یادگیری زبان با من و زبان

یادگیری زبان با من و زبان

یادگیری زبان با “من و زبان ” | این روزها یادگیری زبان دوم یک امر مهم و حیاتی است. اگر به دنبال فرصت های شغلی با درآمد بالا، تحصیلات عالی و یا مهاجرت باشید، قطعا یادگیری یک زبان خارجی اولین کاریست که باید به دنبال آن باشید. ما با وبسایت من و زبان قصد داریم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از راهکارهای مفیدی که برای یادگیری هر چه بهتر یک زبان خارجی وجود دارد، بتوانید سطح زبان خودتان را ارتقا دهید و از تسلط به یک زبان دوم لذت ببرید.
در دنیای امروز به طور فزاینده ای، تسلط به زبان های دیگر به عنوان یک مهارت حیاتی محسوب می شود که به شما امکان می دهد تا با روشی فوری و پرمعنا – چه در همسایگی خود و چه هزاران مایل دورتر در عین حال بهتر با جهان درگیر شوید و شما را برای رقابت و موفقیت در اقتصاد جهانی آماده می کند.
در اینجا ده مزیت برتر در زمینه یادگیری زبان ها آورده شده است:

 

یادگیری زبان با من و زبان
یادگیری زبان با من و زبان
  1. برقراری ارتباط با دیگران

    یکی از مهمترین جنبه های تجربه انسان توانایی ما در برقراری ارتباط با دیگران است. برقراری ارتباط با افراد به زبان خودشان یک هدیه باورنکردنی است. دو زبانه ها فرصت بی نظیری برای برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از افراد در زندگی شخصی و حرفه ای خود دارند. دانستن زبان باعث می شود دنیای پیش روی شما به معنای واقعی کلمه گسترده شود. شما توسط جوامع شکل خواهید گرفت. با مهربانی غریبه ها فروتن خواهید شد. شما دوستی های مادام العمر برقرار خواهید کرد. و به همین دلایل تنها، پاداش یادگیری زبان ها را برای سال های متمادی خواهید دید.

  2. پیشرفت شغلی

    مهارت های زبانی می تواند یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد که شما را از رقیبانی که تنها به زبان مادری شان صحبت می کند، جدا می کند. تسلط بر زبان دوم جزو هشت مهارت برتر مورد نیاز در تمام مشاغل می باشد – فارغ از سطح مهارت و مهارت شما – و تقاضا برای متخصصان دو زبانه به صورت تصاعدی در حال افزایش است. در حقیقت ، بین سالهای 2010 و 2015 ، تعداد پست های شغلی ایالات متحده به طور خاص به نامزدهای دو زبانه تعلق می گیرد چراکه کارفرمایان به دنبال حرفه ای هستند که بتوانند یکپارچه با مشتریان در بازارهای جدید و در حال گسترش در خارج از کشور ارتباط برقرار کنند ، در بسیاری از موارد، مهارت های زبانی به عنوان یک انگیزه در نظر گرفته می شوند. استخدام، پاداش و افزایش حقوق همه می تواند در گرو افزایش توانمندی های یک شخص باشد. آرزوی شغلی شما هر چه باشد – با مهارت های زبانی که به آن اضافه شود، جلوتر از جمعیت هستید!

  3. مغز خود را تغذیه کنید

    بسیاری از فواید شناختی یادگیری زبان ها غیرقابل انکار است. افرادی که بیش از یک زبان صحبت می کنند ، حافظه بهتری نسبت به سایرین دارند، مهارت حل مسئله و مهارت تفکر انتقادی را بهتر می آموزند، و از طرفی یادگیری اینمهارت به این اشخاص کمک می کند تا بتوانند تمرکز خود را افزایش دهند، توانایی انجام کارهای چند وظیفه ای را داشته و مهارت گوش دادن را بهتر از سایرین بیاموزند. آن ها بین وظایف رقیب جابجا شده و بهتر از سایرین می توانند شاهد و پذیرای تغییرات در محیط خود باشند، همچنین از خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری برخوردار خواهند بود. علاوه بر این دو و یا چند زبانه بودن نیز کمک می کند تا از پیری روانی و کاهش شناختی جلوگیری شود.

  4. ارتباط خود را با فرهنگ های دیگر عمیق تر کنید

    زبان مستقیم ترین روش برای ارتباط با فرهنگ های دیگر است. توانایی برقراری ارتباط با یک زبان دیگر، ما را در معرض دید قرار می دهد و قدردانی از سنت ها، مذاهب، هنرها و تاریخچه افراد مرتبط با آن زبان را تقویت می کند از طرفی منجر به درک بهتر، همدلی و البته پذیرش بیشتر از سوی دیگران می شود. طبق مطالعاتی که انجام گرفته کودکانی که زبان دیگری را مطالعه کرده اند نسبت به فرهنگ بومی که دارند بازتر عمل کرده و نگرش مثبت تری را نسبت به سایرین دارند.

  5. جهان را ببینید

    سفر به عنوان شخصی که می تواند با بهره مندی از زبان دوم با افراد بومی مقصد ارتباط برقرار کند بسیار هیجان انگیز خواهد بود. مسافرانی که به بیش از یک زبان تسلط دارند، به راحتی می توانند در خارج از محدوده گردشگری حرکت کنند و با مکان و افراد آن ارتباط برقرار کنند علاوه بر این یادگیری زبان دوم فرصت های تحصیل یا کار در خارج از کشور را نیز برای شما باز می کند.

    یادگیری زبان با من و زبان
    یادگیری زبان با من و زبان
  6. برو به منبع

    در دنیایی با بیش از 6000 زبان گفتاری، بعضی اوقات ما نیاز به ترجمه پیدا می کنیم، اما صحبت کردن حداقل به یک زبان اضافی ما را قادر می سازد تا به اطلاعاتی به غیر از آنچه به زبان خودمان موجود است دسترسی داشته باشیم. به عنوان مثال، افرادی که به زبان های دیگر مهارت دارند ، می توانند از طریق اینترنت به رسانه های گروهی جهانی و سرگرمی های خارجی دسترسی داشته باشند.

  7. تبدیل به یک چند زبانه شوید

    نه تنها یادگیری زبان دوم مهارت های ارتباطی را تقویت می کند و واژگان را به زبان اول خود تکثیر می کند – بله ، واقعاً! – اما تحقیقات نشان می دهد که برداشتن زبان های اضافی باعث می شود که به خصوص در بین کودکان ، ساده تر عمل شود. زبان ، شما شبکه های مغزی جدیدی را ایجاد می کنید که هنگام شروع یادگیری یک زبان سوم ، ابتدائی و آماده هستند.

  8. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

    هر زبان آموز قطعا در موقعیتی قرار گرفته است که به هنگام یادگیری یک زبان جدید در مقابل مخاطب ، مرتکب اشتباهاتی شده است. این یک بخش ضروری از فرایند یادگیری است! در حین یادگیری بایستی که از منطقه امن خود خارج شده و خود را به چالش بکشانید تا بتوانید مهارت خود را پرورش دهید. در نتیجه به مرور زمان از اشتباه کردن نخواهید ترسید و به مرور زمان اعتماد به نفس تان بیشتر خواهد شد.

  9. تصمیم گیری خود را تقویت کنید

    مطالعات نشان می دهد که تصمیماتی که با زبان دوم شما گرفته می شود نسبت به تصمیماتی که به زبان مادری شما گرفته می شود، هوشمندانه و عقلانی تر است، بر خلاف فرضیات عامه ، وقتی که ما به یک زبان دوم یا سوم فکر می کنیم ، در واقع خودمان را از پاسخ های عاطفی و تعصبات عمیق دور می کنیم. و آنچه واضح و مبرهن است این است که تصمیمات سیستماتیک و روشن براساس حقایق گرفته می شوند.

  10. توسعه چشم انداز

    وقتی یک زبان و فرهنگ جدید را می آموزیم، طبیعتاً به مقایسه فرهنگ خودمان با دیگران می پردازیم. یآموزش در مورد یک یک فرهنگ دیگر، جنبه هایی از فرهنگ خود ما را – چه مثبت و چه منفی – که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته باشد، روشن می کند. ممکن است قدردانی بیشتری را برای آنچه که دارید پیدا کنید، یا ممکن است تصمیم بگیرید باور خود را نسبت به یک سری از مسائل تغییر دهید.

با وجود تمام مزایایی که برای یادگیری زبان به آن ها اشاره شد، هنوز هستند افرادی که از یادگیری زبان سر باز می زنند. اما به راستی چرا؟
علاقه مندان به یادگیری زبان اغلب از کمبود زمان برای رفتن به کلاس های آموزشی و همچنین هزینه های بالای کلاس های آموزشی شکایت می کنند. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تقریبا می توان گفت که این مشکل حل شده است. در واقع با استفاده از برنامه های آموزشی یادگیری زبان آنلاین می توان در هر مکان و یا هر زمانی که تمایل داشته باشید به یادگیری زبان مشغول شوید و مهارت های خود را در زبان موردنظرتان تقویت کنید. از دیگر مزایای که یادگیری زبان آنلاین به همراه خواهد داشت این است که شما می توانید سرعت یادگیری را خودتان تنظیم کنید در واقع هنگامی که شما در کلاس های آموزشی حضوری مشغول به یادگیری زبان می‌شوید این مدرس زبان است که بنابر شرایط و البته برنامه بندی اش برای طول ترم، هر جلسه میزان مشخصی از کتاب را به شما تدریس خواهد کرد اما زمانی که شما خودتان مشغول به یادگیری می شوید مهارت ها و توانایی های خودتان را خواهید سنجید و در نهایت سرعت یادگیری را تنظیم خواهید کرد.
من و زبان متشکل از6 زبان زنده دنیاست که شما می توانید در هر کجا که هستید از آموزش های آن ها بهره مند شوید. زبان چینی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسه و ترکی از جمله زبان هایی هستند که می توانید در من و زبان به صورت آنلاین فرا بگیرید. آموزش آنلاین زبان از جدیدترین متدهای روز دنیا می باشد و طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که هزینه های بالای دوره های حضوری، ترافیک، بُعد مسافت و کمبود وقت به عنوان سدی در سر راه یادگیری شما هستند. دوره های آموزش زبان این وبسایت زیر نظر برترین اساتید کشور بوده و روش های تدریس در آن مطابق با استاندارهای اروپا و آمریکا ارائه شده است.

 

یادگیری زبان با من و زبان
یادگیری زبان با من و زبان

روش کار در وبسایت آموزشی من و زبان

هر پکیج از سطوح مختلفی تشکیل شده است که شما بنا بر مهارت، توانایی و تسلط بر زبان مورد نظرتان سطح خود را انتخاب کرده و شروع به یادگیری می کنید. هر درس از چند مرحله متنوع تشکیل شده است که در این درس ها لغات و عبارات جدید به همراه مثال و نحوه تلفظ، به شما آموزش داده می شود، همچنین دستور زبان های مختلف را در بطن جمله خواهید آموخت. با من و زبان خواهید توانست که مهارت خود را در درک مطلب نیزافزایش داده و متن های طولانی را بهتر متوجه شوید.
علاوه بر قسمت آموزشی این سایت در برخی از مراحل سوالاتی مطرح شده است که شما با پاسخ دهی به آن ها توانایی و مهارت خود و همچنین نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی خواهید کرد و خواهید توانست که با صرف وقت، نقاط ضعف خود را نیز تقویت کنید.
تیم من و زبان به منظور اینکه ارتباط با کاربران خود را افزایش دهد در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام به فعالیت می پردازد و شما در این  رسانه های جمعی به روشی سرگرم کننده و شیرین مفاهیم زبان جدید را خواهید آموخت. مفاهیمی که در این شبکه‌ها بارگذاری می‌شود جنبه سرگرم کننده داشته و اما یادگیری آن ها نیز خالی از لطف نیست و به شما کمک می کند که اصطلاحات روزمره و عامیانه را نیز بیاموزید و بتوانید همچون یک بومی صحبت کنید. از جمله روش هایی که در اینستاگرام من و زبان از آن ها استفاده می‌شود تا به شما در یادگیری زبان تان کمک کند: یادگیری زبان از طریق فیلم، یادگیری زبان از طریق آهنگ، انگلیسی پای تخته، یادگیری اصطلاحات و پوسترهای آموزشی است که با دنبال کردن آنها مطالب جدید بسیاری خواهید آموخت. وقت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت من و زبان مراجعه کنید و پکیج مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید بعد از خریداری پکیج مورد نظرتان، در صورتی که از خرید خودتان رضایت نداشتید، وجه خود را به صورت کامل پس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نظر خود را ارسال کنید

تا چند لحظه ی دیگر یک کد تایید برای شما ارسال می گردد . لطفا در فیلد زیر قرار دهید.

در حال ارسال اطلاعات لطفا چند لحظه منتظر بمانید