توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی را از سرتان دور کنید

یکی از اهداف یادگیری زبان های خارجی، توسعه کسب و کار و پیشرفت در حوزه های تجاری و اقتصادی است. یکی از عوامل پیشرفت و توسعه کسب و کارها، ورود آن ها به بازارهای جدید و مختلف و توسعه ارتباط آن ها با شرکا و مشتریان جدید است. توسعه تجارت در واقع یکی از عوامل تضمین کننده بقا، رشد و سود آوری آن تجارت در رقابت با رقبا و در شرایط نامساعد اقتصادی است. توسعه بیزینس در دنیای امروز، ساده نبوده و نیازمند مهارت های فنی و تخصصی مختلفی است.
یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه بیزینس و ورود به بازارهای جدید، آشنایی و کسب مهارت در زبان های بین المللی است.در این میان، زبان ایتالیایی با توجه به ویژگی ها و اهمیتی که دارد، یکی از مهم ترین زبان ها برای یادگیری در جهت توسعه بیزینس است. این زبان یکی از مهم ترین زبان های بین المللی و تجاری بوده که در کشورهای بسیاری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. با من و زبان همراه باشید تا با اهمیت این زبان در فعالیت های تجاری و اقتصادی بیشتر آشنا شویم.

زبان کشور چکمه ای، زبانی مهم!

اولین اسناد کشف شده از زبان ایتالیایی مربوط به قرن 10 میلادی می باشند، اما این زبان تا قرن 13 و 14 میلادی ناشناخته باقی مانده بود. این زبان یکی از زیر مجموعه های زبان لاتین بوده و از شهر فلورانس شروع به گسترش کرد. با توجه به اهمیت شهر فلورانس در تجارت و تبادلات اقتصادی و فعالیت های مختلف، این زبان به سرعت شروع به گسترش کرده و روز به روز به گویندگان آن افزوده شد. این زبان هم اکنون نه تنها در ایتالیا، بلکه در کشورهای بسیاری همانند؛ سن مارینو، سوئیس، واتیکان، اسلوونی و کرواسی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین افراد بسیاری در کشورهای آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، مصر، فیلیپین، آلمان، لیبی، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، آمریکا، امارات و غیره به این زبان سخن می گویند. تخمین زده می شود تقریبا 63 میلیون نفر در جهان، زبان ایتالیایی را به عنوان زبان اول خود به کار می برند. همچنین تعداد افرادی که این زبان را به عنوان زبان دوم حرف می زنند بین 5-3 میلیلون نفر تخمین زده می شود. البته بیشتر این جمعیت در اروپا ساکن بوده و از این رو، ایتالیایی یکی از پر کاربردترین زبان ها در قاره سبز می باشد. این میزان از گسترگی و کاربرد، ایتالیایی را جز پر کاربردترین زبان های بین المللی قرار داده است.

توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی
توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی

ایتالیا: یک قدرت اقتصادی و تجاری

ایتالیا سومین قدرت اقتصادی اروپا و هشتمین قدرت اقتصادی دنیا از لحاظ تولید ناخالص داخلی است. این قدرت اقتصادی، ایتالیا را در جایگاه هشتمتین صادر کننده بزرگ دنیا و یکی از مهره های مهم اقتصادی قرار داده است به گونه ای که بسیاری از کشورها خواهان برقراری ارتباط اقتصادی و تجاری با این کشور هستند. مهم ترین صنایع این کشور، خودروسازی، ابزارهای صنعتی، مخابرات، هوا فضا، دارو، پوشاک و مد است. این کشور همچنین یکی از اعضای اصلی اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است. این قدرت بالا در حوزه های اقتصادی و تجاری، این کشور را به یکی از گردانندگان اصلی بازارهای بزرگ و کوچک در عرصه های مختلف بدل کرده است. یادگیری زبان ایتالیایی می تواند شما را یک قدم مهم و موثر در جهت گسترش و توسعه بیزینس پیش برده و پایه های فعالیت های تجاری و اقتصادی شما را بسیار محکم تر از قبل کند.

اهمیت یادگیری ایتالیایی در توسعه کسب و کار:

با یادگیری زبان ایتالیایی، می توانید روابط مهمی با صنایع، شرکت ها و فعالین ایتالیایی زبان برقرار کرده و حتی به بازار های این کشورها نیز ورود کنید. ورود به عرصه های بین المللی و حضور در کشور های مهمی همچون ایتالیا، می تواند رشد و پیشرفت کسب و کار شما را چندین برابر کرده و اعتبار و ارزش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برخی از مهم ترین تاثیرات یادگیری در توسعه کسب و کارها را با هم می خوانیم:

  • همان طور که گفته شد، زبان ایتالیایی نه تنها در ایتالیا، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و صحبت می شود. با فراگیری زبان ایتالیایی، نه تنها کشور ایتالیا، بلکه بازار کشورهای مختلفی در قاره های اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیا در دسترس شما بوده و میتواند میدان بسیار مناسبی برای ماجراجویی های تجاری شما باشند.
  • با استفاده از زبان ایتالیایی، می توانید همکاری های تجاری بسیاری با کشورهای مختلف برقرار کرده و به طور مستقیم یا غیر مستقیم از فعالیت های تجاری بین المللی نهایت بهره را ببرید. وبسایت من و زبان مفتخر است با ارائه برنامه های آموزش زبان ایتالیایی، شما را در مسیر توسعه بیزینس همراهی کرده و گامی مثبت در این زمینه بردارد. با شرکت در دوره های یادگیری آنلاین زبان ایتالیایی می توانید مهارت ارتباط با این زبان مهم را فرا گرفته و رشد و پیشرفت قابل توجهی را در زمینه های شغلی و تجاری تجربه کنید.
توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی
توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی
  • از دیگر مزایای فعالیت بین المللی با زبان ایتالیایی، افزایش اعتبار و وجهه شرکت و برند شما می باشد. با ورود یا شروع فعالیت های خارجی شما با استفاده از این زبان مهم، نه تنها اعتبار و ارزش برند و شرکت شما در عرصه های بین المللی افزایش پیدا کرده، بلکه بر میزان این اعتبار و ارزش آن در داخل کشور نیز افزوده می شود. مشتریان بسیاری با مشاهده فعالیت های بین المللی و ارتباطات گسترده شما با شرکای معتبر خارجی، حساب ویژه ای بر روی شما باز کرده و به همکاری با شما ترغیب می شوند.
  • با فراگیری این زبان مهم، درب بازار های مهم اقتصادی و مهم در کشورهای مختلف به روی شما باز شده و آینده شغلی و تجاری شما تضمین می شود. لازم به ذکر است بازارهای خارجی و بین المللی از ثبات بالایی برخوردار بوده و بسیاری از معضلات و نوسانات بازارهای داخلی را دارا نمی باشد. از این رو، ریشه دواندن در این بازارها، می تواند تضمین کننده بقای شما در معضلات و مشکلات مختلف اقتصادی و تضمین کننده رشد و پیشرفت مداوم شما باشد.
  • لازم به ذکر است با توجه به روابط تجاری و اقتصادی گسترده شرکت ها و صنایع ایتالیا، بسیاری از این مراکز و صنایع در کشورهای مختلف دیگر نیز دارای نمایندگی، کارخانه یا مراکز توسعه می باشند. از این رو، شما در توسعه تجارت و فعالیت های اقتصادی خود لیست بلند بالایی از کشورهای مختلف را برای شروع فعالیت های تجاری یا توسعه کسب و کار خود در اختیار دارید.
  • از طرف دیگر نیز، بسیاری از شرکت ها و صنایع مهم و جهانی، در کشور ایتالیا و سایر کشورهای ایتالیایی زبان دارای مراکز متعدد بوده و در دل این اقتصاد بزرگ و قدرتمند جا خودش کرده اند. طبق یک بررسی، 7500 شرکت آمریکایی همانند جنرال موتورز، آی بی ام، هولت پکارد و موتورولا در کشور ایتالیا حضور داشته و فعالیت های گسترده ای انجام می دهند. در صورتی که زبان ایتالیایی را فرا بگیرید و با آن به گسترش ارتباطات بین المللی خود بپردازید، احتمال برخورد شما به شرکت های مهم بین المللی و چند ملیتی در کشور ایتالیا و سایر کشورهای ایتالیایی زبان بسیار بالا است.
توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی
توسعه تجارت بدون یادگیری زبان ایتالیایی
  • یادگیری زبان ایتالیایی نه تنها برای صاحبان کسب و کار، بلکه برای افرادی هم که می خواهند در جایی استخدام شده یا برای کارفرمایان مختلف کار کنند، بسیار مفید است. در یک بررسی وسیع که بر روی کارفرمایان و شرکت های بزرگ صورت گرفت، 93% از آن ها گفتند افرادی که به دو زبان سخن گفته و توانایی برقراری ارتباط با زبان های خارجی دیگر را دارند، در اولویت استخدام قرار داده و راحت تر آن ها را استخدام می کنند. افرادی که توانایی برقراری ارتباط با زبان های مختلف را دارا باشند، از ارزش بسیار بالاتری نسبت به کارمندان ساده برخوردار بوده و جایگاه ویژه ای در شرکت های مختلف دارند. ایتالیایی با توجهی به اهمیتی که در حوزه های کاری و تجاری دارد، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استخدام و رشد و پیشرفت شغلی شما باشد. یادگیری این زبان مهم می تواند شما را در جایگاه ویژه ای برای استخدام و فعالیت در شرکت های بزرگ و موفق قرار داده و موقعیت های بی شماری را در دسترس شما قرار دهد. نه تنها در خارج از کشور، بلکه یادگیری ایتالیایی می توانند در داخل کشور نیز شما در جایگاه ویژه ای قرار داده و موقعیت های کاری بسیار متنوع و معتبری در اختیار شما قرار دهد.

فراموش نکنید:

یادگیری زبان ایتالیایی می تواند شما را در حوزه های شغلی از رقبا و فعالین دیگر متمایز کرده و جایگاه ویژه ای به شما ببخشد. کسب مهارت در این زبان مهم می تواند فرصت های بی شمار همکاری، فعالیت مستقل یا حتی استخدام در بازارها و شرکت های داخلی و خارجی متعدد را برای شما فراهم آورده و آینده روشن و موفقی در توسعه کسب و کار برای شما به وجود آورد. افرادی که به دنبال رشد و ترقی در کار خود هستند، به هیچ عنوان نباید زبان ایتالیایی را فراموش کرده و از مزایای بی شمار آن غافل شوند.
هم اکنون می توانید با ثبت نام در وبسایت من و زبان، از برنامه های مختلف آموزش آنلاین زبان ایتالیایی استفاده کرده و این زبان مهم کسب و کار و تجارت را در کوتاه ترین زمان فرا بگیرید. من و زبان مفتخر است در یادگیری زبان ایتالیایی شما را همراهی کرده و در راه توسعه کسب و کار و تجارت، به شما یاری رساند.
ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • مهدی

    دونستن زبان خیلی توی تجارت کمک کنندس. همکار من تاجره و دو زبان دیگه رو هم یاد گرفته و با همون دو زبان دیگه کلی سود کرده توی کار تجاریش.

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید