با دانستن این زبان های خارجی پیروز مصاحبه شغلی باشید

دغدغه بسیاری از افرادی که قصد استخدام در شغل مناسب و مورد علاقه شان را دارند، مصاحبه ای است که خواه ناخواه باید در آن شرکت کنند. این نگرانی ها و استرس ها نیز موجب شده که همه به دنبال کسب مهارت هایی باشند که به آن ها در طول مصاحبه شغلی کمک کنند. یکی از این مهارت ها که متاسفانه این روزها برخی به آن توجه نمی کنند، دانش زبان و تسلط بر یک یا حتی تعدادی از زبان های خارجی مهم و پرکابرد است.

تصور کنید پس از تلاش های بسیار و ارسال چندین رزومه کاری بالاخره به یکی از مصاحبه های شغلی دعوت شدید. قدم در اتا مصاحبه می گذارید و با احترام بسیار با مسئول مصاحبه سلام و احوال پرسی کوتاهی می کنید، تقریبا تمام سعی تان را هم می کنید که خیلی خشک و جدی نباشید. همچنین سعی می کنید تمام نکاتی که تا بیرون در با خودتان تکرار می کردید مثل برخی از جملات و موارد مهم زبان بدن را رعایت کنید. خبف خوشبختانه همه چیز خوب است تا این که مسئول استخدام از مهارت هایی که دارید می پرسد و به دانستن زبان های خارجی اشاره می کند. از شما می پرسد که ایا به زبان ها زبان هایی مسلط هستید؟؟ و اما جواب شما متاسفانه خیر است. با خجالت می گویید: «نه متاسفانه اما خب تا حدودی می توانم انگلیسی صحبت کنم.» اینجاست که فرد مقابل تان هم شروع می کند با شما انگلیسی صحبت کردن و سوالی می پرسد اما شما دست و پا شکسته جوابش را می دهید.

در این زمان است که مسئول استخدام هم می گوید: « ما در شرکت مان بیشتر به فردی نیاز داریم که حداقل به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد، جرا که ما یک شرکت بین المللی هستیم و درحال حاضر بسیاری از همکاران ما نه تنها به زبان انگلیسی بلکه به زبان های فرانسه یا حتی آلمانی نیز تسلط دارند.» خب این جمله مثل آب سردی است که روی تان ریخته می شود. متاسفانه در این مصاحبه شغلی هم شانسی ندارید. این سناریو تا حد زیادی غم انگیز است، چرا که شما تنها با اختصاص دادن زمان بیشتری می توانستید حداقل در مکالمه زبان انگلیسی حرفه ای شوید. پس چاره ی کار کجاست؟؟؟

مصاحبه شغلی
مصاحبه شغلی

فرصت های شغلی بیشتر و شانس بهتر استخدام شدن با یادگیری یک زبان خارجی

برای یک بار هم که شده، به یادگیری زبان از دید کسب یک موقعیت شغلی بهتر و درآمد بیشتر نگاه کنید. همیشه این گونه نیست که یادگیری زبان خارجی برای تحصیل یا نوشتن و ترجمه مقاله ای باشد، گاهی هم می توان زبانی را آموخت و به کمک آن در شغلی خوب و جدید استخدام شد یا درآمدی بسیار بالا داشت.

ما در این مطلب بیشتر به یکی از مهم ترین و پرکاربردترین زبان های خارجی یعنی انگلیسی اشاره می کنیم اما زبان های دیگری مثل فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و .. هم می توانند شما را در این راه کمک کنند. به همین علت شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و به یادگیری یکی از زبان های خصوصا زبان انگلیسی بپردازید.

اگر شما فقط توانایی این را داشته باشید که به زبان مادری تان ارتباط برقرار نموده و صحبت کنید، مطمئنا فرصت های شغلی محدود تر و کمتری برای شما وجود دارد. اما زمانی که مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی را نیز داشته باشید، می توانید در کشورهای دیگر نیز علاوه بر کشور خودتان، مشغول به کار شوید. کار کردن در خارج از کشور پیشرفت چشمگیری را برایتان به ارمغان می آورد و شما را وارد بازار کاری حرفه ای و فزاینده می کند.

برای مثال تصمیم می گیرید که زبان آلمانی را فرا بگیرید، شاید یادگیری زبان آلمانی نتواند در کشورتان فرصت های شغلی بسیاری بر سر راه تان قراردهد که البته این طور نیست! اما شما با کسب چنین مهارتی قادر به جستجوی عناوین شغلی در خارج از مرزهای کشور نیز می باشید و این خود موهبت بزرگیست. پس اگر به فکر ساخت یک زندگی ایده آل در یک کشور دیگر هستید، می توانید به واسطه مهارت زبان، پیشنهاد شغلی دریافت کنید و به راحتی راه مهاجرت خود را هموار سازید.

شما با یادگیری یک زبان جدید همچون انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و … به عنوان زبان دوم و یا سوم، می توانید یک نامزد مناسب برای قرارگرفتن در جایگاه های شغلی پیشنهادی باشید. برای مثال تسلط شما به زبان انگلیسی باعث می شود که نسبت به دیگران که برای مصاحبه شغلی می آیند یا رزومه شان را ارسال می کنند، برتری داشته باشید.

مصاحبه شغلی
مصاحبه شغلی

مسیر شغلی تان را با یادگیری زبان انگلیسی روشن کنید

یکی از مهم ترین مهارت هایی که می توانید در هر سنی که هستید آن را بیاموزید، زبان انگلیسی است. شما با دانستن این زبان می توانید به پیشرفت های خارق العاده ای دست یابید. آموزش زبان انگلیسی سبب می شود که بتوانید فرصت زندگی در هر کشوری را که می خواهید تجربه کنید. در دوره تحصیل به شما کمک می کند تا موفق تر از سایرین باشید و درب های فرصت های شغلی بسیاری را به روی شما باز می کند.

در حقیقت فراگیری زبان انگلیسی می تواند آینده تان را دستخوش تغییر و تحول های بسیاری کند که با دیدن آن ها شگفت زده می شوید. مسلما شما نیز مانند میلیون ها انسان در سراسر کره زمین دوست دارید که شغل عالی، پردرآمد و آینده داری داشته باشید. چرا که با داشتن شغلی ایده آل نه تنها وجهه و شان اجتماعی خوبی بدست می آورید، بلکه درآمد بهتر و موقعیت های بی نظیری نیز به سراغتان خواهند آمد و با توجه به درآمد فوق العاده خوبی که کسب می کنید، زندگی مرفه ای را می توانید داشته باشید و خواسته هایتان را عملی کنید.

استخدام در شرکت های بین المللی با درآمد عالی تنها با دانستن یک زبان

بهره مندی از دانش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه یا هر زبان پرکاربردی می تواند به شما کمک کند تا جستجوی گسترده تری را برای کار داشته و همچنین این امکان را به شما می دهد که از میان گزینه های شغلی مختلف داخلی و خارجی بهترین انتخاب را داشته باشید. حتما می دانید که این روزها حوزه فعالیت بسیاری از شرکت ها گسترده تر شده و در بعضی از کشورها دفاتر و نمایندگی هایی را تاسیس کرده و آن ها را به عنوان شعبات بین المللی خود معرفی می کنند. شما با مهارت زبانی خود می توانید نیازهای بازار هدف این شرکت های بین المللی را تامین نموده و آن ها را به مقاصد تجاری شان برسانید.

اما برای یادگیری یک زبان خارجی مثل انگلیسی هم نیازی نیست به رفتن به کلاس های حضوری و رفت و آمدهای طولانی فکر کنید. شما با یادگیری زبان انگلیسی از طریق وب سایت من و زبان می توانید در زمینه استخدام در شرکت های بین المللی و یا حتی شرکت های داخلی وابسته به آن ها موفق عمل کنید و با درآمد عالی یورویی و یا دلاری به همه خواسته هایتان در زندگی برسید. خوشبختی و آسودگی خاطر شما در گرو داشتن یک شغل خوب است و این هدف مسلما با آموزش زبان انگلیسی میسر می شود.

از طرفی کار کردن در شرکت های چند ملیتی نیز برای شما امکان پذیر است، چرا که اغلب این شرکت ها زبان رایج شان انگلیسی است و روزانه با وجود اینکه کارمندانی از ملیت های گوناگون دارند، ولی به صورت واحد و مشترک، از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط و برطرف کردن نیازها استفاده می کنند. با این اوصاف شما می توانید با کار کردن در چنین محل هایی ارتباطات گسترده و دوستی های جدیدی را تجربه کنید و حتی به واسطه خرجیان دیگر، با زبان های دیگر نیز آشنا شوید و این ها را همگی مدیون یادگیری زبان انگلیسی خواهید بود.

مصاحبه شغلی
مصاحبه شغلی

با من و زبان مثل آب خوردن زبان یاد بگیرید

با یادگیری یک زبان جدید مثل انگلیسی می توانید به خوبی آینده کار و زندگی تان را تامین کنید. وب سایت من و زبان آمده است تا این شانس را برای تان به وجود بیاورد. شما با ثبت نام در این وب سایت کاربردی و استفاده از آموزش های متنوع و مفیدش می توانید به سرعت یادگیری زبان را از صفر تا صد به اتمام برسانید و از مزایای فوق العاده ای که در اختیارتان قرار می دهد، استفاده کنید.

آموزش آنلاین زبان بدون گرفتن وقت و انرژی اضافه از شما، بهترین شرایط یادگیری را برای تان فراهم کرده است. کافیست روزی نیم ساعت به تمرین و تکرار زبان انگلیسی و یا زبان دلخواه دیگری که می خواهید با این وب سایت پرطرفدار دنبال کنید، بپردازید. خواهید دید که خیلی زود دچار تغییرات مثبت و سازنده ای در زندگی می شوید و مسیر روشنی پیش روی تان قرار می گیرد. در ادامه این مطلب به سایر مزایای یادگیری زبان انگلیسی در مسیر شغلی می پردازیم.

اگر به اول مطلب باز گردید و دوباره ان سناریویی که گفته شد را بررسی کنید، حتما دلیل نیاموختن زبان را نداشتن وقت و مشغله زیاد می دانید، احتمالا هم همینطور است. اما من و زبان این مشکل را نیز حل کرده و دیگر نیازی نیست برای رفتن به کلاس زبان زانوی غم بغل بگیرید یا بسیاری از قرارها و کارهای تان را کنسل کنید. شما حتی با داشتن یک لپ تاپ تا پیش از شروع یک قرار در رستوران هم می توایند به یادگیری زبان بپردازید! تعجی نکنید، من و زبان همیشه همراه شماست.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید