های تجاری لازم نیست؟ برای پاسخ به این پرسش جنبه های مختلف یادگیری زبان چینی را در این مقاله به طور خلاصه بررسی می کنیم.

تاثیر یادگیری زبان چینی در کسب درآمد

فواید یادگیری زبان چینی در تجارت

اگر قصدتان برای رفتن به چین و تجارت در آن جا جدیست باید بدانید که بدون فراگیری زبان چینی دست تان به هیچ جا بند نیست! در صورتی که یادگیری زبان چینی را آغاز نکرده باشید، دچار مشکل و ضرر می شوید. حتی اگر تنها فکرتان کار در ایران است و قصد خروج از آن را ندارید بازهم به احتمال زیاد با شرکت های بسیاری در چین باید به تجارت بپردازید و اگر امکان صحبت با یک مشتری یا تامین کننده بالقوه را نداشته باشید، واقعا فاجعه است!

همان طور که می دانید چین قطب صنعتی دنیاست و تجارت آن در سراسر دنیا گسترده شده است. کلیه کالاها و خدمات از چین به اقصی نقاط دنیا منتقل می شوند و بنابراین در هر کجای دنیا که باشید به اهمیت یادگیری زبان چینی پی خواهید برد.

وب سایت من و زبان از جمله مراجعی است که شما می توانید با اطمینان کامل در آن به یادگیری زبان چینی بپردازید؛ چرا که کلیه آموزش های آن بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا و زیر نظر موسسات معتبر اروپایی ارائه می شود. با من و زبان می توانید یادگیری زبان چینی را از صفر تا صد و با توجه به هر سطحی دنبال نمایید.

پس همین حالا تلفن همراه تان را برداشته و عدد 22 را به 30006016 ارسال کنید تا یک قدم به هدف تان یعنی فراگیری چینی نزدیک تر شوید.

اما بد نیست حال که به فکر یادگیری این زبان هستید با مزایای آن در کار و تجارت بیشتر آشنا شوید.

کارفرمایان به دنبال شما هستند

بر اساس آمار استخدام در سال 2020 چیزی در حدود 39 درصد از کارفرمایان اعلام کردند که قصد دارند افراد دو زبانه را استخدام کنند. چرا که مسلما یک فرد دو زبانه قابلیت بیشتری در کار دارد. به خصوص در تجارت که می توان با اغلب کشورها وارد سرامایه گذاری شد.

زبان چینی در تکنولوژی، صنعت و تجارت نفوذ دارد

با این حساب خوب است که نسبت به یادگیری زبان چیزی اقدام کنید تا هم از فرصت های شغلی بیشتری برخوردار شوید و هم از سایر مزایای این زبان کاربردی استفاده نمایید. برای فراگیری همه مزایای بالقوه مهارت های زبان چینی، به نظر می رسد که باید به دنبال منبع آموزشی معتبری باشید. جایی که بتوانید یادگیری زبان چینی را به بهترین و کامل ترین نحو سپری کنید. زبان چینی گویندگان بسیاری را در سراسر جهان دارد و با سرعت بسیار بالایی در حال نفوذ میان تکنولوژی ها ، صنایع و تجارت ها است.

بازار کار خوبی در انتظار شماست

مهارت های زبان چینی می تواند به شما در ایستادگی در یک بازار کار پیچیده و دشوار کمک کند. درست است که یادگیری زبان چینی تضمینی برای اشتغال شما ندارند ولی با نزدیکتر شدن شرکت های چینی به دنیای جهانی، کسانی که تخصص تجاری آن ها بالاتر باشد موفقیت های کاری بیشتری را تجربه می کنند.

ایجاد روابط تجاری محکم تر بهترین تجربه یادگیری زبان چینی

ایجاد یک رابطه قوی با شرکای تجاری چینی معمولا از جلسات مذاکره رسمی آغاز می شود و از بسیاری جهات خود معامله است. یادگیری زبان شرکای تجاری چینی همیشه مزیت خاصی را برای هر کسی که مایل به یادگیری یک زبان به خاطر کسب و کار باشد ایجاد می کند. یادگیری زبان شریک تجاری کلیه امور مربوط به کسب و کار را آسان تر می کند.

تجربه یادگیری زبان چینی با زندگی و کار در سرزمین چشم بادامی ها

چین یکی از پویاترین و پر جنب و جوش ترین کشورهای جهان است. همین عامل سبب می شود که بسیاری از افراد از کشور خود بار سفر ببندند و برای مدت طولانی به چین بروند. البته ممکن است کار کردن در چین برای “بیگانگان” اغلب دلهره آور به نظر برسد. چرا که نظم و یکپارچگی بی نظیری در چین حکمفرماست. اما افرادی که در چین زندگی و کار می کنند، شرایط ویژه ای را تجربه می کنند.

تاثیر یادگیری زبان چینی در کسب درآمد

ما قبل از رفتن به چین باید بدانید اگر می خواهید در سیاست، فناوری یا امور مالی فعالیت کنید، به احتمال زیاد به شهرهای مهم درجه یک همچون پکن، شانگهای، شنژن و گوانگژو محدود خواهید شد. این مکان های جذاب و پر جنب و جوش برای تجربه سبک زندگی مدرن چینی می باشند. اگر تصمیم دارید که در چین کار کنید، مطمئناً همکاران دوست و مهمان را پیدا خواهید کرد. حتی در شرکت هایی که به داشتن کارگر خارجی عادت دارند، برخی از افراد محلی هنوز هم ملاقات با شخص دیگری از کشور دیگر را هیجان انگیز می دانند و دوست دارند با شما درباره تفاوت فرهنگ ها و تجربیات خود صحبت کنند.

اما مکان های کاری چینی ها اغلب ساعت کار طولانی دارند، که بعضی اوقات ممکن است ناامید کننده به نظر برسد. در بسیاری از دفاتر، کارمندان در نیمه شب 90 دقیقه وقت ناهار را تعطیل می کنند، اما بعد از ظهر تا اواخر شب می مانند تا تمام کارهای خود را انجام دهند. دفاتر چینی نیز اغلب دارای سلسله مراتب سخت و فاقد انعطاف پذیری هستند.

در مقایسه با کار در غرب، برای چینی ها در هر سال تنها 10 روز تعطیلات ملی وجود دارد. پس اگر در یک شرکت چینی کار می کنید، باید بدانید که تعطیلات غربی مانند کریسمس در چین به رسمیت شناخته نمی شود.

کارمندان چینی و کارمندان خارجی ناهار را به طور جداگانه می خورند. این ممکن است به این دلیل باشد که چیزهای مختلفی را برای ناهار انتخاب می کنند. اما این دلیل نیز وجود دارد که به طور واضح، کارمندان چینی نمی خواهند وقت ناهار خود را صرف صحبت کردن بکنند.

اگر به جای یادگیری زبان چینی، زبان انگلیسی را یاد بگیرید باید بدانید که بسیاری از مهاجران بدون یادگیری ماندارین در چین کار می کنند. این امر در شهرهای بزرگ مانند پکن و شانگهای امکان پذیر است، اما این بدین معنا نیست که از فکر یادگیری زبان چینی بیرون بیایید زیرا در آن مکان ها نیز اگر فقط انگلیسی صحبت کنید با مشکل روبرو خواهید شد!

با من و زبان زندگی تازه ای را شروع کنید

یادگیری زبان چینی راهی برای درک فرهنگ چینی است. مطالعه چینی باعث شده است که افراد اولین قدم خود را در دنیای گسترده تجارت چین بردارند. همانطور که می دانید کشور چین دارای اقتصاد و تجارت قدرتمندی می باشد. هر کس که به زبان چینی تسلط دداشته باشد به نوعی توانسته است آینده مالی خود را تامین کند.

یادگیری زبان چینی فرصت های شغلی گوناگون و بی نظیری را در پیش روی شما قرار می دهد. با ورود به هر یک از این مشاغل، شما می توانید به دنیای فوق العاده کسب درآمد با دیدگاه چینی وارد شوید. یادگیری این زبان به عنوان زبان دوم یا سوم یک روند جهانی در چند سال گذشته بوده است.

حتما می دانید که چین همیشه به داشتن مردمانی سخت کوش و کاری معروف بوده است. به طور کلی چینی ها اعتقاد دارند که برای رسیدن به هر چیز باید تلاش و پشتکار ویژه ای صورت گیرد. شما این تلاش و پشتکار را در کلیه امور روزمره زندگی آنان می توانید مشاهده کنید.

به عنوان مثال آن ها در اغلب کارها همچون غذا خوردن، مطالعه کردن و حتی یادگیری زبان به سختی تلاش می کنند. شما نیز به عنوان یک زبان آموز زبان چینی باید سختی هایی را به جان بخرید تا بتوانید در آینده از این زحمات خود بهترین نتایج را دریافت نمایید. زبان چینی دارای یک چهارچوب از کانجی هاست که زبان های دیگر از جمله ژاپنی و کره ای نیز از آن به وجود آمده اند. شما با یادگیری زبان چینی در واقع شرایط را برای یادگیری این دو زبان نیز در خود ایجاد کرده اید.

جمع بندی

ممکن است بخواهید زندگی در یک کشور خارجی مثل چین را با هر هدفی همچون ادامه تحصیل، اشتغال و یا سرمایه گذاری، تجربه کنید. وقتی چنین شرایطی به وجود می آید، یادگیری زبان چینی ضروری است. چرا که کلیه تعاملات و ارتباطات شما در گرو صحبت کردن با سایر مردم ساکن در چین است.
چین رسما از ژاپن پیشی گرفته و توانسته به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود. چین از آلمان نیز که بزرگترین صادر کننده جهان می باشد، پیشی گرفته است. از طرفی از ایالات متحده آمریکا که بزرگترین بازار خودرو در جهان می باشد نیز سبقت گرفته است. در حالی که بهبود در دنیای غرب متوقف شده، چین تقریبا در هر بخش به رشد خود ادامه می دهد.شما به عنوان یک تاجر که در فکر گسترش تجارت خود تا سرزمین چشم بادامی ها هستید باید بتوانید به خوبی به زبان چینی مسلط شوید. حتی اگر پس ذهن تان به سختی و پیچیدگی این زبان فکر می کنید نباید یادگیری آن را کنار بگذارید.

این را یادتان باشد که هیچ غیرممکنی غیرممکن نیست؛ حداقل با سایت من و زبان دیگر چنین چیزی وجود ندارد! شما می توانید در خانه بنشینید و با روزی چند دقیقه یا چند ساعت به تمرین و تکرار زبان چینی بپردازید و آن را به خوبی فرابگیرید.

اگر می خواهید تا با جزئیات بیشتر درباره دوره آموزش زبان چینی من و زبان بدانید همین حالا عدد 22 را به 30006016 ارسال کنید تا مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • علی

    اگه زرنگ باشی به کمک چین چین خیلی راحت می تونی پول در بیاری

    پاسخ
  • شهلا ب

    مسئله اینجاست که همه میگن اگه زرنگ باشی میتونی پول دربیاری به کمک زبان چینی ولی اون اول کار مهمه :))) همونجایی که باید این زبون رو یاد بگیری واقعا سخته خب!

    پاسخ
  • منیژه

    چه مشاغلی رو میشه به واسطه یادگیری زبان چینی توی این کشور بدست آورد؟ اگر دوره آموزش زبان چینی رو تا گذروندیم واقعا راحت کار پیدا می کنیم؟

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید