زبان چینی در سفر

یک راه عالی برای دیدن همه جاذبه های خاص در شانگهای بدون نگرانی از زمان حرکت در سطح شهر، استفاده از تور روزانه گردشگری شانگهای است.

یک مینی ون با تهویه مناسب برای تور گشت روزانه شانگهای گزینه بسیار مناسبی به نظر می آید .

این گشت روزانه به شما فرصت می دهد تا در امتداد پیاده روهای شلوغ شهر قدم بزنید ، آرامش معبد Jade Buddha را تجربه کنید ، و از مجموعه ی کاشت مروارید در آب شیرین دیدن کنید. در این تور بازدید از باغ Yuyuan و موزه شانگهای نیز گزینه ی بسیار جالبی به نظر میرسد .

شانگهای ، بزرگترین شهر چین ، بسیاری از مکانهای دیدنی جالب را برای مسافران فراهم می کند. شانگهای با وجود داشتن جمعیت بیش از 24 میلیون نفر ، یکی از شلوغ ترین بنادر کانتینرهای جهان به لطف موقعیت در دهانه رودخانه یانگ تسه محسوب می شود این شهر همچنین امکان کاوش در کنار آب در سواحل چین و آبراه های درون شهری آن را فراهم می کند.

بازدیدهایی که باید از این شهر شود شامل بازدید از تعدادی موزه و گالری های هنری بین المللی ، مانند موزه شانگهای و موزه هنر چین است. طی این بازدید ها کاوش معابد قدیمی جالب و کلیساهای سنتی امکان پذیر می شود .

زبان چینی در سفر

زبان چینی در سفر

Zhongshan Lu که با نام انگلیسی و هندی خود Bund (Wàitan) شناخته می شود ، یک تفرجگاه دوست داشتنی وسیع است که در امتداد ساحل غربی رودخانه Huangpujiang قرار دارد. این تفریحگاه به ویژه در بین گردشگران بسیار محبوب است زیرا این منطقه حس خاص اروپایی بودن را به دیگران هدیه می دهد چرا که زمانی محل استقرار مراکز بین المللی شهر بود در واقع رستوران ها و بوتیک های انگلیسی و فرانسوی بسیاری در این منطقه وجود دارد بسیار جالب و قابل توجه است .

این مکان ، محدوده ای جالب و جذاب در طی شبانه روز است که در 52 ساختمان بی نظیر Bund که با سبک های مختلفی از جمله گوتیک ، Romanesque ، باروک ، Neoclassical و تأثیرات رنسانس ساخته شده است .

پارک Huangpu ، واقع در انتهای شمال The Bund ، در سال 1886 افتتاح شد و به عنوان قدیمی ترین پارک عمومی این کشور مشهور است. در واقع مکانی دلپذیر برای بازدید است و یک موزه جالب دارد که به تاریخ The Bund اختصاص داده شده است. Bund همچنین مکان مناسبی است که می توانید با یک قایق در اطراف بندر و تلاقی رودخانه های Huangpujiang و Yangtze ، گشت و گذار کنید.

در شمال شرقی شهر قدیمی و در سال 1559 ، باغ پر زرق و برق (Yù Yuán) ، یا باغ خوشبختی وجود دارد ، که مساحتی بیش از 20،000 متر مربع را در خود جای داده و از یک باغ بیرونی و داخلی تشکیل شده است. قدیمی ترین بخش آن باغ بیرونی است که تغییرات دیگری در قرن 18 در آن صورت گرفته است که Sansui Tang ، سالن اصلی پارک به آن افزوده شده است (این بنا به دلیل تزئینات سقف دوست داشتنی ، نمایانگرهای مجسمه ای در ریل های برجسته ، و دهانه های پنجره ، برجسته است. و همچنین دیوارهای تزئین شده با اژدها).

صخره های مصنوعی در این بخش از باغ از اهمیت ویژه ای برخوردارند ، این بنا تنها اثراستاد ژانگ نانیانگ که حفظ شده است. باغ جدیدتر و بسیار کوچکتر در داخل باغ وجود دارد که قدمت آن به سال 1709 باز می گردد.

این باغ مانند باغ کلاسیک چینی است: غرفه های کوچک جذاب ، سنگ های تزئینی و رشته کوه های مینیاتور ، دیوارهای تقسیم شده و حوضچه های کوچک و حتی یک صحنه ی تئاتر با تزئینی بسیار غنی.

در منطقه Anyuan Lu در شانگهای ، معبد زیبای جید بودا دو مجسمه Shakyamuni را در خود جای داده است که راهب هویگن آنها را از برمه آورده است. ساختمان فعلی که در سال 1928 برای جایگزینی معبد اصلی ساخته شده در سال 1882 بنا شده است به سه سالن و دو حیاط تقسیم شده است و شامل تالار باشکوه (تیان وانگ دیان) است که به دلیل مجسمه های چهار پادشاه آسمانی و برجسته دو مجسمه شاکیامونی درست شده از سنگ سفید ، بسیار معروف است .

یکی از این مجسمه های برجسته تقریباً دو متر ارتفاع در سالن Wentang Main دارد ، جایی که مجموعه ای از نسخه های بودایی نیز در آن نگهداری می شود (مجسمه کوچکتر در حیاط غربی قرار دارد). همچنین تالار جذاب (داکسیونگ بادیان) با بودا ، همراه با 18 چهره سرشناس نیز در این قسمت نظر ها را به خود جلب می کند .
یکی دیگر از مکانهای مهم بودایی شانگهای ، معبد خیره کننده Jing’an در جاده نانجینگ غربی است.

موزه شانگهای که در سال 1952 تأسیس شد ، همچنان مهمترین موزه هنر کلاسیک چین است. در یک ساختمان مدرن که خود یک اثر هنری است و پایه بی نظیر دور تا دور آن شاهکاری عظیم تلقی می شود .

اگر میخواهید به شانگهای سفر کنید حتما بایستی با مدیریت زمان و توانایی زبان چینی به این کشور زیبا سفر کنید چرا که در چین اکثرا ترجیح می دهند که چینی صحبت کنند و به ندرت زبان انگلیسی بین آنها رد و بدل می شود .

حال اگر در ذهنتان تصمیمی برای سفر به چین دارید قبل از مهیا شدن برای این سفر سری به سایت من و زبان بزنید و از دوره ی یادگیری زبان چینی موجود در آن نهایت استفاده را ببرید .

دوره آموزش زبان چینی در سایت من و زبان با صرفه جویی در زمان وهزینه ، سریعترین و بهنرین روش بزای یادگیری زبان چینی به شمار می رود .

اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید به کشورهای مختلف با جذابیتهای خاص سفر کنید بایستی از زبان های مختلف این کشورها مطلع باشید. سایت من و زبان بستری برای شما فراهم کرده است که بتوانید قبل از برنامه ریزی برای هر سفر خیلی ساده و آسان در دوره های مختلف زبان آموزی سایت من و زبان شرکت کرده و در اسرع وقت بتوانید تا حدی گلیم خود را در کشور مورد نظر از آب بیرون بکشید چرا که با زبان آن کشور صحبت می کنید .

اگر قصد رفتن به ایتالیا ، چین ، ترکیه ، فرانسه ،آلمان ، آمریکا و کانادا را دارید با ما در سایت من و زبان همراه باشید . سایت من و زبان با بهره گیری از بهترین و به روز ترین متدهای زبان آموزی همواره در خدمت تمامی دوستان عزیز زبان آموز خواهد بود . با ما همراه باشید و سفرهای خوشی را با یادگیری زبان کشور مورد نظر تجربه کنید .

آموزش آنلاین زبان چینی
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید