تحصیل در رشته معماری در کالج سلطنتی هنر لندن

تحصیل در خارج از کشور یکی از فرصت هایی است که بسیاری از جوانان به دنبال آن هستند. امکانات تحصیل در کشورهای اروپایی و امریکایی باعث شده است که جوانان از سراسر جهان تمایل داشته باشند در دانشگاه های برتر این کشورها تحصیل کنند. یکی از رشته های تحصیلی که علاقه مندان و متقاضیان زیادی دارد رشته معماری است. رشته معماری برای آن دسته از افرادی مناسب است که علاقه مند به ساختمان و سازه های مختلف هستند و دوست دارند در در محیطی کار کنند که در آن امکان استفاده از خلاقیت و ذوق هنری و مهارت های مهندسی وجود داشته باشد. اما برای تحصیل در رشته معماری در خارج از کشور علاوه بر مهارت های تخصصی باید بر زبان کشور مقصد تان نیز مسلط باشید.

متخصصین وب سایت آموزشی من و زبان در مقاله امروز قصد دارند در مورد تحصیل در رشته معماری در کالج سلطنتی هنر لندن با شما مطالبی را به اشتراک بگذارند. همان طور که گفتیم وقتی می خواهید به یک کشور خارجی برای تحصیل سفر کنید لازم است که زبان آن کشور و زبانی که در دانشگاه ها از آن برای آموزش استفاده می شود را فرا گیرید. دانشگاه های مختلفی برای تحصیل در رشته معماری در خارج از کشور برای شما وجود دارد که با توجه به نمرات، میزان بودجه و علاقه شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی فرقی ندارد چه دانشگاهی را انتخاب کنید، چون به هر حال برای هر دانشگاهی ضروری است مهارت زبان انگلیسی خوبی داشته باشید تا بتوانید سر کلاس های درس حضور داشته باشید. همانطور که گفتیم تمرکز امروز ما روی دانشگاه سلطنتی هنر لند است، قبل از اینکه به اهمیت زبان انگلیسی در این دانشگاه بپردازیم، اجازه دهید کمی درباره این کالج با هم صحبت کنید.

 

تحصیل در رشته معماری
تحصیل در رشته معماری

آشنایی با کالج سلطنتی هنر لندن

تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور انگلستان به منزله بهره مندی شما از دنیای ارزشمندی از علم و دانش است چرا که تمامی دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی جز تراز اول ها به حساب می آیند. در این میان دانشگاه سلطنتی هنر لندن یک گزینه عالی برای علاقمندان به تحصیل در رشته معماری است. پس اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه عالی در کشورهای اروپایی و در رشته معماری هستید این دانشگاه بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.
کالج سلطنتی لندن در رده بندی جهانی در سال 2016 تا 2017 در رتبه نهم جهان قرار گرفته است که البته نسبت به سال پیش یک رتبه تنزل داشته، اما همچنان از اعتبار و ارزش ویژه در میان دانشگاه های انگلستان برخوردار است. به هر حال تحصیل در این دانشگاه برای هر فردی می تواند یک امتیاز ویژه در کارنامه تحصیلی اش به حساب آید ولی فراموش نکنید که برای ورود به این دانشگاه باید نمرات عالی داشته باشید تا بتوانید نظر دانشگاه را به خود جلب کنید. پس اگر به فکر تحصیل در رشته معماری در این دانشگاه رده بالا هستید، در طول دوران مدرسه و دانشگاه سعی کنید نمرات عالی کسب کنید تا راحت تر بتوانید در این دانشگاه تحصیلات خود را ادامه دهید و پذیرش آن را بگیرید.
با تمام این تفاسیر سفر به کشور انگلستان و تحصیل در کالج سلطنتی لندن در رشته معماری شما را با یک نیاز بزرگ روبرو می کند. حتی اگر نمرات عالی و درخشانی در حوزه های تخصصی خود داشته باشید ولی نتوانید با تسلط کافی و روان به انگلیسی صحبت کنید با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. پس قبل از هر کاری لازم است که مهارت زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای تحصیل در این دانشگاه صحبت کنیم.

 

تحصیل در رشته معماری
تحصیل در رشته معماری

لزوم نیاز به زبان انگلیسی برای تحصیل در رشته معماری در خارج از کشور

کالج سلطنتی لندن تنها دانشگاهی نیست که شما می توانید در آن رشته معماری را بخوانید بلکه دانشگاه های دیگری مانند دانشگاه فنی دلف هلند، دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه هاروارد، دانشگاه توکیو، دانشگاه تسینگوا چین هم برای تحصیل در رشته معماری گزینه های پیش روی شما هستند، اما ما سعی کردیم یکی از بهترین دانشگاه ها یعنی کالج سلطنتی لندن را برای شما معرفی کنیم. همانطور که می دانید اگر انتخاب شما هر کدام از این دانشگاه ها هم که باشد باز هم به زبان انگلیسی نیاز دارید. اما شاید در کشور های دیگر گزینه های دیگری هم برای زبان داشته باشید، برای مثال در سنگاپور و یا چین می توانید با یادگیری زبان چینی خود را برای حضور در این دانشگاه ها آماده کنید و یا اگر فکر می کنید یادگیری زبان چینی خیلی سخت است، می توانید با همان زبان انگلیسی تحصیل در رشته معماری در این کشور ها را آغاز کنید.

در سال های گذشته زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در کل جهان شناخته می شد و امروز هم در هر کشوری که پا بگذارید انگلیسی زبان ها را پیدا خواهید کرد. پس ضروری است که بعد از زبان مادری اولین زبانی که می خواهیم یاد بگیریم انگلیسی باشد. زبان انگلیسی زبان کامپیوتر، علوم مهندسی و تحقیقات علمی است، پس برای دستیابی به اطلاعات و دانش به روز لازم است که بر این زبان پرکاربرد مسلط باشیم، تا بتوانیم خودمان را در هر زمینه ای که خواستیم توسعه دهیم و پیشرفت کنیم. با زبان انگلیسی می توانید آخرین اخبار مربوط به حوزه و رشته تحصیلی خودتان را بیابید و علم خود را نسبت به این موضوع به روز کنید. حالا که به دنبال تحصیل در رشته معماری در خارج از کشور می باشید، هم می توانید به کمک زبان انگلیسی به دنبال برترین دانشگاه ها در فضای مجازی باشید. بعد از انتخاب دانشگاه مهمترین کار اخذ پذیرش آن دانشگاه مقصد می باشد، که باز هم به زبان انگلیسی برای آن نیاز دارید. حتی اگر این مرحله را به وکیل و نماینده ای بسپارید که برایتان انجام دهد، در آخر این شما هستید که قرار است سر کلاس های درس در کشوری خارجی بنشینید.

شما نه تنها برای تحصیل در رشته معماری بلکه برای زندگی در کشوری خارجی به زبان نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن با برقراری ارتباط با دیگر افراد نیازهای خود را برطرف کنید. اگر با مهارت کامل در زبان انگلیسی وارد کشور انگلستان شوید و تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی خود را آغاز کنید، فرصت های بی نظیری برای رشد و پیشرفت شما وجود خواهد داشت، و در وهله اول می توانید دوستان زیادی بیابید تا در کنار آن ها چیزهای زیادی یاد بگیرید. در دانشگاه های انگلیس به دلیل پذیرش دانشجو های بین المللی شما شانس رویارویی با همکلاسی های زیادی از سراسر جهان را خواهید داشت که با وجود تفاوت های فرهنگی قومی و ملیتی که میان شما وجود دارد، باز همه با هم در یک زبان یعنی زبان انگلیسی یکسان هستید. می بینید که این زبان است که ما انسان ها را کنار یکدیگر نگه می دارد و البته ابزاری است برای رفع نیاز های ما. پس تصور دنیای بدون زبان و بدون برقراری ارتباط کلامی امروزه برای ما غیر ممکن است. اما چطور می توانید قبل از ورود به شهر انگلستان و شروع سال
تحصیلی خود در رشته معماری زبان تان را تقویت کنید.

 

تحصیل در رشته معماری
تحصیل در رشته معماری

یادگیری زبان انگلیسی با وب سایت آموزشی من و زبان

امروزه علی رغم اهمیت زیادی که زبان و یادگیری زبان پیدا کرده است، اما افراد به دلیل داشتن دغدغه ها و مشغله های روزمره شان، نمی توانند آن جور که باید و شاید زبان خود را تقویت کنند. در عصر جدید همواره شاهد توسعه و پیشرفت های سریع فناوری های ارتباطی بوده ایم که در این میان اینترنت و شبکه های اجتماعی بیش از بقیه در زندگی افراد رخنه کرده اند و زندگی رو بدون تصور آن غیرممکن ساختند. متخصصین من و زبان هم از این فرصت عالی برای شما استفاده کردند و با توسعه
و طراحی یک وب سایت آموزشی، امکان یادگیری آنلاین ۶ زبان زنده دنیا را برای شما فراهم کردند.

بسیاری از صنایع مختلف امروز دیگر تمرکز خود را روی فضای مجازی و اینترنت گذاشتند و تلاش می کنند از این بازار داغ به نفع خود برای فروش بیشتر و جذب مشتری های بیشتر استفاده کنند. پس چرا شما برای یادگیری از این فرصت مغتنم استفاده نکنید؟! با وب سایت من و زبان در هر لحظه و هر مکان، می توانید هر زبانی را که خواستید به صورت آنلاین و مجازی آموزش ببینید. آموزش آنلاین زبان انگلیسی می توانید کلمات و عبارت های کاربردی و مورد نیاز تان را برای سفر به کشور انگلیس و تحصیل در این کشور فرا گیرید و هر چقدر که دوست داشتید آن ها را تمرین و تکرار کنید.

همچنین تمامی آموزش ها به صورت موضوعی و دسته بندی شده در اختیار شما قرار می گیرد که به کمک آن ها می توانید بر اساس نیاز خود به زبان انگلیسی درس ها را انتخاب کرده و انگلیسی را با اهداف ویژه یاد بگیرید. فراموش نکنید که در تمامی آموزش ها از فایل های صوتی و تصویری برای درک بهتر مطالب استفاده شده است که از طریق آن می توانید تلفظ خود را نیز به بهترین شکل تقویت کنید.

این وبسایت آنقدر تمرین و تکرار دارد که شما را از مربی و مدرس بی نیاز می کند. تنها کافیست گوشه ای خلوت در هر جای این کره خاکی برای خود پیدا کنید و در لپ تاپ یا تلفن همراه تان آموزش ها را دریافت کنید. یادگیری آنلاین زبان انگلیسی فرصت ویژه ای است که به مرحمت اینترنت و شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار گرفته است و می تواند مزایای زیادی برای ما به همراه داشته باشد. شاید اگر در فضای مجازی و اینترنت جستجوی کنید ببینید که تمامی وب سایت های آموزشی زبان، به زبان انگلیسی هستند. اما من و زبان مفتخر است که برای اولین بار وب سایت آموزشی طراحی کرده است که تمامی آموزش ها در آن به زبان شیرین فارسی است. پس دیگر نیازی نیست نگران ترجمه و معانی باشید یا بخواهد در دیکشنری به دنبال معنی کلمه ای بگردید.

نکته مهم دیگر درباره این سایت، آموزش گرامر می باشد که بر خلاف تصور عموم، گرامر را به گونه ای کاملاً ساده و به زبان فارسی و کاملا مفهومی بیان کند و در تمرین ها و دروس متوالی آنها را تکرار می نماید. به این روش شما دیگر دغدغه برای یادگیری گرامر هم نخواهید داشت. امکانات دیگری که در این وب سایت برای شما فراهم است قابلیت اضافه کردن عبارت ها و کلمات به فلش کارت می باشد، تا هر زمان که لازم و ضروری دانستید لغات و عباراتی که کمی برای شما دشوار بوده است را در آنجا مرور را تکرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت نام و آموزش این وبسایت از طریق همین صفحه می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید و از آموزش زبان انگلیسی استاندارد و حرفه ای بهره مند شوید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید