یادگیری سریع زبان آلمانی

یادگیری سریع زبان آلمانی

یادگیری سریع زبان آلمانی | “Rindfleischetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertragungsgesetz” اصلا تعجب نکنید، این یک کلمه واقعی در زبان آلمانی است ، یا حداقل تا سال 2013 بود. این 63 حرف یک کلمه ی آلمانی را تشکیل می دهد و به “قانون صدور نظارت بر برچسب گوشت گاو” اشاره دارد.که البته آیین نامه اتحادیه اروپا آن را کنار گذاشت.
مطمئنا یا شنیده اید و یا فکر می کنید که یادگیری زبان آلمانی بسیار دشوار است ، این احساس هنگامی که یک نفر به زبان آلمانی هم صحبت می کنید نیز به شما دست می دهد. به طور طبیعی از صحبت کردن به زبان آلمانی می هراسید البته کلمه ی ترسناک بالا فرضیات شما را تأیید می کند؟ ولی…

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

خوب ، نه ، سختی یادگیری زبان آلمانی فقط یک افسانه است. یادگیری هر زبانی زمان و تکرار و تمرین و تعهد به یادگیری خاص خودش را می طلبد. یادگیری زبان آلمانی نیز چنین است.
یاد گیری زبان آلمانی دارا بودن انگیزه کافی و تلاش زیاد در جهت رسیدن به هدف خود را می طلبد این دقیقا همان چیزی است که یادگیری هر زبانی لازم دارد.
اگر برای شروع کار و یادگیری احساس سردرگمی دارید ، در این مقاله نکاتی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند به راحتی زبان آلمانی را یاد گرفته به سرعت صحبت کنید.
البته بیایید واقع گرا باشیم برای چینی زبانان یاد گیری زبان آلمانی به مراتب سخت تر از فارسی زبانان و انگلیسی زبانان است.
دلیل این امر این است که زبان آلمانی و یا بهتر است بگوییم که بخشی از زبان آلمانی ، ترکیبی از زبان های هندی و اروپایی است که شباهتهای زیادی با سایر زبان ها مانند انگلیسی یا هلندی دارد.

یادگیری سریع زبان آلمانی

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

دلایل زیادی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد – حال بیایید چند دلیل از این دلایل را با هم بررسی کنیم:

  1. اول از همه اینکه تعداد آلمانی زبانان در اتحادیه اروپا به مراتب بیشتر از سایر زبان ها مانند انگلیسی ،اسپانیایی یا فرانسوی است.
  2. آلمانی در میان ده زبان رایج دنیا طبقه بندی شده است. زبان آلمانی همچنین به عنوان یک زبان رابط ( (lingua francaبرای اروپای مرکزی و شرقی است. و البته که تمامی آلمانی زبانان می توانند انگلیسی صحبت کنند و این یک حقیقت محض است.
  3. 22 جایزه نوبل فیزیک ، 30 رشته شیمی و 25 نفراز دانشمندان بین المللی در شاخه پزشکی به دانشمندان آلمانی زبان بوده و به این کشور تعلق دارد و این در حالی است که بسیاری از برندگان جایزه نوبل دیگر کشورها تحصیلات دانشگاهی و آموزش های خود را در دانشگاه های آلمان سپری کرده اند. یازده جایزه نوبل ادبیات به نویسندگان آلمانی زبان اهدا شده است و هفت آلمانی و اتریشی جایزه صلح را دریافت کرده اند.
  4. آلمانی ها در علوم مهندسی پیشرو هستند.
  5. زبان آلمانی و انگلیسی مشابه هستند. بسیاری از کلمات در صدای آلمانی و / یا به معنای کلمات معادل انگلیسی به نظر می رسند ، زیرا این دو زبان با هم ریشه مشترک دارند. به عنوان مثال ، به این کلمات نگاه کنید:
    Haus = house, Buch = book, Finger = finger, Hand = hand,
    Name = name, Mutter = mother, schwimmen = swim,
    singen = to sing, kommen = to come, blau = blue, alt = old,
    windig = windy.
  6. بسیاری از مشهورترین فیلمسازان قرن حاضر را آلمانی زبانان تشکیل داده اند از فریتز لانگ گرفته تا راینر ورنر فاسبیندر ، ویم وندرس و نسل جدیدی ازکارگردانان فراملی مانند تام تاکور و فاتیح آکین. قبلا نیز فیلمسازان آلمانی و اتریشی مانند لنگ ، بیلی وایلدر و ارنست لوبیچ نیز تاریخ هالیوود را شکل داده اند و نقش مهمی در شکل گیری و شهرت هالیوود دارند.
  7. آلمانی زبان گوته ، مارکس ، نیچه و کافکا ، مان ، برشت و گراس است. موتسارت ، باخ ، بتهوون ، و شوبرت ، برامز ، شومان ، واگنر ، مالر و شونبرگ نیز آلمانی زبان بوده اند ، همانند فروید ، وبر ، اینشتین و هایزنبرگ ، کانت ، هگل و هایدگر.
  8. آلمانی دومین زبان علمی رایج در جهان است.
  9. 18٪ از کتابهای جهان به زبان آلمانی چاپ می شوند و تقریباً تعدادی کمتر از این درصد به زبان انگلیسی ترجمه می شوند.
  10. آلمانی دروازه ای برای آموزش زبان در سطح جهانی است.
    بسیاری از مهمترین آثار فلسفه ، ادبیات ، موسیقی ، تاریخ هنر ، الهیات ، روانشناسی ، شیمی ، فیزیک ، مهندسی و پزشکی به زبان آلمانی نوشته شده و هنوز نیز به زبان آلمانی نوشته می شوند.
  11. آلمان دومین صادر کننده بزرگ جهان است.
  12. اقتصاد آلمان رتبه اول در اروپا و شماره چهار در سراسر جهان است. اقتصاد آن قابل مقایسه با اقتصاد کشورهای اسپانیایی زبان جهان است.
  13. آلمان محل استقرار شرکتهای بین المللی بی شماری است.
  14. سرمایه گذاری مستقیم توسط آلمان در ایالات متحده بالغ بر ده میلیارد دلار است.

اگر چه یادگیری زبان آلمانی می تواند کمی دشوار باشد ، به خصوص اگر شما به زبانی صحبت کنید که به خانواده زبانهای هند و اروپایی تعلق ندارد.اما ، مهم نیست که زبان مادری شما چیست ، و حتی اگرزبان آلمانی در ابتدا برای شما دشوار به نظر برسد ، ناامید نشوید.
مطمئنا میانبرها و راهنماهای زیادی وجود دارد که با به کار بردن آنها می توانید زبان آلمانی را راحت تر و سریع تر یاد بگیرید.
حال قصد داریم نکاتی چند از این میان برها را برایتان باز گوکنیم شاید که درضمن یادگیری زبان آلمانی به دردتان بخورد.
هیچ مدت زمان معینی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد ، اما مهمترین نکته این است که در یادگیری زبان آلمانی پایداری داشته و ممارست کنید.مطمئنا نباید انتظار داشته باشید که یک روز صبح از خواب بیدار شده و متوجه شده که می توانید به زبان آلمانی صحبت کنید.این حالت فقط در فیلم ها اتفاق می افتد!اما اگر هر بار قدم کوچکی برداشته و نکته جدیدی را یاد بگیرید ، یادگیری زبان آلمانی به راحتی برایتان مقدور می شود.
یادگیری یک زبان جدید وابسته به عوامل زیادی است مانند تجربه قبلی و قرار گرفتن در معرض زبان ، تاب آوری ، میزان کارو تمرین در فرآیند یادگیری ، انگیزه و … که هر کدام از اینها به نوبه خود باعث می شود که هر کس در مدت زمان خاصی بتواند زبان آلمانی را یاد بگیرد.
اما اگر حداقل سه تا شش ماه بطور روزانه تمرین کنید ، احتمالاً می توانید بعد از گذشت این مدت زمان با دوستان خود مکالمه روزانه انجام دهید و کارهای روزمره ای مانند رفتن به کافه و سفارش دادن چیزی به آلمانی را یاد بگیرید.
برخی از مردم غالبا مجبورند برای یادگیری زبان، زمان بیشتری صرف کنند و در واقع به مدت زمان بیشتری برای یادگیری زبان آلمانی نیازمندند.اما این بیشتر به این دلیل است که آنها تلاش زیادی نمی کنند و تمرین روزانه ندارند. اگر می خواهید به طور مسلط به زبان آلمانی صحبت کنید ، احتمالاً بایستی چندین سال صرف کنید اما ما فقط به دنبال این هستیم که ترسمان ریخته و استارت یادگیری زبان آلمانی را بزنیم.درست است؟

یادگیری سریع زبان آلمانی

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

در اینجا نحوه یادگیری زبان آلمانی سریع و آسان آورده شده است:

  • یک دلیل محکم پیدا کنید که انگیزه یادگیری زبان آلمانی را در شما تقویت کند.
  • تمام اصول آموزش زبان آلمانی را بیاموزید.
  • با یادگیری محاورات عامیانه ، کلمات خنده دار و اصطلاحات و چیزهای جالب شروع کنید و آنها را به خاطر بسپارید.
  • روزانه تمرین کنید. در صورت امکان با آلمانی زبانان صحبت کنید.
  • با سایت من و زبان همراه شوید و قدم به قدم و به راحتی زبان آلمانی را یاد گرفته و در جهت یادگیری هر چه بیشتر قدم بردارید.با مراجعه به سایت من و زبان و ثبت نام درآن می توانید شش زبان زنده دنیا را یاد گرفته و با تمرین و پشتکار در آن به راحتی به زبان مورد نظر خود صحبت کنید.

همه بر این باورند که یاد گیری زبان تسلط بر تمامی مهارت های ساده و اساسی است.بنابراین ، اگر نمی دانید چگونه زبان آلمانی را بیاموزید ، اگر یک فرد کاملا مبتدی هستید ، توصیه می کنیم از الفبای زبان آلمانی شروع کنید. زبان آلمانی 26 حرف درست مثل انگلیسی دارد. چند حرف با تلفظ وجود دارد که در انگلیسی وجود ندارد: ä ، ö ، ü و β ، اما شما این حروف را در الفبای آلمانی پیدا نمی کنید. تلفظ صحیح آنها را تمرین کنید زیرا این به شما کمک می کند تا لهجه خود را بطور قابل توجه و درستی شکل دهید.

تسلط برگرامر زبان آلمانی

چه چیزی باعث می شود یک زبان برای شما دشوار به نظر برسد؟ دستور زبان آن ، درست است؟ گرامر معمولاً مانند کابوسی است برای همه افرادی که قصد دارند زبان جدیدی را یاد بگیرند و این مسئله تنها برای زبان آلمانی صادق نیست. اما ،اگر گرامر را به خوبی بیاموزید می توانید به راحتی این زبان را بیاموزید.
آلمانی شش زمان فعلی دارد:

: Prasens ، Präteritum ، Perfekt ، Plusquamperfekt ، Futur I و Futur II.

Präsens همان زمان حال انگلیسی است
Präteritum همان زمان حال کامل است
Plusquamperfekt همان زمان گذشته کامل است.
Futur I هم همان زمان آینده است.
Futur II همان زمان آینده کامل است.
این رابطه کاملاً دقیق نیست ، اما با نگاهی به زمانها از این طریق درک گرامر آلمانی برای شما آسانتر خواهد شد. کلمات آلمانی دارای جنسیت هستند که عبارتند از مذکر ،مونث و خنثی.
با هر کلمه جدیدی که شما به زبان آلمانی یاد می گیرید ، باید یاد بگیرید که چه چیزی به عنوان حرف تعریف آن کلمه می آید.
حروف تعریف و جنسیت اسامی ممکن است در ابتدا شما را گیج کند چرا که بعضی اوقات جنسیت بیولوژیکی کلمات با جنسیت دستوری آن مطابقت ندارد. با این حال ، قوانین گرامری وجود دارد که نشان می دهد کدام موارد جز استثناها هستند.
لازم نیست که در مورد این قسمت نگران باشید،اگرچه بایستی تمامی این کلمات را حفظ کنید اما با یاد گیری بیشتر زبان آلمانی شناخت جنسیت کلمات برایتان بسیار راحت تر می شود.
حال که موارد زیادی برای یادگیری زبان آلمانی را برایتان شرح دادیم، یک پیشنهاد ویژه نیز برایتان داریم: یادگیری با سایت من و زبان به صورت آنلاین.

با مراجعه به سایت من و زبان براحتی می توانید در دوره آموزش آنلاین زبان آلمانی شرکت کرده و به طور روزانه آموزش ببینید.این سایت با بهره گیری از بهترین و جدید ترین متدهای روز دنیا یادگیری شش زبان زنده دنیا را به شکل آنلاین برایتان فراهم کرده است فقط کافیست که ثبت نام کنید و خیلی راحت معلم خود را در خانه داشته باشید و هر زمان از روز که خواستید با فراغ بال و آرامش شروع به آموزش زبان مورد نظرتان کرده و خیلی سریع پیشرفت کنید.
سایت من و زبان اولین سایت ایرانی می باشد که آموزش شش زبان زنده دنیا را به صورت آنلاین برای زبان آموزان گرامی فراهم کرده است.
پس درنگ نکنید و همین حالا در سایت من و زبان ثبت نام کرده و شروع به یادگیری آنلاین زبان آلمانی کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید