مهم ترین اصل برای استخدام در شرکت های بین المللی چیست؟

ممکن است بخواهید که در شرکت یا سازمانی استخدام شوید. خودتان را جای مدیر و رئیس شرکت بگذارید، چه ملاک هایی برای شما مهم است؟ مطمئنا داشتن رزومه قوی و مهارت لازم برای انجام کار در اولیت قرار دارند. اما اصل مهم دیگری نیز وجود دارد که می تواند سکوی فرد برای پرش به آینده ای بهتر و شغلی با درآمد بالا باشد.

حال، دوباره خود را جای آن کارفرما قرار دهید، آن اصل مهم چیست؟ به شما کمکی می کنم، آیا ترجیح نمی دهید فردی را انتخاب کنید که به زبان انگلیسی کاملا تسلط داشته باشد؟ یا حتی انتخاب شما از میان فردی که زبان ترکی می داند و شخصی که زبان انگلیسی را روان صحبت می کند کدام است؟؟؟ مسلما، ترجیح شما فردی است که زبان انگلیسی می داند.

بله! درست متوجه شدید! زبان انگلیسی اصل مهمی در استخدام و به خصوص کار در شرکت های بین المللی است. شاید با خودتان بگویید که دیگر نیاز به زبان انگلیسی در جامعه برطرف شده و شانس استخدام به کمک دانستن این زبان بسیار پایین می باشد.

اما در حقیقت هنوز هم فرصت استخدام در شرکت ها بین المللی به کمک فراگیری این زبان پرکاربرد، وجود دارد. قرارگیری در مسیر آموزش زبان و دانستن یک زبان پرکاربرد خارجی می ‌تواند از جنبه‌ های مختلفی در زندگی‌ کمک ‌تان کند؛ که مهم ترین آن پیدا کردن شغلی مناسب و حتی بین المللی است.

 

زبان انگلیسی برای استخدام

 

یکی از مهم ترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی پربار کردن رزومه تان است. فرض کنید با در دست داشتن چنین رزومه ای برای یک شرکت بین المللی و بزرگ، درخواست شغلی تان را ارسال می کنید، امکان این که پذیرفته نشوید تقریبا غیرممکن است. چرا که این روزها به دلیل پیشرفت های مختلف و نیاز به ارتباط با کشورها و فرهنگ های دیگر در حوزه تجارت، شرکت های بسیاری که توانایی برقراری ارتباط با دنیای تجارت بین المللی را دارند، میزان تقاضایشان برای کارکنان و پرسنل دو زبانه افزایش یافته است.

جالب است بدانید که حتی به طور مشخص، برخی از مشاغل برای افراد دو زبانه یا چند زبانه طراحی شده اند که این میزان روزانه در حال افزایش است. که به طور یقین، یکی از زبان های که بسیاری از شرکت ها به آن اهمیت می دهند، زبان انگلیسی است.

آموزش زبان انگلیسی، برگ برنده مصاحبه کاری

این روزها یکی از مواردی که در مصاحبه ای شغلی خصوصا مصاحبه های شرکت های بین المللی، بسیار مورد توجه قرار می گیرد، تسلط کامل بر زبان انگلیسی است. دانستن زبان انگلیسی در تجارت و در چنین شرکت هایی به شما این امکان را می دهد که در بحث ها شرکت کنید. همچنین می توانید به گنج های عظیمی از منابع دست یابید. برای مثال با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به انبوه بی شمار مقالات و کتاب های انگلیسی زبان دست یافته و دائما در جریان اخبار روز تجارت قرار بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی به افراد کمک می کند تا در محیط های کاری حرفی برای گفتن داشته باشند و با دانش زبانی که دارند شرکت را هر روز بیش از پیش به سمت موفقیت سوق دهند. پس اگر چیزی از زبان انگلیسی نمی دانید، دست دست نکنید. همین حالا وقت آن است که برای یادگیری این زبان پرکاربرد و بین المللی قدمی بردارید. در این راه می توانید به من و زبان اطمینان کنید و برای یادگیری انگلیسی به آن تکیه کنید.

مصاحبه به انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی و فرصت های شغلی نامحدود

داشتن مهارت های خوب در زبان انگلیسی همانند داشتن یک بلیط یک طرفه برای موفقیت در تجارت و دنیای آن است. انگلیسی می تواند شما را در سراسر جهان ببرد و بهتر از همه چیز، شما را به شغلی که می خواهید برساند. البته هر چه تعداد زبان‌ هایی که می ‌دانید بیشتر باشد، شغل‌ های بیشتری در انتظار شماست و برای مشاغل بیشتری انتخاب می ‌شوید.

به طور کلی، به جز حوزه تجارت که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت شانس یافتن کار در مشاغل زیر بسیار بالا است.

  •  رسانه (روزنامه ‌نگاری) و فیلم
  •  دانشگاه‌ ها، کالج ‌ها، دبستان ‌ها و دبیرستان ‌ها
  •  شرکت ‌های انتشاراتی
  •  خدمات مسافرتی و گردشگری مانند خطوط هوایی و هتل و …
  •  بانک و بیمه
  •  وزارت دفاع و سفارت‌ کشورهای خارجی
  •  اداره ‌های فدرال، دولتی و محلی
  •  سازمان ‌های غیرانتفاعیِ بین ‌المللی
  •  خدمات سلامت
  •  خدمات اجتماعی
  •  خدمات مهاجرتی

آموزش زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی

حدود 2 میلیارد از جمعیت جهان به زبان انگلیسی مسلط هستند؛ همچنین، بیش از ۹۰۰ میلیون نفر در کل دنیا وجود دارند که به انگلیسی صحبت می ‌کنند. البته اگر افرادی هم که دست و پا شکسته چیزی را هم بلد هستند، اضافه کنید، به مراتب رقم خیلی بیشتر خواهد شد. در حقیقت این درجه نفوذ زبان انگلیسی را نشان می دهد که زبان انگلیسی از نظر رتبه ‌بندی جایگاه دوم بعد از زبان چینی را در جهان دارد.

البته این درست است که انگلیسی از نظر ملیت رتبه دوم را در جهان دارد، اما از نظر تنوع کاربردی، زبانی است که بین تمام تجار مشهور است و به نوعی زبان اول تجارت است.

 

 

در واقع، زبان انگلیسی طی یکی دو دهه گذشته به سرعت به پرکاربردترین زبان جهان بیزینس و بازرگانی تبدیل شده است. به همین دلیل، حتی اگر کسب و کاری به طور مستقیم با شرکای خارجی در ارتباط نباشد، باز هم ممکن است برای توسعه حوزه فعالیت خود به استفاده از این زبان بین المللی نیاز پیدا کند.

یادگیری زبان انگلیسی در سطح عالی برای کسب و کار و تجارت ، می تواند به عنوان یک عامل اصلی و تاثیر گذار در موفقیت آن کسب و کار عمل کند. در حقیقت، دنیای کسب و کار ، محلی است پر از اصطلاحات و عبارت های ویژه و تخصصی که درک آن می تواند برای تازه واردان کمی سخت باشد.

هرگز فراموش نکنید که تسلط بر زبان انگلیسی در تجارت بین الملل، نیازمند تمرین و تکرار کلمه ها و اصطلاحات صحیح و مناسب است. به همین دلایل، افرادی که علاوه بر دانستن زبان انگلیسی، از اصطلاحات و عبارات زبان انگلیسی در تجارت بین الملل باخبر هستند و می دانند چطور به کمک آن با شرکت های خارجی ارتباط برقرار کنند، ارزش بیشتری برای مدیران و کارفرمایان دارند.

پس، اگر قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید باید بیاموزید که چطور افراد را خطاب قرار دهید و از گفتن و نوشتن چه چیزهایی اجتناب کنید.

اگر در حال حاضر به کاری مشغول نیستید و این مهارت را دارید، نگران نباشید چرا که این یک مزیت فوق العاده برای شما به حساب می آید. اما اگر چیزی از زبان انگلیسی نمی دانید می توانید به کمک آموزش آنلاین زبان انگلیسی من و زبان ، آن را فرا بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید