سفری لذت بخش به آلمان با تسلط به این زبان شیرین

گردشگری در آلمان از جمله صنایع پردرآمد این کشور می باشد و از طرفی تعداد افرادی که متقاضی سفر به آلمان هستند کم نیست. این کشور در سال های اخیر از جمله بهترین کشورها در زمینه گردشگری شناخته شده است. این کشور فرصت های بسیار خوبی را برای گردشگران داخلی و بین المللی فراهم می کند و امکانات بسیار جذابی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

این حقیقت را نمی توان انکار کرد که افرادی که دانش زبانی گسترده ای داشته باشند از شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با دیگران برخوردار هستند. نکته جالب این است کهزبان آلمانی رایج ترین زبان در اتحادیه اروپا می باشد، چیزی حدود 175تا200 میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان حرف می زنند و علاوه بر این یازدهمین زبان پرکار برد جهان است. زبان آلمانی زبان مادری حدود 95 میلیون نفر است و تقریبا به همین اندازه نیز زبان دوم بسیاری از مردم در سراسر دنیا است و آموزش زبان آلمانی در همه کشورهای وجود دارد. به همین دلیل آلمانی به همراه انگلیسی و فرانسه زبان رسمی اتحادیه اروپا است. بسیاری از مردم اروپای مرکزی و شرقی زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم انتخاب می کنند. خارج از اتحادیه اروپا، این زبان سومین زبان خارجی است که تدریس می شود.

آموزش آنلاین زبان خارجی با من و زبان

چه کشورهایی به زبان آلمانی صحبت می کنند؟

همانطور که گفته شد تعداد افرادی که در سراسر دنیا به این زبان صحبت می کنند بسیار زیاد می باشد، بنابراین اگر اهل جهانگردی هستید و با زبان آلمانی آشنایی دارید می توانید خوشحال باشید چرا که افراد زیادی در کشورهای متفاوتی هستند که به زبان آلمانی صحبت می کنند و شما می توانید با اطمینان از اینکه به راحتی می توانید با ساکنان آن ارتباط برقرار کنید به آن ها سفر کنید. کشورهای مذکور به شرح زیر می باشد:

  • اتریش
  • سوئیس
  • لیختن اشتاین
  • ایالت خودمختار تیرول جنوبی

در بلژیک و لوکزانبورگ نیز آلمانی از جمله زبان های رسمی می باشد. به طور کلی زبان انگلیسی و هم آلمانی تا حد زیادی در سفر به کار می آید و در بعضی کشورها افراد آلمانی را حتی بهتر از انگلیسی صحبت می کنند. زمانی که از آموزش زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم شروع می کنید متوجه می شوید که این روزها افراد زیادی در سراسر دنیا این زبان را به عنوان زبان دوم آموزش می بینند.

در خارج از اروپا و شوروی سابق بیشترین تعداد افرادی که به زبان آلمانی صحبت می کنند را می توان در کشور آمریکا ،کانادا ، برزیل و آرژانتین پیدا کرد. دلیل استفاده از زبان آلمانی در این کشورهای به مهاجرت در ۲۰۰ سال گذشته مربوط می شود. آلمانی در نامیبیا و آفریقای جنوبی هم صحبت می شود.

آلمانی در دو ایالت داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی کشور آمریکا پس از انگلیسی دومین زبانی است که مردم در خانه به آن صحبت می کنند. حتی بسیاری از آمریکایی معتقد هستند که اجداد آنها در حقیقت آلمانی بوده اند و تلاش هایی هم برای رسمی کردن زبان آلمانی در آمریکا انجام دادند اما بی نتیجه ماند. بنابراین آلمانی تقریبا همه جای دنیا صحبت می شود و با یادگیری زبان آلمانی نه تنها می توانید به بیشتر کشورهای اروپایی سفر کنید بلکه تا آفریقا و قاره آمریکا هم می توانید بروید.

یادگیری زبان آلمانی و سفر

آلمانی در سفر

حتی اگر قصدتان از رفتن به آلمان یک مسافرت کوتاه و چند روزه می باشد، یادگیری زبان آلمانی باعث خواهد شد که از تک تک لحظات خود لذت بیشتری ببرید و بدون نیاز به حضور افرادی به عنوان مترجم می توانید برنامه مشخصی برای سفر خود داشته باشید.

با یادگیری زبان مردم این کشور در حین سفر می توانید معاشرتی تر شوید، با افراد بیشتری در مکان های متفاوت ارتباط برقرار کنید و بدون توجه به اینکه در چه موقعیتی هستید، اعم از هتل، فرودگاه و یا هر مکان دیگری با افراد ارتباط برقرار کنید.

از این رو شما موفق به یافتن دوستانی در خارج از کشور می شوید که با فرهنگی متفاوت و البته زبانی متفاوت رشد کرده اند. از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی در مقصد سفر خود می توانید مسائل بسیار زیادی در خصوص سبک زندگی این افراد بیاموزید و به همین دلیل شما خواهید توانست به راحتی با افراد جدید آشنا شده و روابط خود را توسعه بخشید.

و اما هنگامی که شما در حین مسافرت به یک کشور با زبان مردم آشنایی داشته باشید می‌توانید به راحتی از پس نیازهای خود بر آمده و از این رو اعتماد به نفس شما نیز در این برهه بهبود پیدا می‌کند و طرز نگاه شما به زندگی و به طور کلی جهان بینی تان تحت تاثیر قرار می گیرد و خواهید توانست که از بعدی دیگر به زندگی نگاه کنید که شاید تا آن زمان آن را تجربه نکرده باشید.

همچنین هنگامی که شما با زبان مردم کشور مقصد آشنایی داشته باشید بدون نیاز به تور لیدر می توانید برای خود برنامه ریزی داشته باشید و هیچ گونه محدودیتی نیز نداشته باشید و از استقلال عمل بیشتری برخوردار خواهید بود.

ممکن است که حتی اگر به همراه یک تور کشوری را برای مسافرت انتخاب کنید در برخی از روزها علاقه ای به حضور در مکان هایی که توسط تور لیدر هماهنگ شده است نداشته باشید و در این زمان افرادی که با زبان کشور مقصد بیگانه باشند نمی توانند برای خود برنامه ای مفرح داشته باشند.

از این رو اگر به دنبال بازدید از کشور آلمان هستید می توانید یادگیری این زبان را از سر بگیرید. حتی آشنایی جزئی با زبان مردم این کشور می‌تواند تجربه‌ای شیرین را برای شما به ارمغان بیاورد. با تسلط به زبان مردم این کشور می توانید محل اقامت خود را رزرو کرده و خدمات دیگری را بدون نیاز به حضور تور لیدر برای خود مشخص کنید که این کار در نهایت تا حد بسیار زیادی نیز منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد چرا که استفاده از حضور مترجم ها در بعضی از کشورها می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

از طرفی آشنایی با زبان آلمانی می تواند به شما کمک کند که در حین سفر به این کشور با اصطلاحات و عبارات متداول تری آشنا شوید که بعدها نیز می توانید از آنها استفاده کنید و همچون یک بومی آلمانی زبان صحبت کنید.

یادگیری زبان آلمانی و سفر

 

با توجه به آنچه گفته شد می توانید با تهیه پکیج آموزشی زبان آلمانی در سایت من و زبان، یادگیری خود را از سر بگیرید. فراموش نکنید که حتی اگر زمان زیادی تا موعد سفرتان باقی نمانده می توانید از عباراتی که به صورت دسته بندی در دسترس شما قرار می گیرد در حین سفر استفاده کنید و تا حد ممکن گلیم خود را از آب بالا بکشید! همین الان برای خرید پکیج زبان آلمانی ما اقدام کنید. خبر خوب این است که بعد از خرید چنانچه از خرید خود رضایت نداشتید به مدت 48 ساعت زمان دارید که عدم رضایت خود را با مشاوران ما در جریان بگذارید و وجه پرداختی خود را به طور کامل پس بگیرید.

 

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • رویا

    چقدر عالی. خیلی خوبه که با دونستن یه زبان میشه دیکه دغدغه سفر به کشورهای دیگر و هم نداشت

    پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید