با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید

اگر به تازگی تصمیم گرفتید که معمار شوید و در حال حاضر مشغول تحصیل در این رشته هستید، احتمالا نمی دانید که دقیقا چطور می توان به عنوان یک معمار موفق وارد بازار کار شد یا به درآمدی بالا در این حوزه رسید. شاید هم همین حالا یک معمار واقعی هستید اما نمی دانید چطور پیشرفت کنید و با شرکت های معماری بزرگ دنیا همکار شوید.

این سردرگمی ها و سوال ها کاملا طبیعی است. همیشه در هر تخصص و رشته ای، برای موفق بودن و رسیدن به معیارهای جهانی، راه های متنوعی وجود دارد که گاه با هزینه زیاد و گاه تنها با کب مهازرت ها و توانایی های جدید به دست می آیند. اگر روش های پرهزینه را کنار بگذاریم، یکی از ساده ترین و ارزان ترین ها راه ها برای تبدیل شدن به یک معمار موفق بین المللی یادگیری زبان انگلیسی است. هرگز از قدرت و تاثیر این زبان پرکاربرد و پرطرفدار در راه موفقیت معماری و تبدیل شدن به یک معمار موفق و پولدار غافل نشوید.

احتمالا یکی از سوالاتی که بسیار از زبان مردم شنیده اید و یا حتی ذهن تان مشغول آن است، این سوال است که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ پاسخ به این سوال خیلی سخت و پیچیده نیست. یکی از عوامل بهبود کیفیت زندگی شما یادگیری زبان انگلیسی است. این روزها که این زبان پرکاربرد به اولین زبان پراستفاده دنیا تبدیل شده، بسیاری از شرکت ها هم تمایل دارند که با کمک این زبان با نیروی کار خارجی همکاری کنند. جالب است بدانید که معماری هم از این قاعده مستثنی نیست. کارشناسان من و زبان به شما پیشنهاد می کنند که برای رسیدن به موفقیت ها و دستاوردهای بیشتر در حوزه معماری، به آموزش زبان انگلیسی روی بیاورید. برای این کار هم نیازی نیست وقت خود را در راه و برای رفتن به کلاس های حضوری مختلف صرف کنید، در خانه بنشینید و زبان بیاموزید! می پرسید چطور؟ ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید
با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید

درآمد بیشتر در معماری با یادگیری زبان انگلیسی

این روزها واژه پول ورد زبان همه افراد جامعه است. متاسفانه امروزه وضعیت اقتصادی ایران دچار تغییرات و نوسانات بسیاری می شود، همین امر هم موجب شده که بسیاری از افراد یا به یک شغل بهتر فکر کنند و یا این که به دنبال راهی باشند که در حوزه کاری شان، خود را از سایرین یک سروگردن بالاتر نشان دهند. ما یک پیشنهاد فوق العاده و ساده برای تان داریم؛ از همین حالا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید، حتی دقیقه ای هم درنگ نکنید.
فرض کنید که به عنوان یک معمار با سعی و تلاش و تمرین مداوم در زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کردید. این موضوع را با کارفرمای خود در میان می گذارید، او هم از این که یکی از کارمندانش برای پیشرفت خود و شرکت اقدام کرده، خوشحال می شود و به شما پاداش می دهد. اما این پایان ماجرا نیست؛ حتی ممکن است با شنیدن این خبر پست تان را نیز ارتقا دهد و از شما بخواهد برای جلسات و معاملات با شرکت های خارجی یا همکاری در پروژه های بین المللی حضور پیدا کنید. این خبر فوق العاده است. شما هم دقیقا خواستار پیشرفت شغلی و به دنبال آن افزایش میزان درآمدتان بودید.

حتی جالب است بدانید که این موضوع فقط مختص افرادی نیست که در شرکت یا اداره ای مشغول به کار هستند، اگر خودتان به عنوان یک معمار آزاد فعالیت می کنید و به طراحی می پردازید، می توانید در کنار آن به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. پس از گذشت مدتی خواهید دید که چطور این زبان پرطرفدار شما را به اوج می برد. یک معمار که انگلیسی می داند و به خوبی به این زبان صحبت می کند؛ می تواند دلیلی باشد که بیش از پیش موفق شوید و درآمدی بیشتر در این حوزه داشته باشید. اگر می خواهید کارتان را بین المللی کنید و به فکر بازار آن سوی آب ها و سرمایه گذاری در آن هستید، تاثیر زبان انگلیسی بر کارتان را جدی بگیرید.

موقعیت های شغلی بیشتر در حوزه معماری

همیشه یکی از مهم ترین نگرانی ها و دغدغه های افرادی که تحصیل در یک رشته را آغاز می کنند، این اتست که ایا می توانند در پایان دوره تحصیل شان به راحتی وارد بازار کار شوند. برای افرادی که معماری را انتخاب کردند و یا حتی در حال حاضر مدرک معماری را در دست دارند اما هنوز در خانه هستند و آگهی های استخدام را زیرو رو می کنند، بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی است. این روزها اگر نگاهی به آگهی ها بیاندلازید متوجه خواهید شد که تریبا 90 درصد آن ها نیازمند نیروی کاری هستند که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد و بتواند با شرکت های بین المللی ارتباط برقرار کند. در حوزه معماری هم دقیقا همین طور است.
شاید هم فردی هستید که مدام به تحصیل در معماری در بهترین دانشگاه های کشورهای خارج فکر می کنید، در این شرایط اولین چیزی که به آن نیاز دارید، زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد این گونه می پندارند که با ادامه تصیل در رشته معماری در کشورهای خارجی و پیشرفته می توانند موقعیت های شغلی بهتر و به دنبال آن، درآند بیشتری داشته باشند که باید گفت بیراه هم نیست. با وضعیت اقتصادی حال حاضر ایران افراد زیادی به فکر مهاجرت تحصیلی یا کاری هستند و معماران و علاقه مندان به این رشته هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر به فکر تحصیل در دانشگاه معتبر خارجی هستید، در اولین قدم باید یادگیری انگلیسی را شروع کنید.

اگر می خواهید به فردی مشهور و موفق در حوزه معماری و طراحی ساختمان تبدیل شوید، یادگیری انگلیسی را در صدر لیست کارهایی که باید انجام دهید قرار دهید. امروزه اغلب شرکت های معماری به دنبال افرادی هستند که بتوانند با سایر شرکت های معماری ارتباط برقرار کند و در پروژه های بین المللی فعالیت کند. شاید در ابتدای شروع یادگیری این زبان، کمی تنبلی کنید و فراگیری انگلیسی را کاری سخت بدانید اما به این موضوع فکر کنید که این راه بیشتر از آن که سخت باشد زمان بر است.
همچنین اگر یادگیری آن را آغاز کردید و پس از گذشت مدت زمان بسیار هنوز هم هیچ نتیجه ی مثبتی نداشتید، بهتر است در روند آموزش زبان انگلیسی که پیش گرفته اید تجدید نظر کرده و از روش های نوین و جدید استفاده کنید. برای مثال می توانید از وب سایت اموزش انلاین زبان خارجی منو زبان استفاده کنید. برای یادگیری با این وب سایت نیازی نیست کار خاصی انجام دهید، فقط کافیست یک سیستم و بستر اینترنت داشته باشید تا به کمک آن ها در خانه، محل کار، دانشگاه یا حتی درطول سفر به فراگیری زبان انگلیسی بپردازید.

 

با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید
با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید

یک معمار بین المللی باشید

اگر به تازگی وارد حوزه معماری شده باشید یا به این مباحث علاقه دارید و معماری را به عنوان شغل آینده تان انتخاب کردید، قطعا به گوش تان خورده که برخی از شهرها در جهان هستند که دارای سازه های جذاب و بسیار دیدنی هستند که هر فرد عادی با دیدن آن ها هوش از سرش می پرد. این شهرها بافتی خاص و جذاب دارند که چشمان هر فردی را محو تماشای خود می کند. دیدن این شهرها علاوه بر این که برای عموم مردم که دانش زیادی در مورد معماری ندارند جذاب است، دوستداران معماری با دیدن آن‌ ها یک دل نه صد دل عاشق معماری این سازهای بی‌ نظیر می ‌شوند. از جمله این شهرها می توان به

  • سن ‌پترزبورگ، روسیه
  • برازیلیا، برزیل
  • آتن، یونان
  • بوداپست، مجارستان
  • رم، ایتالیا
  • فلورانس، ایتالیا
  • هانوی، ویتنام
  • میامی، آمریکا
  • بارسلونا، اسپانیا
  • استانبول، ترکیه
  • مراکش، مراکش

اشاره کرد. هریک از این شهرها دارای سبک خاص و بینظیری هستند که لازم است هر فردی که در حوزه معماری فعالیت می کند برای یک بار هم که شده به آن ها سر بزند. اما دلیل ما از نام بردن این شهرها چیست؟

یکی از دلایلی که سبب می شود یک معمار حرفه ای به درآمدی قابل توجه برسد، کار در حوزه بین المللی است. شما باید به عنوان یک معمار حرفه ای به این شهرها سر بزنید و این بناهای دیدنی را از نزدیک دیده و از آن ها در طراحی های تان استفاده کنید. اما یکی دیگر از نیازهای مهم برای رفتن بپو گشتن در این شهرها، دانستن زبان انگلیسی است. مسلما اگر قصد داشته باشید به یک معمار حرفه ای و بین المللی تبدیل شوید، باید زبان انگلیسی را به خوبی دانسته و بر آن مسلط باشید.

کار با نرم افزارهای معماری آسان تر از قبل

اگر برای تبدیل شدن به یک معمار موفق جدی هستید و می خواهید بیش تر از قبل درآمد داشته باشید، باید به تمام نرم افزارهای مرتبط با این حوزه مسلط باشید. به طور کلی طراحی ساختمان و معماری وظیفه ای پیچیده برعهدهِ معماران است که باید بتوانند طرحی شامل خلاقیت، جزئیات، و خواسته های کارفراما ارائه دهند. نحوه ارائه طرح به کارفرما متفاوت است.

لازم و ضروری است که یک معمار علاوه بر اصول و مبانی معماری به یکسری ابزار مجهز باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به خصوص دنیای CG و شبیه سازی کامپیوتری معماری که به این ابزار مجهز باشد تا جایگاه بهتری را در بین دیگران و به خصوص در بازار کار از آن خود می کند این نرم افزارهایی که یک معمار باید بداند. اگر دانشجو هستید و می خواهید از دیگران عقب نیفتید و یا تازه می خواهید وارد بازار کار شوید و یا اگر معمار هستید باید ملزومات یک معمار و نرم افزارهایی که یک معمار باید بداند و مسلط باشد را فرابگیرید تا به تجهیزات به روز دنیای معماری مجهز شوید و با آمادگی کامل وارد بازار کار شوید. برخی از این نرم افزارهای مهم هم عبارت هستند از:

تری دی استودیو مکس (3Dmax)
اتوکدAutocad) )
Autodesk Civil 3d
راینو Rhino) )
رویت (Revit )
اسکچاپ Sketchup) )
فتوشاپ Photoshop) )
لومیون Lumion) )

اما آیا می دانید برای فراگیری این نرم افزارها و تسلط به آن ها به چه چیزی نیاز دارید؟؟ زبان انگلیسی. اگر می خواهید معماری باشید که این توانایی را داشته که با تمام نرم افزارهای مهم این رشته فعالیت کنید، باید پیش از هرچیز به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. طبیعی است که زبان این نرم افزارها انگلیسی است و برای کار با آن ها باید بتوانید دستورات یا منوهای آن را بخوانید! پس اگر به تازگی معماری و تحصیل در آن را آغاز کردید، نسبت به فراگیری زبان انگلیسی هرچه سریع تر اقدام کنید.
من و زبان شما را به یک معمار انگلیسی زبان تبدیل می کند!!!

حال که تصمیم گرفتید به کمک فراگیری زبان انگلیسی در کارتان یعنی معماری و طراحی ساختمان پیشرفت کنید، در شرکتی بهتر استخدام شوید و همچنین درآمدتان را افزایش دهید و یا حتی به عنوان یک دانشجوی معماری در یک کشور خارجی به تحصیل بپردازید، پس بهتر است ریسک نکنید و به هر روش یا مرکز آموزشی اطمینان نکنید. در این روزها که تب یادگیری انگلیسی بسیار داغ شده، سودجویان و کلاهبرداران بسیاری با شعارهای جالب و هیجان انگیز و دریافت هزینه های گزاف به برگزاری کلاس های آموزشی مختلفی از جمله زبان انگلیسی پرداختند، اما دریغ از یک نتیجه خوب.

 

با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید
با زبان انگلیسی یک معمار موفق باشید

 

متاسفانه هنوز هم هستند افرادی که به آموزش های آنلاین زبان، ایمان ندارند و وقت و پول خود را در راه کلاس های حضوری هدر می دهند. می گوییم هدر دادن، زیرا بسیار پیش آمده است که افراد پس از گذراندن کلاس های مختلف و دادن هزینه های زیاد، نتیجه مطلوبی نگرفته و چندین قدم هم نسبت به سایر افراد که در راه آموزش های آنلاین قدم گذاشتند، به عقب بازگشته اند. سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مانند سایت من و زبان، این امکان را به افراد می دهند که خودشان تعداد جلسات آموزشی شان را مشخص کنند، این به توانایی ها و مهارت های خودتان بستگی دارد. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

ما یک روش مناسب با تست رایگان در اختیارتان می گذاریم! وب سایت آموزش زبان های خارجی من و زبان در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شماست تا به کمک آن به یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های دیگر بپردازید. تنها با چند کلیک ساده در سایت ثبت نام کنید و در کمتر از 5 دقیق یکی از اعضای من و زبان شوید. همان طور که گفتیم با توجه به ازدیاد کلاس ها و معلم های قلابی، اعتماد کردن کار دشواری است ولی ما با ارائه یک هفته تست رایگان آموزش زبان، اعتماد شما را جلب می کنیم.

اگر به دنبال روشی نوین هستید که علاوه بر یادگیری لغات، اصطلاحات، گرامر، مکالمه و … به تمرین و تکرار مداوم آن ها بپردازید، من و زبان دقیقا همان چیزی است که دنبالش هستید. این وب سایت آموزشی با طراحی بی نظیرش به شما اجازه می دهد که تا هرچقدر که می خواهید، تمرین کنید. این قابلیت در من و زبان وجود دارد که پس از گذراندن هریک از مراحل آموزشی باز به ابتدا بازگشته و مطالبی که آموختید را مرور کنید. این مهم ترین مزیت آموزش آنلاین است، شما در کلاس های حضوری فرصت مرور چندباره را نداشته و ندارید. از همه مهم تر، یادگیری چند زبان به طور هم زمان از دیگر قابلیت های آموزش آنلاین می باشد. به خاطر داشته باشید که این تنها گوشه ای از مزایای آموزش آنلاین زبان است. پس همین حالا دست به کار شوید، وارد وب سایت من و زبان شوید و آینده ی خودتان را تغییر دهید!!!

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • شهلا مردانی

    توی دوره آموزش انگلیسی بخش جدایی برای بیزینس هست؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. بله هست.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید