چرا تور انگلیس را انتخاب کنیم؟

سالانه میلیون ها نفر برای تعطیلات به کشور های خارجی سفر می کنند. یکی از پربازدید ترین کشورهای جهان، کشور انگلستان است. بخشی از جزایر زیبای بریتانیا، تاریخ جذاب، شهرهای هیجان انگیز، سنت و فرهنگی قدیمی انگلستان، از دلایل سفر به انگلستان هستند. هم چنین سرتا سر کشور انگلستان پوشیده از مناظر سر سبز و خیره کننده است.

وجود قلعه های مربوط به دوران قرون وسطی بیانگر تاریخ قدیمی و ماندگار این کشور است. هر چند که کشور انگلستان جاذبه های تاریخی و غیرتاریخی بسیاری را در خود جای داده است، ولی با این حال در این مقاله به معرفی برخی از آثار جالب و دیدنی کشور انگلستان می پردازیم. البته درباره اهمیت یادگیری زبان در سفر هم صحبت خواهیم کرد…

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

در سفر به انگلیس از کجاها دیدن کنیم؟

اگر به فکر سفر به انگلیس هستید و به دنبال یک تور انگلیس گردی می باشید، حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید، تا سفری خاطره انگیز برای خودتان رقم بزنید…

مکان های دیدنی لندن

در لندن پایتخت کشور انگلیس، بقایای تاریخی استون هنج، حمام آب گرم رومی، و دانشگاه‌هایی با قدمت اعصار، مانند آکسفورد و کمبریج را خواهید یافت؛ این شهر در عین حال دارای تاریخی به جا مانده از دوران روم است و در مرکز این شهر، مجلس نمایندگان، برج ساعت بیگ بن و ایالت وستمینستر محل پادشاهی بریتانیا قرار دارد.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

موزه ملی فوتبال

شهر منچستر در انگلستان، تاریخ فوتبال گسترده‌ای دارد و اکثر بازی‌ های داخلی و خارجی انگلستان در این شهر برگزار می‌شود. در نتیجه اگر علاقه دارید به موزه‌ای جالب بروید، موزه ملی فوتبال منچستر بهترین انتخاب است. در این موزه با تاریخ دو تیم مطرح فوتبال اروپایی یعنی من‌ سیتی و من ‌یونایتد آشنا خواهید شد.

یکی از نمایش‌ های این موزه، فیلم‌ های کوتاه است که در آن مروری به تاریخ فوتبال انگلستان می‌شود. اگر مسافر شهر منچستر هستید می‌توانید به کستل فیلد، موزه علم و صنعت، کلیسای جامع منچستر و تالار شهر منچستر نیز بروید.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

تاریخ گسترده و غنی

اگر اهل تاریخ هستید، مطمئناً به سفر به انگلستان فکر می کنید. وقتی صحبت از تاریخ می شود، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بسیاری از بناهای بی نظیر تاریخی وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کنید. از جمله این موارد می توان به برج آلفرد، قلعه آمبرلی، آنتونی هاوس و موارد دیگر اشاره کرد.

موزه های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید تاریخ انگلستان را در آن ها مشاهده کنید. هر نقطه از انگلیس که بروید، مطمئن باشید که تعدادی آثار باستانی و تاریخی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید نمایید.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

برج الیزابت (Elizabeth Tower)

یکی از زیباترین و مشهورترین جاذبه‌ های گردشگری کشور انگلستان که در دنیا به عنوان بنایی مهم و ارزشمند شناخته شده است، برج الیزابت است. این سازه‌ عظیم الجثه در سال 1859 ساخته شده و تاکنون فقط یک بار بازسازی شده است. این برج مانند برج پیزا به مرور زمان با تغییرات زمین کج شده، اما در نگاه اول مشخص نیست.

ساعت بنا شده بر روی این برج به نام بیگ بن یکی از مهم ترین نماد های شهر لندن است که حتی از فاصله های بسیار دور نیز مشخص است. در نزدیکی این مکان می‌توانید به رودخانه تایمز بروید و از طریق تور با قایق بر روی رودخانه از دیدن جاذبه ‌های شهر لندن لذت ببرید.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

رستوران های انگلیس

رستوران های انگلیس جز بهترین رستوران های جهان هستند. بازدید از انگلیس بدون خوردن صبحانه های انگلیسی کامل نمی شود. تنوع غذا ها در این کشور هر سلیقه ایی را پوشش می دهد.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

هاید پارک

هاید پارک، یکی از مهم ترین و بزرگ ترین پارک ‌های لندن است که برای گشت و گذار در آن به چند روز زمان احتیاج است. این پارک غول آسا در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد و به خاطر بزرگ بودنش، شلوغی آن به چشم نمی‌آید. در این پارک زمین بازی کودک، پیست اسب سواری، دوچرخه سواری، و پیاده‌رو‌ وجود دارد که در آن خاطره سفری خوش را تجربه خواهید کرد.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

آکواریوم سیاره آبی

آکواریوم سیاره آبی (Blue Planet Aquarium) مکانی جذاب و هیجان انگیز که در شهر چشر واقع است. این آکواریوم غول آسا دارای تونلی است که تعداد زیادی از گونه‌ های ماهی به ویژه کوسه را در خود جای داده است. در اطراف این مجموعه منظره و محوطه‌ای زیبا وجود دارد که می‌توانید نهایت لذت را در آن تجربه کنید.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟
چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

روستای کاتسولد

روستای زیبای کاتسولد، حدود 787 مایل مربع مساحت دارد. این روستای بسیار زیبا، زیستگاه علف های زینتی و نوعی سنگ آهک ناشناخته است که اکوسیستم این منطقه را تشکیل داده است. برای دیدن این روستای زیبای گردشگری می توانید، در یک مسیر ده مایلی قدم بزنید و دره های زیبای Severn و Vale of Evesham را در مسیر پیاده روی خود ببینید.

چرا باید به انگلستان سفر کنیم؟

انگلیسی در سفر با تلفظ و دسته بندی موضوعی

همان طور که می دانید زبان انگلیسی در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر مردم قادر هستند به این زبان صحبت کنند حتی اگر بومی کشور انگلستان نباشند، زیرا زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است. در حقیقت، اگر بتوانید با این زبان ارتباط برقرار کنید، قادر هستید به سراسر جهان سفر و با مردم آن کشور معاشرت کنید. به طور کلی، مزایایی یادگیری زبان انگلیسی بسیار زیاد است.

البته جالب است بدانید که اگر خود را درگیر آموزش زبان انگلیسی کنید، از آن لذت خواهید برد و علاقه تان به سفر کردن بیشتر و بیشتر خواهد شد زیرا زمانی که در می یابید برقراری ارتباط با دیگر فرهنگ ها چقدر می تواند دل نشین و لذت بخش باشد، هر چه زودتر نسبت به یادگیری آن اقدام می کنید.

هرچند در جوامع امروزی آشنا نبودن به زبان انگلیسی، محدودیتی بزرگ محسوب می شود، زیرا هم مردم را از برقراری ارتباط و رسیدن به اهداف ویژه که شاید تحصیل و کار در دیگر کشورها باشد، دور می کند.

آموزش زبان انگلیسی به مردم این امکان را می دهد که با افراد اطراف خود ارتباط برقرار کنند و با فرهنگ های متفاوتی در طول عمر خود آشنا شوند. در حالت کلی با یادگیری زبانی دیگر می توانید برای درک بهتر جهان هستی و لذت بیشتر از زندگی، هر سوالی در ذهن دارید بپرسید و خود را از آن بهره مند سازید. شاید این سوال برای تان پیش آمده باشد که برای یادگیری زبان های جدید در سفر به چه چیزی نیاز دارید و چه ابزاری شما را به موفقیت می رساند.

زمانی که برخی افراد در سفر دچار مشکل می شوند، به سراغ گوگل رفته و از آن استفاده می کنند. گوگل یک برنامه عمومی است و شما را به تفاوت های فرهنگی در یادگیری زبان دچار می کند. برای یادگیری عمیق تر، برنامه هایی طراحی شده که می توانید آن ها را در گوشی همراه خود نصب کرده و به راحتی خود را آموزش بدهید.

اهمیت زبان انگلیسی در سفر

مزایای یادگیری زبان انگلیسی برای مسافران با من و زبان

اگر بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، خیلی از کارها را به راحتی می توانید انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید. در این قسمت به مزایای یادگیری زبان انگلیسی اشاره می کنیم.

وقتی به زبان انگلیسی آشنا باشید و بتوانید از آن استفاده کنید، می توانید به هر آنچه از دیگر افراد می خواهید، دست پیدا کنید. برای مثال در هتل می توانید غذا بخواهید و اتاق مورد نظر خود را مشخص کنید. زیرا تعداد افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند بسیار است.

در حالت کلی، صحبت کردن به زبانی دیگر به فرد اعتماد به نفس می دهد. وقتی قادر هستید به راحتی تمام احساسات و گفته های خود را بیان کنید، می توانید دوستان زیادی پیدا کنید. از این رو، وقتی در سفر به زبان انگلیسی صحبت می کنید، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید و با معاشرت با دیگر انسان ها با سبک زندگی شان اشنا می شوید.

با استفاده از زبان انگلیسی می توانید در سفر مستقل باشید. حال این جمله به چه معنی است. برای مثال وقتی با تور به کشوری خارجی سفر می کنید، برای رفتن به مکان هایی که دوست دارید دچار محدودیت هستید. اما وقتی زبان انگلیسی را فراگرفته باشید، به صورت خود جوش می توانید به هر مکانی که می خواهید بروید و از سفر خود لذت ببرید.

حال که با مزیت های آموزش زبان انگلیسی در سفر آشنا شدید، به شما توصیه می کنیم برای یادگیری صفر تا صد این زبان از سایت من و زبان استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید