با یادگیری زبان فرانسه بیزینس خود را توسعه دهید

برای موفقیت در هر کسب و کاری امروزه دیگر علاوه بر تخصص و مهارت در آن کسب و کار، آشنایی با زبان های مختلف هم مهم می باشد و یک امتیاز ویژه برای افراد به حساب می آید. حضور شما در این صفحه از وب سایت من و زبان نشان می دهد که شما علاوه بر علاقه مندی به زبان های مختلف به دنبال پیشرفت در کسب و کار و بیزینس خود نیز هستید. ما کارشناسان من و زبان مفتخر هستیم که امروز در این مقاله اهمیت و ضرورت یادگیری زبان فرانسه را برای توسعه کسب و کار های مختلف برای شما عنوان کنیم و سعی کنید، شما را بیشتر ترغیب به یادگیری زبان کنیم تا دنیای خود را تغییر دهید و از این تغییر به نفع زندگی شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید…

چرا یادگیری زبان فرانسه اهمیت دارد؟

مهارتی که این روز ها در سراسر جهان توسط افراد زیادی خصوصا در آسیا و افریقا و حتی امریکا در حال یادگیری است، نه تحلیل داده است، نه شبکه های اجتماعی و نه حتی برنامه نویسی، بلکه یادگیری زبان فرانسوی است. زبان فرانسه تنها یک زبان نیست و به یک فرهنگ بسیار غنی و میزاث تاریخی کشور فرانسه اشاره دارد که در کل جهان شناخته شده و جذاب می باشد. در واقع زبان فرانسه زبان بین المللی دیپلماسی است و در بیشتر کسب و کار های بین المللی نیز کاربرد دارد و روز به روز بر ارزش و اعتبار آن افزوده می شود. اما چرا زبان فرانسه برای کسب و کار ها و بیزینس در سراسر جهان از اهمیت زیادی برخودار شده است؟

یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس
یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس

زبان فرانسه در کل اقتصاد های جهان، به یک زبان مهم تبدیل شده است که بالغ بر سیصد میلیون نفر به آن تکلم می کنند و در بیش از پنجاه کشور این زبان استفاده می شود. پس جای تعجب نیست که زبان فرانسه رفته رفته وارد مکالمات روزمره بیزینس من ها و اقتصاد دادن ها شود.

زبان فرانسه نه تنها از منظر فرهنگی یک زبان خاص و غنی است بلکه توانسته در صنایع بسیار بزرگ و موفق بین المللی هم رخنه کند. پس می توان گفت زبان فرانسه نه تنها یک زبان برای یادگیری است بلکه یکی از پنج صنایع بزرگ جهان را هم شامل می شود همین موضوع باعث شده است این زبان یک زبان جهانی شناخته شود.

از کشاورزی گرفته تا مهندسی و تجارت، زبان فرانسه در همه این زمینه ها اقتصاد قوی از قدیم الایام داشته است. این زبان همچنین زبان رسمی 29 کشور جهان است و بسیاری از سازمان های بزرگ بین المللی مانند UN و اتحادیه اروپا، اینترپل و اتحادیه افریقا هم از این زبان استفاده می کنند.

با وجود چنین زبانی که در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از صنایع هم از آن استفاده می شود، روشن است که این زبان تبدیل به یک شاخص بین المللی برای موفقیت در کسب و کار های مختلف تبدیل شود.

سرمایه گذاری کردن روی یادگیری مهارت های یک زبان که منجر به موفقیت کاری و حرفه ای بیشتر شما شود، نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی جهانی دارد. از فرهنگ گرفته تا تجارت، یک زبان می تواند شما را در حوزه کاری تان متخصص و حرفه ای تر نشان دهد و در عین حال این حس را در شما القا کند که متعلق به فرهنگ آن زبان هم هستید.

جالب است بدانید زبان فرانسه چهارمین زبان پر تکلم در امریکا است و در حدود دو میلیون کاربر بالای پنج سال دارد. پس می توان گفت بعد از زبان انگلیسی دومین زبان، همین زبان فرانسه است بیشترین کاربرد را در سراسر جهان دارد. علاوه بر این ها، کانادا نیز یکی از کشور های دو زبانه است که در کنار زبان انگلیسی، زبان فرانسه هم در آن استفاده می شود. پس جای تعجبی ندارد که این زبان در اقتصاد و امور کسب و کار های مختلف هم نفوذ کرده باشد.

یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس
یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس

شاغلان بین المللی حتما زبان فرانسه را بیاموزند

فرانسه یکی از بزرگترین اقتصاد های جهان را دارد و یکی از شرکای اقتصادی بسیار مهم امریکا هم می باشد. فرانسه یکی از بزرگترین سرمایه گذاران امریکا نیز به حساب می آید و بالغ بر چهار هزار و ششصد شرکت فرانسوی با بیش از ششصد و پنجاه هزار شغل در امریکا وجود دارد.

فرانسه و کشور های فرانسوی زبان سهم بسیار بزرگی در اقتصاد جهانی دارند و گفته می شود 19% تجارت کالا ها در سراسر جهان توسط آن ها انجام می شود. پس زبان فرانسوی هم زبان تجارت جهانی است و داشتن دانش و آگاهی درباره این زبان می تواند فرصت های شغلی بی نظیری برای شما خلق کند.

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است زبان فرانسه بعد از انگلیسی و چینی، سومین زبان برتر برای کسب و کار و تجارت است. زبان فرانسه می تواند شما را برای حضور در فرصت های شغلی بسیار ارزشمند و پر درآمد آماده کند.

پس اگر شما هم یک نیروی کار بین المللی هستید که سفر های خارجی زیادی می روید و یا با شرکت های فرانسوی سر و کار دارید، شک نکنید که باید مهارت های خود را در این زبان تقویت کنید تا یک گام بزرگ در جهت پیشرفت حرفه ای تان برداشته باشید. اما برای اینکه بدانید کجا و چگونه می توانید به این مهم دست پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید…

یادگیری آموزش زبان فرانسه با من و زبان

من و زبان یک بستر آموزش زبان مبتنی بر اینترنت است که شما در آن امکان یادگیری شش زبان زنده دنیا را در فضای مجازی و به کمک بازی و ریاضی دارید. آموزش هایی که در من و زبان به شما ارائه می شود همگی در محیطی جذاب و پر از رنگ و تمرین های بازی گونه می باشند که باعث می شوند شما هیچ وقت در یادگیری زبان احساس خستگی و کسالت نکنید و همیشه در هر لحظه و هر مکانی آماده مشتاق یادگیری باشید.

یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس
یادگیری زبان فرانسه و توسعه بیزینس

من و زبان این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق آموزش های آنلاین، در هر جا و هر مکانی که هستید، تنها با روشن کردن لپ تاپ و یا موبایل و تبلت تان آموزش زبان فرانسه را شروع کنید. تمامی آموزش های این وب سایت به زبان شیرین فارسی می باشد، دیگر نیازی نیست که نگران یادگیری گرامر و دستور زبان باشید. چرا که می توانید به زبان فارسی خیلی ساده این نکات گرامری را یاد بگیرید. البته آنقدر آن ها را در تمرین های مختلف برای شما تکرار می کنیم که در ذهن تان نهادینه شود.

تجربه یادگیری آنلاین زبان فرانسه با من و زبان می تواند یک تجربه خیلی خاصی باشد چرا که برای اولین بار وب سایتی به زبان فارسی به این شیوه زبان های مختلف را آموزش می دهد. در کل امروزه که همه به نوعی وابسته به فضای مجازی هستند، آموزش آنلاین زبان فرانسه فرصتی مغتنم برای یادگیری است که می تواند آینده کاری و حرفه ای شما را دگرگون کند.

با توضیحاتی که در بالا در خصوص مزایای آموزش زبان فرانسه برای کسب و کار های مختلف عنوان کردیم، حتما متوجه شده اید که این زبان تا چه حد می تواند شما را برای ورود به بازار های بین المللی آماده کند.

در من و زبان شما به طور دسته بندی شده می توانید تمامی موضوعات آموزشی زبان فرانسه را مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود هر درس را انتخاب و آموزش تان را شروع کنید. علاوه بر این من و زبان، آموزش زبان فرانسه برای تجارت را به طور خاص و انحصاری نیز تدوین کرده است که با گذراندن آن دوره می توانید به بسیاری از اصول پایه و ضروری تجارت به زبان فرانسه آشنایی پیدا کنید.

صد میلیون دانش آموز و زبان آموز در سراسر جهان مشغول یادگیری زبان فرانسه می باشند که این خود شاهدی بر این ادعا است که تا چه حد زبان فرانسه در جهان اهمیت پیدا کرده است.

بر همین اساس مشخص شده است که زبان فرانسه دومین زبان از منظر آموزش است که بعد از زبان انگلیسی در رتبه دوم قرار گرفته است. حتی جالب است بدانید زبان انگلیسی که اولین زبان در جهان می باشد هم متاثر از زبان فرانسه است و کلمات فرانسوی زیادی را قرض گرفته است تا جایی که بیش از 45% لغات در این زبان را کلمات فرانسوی تشکیل داده اند.

زبان فرانسه همچنین یکی از ده زبان های آموزش داده شده در موسسات بین المللی است و گفته می شود یادگیری آن برای انگلیسی زبان ها خیلی ساده تر می باشد. به هر حال در این دنیایی که به واسطه پیشرفت های شکل گرفته در ارتباطات، بسیار به هم نزدیک شده ایم، داشتن مهارت کافی در زبان های مختلف به امری ضروری تبدیل شده است که بیش از گذشته باید به آن توجه شود.

رشد و توسعه کسب و کار و بیزینس در عرصه های بین المللی

تا اینجا درباره تاثیر یادگیری زبان در توسعه بیزینس و کسب و کار های مختلف صحبت کردیم، اما فکر می کنید چرا اهمیت دادن به وجهه بین المللی کار ها از اهمیت زیادی برخوردار شده است؟ همانطور که گفتیم به لطف پیشرفت هایی که در عرصه ارتباطات و فناوری رخ داده است، امروزه شاهد هستیم که همه دولت ها و ملت ها بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شده اند و این نزدیکی باعث شده است بیشتر رو به شناسایی زبان یکدیگر و فرهنگ های مختلف آوریم.

در حوزه های اقتصادی هم دقیقا همین موضوع صادق است. شرکت ها و سازمان هایی که به دنبال پیشرفت های اقتصادی بیشتر هستند و می خواهند از رقبای خود جلو بیافتند، ضروری است که خود را برای رویارویی در عرصه های بین المللی آماده کنند. یکی از واجباتی که این افراد در مجامع بین المللی باید داشته باشند، زبان است. زبان اولین مهارتی است که به کمک آن با دیگران ارتباط برقرار می کنیم و اگر بتوانیم با هر فرد، شرکت و سازمانی به زبان خودش ارتباط برقرار کنیم، قطعا تاثیر گذاری بیشتری روی آن ها خواهید داشت.

تا زمانی که کسب و کار خود را وارد حوزه های بین المللی نکنید، نمی توانید به پیشرفت های رویایی که در ذهن دارید برسید. پس بعد از کسب موفقیت در کشور و جامعه خود باید به دنبال توسعه و ارتقای کسب و کار تان در جهان باشید و سعی کنید خود، کالا ها و خدمات تان را به جهانیان بشناسید تا به موفقیت های بزرگتری هم دست پیدا کنید، اما حتما می دانید که برای انجام تمامی این کار ها لازم است که بر زبان های بین المللی مسلط باشید. این زبان بین المللی دیگر فقط زبان انگلیسی نیست، بلکه در سال های اخیر شاهد رشد روز افزون زبان فرانسه هم در اقتصاد، تجارت و سیاست بوده ایم. پس واجب است که یادگیری این زبان را جدی بگیریم.

به هر حال اگر شما هم به دنبال توسعه مهارت های حرفه ای در کسب و کار تان می باشید و می خواهید خود را یک سر و گردن از بقیه رقبایتان بالا ببرید، توصیه می کنیم از فرصت آموزش آنلاین زبان فرانسه در من و زبان استفاده کنید و با یادگیری این زبان جهانی، فرصت های جدیدی برای خود خلق کنید…

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • parisa ansaripour

    امکانش هست اگر از پکیج تون راضی نباشم، مبلغو پس بگیرم؟

    پاسخ
  • نصرالهی

    زبان فرانسه تلفظ خیلی سختی داره چطور روی این مهارت در دوره هاتون کار می کنید؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. آموزش های من و زبان صدا محور هستن و کاملا نیتیو.

      پاسخ
  • مهدی

    دونستن زبان خیلی توی تجارت کمک کنندس. همکار من تاجره و دو زبان دیگه رو هم یاد گرفته و با همون دو زبان دیگه کلی سود کرده توی کار تجاریش.

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید