یادگیری زبان و سرگرمی

همه ما کم و بیش در مورد اهمیت زبان انگلیسی و نقش آن در زندگی امروزه جوامع بشری مطلع هستیم. در واقع یادگیری یک زبان جدید به مثابه تجربه یک زندگی جدید است. آشنایی با افراد جدید، فرهنگ جدید و دیدی بازتر! همانطور که بارها شنیده ایم انگلیسی زبانی بین المللی است که به کمک آن انجام بسیاری از کارها برای ما سهولت پیدا می کند. با تسلط بر این زبان می توان با افراد بیشتری در سطح جهان در ارتباط باشیم و در واقع دایره ارتباطی خود همچنین وسعت دید خود را گسترش ببخشیم. از طرفی با اشراف بر این زبان، فرصت های شغلی پیش روی شما بیشتر می شود. جالب است بدانید که 55 درصد از محتوایی که در اینترنت موجود است به زبان انگلیسی است، بنابراین با دانستن این زبان حجم اطلاعاتی که به آن دسترسی دارید نیز افزایش پیدا میکند.
چنانچه از جمله افرادی هستید که فکر مهاجرت در سر دارید، قطعا در جریان هستید که برای این امر نیازمند کسب نمره زبان معقول در یکی از آزمون های استاندارد آیلتس و یا تافل هستید.
با نگاهی کوتاه بر مطالبی که در بالا ذکر شد، می توان نتیجه گرفت که یادگیری زبان انگلیسی به افراد کمک می کند که کیفیت زندگی خود را افزایش دهند.
اغلب دیده شده که افراد تا حدودی با این زبان آشنایی دارند، اما به دنبال روشی برای تقویت آن هستند. و از طرفی وقت و یا حوصله رفتن به کلاس های آموزش زبان را ندارند، اگر شما هم از این دسته افراد هستید با ما همراه باشید تا شما را با روش های جذاب یادگیری زبان آشنا کنیم.
با توجه به نقش تکنولوژی در زندگی ما و همه گیر شدن آن، افراد اغلب به دنبال روش هایی هستند که با تکیه بر تکنولوژی روز به یاگیری و تقویت مهارت زبانی خود بپردازند. نقش فیلم و موزیک را نیز در این میان نمی توان انکار کرد.

یادگیری زبان و سرگرمی

تماشای فیلم

یکی از روش هایی که برای یادگیری زبان و سرگرمی می توان گفت تماشای فیلم است. افرادی که در اوقات فراغت خود ترجیح می دهند مشغول به تماشای فیلم و سریال شوند، می توانند با یک تیر، دو نشان بزنند! یعنی علاوه بر مشاهده فیلم، زبان خود را نیز تقویت کنند. البته فیلم منتخب بایستی به زبان انگلیسی باشد و تنها کاری که از شما انتظار می رود این است که اقدام به دریافت زیرنویس فیلم مربوطه کرده و سعی کنید حین تماشا و گوش دادن به عباراتی که توسط بازیگران استفاده می شود به زیرنویس نیز توجه کنید. حتی می توانید کلماتی که معنی آن ها را نمی دانید در گوشی و یا دفترچه ای یادداشت کنید و در پایان معانی کلاتی که به نظرتان جالب و یا سخت بوده را چک کرده و در نهایت آن ها را به خاطر بسپارید.

گوش دادن به موسیقی

به لطف تکنولوؤی، نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که می توانند زیرنویس موزیک مورد علاقه شما را حین پخش آن برای تان به نمایش بگذارند. اما هر بار قرار نیست شما موسیقی مورد نظرتان را به همراه زیرنویسش گوش داده و مرور کنید. با یکی دوبار مرور کردن زیر نویس، بعد از آن تنها کافیست که چشم های تان را ببندید و به موزیک مورد نظرتان گوش دهید و لذت ببرید! لذتی توام با یادگیری.
در یادگیری زبان به همراه موسیقی، در تمامی زمان هایی که فرصت دارید می توانید زبان خود را تقویت کنید! زمانی که در مسیر رفتن به منزل، سرکار و یا دانشگاه هستید و یا زمانی که در خانه و در حال استراحتید!

مطالعه مطالب سرگرم کننده

برای یادگیری زبان و سرگرمی می توانید به تهیه مطالب و یا کتبی بپردازید که به مطالعه آن ها علاقمند هستید، البته دقت کنید که سطح محتوای زبانی کتاب انتخاب شده خیلی بالا نباشد، چرا که در صورتی که با محتوای سختی رو به رو شوید قطعا از مطالعه و یادگیری دلزده می شوید. در حین مطالعه به یادداشت کلماتی بپردازید که کلیدی هستند و بدون دانستن آن ها معنای جمله و یا عبارت را نخواهید فهمید.
بازی !
درست است! بازی! شما می توانید در زمان آزاد خود به بازی هایی مشغول شوید که در آن برای راهنمایی کردن از زبان انگلیسی استفاده شده و از آنجایی که هر فرد در پروسه بازی به دنبال روشی برای رمز گشایی است میل درونی شما برای دانستن کلمات بیشتر خواهد بود.

سایت های آموزشی

سایت آموزشی من و زبان به همت کارشناسان مجرب زبان به گونه ای طراحی و محتواگذاری شده است که به دور از خستگی از سنگینی محتوا شما را ترغیب به یادگیری کند. در واقع هر روزه تنها با صرف زمانی کوتاه خواهید توانست به دور از خستگی ناشی از رفت و آمد و ماندن در ترافیک های شهری تنها برای رفتن به کلاس های آموزشی، هر کجا که هستید و در هر زمان که خواستید و با سرعتی که بسته به توانایی شما در یادگیری است، زبان بیاموزید. این مژده را به شما می دهیم که با عضویت در صفحات اینستاگرام و یا کانال تلگرامی ما قادر خواهید بود از محتوای آموزشی و سرگرم کننده ای که اعضای تیم من و زبان برای شما همراهان عزیز فراهم کرده اند استفاده کنید و لذت ببرید.

رسانه های اجتماعی

با عضویت در رسانه های اجتماعی و دنبال کردن افرادی که دستی در آموزش زبان دارند نیز می توانید حتی زمانی که در صفحات مجازی می گذرانید را صرف یادگیری کنید. از این رو مفتخریم که شما را با صفحه رسمی “من و زبان” در اینستاگرام آشنا کنیم. در این صفحه سعی بر این است که با ایجاد فضایی سرگرم کننده و به کمک افرادی که خود زبان آموز هستند در فضایی شاد، شما را در مسیر یادگیری آنلاین زبان قرار دهیم. جالب است بدانید که در این صفحه اینستاگرام به سایر زبان ها همچون فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، چینی و ترکی نیز پرداخته شده و شما می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را دنبال کنید.
امیدواریم مطالب ذکر شده بتواند به شما خواننده عزیز کمکی در راستای رسیدن به هدف و آرزوی قلبی تان باشد و به خاطر بسپارید که هیچ زمانی برای یادگیری دیر نیست! با هر سنی که دارید تنها کافیست به سایت من و زبان” مراجعه کنید و سوالات خود را با مشاوران ما در میان گذاشته و شروع به یادگیری زبان کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید