برای سرمایه گذاری در کشور آلمان زبان آلمانی را بیاموزیم

تقریبا تمام افرادی که سرمایه ی کافی در دست دارند و از هوش مالی خوبی برخوردار هستند می توانند برای داشتن زندگی ایده آل و رویایی شان به سرمایه گذاری در یک کشور پیشرفته و درحال توسعه مثل آلمان فکر کنند. آلمان کشوری بسیار قدرتمند است که به دلیل داشتن اقتصادی قوی در رده چهارم جهان قرار دارد.

آلمان جزو آن دسته از کشورهایی است که با جمعیت عمدتا سالخورده و بازنشسته به افراد جوان و فعال و با مهارت ی نیاز دارد تا چرخ های کهنه اقتصاد را باز هم بچرخانند. این کشور که دومین کشور از لحاظ صادرات می باشد به شدت در پی افراد ماهریست که با سرمایه گذاری در این کشور هم به سود زیادی برسند و هم شرایط کار را برای دیگران فراهم نمایند.

با کشور آلمان بیشتر آشنا شوید؟

یکی از کشورهای وقع در قاره اروپا که با نام رسمی جمهوری فدرال نیز شناخته می شود، آلمان است. پایتخت این کشور، برلین می باشد. آلمان 16 ایالت دارد که نظام سیاسی آن نیز فدرال و دموکراتیک است. هر یک از این این ایالت ها مستقل هستند و به تنهایی می توانند برای خود تصمیم گیری نمایند.

جالب است بدانید که شرکت های بزرگی مثل بنز، BMW، زیمنس و فولکس واگن در این کشور وجود دارند. از جمله شهرهای مهم این کشور هم می توان به مونیخ، فرانکفورت، فرایبورگ، برلین، هامبورگ و هانوفر اشاره کرد.

اگر قصد کار و سرمایه گذاری در آلمان را دارید بهتر است از آب و هوای آن نیز باخبر شوید. آلمان آب و هوایی معتدل دارد که علت آن هم وجود جنگل های انبوه در این کشور می باشد. یکی از دلایلی که سبب شده در طول سال افراد زیادی به آلمان مهاجرت کنند امکانات رفاهی و کیفیت زندگی بالا و همچنین رعایت حقوق شهروندی است.

اگر قصد سرمایه گذاری در آلمان را داشته باشید بهتر است بدانید که هریک از روش های آن هزینه های متفاوتی دارد که بهتر است پیش از هر اقدامی نسبت به آن ها اطلاعات کسب کنید. اما به طور کلی سرمایه گذاری در آلمان مزایای بسیاری دارد. در حقیقت زمانی که به شما توصیه می شود که هرچه سریع تر به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و سپس به عنوان سرمایه گذار قدم در خاک آلمان بگذارید، بی راه نیست.

 

زبان آلمانی برای سرمایه گذاری
زبان آلمانی برای سرمایه گذاری

مزایای سرمایه گذاری در آلمان

اگر درحال حاضر از شرایط اقتادی کشورتان ناراضی هستید و قصد مهاجرت به کشوری پیشرفته مثل آلمان را دارید، باید بدانید که تصمیم بسیار درستی گرفتید. برای اثبات این موضوع هم در ادامه برخی از مزایای آن را با شما درمیان می گذاریم.

یکی از مزایای سرمایه گذاری در آلمان این است که شما با این تصمیم و اجرای آن می توانید این فرصت را داشته باشید تا با آموزش زبان آلمانی، به خوبی به این زبان مسلط شوید و مشکلی برای برقراری ارتباط با شرکت ها و آلمانی زبانان را نداشته باشید.

گزینه بعدی عدم نیاز به تمکن مالی است. همان طور که می دانید تقریبا تمامی روش های مهاجرتی به ارائه تمکین مالی نیاز دارند اما کاملا مشخص است زمانی که در حال سرمایه گذاری هستید، پس از تمکن مالی برخوردار هستید.

حداقل مبلغی که برای سرمایه گذاری در آلمان نیاز دارید حدود 80 هزار یورو خواهد بود. پس از ورود به آلمان سودی که از سهام خریداری شده دریافت می کنید حدود 500 تا 3500 یورو در ماه خواهد بود که عموما به صورت سالیانه پرداخت می شود.

اگر به جز سرمایه گذاری، قصد تحصیل و اشتغال به کار و شرکت در دوره های مختلف را دارید، این را بدانید که این روشی مناسب است. چرا که با اخذ ویزای سرمایه گذاری در آلمان می توانید علاوه بر این موارد در دوره هایی مثل پرستاری، آرایشگری، کار در ارتفاع و … شرکت کنید.

از دیگر مزایای مهم سرمایه گذاری در آلمان که اغلب افراد هم دنبال همین هستند، امکان تردد آزادانه و بدون محدودیت بین آلمان و ایران است، زیرا شما دارای اقامت دائم می باشید.

چگونه زبان آلمانی را بیاموزیم؟

ممکن است مسلط شدن بر تمام زبان های دنیا کار سخت و دشواری باشد اما یادگیری یک زبان مانند آلمانی کاری سخت نیست! اگر علاقه مند به زبان آلمانی باشید یا به گونه ای خود را قانع کنید که یادگیری یک زبان پرکاربرد مانند آلمانی می تواند در آینده ای نه چندان دور در زمینه ها مختلف شخصی یا کاری به کمک تان بیاید، دیگر روند آموزش زبان آلمانی را سخت نمی دانید بلکه با اشتیاق در این راه قدم برمی دارید؛ خصوصا اگر قصد داشته باشید که به عنوان یک سرمایه گذار حرفه ای در در آلمان و با شرکت های آلمانی کار کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که انگیزه و علاقه در شروع هر کاری و موفقیت در آن، حرف اول را می زنند، اگر در میان دوستان یا اقوام تان یک بررسی کوچک انجام دهید، متوجه می شوید که اغلب آن ها در هر کلاس آموزشی که به اجبار و بدون انگیزه و علاقه وارد آن شدند، به نتیجه خوب و شگفت انگیزی دست نیافتند.

برای مثال بسیاری از افراد به اجبار در کلاس های انگلیسی ثبت نام می کنند. آن ها فقط قصد این را دارند که این زبان کمی در کار یا دانشگاه به کمک شان بیاید. این اجبار، بی علاقگی و نداشتن انگیز سبب می شود که به خوبی نتوانید در یادگیری زبان انگلیسی موفق باشید.

 

زبان آلمانی برای سرمایه گذاری
زبان آلمانی برای سرمایه گذاری

تاثیر زبان آلمانی بر زندگی در آلمان

بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در آلمان را دارند، اغلب پس از مدتی که به عنوان سرمایه گذار در این کشور فعالیت می کنند به این نتیجه می رسند که برای همیشه در این کشور بزرگ و ثروتمند سکونت داشته باشند. اما این افراد گاها از تاثیر زبان آلمانی بر زندگی در این کشور غافل می شوند.

همان طور که در طول مطلب هم ذکر شد، فراگیری زبان آلمانی، سرمایه گذاری در این کشور را برای تان راحت تر می کند اما از تاثیر آن بر زندگی و اقامت دائم در آلمان هم نباید غافل شد. درصورتی که بتوانید خیلی روان و راحت آلمانی صحبت کنید، شانس برقراری ارتباط با مردمان آن می بیشتر می شود.

اصولا ساکنان آلمان با افراد خارجی که به خوبی می توانند از به این زبان صحبت کنند، راحت تر ارتباط برقرار می کنند. پس از راهی مطمئن و ساده آموزش زبان آلمانی را آغاز کنید، پیش از آن که برای همیشه وارد خاک آلمان شوید!

دیگر مزایای یادگیری زبان آلمانی در پیشرفت شغلی و کسب درآمد

همان طور که پیش تر هم گفته شد اگر از هوش مالی خوبی برخوردار باشید و سرمایه مناسبی هم در دست تان باشد، بهترین راه سرمایه گذاری در آلمان است که برای این هم باید زبان آلمانی را به خوبی بدانید چرا که در آینده باید توانایی این را داشته باشید که با آلمانی زبانان به خوبی صحبت کنید.

اما اگر سرمایه ای هم در دست تان نباشد و قصد دارید در شغلی که در آن هستید پیشرفت کنید یا با موقعیت های شغلی بیشتری مواجه شوید، بهتر است به فراگیری زبان آلمانی بپردازید. شاید هم شما جزو افرادی باشید که در کاری مشغول هستید اما از درآمدی که دارید راضی نیستید؛

حتی از پستی که دارید نیز خشنود نیستید. قطعا به فکر میافتید که چه کار کنید تا کمی در کارتان پیشرفت کنید؟ ما، کارشناسان من و رژیم به شما پیشنهاد می کنیم به توانایی های خود بیافزایید؛ ان هم با یادگیری زبان دوم یا سوم.

فرض کنید به زبان آلمانی مسلط هستید، کارفرمای تان نیز پس از آن که متوجه می شود شما به جز انگلیسی به زبان آلمانی که تسلط دارید و می توانید روان صحبت کنید، خوشحال شده و از شما می خواهد تا با شرکت های خارجی در ارتباط باشید و در برخی جلسات هم شرکت کنید.

این تنها بخشی از مزیت یادگیری زبان دوم یا سوم است. پس از آن که کارتان در شرکت بیشتر می شود، مسلما پست تان بالاتر رفته و درآمدتان نیز بیشتر می شود. این یعنی همان چیزی که شما به دنبالش بودید؛ پیشرفت شغلی و درآمد چشمگیر.

 

زبان آلمانی برای سرمایه گذاری
زبان آلمانی برای سرمایه گذاری

من و زبان یک معلم خوب برای یادگیری زبان آلمانی

به طور کلی یادگیری زبان آلمانی زمانی آسان است که روشی که انتخاب می کنید مناسب و درست باشد. بسیاری از افراد به اشتباه به روش های روی می آورند که نه تنها دانشی را کسب نمی کنند بلکه انگیزه شان برای یادگیری این زبان پرطرفدار را نیز از دست می دهند.

من و زبان به عنوان یک وب سایت آموزش زبان، همراه تان است تا شما هم زبان آلمانی را یاد بگیرید و جزو میلیون ها نفری باشید که به این زبان زیبا تسلط کامل دارید. متخصصان من و زبان با طراحی یک وب سایت مفید و کاربردی آموزش زبان قصد دارند تا شما را به گونه ای همراهی کنند که دیگر صرف فعل های آلمانی هم برای تان سخت نباشد. اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید،

سایت من و زبان همین حالا در دسترس شماست. ما به عنوان متخصصین زبان های خارجی سعی داریم تا با بکارگیری روش های روز آموزش مانند تمرین و تکرار، به شما عزیزان یاری دهیم تا در یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و … حرف اول را بزنید.

یکی از ویژگی های این وب سایت این است که شما را با تمرین و تکرار زیاد، در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. پس معطل نکنید و همین حالا آموزش زبان مورد علاقه تان را آغاز کنید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • ساحل

    زبان آلمانی را چند وقته می شه یاد گرفت به طور کامل؟

    پاسخ
    • مدیر

      دورد بر شما
      زمان یادگیری کامل خیلی به خودتون و تایمی که روزانه برای مطالعه و آموزش میذارید بستگی داره. میتونید آموزش رو شروع کنید و با توجه به تایمی که میذارید و میزان یادگیریتون بسنجید. در کل اگر خوب پیش برید ۶ ماهه و یا کمتر میتونید آلمانی صحبت کنید.

      پاسخ
  • س.سرمدی

    من فکر می کردم برای سرمایه گذاری تو فرانسه خیلی به زبان نیاز نیست 🙁 حس میکنم روند یادگیریش خیلی سخت باشه

    پاسخ
  • رضایی

    من فکر می کردم برای سرمایه گذاری در آلمان خیلی به زبان نیاز نیست 🙁 حس میکنم روند یادگیریش خیلی سخت باشه این طور نیست؟

    پاسخ
  • رسولی

    فکر می کردم برای سرمایه گذاری در آلمان خیلی به زبان نیاز نیست 🙁 حس میکنم روند یادگیریش خیلی سخت باشه این طور نیست؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. میزان یادگیری کاملا بستگی به وقت و تمرینی داره که میذارید. اگر تمرین و تکرار داشته باشید در مدت کوتاهی میتونید یاد بگیرید.

      پاسخ
  • علی خسروی

    فکر می کردم برای سرمایه گذاری در آلمان خیلی به زبان نیاز نیست 🙁 حس میکنم روند یادگیریش خیلی سخت باشه این طور نیست؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. میزان یادگیری کاملا بستگی به وقت و تمرینی داره که میذارید. اگر تمرین و تکرار داشته باشید در مدت کوتاهی میتونید یاد بگیرید.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید