با یادگیری زبان فرانسوی به کدام کشورها میتوان سفر کرد

یادگیری زبان فرانسه و سفر به کشورها

یادگیری زبان فرانسه و سفر به کشورها | کشور فرانسه با وجود ۸۴ میلیون بازدید کننده در سال 2015، رتبه اول گردشگر پذیری را به خود اختصاص داده است و علاوه بر آن، این کشور 42 اثر هنری و علمی را در یونسکو به ثبت رسانده است. پایتخت این کشور، پاریس می باشد که یکی از معروف ترین و زیبا ترین شهر های دنیاست. مردمان فرانسه روی زبان خود متعصب هستند و با گردشگران که به زبان فرانسه آشنایی دارند، ارتباط ویژه ای برقرار می کنند. کشور فرانسه که به پایتخت فرهنگی اروپا مشهور است، از دید لحظات رمانتیک و غذاهای لذیذ، نیز به معروفیت خاصی در بین مردمان جهان رسیده است. زبان فرانسوی از نظر تعداد گویش، جزو 10 زبان برتر دنیا می باشد و همین امر باعث شده تا اکثر مردمان جهان برای سفر و مهاجرت به فرانسه اقدام کنند. زبان فرانسه، زبان جهانی در حوزه های آشپزی، مد، تئاتر و موسیقی، هنرهای بصری، رقص و معماری ساختمانی می باشد. علاوه بر این نکات، کتاب های تاریخی فرانسه جزو شاهکار های جهان به شمار می رود و بزرگ ترین نویسندگان و هنرمندانی مانند ویکتور هوگو، مولیر، ادیت پیاف، ژان پل سارتر و آلن دولن، به زبان فرانسوی سخن می گفتند. همان طور که می دانید، زبان فرانسه، زبان عشق می باشد و از بیانی زیبا و آهنگین به وجود آمده است، از این رو، به علاقه مندان توصیه می شود تا از وب سایت من و زبان استفاده کنند و به آموزش آنلاین زبان فرانسه مشغول شوند.

یادگیری زبان فرانسه و سفر به کشورها

آموزش زبان با طعم فرانسوی

همه ما می دانیم بهترین راه برای به تسلط رسیدن در یک زبان، به دست آوردن تجربه در برقراری تعامل و ارتباط با آن، مانند زبان مادری و فرهنگ آن زبان می باشد. همان طور که می دانید، سالانه بسیاری از افراد یا در رشته زبان فرانسه و یا زبانی دیگر تحصیل می کنند ولی پس از سال ها آموزش و یادگیری، هنوز به آن مسلط نشده اند. افراد برای یادگیری زبان می توانند از موارد بسیاری همچون کتاب صوتی و نوشته شده، فیلم و داستان صوتی و یا تصویری، کلاس های آموزشی حضوری و آنلاین، نرم افزار ها و پهنای گسترده اینترنتی استفاده کنند و خود را دانش بروز جهانی بهره مند سازند. جالب است به این نکته توجه کنید که امروزه با به کار گیری آموزش آنلاین زبان فرانسه نیز می توان به امر یادگیری پرداخت. در این بخش از کشور هایی یاد خواهد شد که زبان فرانسوی در آن ها صحبت می شود و علاقه مندان همراه با یادگیری زبان فرانسه می توانند به هر کدام از این کشور ها سفر کنند. در این مقاله، قصد داریم به معرفی 5 کشور اروپایی که رنگ و بوی فرانسوی دارند، بپردازیم:

یادگیری زبان فرانسه و سفر به کشورها

  • کشور سوئیس
    کشور سوئیس نیز یکی از نقاط جهان است که مردمان آن علاوه بر زبان رسمی خود، قادر هستند به زبان فرانسوی نیز سخن بگویند. این کشور از سمت شمال با آلمان، از طرف شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه مجاور می باشد. پایتخت کشور سوئیس، شهر برن است و قطب های اقتصادی این کشور را ژنو و زوریخ، تشکیل داده اند. سوئیس کشوری بسیار ثروتمند است و در آن چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش به رسمیت شناخته شده است. این کشور به دلیل مرفه بودن و جاذبه های فرهنگی بی نظیر، مورد استقبال تعداد بسیاری از گردشگران و مهاجران قرار گرفته و جزو شاد ترین کشور های جهان به شمار می رود. جالب است بدانید که حدود 19 درصد از مردم سوئیس به زبان فرانسه صحبت می کنند.
  • کشور کانادا
    زبان فرانسوی زبان مادری بیش از هفت میلیون نفر در کانادا می باشد. این دسته مردمان کانادایی بیشتر در استان کبک زندگی می کنند. استان کبک دارای تاریخ غنی و پر افتخار است که در اوایل دوره استعمار، تحت تسلط دولت فرانسه بوده است. شهر کبک و مونترال بزرگترین منطقه در استان کبک می باشند و همچنین افسانه های قدیمی و ارزشمند بسیاری از آن ها یاد می شود. هر دو شهر، قطب آشپزی در کانادا هستند و ترکیبی فوق العاده از غذاهای آمریکای شمالی و فرانسوی را ایجاد می کنند. زبان رسمی مردم کشور کانادا، فرانسوی و انگلیسی است و برای مهاجرت به این کشور بهتراست به هر دو زبان مسلط باشید. به علاوه، بسیاری از دانشگاه های برتر کبک دوره های آموزش زبان فرانسه را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. اگر تمایل داشتید که قبل از مسافرت به کانادا، زبان فرانسه خود را تقویت کنید، وب سایت من و زبان یکی از بهترین وب سایت های آموزش آنلاین زبان فرانسه می باشد که به زبان آموزان توصیه می شود که از آن استفاده کنند. یکی از دیگر نکاتی که باید در مورد کبک بدانید، لهجه خاص آن هاست، زیرا طرز صحبت کردن آن ها بسیار متفاوت از فرانسوی استاندارد می باشد، ولی اصلن نگران این موضوع نباشید زیرا دانشگاه های واقع شده در کبک، فرانسوی ایده آل را در اختیار زبان آموزان ودانشجویان قرار می دهد.
  • کشور سنگال
    با یادگیری زبان فرانسه می توانید به کشور سنگال نیز سفر کنید زیرا بسیاری از کشورهای بی نظیر آفریقایی به زبان فرانسوی صحبت می کنند. کشور سنگال به عنوان یکی از امن ترین و سیاسی ترین کشورها در غرب آفریقا، برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان فرانسه در آفریقا هستند، مقصدی بسیار عالی تلقی می شود. فرانسوی، زبان رسمی و بخش اعظم فرهنگ محلی سنگال به شمار می رود، به این دلیل است که، سنگال سال ها تحت استعمار فرانسه بوده است و این زبان جزو لاینفک فرهنگ سنگال شده است. جالب است بدانید که در سنگال می توانید همزمان با یادگیری یک زبان جدید، شور و هیجان مردم محلی، غذا و تاریخی برجسته را نیز تجربه کنید. شاید به نظرتان شهر داکار، پایتخت سنگال، به اندازه پاریس مورد استقبال گردشگران قرار نگیرد، اما این شهر هنوز هم سرزنده می باشد و دانشگاه های آن مطالب زیادی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. برای سفر به این سرزمین آفریقایی و لذت بردن از آن، باید به زبان فرانسه مسلط باشید. از این رو، علاقه مندان با استفاده از وب سایت من و زبان برای یادگیری آنلاین زبان فرانسه، تمامی نکات را از صفر تا صد در اختیار زبان آموزان قرار می دهد تا بتوانند به درک درستی از فرهنگ این کشور برسند.
  • کشور فرانسه
    جالب است بدانید که بیشتر زبان آموزانی که به دنبال یادگیری زبان فرانسه هستند، رویای قدم زدن در خیابان های پاریس و دیگر شهر های فرانسه را در سر دارند، زیرا این کشور را کشور عشاق می نامند و همان طور که از اسم این کشور مشخص است، مردم آن به زبان فرانسوی استاندارد سخن می گویند و همچنین از گردشگرانی که با زبان شان آشنایی دارند، استقبال ویژه ای می کنند. علاقه مندان به این زبان می توانند با آموزش زبان فرانسه به آرزوی خود برسند، اما عده ای هستند که توانایی پرداخت دوره ها و کلاس های این زبان را ندارند، از این رو به آن ها توصیه می شود که از آموزش مجازی و آنلاین با هزینه ای کم، بهره ببرند زیرا معمولا وب سایت های آموزشی توسط مختصصان و کارشناسان آموزش زبان و مهندسی فناوری اطلاعات طراحی شده است و تمامی اطلاعات بروز در این وب سایت ها و وبلاگ ها قابل مشاهده است. علاوه بر این شاید به خرید در فرانسه نیز علاقه مند باشید، پس بهتر است به جنوب فرانسه بروید زیرا آن جا همه چیز با قیمت مناسب و چه بسا ارزان یافت می شود. در ضمن خرید کردن ممکن است دل تان بخواهد و سری به مونپلیه، مرکز آموزش عالی فرانسه نیز بزنید، این مکان بهترین جا برای یادگیری زبان فرانسه محسوب می شود و از معماری نئوکلاسیک زیبا و سبکی عاشقانه به وجود آمده است.
  • کشور بلژیک
    کشور بلژیک از شمال با هلند، از شرق با آلمان، از جنوب با لوکزامبورگ و از جنوب با فرانسه همسایه می باشد. در این کشور مردم 60 درصد به زبان بلژیکی و حدود 40 درصد نیز به زبان فرانسوی صحبت می کنند و در منطقه پایخت نشین که همان بروکسل است، هر دو زبان در نهاد های دولتی قرار دارند و به رسمیت شناخته شده اند. تنها یک درصد از مردم، آلمانی زبان هستند که در شرق بلژیک سکونت دارند. شهر بروکسل با مجموعه‌ای از موزه‌ها در سطح جهانی معتبر می باشد و گالری‌های هنری بسیاری را در خود جای داده است. از این گردشگران باید با زبان فرانسوی آشنا باشند تا بتوانند با مردم به راحتی ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که وب سایت های آموزشی زبان، مطالب بسیار مفید و ارزشمندی در راستای بهبود مهارت ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. یکی از این سایت های آموزشی، من و زبان است که با بهره گیری از آن، صفر تا صد مطالب را به صورت آموزش آنلاین زبان فرانسه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

یادگیری زبان فرانسه و سفر به کشورها

جمعیت کشور های فرانسوی زبان

در حالت کلی باید بدانید که تعداد فرانسوی زبانان در سراسر جهان به حدود 300 میلیون نفر می رسد. به همین دلیل برای علاقه مندان آموزش زبان فرانسه، سوال پیش می آید که تعداد نفرات کل جهان که به این زبان صحبت می کنند، چقدر است؟ آمار گفته شده زیاد دقیق نمی باشد زیرا علاوه بر زبان فرانسه، گویش های بسیاری نیز موجود است. از این نمی توان آماری دقیق ارائه داد. در این دسته، کسانی قرار می گیرند که در کشور های فرانسوی زبان زندگی نمی کنند و به صورت جزیی نسبت به یادگیری زبان فرانسه بر آمده اند. افرادی هستند که در اطراف دریای کارائیب زندگی می کنند که زبان شان آمیخته ای از انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه و پرتغالی است. البته لازم به یاد آوری می باشد که کشور فرانسه به واسطه استعمارگری در گذشته، فرهنگ و زبان خود را در برخی از کشور های مستعمره خود قرار داده است. از این رو، این زبان، به زبان رسمی کشورهایی از پنج قارۀ مختلف، تبدیل شده است و پس از انگلیسی، دومین زبانی است که بیش از همه در جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر نیز بیشتر از 120 میلیون دانشجو و زبان آموز، به صورت های مختلف، در حال فراگیری زبان فرانسه می باشند. علاوه بر تعداد زیادی از زبان آموزان، تقریبا می توان گفت حدود 72 میلیون نفر نیز آشنایی جزیی به این زبان دارند. جالب است بدانید که بسیاری از بومیان کشور های قاره آفریقا، به دلیل مستعمره بودن، به زبان فرانسه مسلط هستند. از این رو علاقه مندان به بازدید از کشور هایی که طعم زبان فرانسه را دارند، توصیه می شود که با استفاده از وب سایت من و زبان به یادگیری آنلاین زبان فرانسه بپردازند.
همان طور که می دانید، برخی از افراد زمان کافی برای رفتن به کلاس های حضوری ندارند، از این رو می توانند از وب سایت های آموزش آنلاین زبان فرانسه استفاده کنند. وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود، علاوه بر آموزش لغت و گرامر به تقویت مهارت های خواندن و مکالمه تان نیز کمک ویژه ای می کند و شما می توانید به عنوان یک منبع یادگیری آنلاین زبان فرانسه یا هر زبان دیگری که علاقه دارید، از آن بهره مند شوید. حال که در این مقاله به نکات مهمی را در یادگیری زبان فرانسه و کشور های فرانسوی زبان، پرداخته شد، آموزش زبان را با سایت من و زبان را امتحان کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید