زبان آلمانی را با بازی های موبایلی یاد بگیرید

یادگیری زبان با آنچه که در قدیم بود، خیلی فرق دارد. امروز برای یادگیری هر زبانی لازم نیست سر کلاس حاضر شوید و کتاب و دفتر داشته باشید. خداروشکر فناوری های نوین دنیا همه بسیج شده اند تا شما یک تجربه یادگیری زبان خاص و منحصر به فرد داشته باشید. در این مفاله می خواهیم درباره یادگیری زبان با اپلیکیشن و به طور خاص زبان آلمانی صحبت کنیم، پس طرفداران زبان آلمانی خوب دقت کنند. این زبان هم مانند زبان های دیگر جذابیت ها و شیرینی های خاص خودش را دارد که اگر بتوانید از یادگیری آن برآیید، یک دنیای دیگری را می توانید تجربه کنید و مهمتر از آن با دنیای آلمانی ها می توانید ارتباط برقرار کنید.

در کل تجربه یادگیری آنلاین زبان آلمانی می تواند یک فرصت ویژه ای باشد که اتفاقا در این روز های شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی ما، ایده هیجان انگیزی هم هست.

اما چرا یادگیری آنلاین آنقدر اهمیت پیدا کرده است و طرفدار دارد. نسل جدید جوانان ما همه و همه ساعت های بسیار زیادی را پای کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند شان می گذرانند. از طرفی بستر های نرم افزاری که در این ابزار ها تعبیه شده است، برنامه نویسان و طراحان اپلیکیشن را به این فکر وا داشته است تا امکان آموزش آنلاین زبان آلمانی و یا هر زبان دیگری را برای کاربران این دستگاه ها فراهم کنند. اما اجازه دهید قبل از آن که چند اپلیکیشن قدر را در زمینه آموزش زبان آلمانی به شما معرفی کنیم، کمی از مزایای یادگیری زبان با این اپلیکیشن ها بگوییم…

زبان آلمانی و بازی های موبایلی
زبان آلمانی و بازی های موبایلی

مزایای یادگیری زبان با اپلیکیشن های آموزشی

وقتی مزایای زیادی پشت استفاده از اپلیکیشن های آموزشی نهفته است، چرا در انتخاب و استفاده از آن ها دست دست می کنید؟ این مزایا شامل موارد زیر می شوند:

در هر زمان و هر مکانی می توانید آموزش تان را شروع کنید

به کمک اپلیکیشن های آموزش زبان می توانید خیلی راحت روی تخت خود دراز بکشید و قبل از اینکه خوابتان ببرد، چند کلمه و عبارت آلمانی را یاد بگیرید. یا وقتی در سفر هستید و نمی دانید در سالن انتظار فرودگاه یا در طول مدت پرواز تان چکار کنید، می توانید خیلی راحت گوشی تلفن همراه تان را در بیا ورید و با ورود به این اپلیکیشن ها مشغول آموزش دیدن شوید. ما منکر آموزش از روی کتاب های آموزشی نیستید، اما همه خوب می دانیم تجربه یادگیری با این برنامه ها خیلی سرگرم کننده است.

در وقت خود صرفه جویی می کنید

وقتی تصمیم به یادگیری زبان آلمانی با اپلیکیشن ها را می گیرید، دیگر نیازی نیست وقت زیادی را صرف رفتن به کلاس و خرید کتاب های آموزشی کنید و این یعنی کلی صرفه جویی در وقت و زمان. ضمن اینکه همیشه خیال تان راحت است که هر کجا که بروید این برنامه با شما همراه است و نگرانی جا گذاشتن جزوه و کتاب را ندارید. همه چیز در گوشی شما است، به همین راحتی. حتی در روز هایی که خیلی مشغله دارید می توانید در کنار مشغله های زیاد تان ولو یک کلمه در زبان آلمانی بیاموزید.

سرعت یادگیری تان دست خودتان است

به کمک این اپلیکشن ها هیچ مانعی سر شما برای یادگیری زبان آلمانی نیست! حتی نصف شب هم می توانید آلمانی تمرین کنید. ضمن اینکه هر چه قدر که خواستید می توانید تمرین های این زبان را تکرار کنید و اصلا نگران بقیه هم کلاسی های تان نباشید که ممکن است حوصله شان از این همه تکرار سر برود و یا شاید هم سرعت یادگیری تان زیاد است و می خواهید در یک شب دو درس را کامل کنید، در هر صورت اختیار آن دست شما است، هر جور که دوست دارید برای یادگیری زبان آلمانی، زمان بندی کنید.

اما برویم سراغ معرفی چند اپلیکیشن قدرتمند در حوزه آموزش زبان آلمانی…

اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

فناوری های نوین امروزی یادگیری زبان آلمانی را هم ساده تر و جذاب تر کرده اند. همانطور که در مزایای بالا دیدید، یادگیری به کمک اپلیکیشن های آموزشی بسیار لذت بخش تر از کلاس های حضوری است. در این مسیر می توانید از اپلیکیشن های زیر استفاده کنید…

زبان آلمانی و بازی های موبایلی
زبان آلمانی و بازی های موبایلی
  • برنامه MosaLingua:

این برنامه بالغ بر هفت میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و فرصت های بسیار عالی برای یادگیری یک زبان جدید به خصوص زبان آلمانی برای شما فراهم می کند. تیمی که این برنامه آموزشی را ساخته و پشتیبانی می کنند از سی ملیت مختلف هستند که می تواند خیال شما را از بابت اعتبار و صحت آموزش ها راحت کند.

  • برنامه Babbel:

این برنامه یکی از بهترین ها در خصوص ایجاد فضای گرافیکی و طراحی زیبا می باشد. طراحی آن بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و باعث شده شما در این برنامه تجربه یادگیری خارق العاده ای داشته باشید.

  • برنامه Drops:

این برنامه هم یک راه جالب و هیجان انگیز برای یادگیری زبان آلمانی است که در کنار طراحی زیبا، بازی های سرگرم کننده نیز برای شما تهیه کرده است، به گونه ای که میل حضور در این بازی ها برای شما تبدیل به یک عادت روزمره می شود.

  • برنامه FluentU:

این برنامه پر است از ویدئو های زبان اصلی آلمانی. حتی موزیک ویدئو، تریلر فیلم های روز دنیا و دیگر مدیا هایی که به یادگیری زبان شما کمک می کند، در این برنامه موجود است. هدف این برنامه تقویت مهارت صحبت کردن به زبان آلمانی می باشد و شما این مهارت را خیلی حرفه ای و طبیعی یاد می گیرید.

  • برنامه Memrise:

در این برنامه شما یک رویکرد متفاوت یادگیری را تجربه خواهید کرد. درحالی که این برنامه از فلش کارت برای آموزش استفاده می کند، روی تکرار و تمرین نیز تمرکز ویژه دارد، تا مطالبی را که می آموزید، به خوبی در ذهن تان نهادینه کنید. ویدئو های زبان اصلی آلمانی نیز منبع عالی برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری شما در این زبان است.

زبان آلمانی و بازی های موبایلی
زبان آلمانی و بازی های موبایلی
  • برنامه Rosetta Stone:

آنچه باعث تمایز این برنامه از دیگر برنامه های مشابه شدده است، استفاده از رویکرد جذاب در آموزش زبان آلمانی می باشد که در آن به جای ترجمه لغات و عبارات آلمانی، از قوه تخیل، صوت، متن و ویدئو استفاده می کنند.

  • برنامه Anki:

نام این برنامه برگرفته شده از زبان چینی است و به معنای تکرار می باشد. این برنامه هم بر روی تکرار تمرکز ویژه ای دارد و بر این باور است که با تکرار بیشتر می توانید مطالب را زودتر و تاثیرگذار تر یاد بگیرید. علاوه بر این در این برنامه از فلش کارت و تصاویر، ویدئو ها و صوت های آموزشی هم استفاده شده است.

  • برنامه iStart:

این برنامه برای تازه کار ها و افرادی که از صفر می خواهند زبان آلمانی را شروع کنند، بسیار کاربردی می باشد. در این برنامه سعی شده است از محتوا های آموزشی جالب و جذب کننده استفاده شود.

  • برنامه MindSnacks:

به کمک این برنامه می توانید خواندن و صحبت کردن به زبان آلمانی را با بازی تمرین کنید و در این کار مهارت پیدا کنید. در این برنامه نه بازی وجود دارد که موضوعات مختلفی دارند، مثلا مدرسه، خانواده، خوراکی ها و … که با بازی می توانید با لغات و اصطلاحات این موضوعات آشنا شوید.

  • برنامه Wie geht’s:

اسم این برنامه یعنی چطوری؟ از اسمش پیدا است که در این برنامه با لغات و عبارت های کاربردی روزمره آشنا می شوید، مانند: رنگ ها، سلام و احوال پرسی، فصل ها، ماه ها و… .

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

  • سیروس

    واقعا با بازی کردن میشه زبان آلمانی رو یاد گرفت؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      درود بر شما. آموزش های من و زبان نحوه آموزشی ساده ای دارند. فقط بازی نیست از روش هایی استفاده کرده برای بهتر و راحتتر یاد گرفتن.

      پاسخ

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید